admin

Δελτία τύπου που μας άρεσαν!

    8 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

    Μας στέλνονται πάρα πολλά δελτία τύπου που αφορούν καταναλωτικά αγαθά/προέρχονται απο εταιρείες που τα κατασκευάζουν/εισάγουν/πωλούν , τα οποία είναι αδύνατον να τα δημοσιεύσουμε όλα.

    Όταν βλέπουμε κάτι που μας αρέσει θα το τοποθετούμε εδώ! Αν σας αρέσουν επίσης ή όχι, μπορείτε φυσικά να σχολιάσετε.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    "Γιορτάζουμε 10 Χρόνια Starbucks στην Ελλάδα

    & κερνάμε!

    Σημειώστε στην ατζέντα σας:

    Την Τετάρτη 17 Απριλίου και για ΟΛΗ την ημέρα,

    σας προσκαλούμε να απολαύσετε

    ΔΩΡΕΑΝ

    tall Cappuccino, Freddo Cappuccino & Freddo Espresso!"

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Το PLAYMOBIL play & give υποστηρίζει έμπρακτα το

    Σύλλογο Φίλων Παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ προσφέροντας 20.000 ευρώ

    για την ενίσχυση των σκοπών του

    Η PLAYMOBIL Hellas στo πλαίσιο του πρώτου προγράμματος Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας, το PLAYMOBIL play & give, παρέδωσε στο Σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ το ποσό των 20.000 ευρώ, τα οποία θα διατεθούν για τη δημιουργία της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών που αποτελεί το νέο μεγάλο έργο του Συλλόγου.

    Το κοινό ανταποκρίθηκε θερμά στην πρωτοβουλία της PLAYMOBIL Hellas, αγοράζοντας τις συλλεκτικές φιγούρες PLAYMOBIL play & give που ήταν αφιερωμένες στο Σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ. Έτσι, ο πειρατής και η πριγκίπισσα play & give δίνουν αληθινή δύναμη στα παιδιά του Συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ, ενώ συμβάλλουν ουσιαστικά στην υλοποίηση της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών.

    Στα καταστήματα παιχνιδιών μπορείτε να βρείτε τις τελευταίες συλλεκτικές φιγούρες του πειρατή και της πριγκίπισσας. Η PLAYMOBIL ετοιμάζει νέες εκπλήξεις για τους μικρούς και μεγάλους φίλους της, εμπνέοντας τους το αίσθημα της αλληλεγγύης για τα παιδιά σε ανάγκη και αποδεικνύοντας στην πράξη την ευαισθησία και την κοινωνικά υπεύθυνη στάση της.

    Περισσότερες πληροφορίες: playmobil.gr, facebook.com/PlaymobilHellas, elpida.org

    Για περισσότερες πληροφορίες:

    PRogressivePR

    Κωνσταντίνος Εφραιμίδης

    τηλ: 210 7247300

    email: kefraimidis(at)progressivepr.gr

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Με αφορμή αυτή την έρευνα:

    http://parents.org.gr/images/upload/power_of_everyday_Stavrou.pptx

    η οποία παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αλλά και την γιορτή της μητέρας 12 Μαίου,

    πραγματοποιήθηκε πρίν λίγες εβδομάδες η παρακάτω συνάντηση :

    aigli1.jpg

    aigli2.jpg

    H κα. Σταύρου, μας παρουσίασε την έρευνα - και ακολούθησε συζήτηση με αφορμή τα δεδομένα αυτά.

    Οι παιδικές αναμνήσεις ξεκινούν από τα καθημερινά πράγματα που κάνει η μητέρα μας

    Έρευνα της P&G αποκαλύπτει ότι «οι μικρές στιγμές της καθημερινότητάς μας» έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία από ό,τι ίσως νομίζουμε.

    Οι μικρές αγαπημένες χειρονομίες που έκαναν οι γονείς μας για εμάς όταν ήμασταν παιδιά είναι που έχουν αφήσει το μεγαλύτερο αποτύπωμα στη ζωή μας και έχουν σφραγίσει την πορεία μας στη ζωή. Αυτό προέκυψε από έρευνα της P&G, της εταιρείας πίσω από προϊόντα όπως το Ariel, τα Pampers και τη Gillette, το Pantene, το Fairy και την Always, που πραγματοποιήθηκε και στην Ελλάδα.

