Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 5 λεπτά , Marlina είπε:

      Το έχω κ εγώ αυτό το βάρος εδώ και πολύ καιρό.. και εγώ αυτό νιώθω ότι θα φύγουν 😄 Εχω την εντύπωση πως επιδεινώνεται με το πολύ ξαπλα. Επίσης και εγω το νιώθω πολύ πιο έντονα όταν θέλω τουαλέτα. Προσπαθώ να πηγαίνω αρκετά συχνά τουαλέτα γιατί πέρα από το βάρος μου δημιουργούν και συσπάσεις!

      Επίσης με το μπάνιο και εγώ το ίδιο προτιμώ το πρωί που είμαι καλύτερα!!! 

      ωραία περναμε όλες !αχαχαχχαχα 🤣 μωρέ ας πάνε όλα καλα και θα κάνω 5 φορε σ μπάνιο μετά !

Domande su Grecia e dei greci!


admin

Recommended Posts

Ciao Cristina! Ti capisco, ma parlando e utilizzando la lingua ti viene in mente tutto!!! Noi andiamo spesso a fare una passeggiata al Parco di Nea Filadelfia e al parco giochi enorme sulla Dekelias. Poi, siamo spesso all'Alsos Veikou. Io ho due figli, Francesco (5,5) e Nicola (2 anni). E voi ragazze?
Ax wraia, zorise me na to doulepsw... Posso capire bene ma e difficile per me scrivere in italiano... Allora, io ho un figliolino, Alessandro (15 mesi). Anche noi andiamo al parco (alsos) con l'altalene (to skotwsa?). Ouf.. na ta pw in greco? quando einai na ksanarthete, steile pm na sas vroume na gnwristoun kai ta pitsirikia :mrgreen:

WN6Op3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 51
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Ax wraia, zorise me na to doulepsw... Posso capire bene ma e difficile per me scrivere in italiano... Allora, io ho un figliolino, Alessandro (15 mesi). Anche noi andiamo al parco (alsos) con l'altalene (to skotwsa?). Ouf.. na ta pw in greco? quando einai na ksanarthete, steile pm na sas vroume na gnwristoun kai ta pitsirikia :mrgreen:

μαρη κανε μας και εμας μεταφραση !!! μονο το "σκοτωσα" κατάλαβα:mrgreen::mrgreen:


tt4a345.aspx

tta5663.aspx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Ciao a tutti!!! con una bella pausa estiva ci siamo di nuovo! Io ho una bimba di 21 mesi, si chiama Raffaella e quest'anno andiamo al nido...noi siamo a Kifissia e anch'io la mandero' alla scuola italiana...spero sia la scelta giusta...Iride, tuo figlio va alla scuola materna? gia' iniziato? come ti sembra? dai, racconta...a presto!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

Ρε κορίτσια με συγχωρείτε που είμαι σκράπας; Προσπαθώ τόση ώρα αλλά δεν μου βγαίνει το ιταλικό σήμερα (και καλά μόνο σήμερα :D)!

Πρέπει να με βοηθήσετε με τους χρόνους, μέλλοντα κλπ, μπας και πάρω μπρος και γράφω κι εγώ ιταλικά!

Eviri, Καπάτου πήγα '92 νομίζω, οπότε δεν συμπέσαμε! giraffina, i nostri bambini μάλλον θα είναι συμμαθητές μελλοντικά!


WN6Op3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
  • 1 month later...
  • 2 εβδομάδες μετά...
  • 5 εβδομάδες μετά...

Ciao ragazze, scusate il ritardo. Intanto, vi posso raccontare un po' della Scuola Italiana se vi interessa. Mio figlio frequenta la scuola materna e sono MOLTO, MOLTO MOLTO soddisfatta! L'anno prossimo prosegue con le elementari. Mi spiego in poche parole: Il concetto dell'istruzione è diverso. Lo definirei più umano e più globale, cioè non concentrato sulla matematica o la lingua, ma su un'istruzione generale, in quanto non mira solo allo sviluppo intellettuale ma anche a quello sentimentale. Sono molto contenta della mia scelta.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 5 εβδομάδες μετά...
  • 1 month later...

Scusate il ritardo...adesso riprendero'...sono contenta che ti piaccia la scuola italiana...io la mando settembre 2013...tra due anni, c'e' ancora tempo...

Benvenuta Ines!...hai ragione su tutto ma ti abituerai...io sono greca ma la polenta manca anche a me...tu lavori ad Atene? com' e' che possiamo incontrarci? organizziamo adesso che inizia la primavera? magari dopo pasqua?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...