    84% των Ελλήνων που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν πως «τα καθημερινά πράγματα που έκαναν οι γονείς μου για μένα, μου έδωσαν τις πιο έντονες αναμνήσεις της παιδικής μου ηλικίας».

    Η έρευνα της P&G αποτελεί κομμάτι μιας ευρύτερης έρευνας που στόχο έχει να αναδείξει τη σημασία των μικρών καθημερινών πραγμάτων στη ζωή μας. Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, η έρευνα επικεντρώθηκε στη σχέση μητέρας παιδιού και έδωσε την έμπνευση για ένα βίντεο (http://youtu.be/8omSM-8KhNI), που στόχο έχει να μας παρακινήσει να στείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στη μαμά μας για όλες αυτές τις καθημερινές της μικρές πράξεις αγάπης.

    Οι Γιάννης Μαρκετάκης, Βίκυ Σταυροπούλου, Χρήστος Καλλανιώτης, Αθηνά Κορώση και οι bloggers Άσπα Τσαμαδή και Έφη Ανέστη θυμούνται τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές με τις μητέρες τους.

    [Eκτός των ambassadors της P&G, και οι bloggers Άσπα Τσαμαδή και Έφη Ανέστη μιλούν για τις δικές τους αγαπημένες στιγμές με τις μητέρες τους:]

    8omSM-8KhNI

    http://youtu.be/8omSM-8KhNI

    Zmt8bxmNuVQ

    Κάθε στιγμή έχει τη δική της μοναδική δυναμική και παρόλο που οι μητέρες πολλές φορές αναρωτιούνται αν αυτά που προσφέρουν καθημερινά εκτιμώνται όσο πρέπει, η αλήθεια είναι ότι η επίδραση αυτών των καθημερινών στιγμών στη ζωή ενός παιδιού είναι αξιοσημείωτη.

    Καθημερινές ασχολίες του σπιτιού, όπως το να βάζουμε πλυντήριο ή να καθαρίζουμε το πάτωμα, που για τους μεγαλύτερους δεν είναι παρά μέρος μίας αναπόφευκτης ρουτίνας, για ένα παιδί συχνά σημαίνουν κάτι πολύ περισσότερο.

    Μια μοσχομυριστή κουβερτούλα διεγείρει τις αισθήσεις του, φέρνει στο μυαλό του αναμνήσεις και κεντρίζει τη φαντασία του, ένα αστραφτερό πάτωμα γίνεται ασφαλής χώρος παιχνιδιού και ένα καθαρό πουκάμισο του δίνει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να σηκώσει το χέρι στην τάξη.

    Στην P&G εδώ και 175 χρόνια δημιουργούμε καινοτόμα προϊόντα που βοηθούν να γίνει καλύτερη αυτή ακριβώς η καθημερινή μας ζωή.

    Η ίδια έρευνα κατέδειξε ότι ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων πιστεύουν ότι η ρουτίνα παίζει και ένα διαφορετικό ρόλο στην ανάπτυξη του παιδιού. Το να πλένει τα δόντια του κάθε πρωί και βράδυ ή το να βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού είναι μικρά βήματα προς την ανεξαρτησία του ως ενήλικας. Οι σημερινοί έλληνες γονείς έχουν συνειδητοποιήσει την αξία της Δύναμης της Καθημερινότητας στα παιδιά τους. Έως και το 40% των παιδιών στην Ελλάδα βοηθούν στις καθημερινές δουλειές του σπιτιού.

    Επίσης, η πλειοψηφία των Ελλήνων εκτιμούν ότι οι γονείς τους τούς δίδαξαν την αξία της οικογένειας και των σχέσεων, το να έχουν καλούς τρόπους και το να στηρίζονται στις δικές τους δυνάμεις.

    Πάνω από 8 στους 10 Έλληνες συμφώνησαν ότι μεγάλωσαν τα παιδιά τους ακολουθώντας την ίδια καθημερινότητα με την οποία είχαν μεγαλώσει και οι ίδιοι.

    Από τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύεται η εξαιρετική δυναμική της «Στιγμής», ανεξάρτητα πόσο συνηθισμένη μπορεί να φαίνεται και επιβεβαιώνεται ότι η «αγαπημένη καθημερινότητα» που οι μαμάδες μας διαμορφώνουν με όλες αυτές τις μικρές στιγμές, μας συντροφεύει για όλη μας τη ζωή.

    PG_logo_dark_blue-thumb.png

    Σημείωμα για τους Συντάκτες

    Η έρευνα διεξήχθη από το SocialIssuesResearchCentre (SIRC) εκ μέρους της P&G τον Ιανουάριο του 2013, από ένα δείγμα 1,000 ατόμων στην Ελλάδα.

    Για την P&G

    Η P&G αγγίζει και βελτιώνει τις ζωές 4.6 δισεκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο με ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων εμπιστοσύνης και ποιότητας. Μεταξύ των κορυφαίων προϊόντων της Εταιρίας συγκαταλέγονται τα Pampers, Tide, Ariel, Always, Whisper, Pantene, Mach3, Bounty, Dawn, Fairy, Gain, Charmin, Downy, Lenor, Iams, Crest, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun, Fusion, Ace, Febreze, Ambi Pur, SK-II, and Vicks. Η P&G έχει παρουσία σε 75 χώρες παγκοσμίως. Παρακαλώ επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Βαφτιστικά απο την Marasil ;

    Συνήθως οι γονείς/νονοί ψάχνουν για βαφτιστικά σε καταστήματα βαφτιστικών - τώρα όμως υπάρχουν πλέον και αλυσίδες καταστημάτων με απλά ρουχα:

    H εταιρεία Φράγκος Α.Ε μέσω των καταστημάτων της Marasil προσφέρει μια εξαιρετικά ποιοτική γκάμα σε βαφτιστικά φορέματα -

    δείτε λεπτομέρειες εδώ:

    Είχαμε την ευκαιρία να τα δούμε απο κοντά και πρέπει να πούμε ότι είναι όλα τα σχέδια πολύ πολύ όμορφα, δουλεμένα με πολλές λεπτομέρειες και τέχνη.

    Η ΦΡΑΓΚΟΣ Α.E. παρουσίασε την Τετάρτη 11.06.2014 τη νέα κολεξιόν βαπτιστικών ρούχων 2014 των επώνυμων brands

    Marasil, Pierre Cardin και Kitten. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, σε ένα ονειρικό σκηνικό

    γεμάτο χρώμα και φαντασία!

    Οι προσκεκλημένοι παρακολούθησαν ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από τους managers διαφόρων τμημάτων της εταιρείας, σχετικά με τις νέες τάσεις της μόδας, τα σχέδια και την ποιότητα των υφασμάτων της καινούριας συλλογής.

    Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε όλη η γκάμα των νέων βαπτιστικών ρούχων από τους σχεδιαστές.

    Αγαπημένη λεπτομέρεια τα λουλουδάκια

    marasil_vapt1.jpg

    το δροσερό νησιώτικου στύλ (αλλά πολύ μοντέρνο) φόρεμα με την δαντέλα:

    marasil_vapt2.jpg

    Όλα τα φορεματάκια αλλά και τα βαφτιστικά για τα αγόρια, ήταν πολύ όμορφα, οι φωτογραφίες δεν αρκούν για να αποκτήσει κάποιος ιδέα της ποιότητας.

    Προτείνουμε να επισκεφθείτε κατάστημα στην περιοχή σας για να τα δείτε απο κοντά - πιο κάτω θα βρείτε link που οδηγεί στα καταστήματα.

    Nέα κολλεξιόν βαφτιστικών από τη Marasil, Pierre Cardin και Kitten:

    fragos3.JPG

    Φωτογραφίες από το Event:

    fragos2.jpg

    από αριστερά προς τα δεξιά από την Orange Advertising: Γιαγλής Γαληνός CEO, Δέσποινα Πορτοκάλη Managing Director και από την FRAGOS S.A.: Γιάννης Βοντζαλίδης General Manager, Κολιούλη Βάλια υπεύθυνη του E-commerce & Digital,

    Μάριβη Λάμπου Marketing Manager , Αντώνης Βάλβης Retail Manager.

    Who is Who FRAGOS S.A.

    Λίγα λόγια την εταιρεία:

    Διαθέτει προϊόντα παιδικής ένδυσης από το 1987. Διαθέτει τα brands Marasil, Mandarino, Sprint, Kitten, Pierre Cardin και Mauli, με σειρές που καλύπτουν τις ανάγκες των παιδιών από τη βρεφική μέχρι και την παιδική ηλικία.

    Αξίες:

    "Η ποιότητα έχει κορυφαία θέση στη δουλειά μας. Επιλέγουμε πρώτες ύλες υψηλής ποιότητας, υλικά παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας

    και διαθέτουμε την πιο αγνή σειρά βρεφικών με προϊόντα από οργανικό βαμβάκι και μπαμπού, που είναι ειδικά σχεδιασμένη για την ευαίσθητη επιδερμίδα των μωρών.

    Διασφαλίζουμε την ποιότητα σε όλα τα επίπεδα της λειτουργίας μας, από το στάδιο του σχεδιασμού και της παραγωγής μέχρι την εξυπηρέτηση και το after sales, δημιουργώντας σχέσεις αξιοπιστίας με το πιο απαιτητικό και ειλικρινές κοινό του κόσμου, τα παιδιά!

    Eξέλιξη:

    Η εμπειρία μας είναι η βάση. Η διαρκής αναζήτηση του καινούριου όμως είναι η εξέλιξη. Ερευνούμε συνεχώς καινοτόμες ιδέες, νέες αγορές και αναπτύσσουμε συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Εξελισσόμαστε επιχειρώντας το καινούριο, ώστε να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα και υπηρεσίες που προηγούνται των αναγκών τους.

    Οι άνθρωποι:

    Κατέχουν την υψηλότερη θέση σε ό,τι κάνουμε. Οι άνθρωποί μας, οι συνεργάτες μας και οι καταναλωτές μάς εμπνέουν καθημερινά

    για να γινόμαστε καλύτεροι. Με σεβασμό σε όλους αυτούς, δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας και διασφαλίζουμε τις υψηλότερες προδιαγραφές

    στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. "

    Καταστήματα

    Υπάρχουν περισσότερα από 30 σημεία λιανικής πώλησης (ιδιόκτητα και franchised) στην Ελλάδα και πάνω από 16 καταστήματα στο εξωτερικό: Ιταλία, Κύπρος, Ντουμπάι, Ρωσία, Ουκρανία, Καζακστάν, Σιγκαπούρη, Παναμάς,

    Λίβανος και σύντομα Αγγλία.

    Διευθύνσεις

    Ελλάδα: http://www.marasil.gr/Stores2.aspx?TableLookupStr=388@~706946&CategoryId=0&submit=1

    Όλα τα καταστήματα δείτε εδω http://www.marasil.gr/Stores.aspx

    Online Παρουσία

    Το ανανεωμένο e-shop www.maisonmarasil.com σχεδιάστηκε για την ακόμη μεγαλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να προσφέρει άνεση, ταχύτητα και ευκολία αγοράς, όπου και αν βρίσκονται. Διαθέτει όλες τις μάρκες παιδικών ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ σε εξαιρετικές τιμές και μεγάλη ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων για όλες τις ηλικίες, ενώ εξυπηρετεί παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη.

    fragos1.jpg

    Επεξεργάστηκαν by Συντονιστής Org

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. & THE WALT DISNEY COMPANY GREECE

    O Μίκυ και ο Γκούφυ στην Αθήνα

    Με έναν ξεχωριστό τρόπο τη Δευτέρα 16 Ιουνίου στην «Τεχνόπολις» στο Γκάζι, παρουσία πολλών φίλων και συνεργατών, διάλεξαν οι ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε. και η THE WALT DISNEY COMPANY Greece να ανακοινώσουν τη συνεργασία τους στον χώρο των εκδόσεων και κυκλοφορίας των περιοδικών και βιβλίων κόμικς της Disney.

    Στόχος της συνεργασίας αυτής είναι να προσφέρει στον αναγνώστη ποιοτική ψυχαγωγία και εκπαίδευση, συνεχίζοντας με σεβασμό τη μακρά παράδοση των εκδόσεων της Disney που μεγάλωσε γενιές και γενιές.

    Οι ήρωες της Disney αγαπήθηκαν πολύ και κατάφεραν να γίνουν ξεχωριστοί τίτλοι περιοδικών, με το εβδομαδιαίο ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ να έχει καταστεί συνώνυμο όχι μόνον όλων των παιδικών περιοδικών, αλλά και όλων των κινουμένων σχεδίων.

    Μέσω της συνεργασίας αυτής, μια νέα εποχή εγκαινιάζεται για τα αγαπημένα παπιά και ποντίκια, που λάτρεψαν εκατομμύρια παιδιά σε όλον τον κόσμο για δεκαετίες.

    Τους καλεσμένους καλωσόρισε ο διευθυντής της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ Αλέξης Παπαχελάς, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία των νέων συνεργασιών.

    Στη συνέχεια τον λόγο πήρε η διευθύντρια Marketing της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ Ντόρα Πάκα-Γριμάνη, η οποία αναφέρθηκε στο αξιακό σύστημα που υπηρετούν η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και η DISNEY και στις προοπτικές του εκδοτικού αυτού «γάμου».

    Η συνέντευξη Τύπου έκλεισε με τον Μιχάλη Μικρόπουλο, γενικό διευθυντή της The Walt Disney Company Ελλάδος, ο οποίος μίλησε για την ιστορία της Disney και εξέφρασε τη χαρά του για τη νέα συνεργασία.

    Η εκδήλωση συνεχίστηκε με παιδικό πάρτι και barbeque. Ομαδικά παιχνίδια, αναρρίχηση, κολλάζ με κόμικς, και σχεδιασμός σκίτσων από τον Ulrich Schroeder, σχεδιαστή κόμικς της Disney που ήρθε στην Ελλάδα ειδικά για την εκδήλωση, κράτησαν συντροφιά στα παιδιά.

    Ο ενθουσιασμός όμως των μικρών φίλων κορυφώθηκε όταν εμφανίστηκαν ο Μίκυ Μάους και ο Γκούφυ, άρτι αφιχθέντες από την Disneyland στο Παρίσι οι οποίοι φωτογραφήθηκαν με τα παιδιά, χαρίζοντας χαμόγελα και χαρά.

    Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής ξεκίνησε ήδη την κυκλοφορία της σειράς Η ΜΕΓΑΛΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ DISNEY, που θα κρατήσει συντροφιά σε όλους μας την καλοκαιρινή περίοδο. Μια συλλεκτική, πολυτελή, σκληρόδετη έκδοση 192 σελίδων.

    Και όχι μόνον….

    Κάθε Παρασκευή έρχεται το εβδομαδιαίο Μίκυ Μάους αποκλειστικά στα περίπτερα με νέες φρέσκιες περιπέτειες, που θα χαρίσει απολαυστικές στιγμές γέλιου στους μικρούς μας φίλους, ενώ ακολουθούν τα Ντόναλντ, Κόμιξ, Μίννι & Νταίζυ και άλλοι πολλοί τίτλοι.

    Το σχολείο τελείωσε, το διάβασμα αρχίζει.

    Φέτος το καλοκαίρι, θα καούμε στο διάβασμα.

    Ραντεβού στα περίπτερα!!!

    Για φωτογραφίες και βίντεο της εκδήλωσης καθώς και περισσότερο υλικό επισκεφτείτε το http://bit.ly/disneypressmaterial.

    disney_1.jpg

    mAvKtBNfUFc

    Να και η εκδήλωση με τα δικά μας μάτια:

    3SddA7zTL4g

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ημερίδα της Nickelodeon σχετικά με το παιδί και το διαδίκτυο.

    Είναι πολύ ενδιαφέρον που όλο και περισσότερες εταιρείες ασχολούνται και αναδεικνύουν το θέμα της ασφάλειας του διαδικτύου για τα παιδιά,

    με επίκεντρο κινδύνους όπως διαδικτυακός εκφοβισμός, διαδικτυακή αποπλάνηση, σεξουαλική παρενόχληση, παιδοφιλία & πορνογραφία και έκθεση σε αυτήν, εθισμό στο διαδίκτυο και άλλα.

    Η ημερίδα σε γενικές γραμμές ήταν πιο απτή απο άλλες οι οποίες διοργανώνονται απο φορείς πιο επιστημονικούς.

    Αυτό σίγουρα είναι κάτι το οποίο είναι αναγκαίο και αυτό φαίνεται και απο τις ερωτήσεις του κοινού - το κοινό ήταν γεμάτο απο μητέρες γονείς αλλά και παιδιά, κάτι επίσης ασυνήθιστο και θετικό.

    Απο την Άρτεμις Τσίτσικα

    Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής ακούσαμε ότι πλέον ο εθισμός δεν είναι η πρώτη αιτιολογία στις κλήσεις που λαμβάνει η γραμμή βοηθείας 21,9% δηλώνουν εμπειρία διαδικτυακού εκφοβισμού, από τα οποία τα μισά δηλώνουν ότι τους έβλαψε αυτή η εμπειρία.

    Σε σχέση με το σεξουαλικό περιεχόμενο 32,8% απο όσα παιδιά εκτέθηκαν σε τέτοιο υλικό, δήλωσε ότι ήταν τραυματική η εμπειρία αυτή.

    Παράλληλα, 20% αναφέρουν ότι χρησιμοποιούν το πορνογραφικό υλικό ως σεξουαλική αγωγή κάτι το οποίο φυσικά είναι εντελώς λανθασμένο μιας και το υλικό αυτό είναι φτιαγμένο με γνωμονα τον ενήλικα - εδώ σχολιάστηκε ξανά η έλλειψη σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης.

    Τζόγος - 20%, το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη έχουν οι Έλληνες έφηβοι τζόγο τριπλάσια πιθανότητα εμφάνιση συμπεριφορών εξάρτησης (Σε σχεση με το διπλάσιο του gaming)

    Απο όλους τους φορείς συνίσταται 2 ώρες χρήση οθόνης, αλλά οι γονείς και οι έφηβοι δηλώνουν ότι είναι αδύνατο.

    1,2% έχουν εθισμό, ενώ 12,7% είναι οριακή συμπεριφορά εξάρτησης.

    Χαμηλότερα ποσοστά εθισμού στο διαδίκτυο έχουν οι χώρες Γερμανία και Ισλανδία.

    Επίσης αυτό που γνωρίζαμε ήδη είναι ότι η χρήση των νέων μέσων στα σχολεία για εκπαιδευτικό τρόπο είναι προστατευτική για τα παιδιά μιας και προφανώς τους δείχνει πως να χρησιμοποιούν αυτά τα μέσα με παραγωγικό και ασφαλή τρόπο.

    Ευτυχώς υπάρχουν παιδιά τα οποία μπορούν και απομακρύνονται απο τον εθισμό απο μόνα τους, κάτι που είναι εξαίρεση σε κάθε άλλη περίπτωση εθισμού.

    Ενδιαφέρον περουσιάζουν οι συνεντεύξεις εφήβων που παρουσιάζουν ΣΕΔ (εθισμό διαδίκτύου) που καταλήγουν σε τέσσερις τύπους εθισμού.

    Ο πρώτος και ο τέταρτος έχουν αναγκη την παρεμβαση, ενώ ο δεύτερος και ο τρίτος ανήκουν στα φυσιολογικά πλαίσια εφηβικής συμπεριφοράς.

    Πρώτος χαρακτηρίζεται απο το συναίσθημα της “παγίδευσης”, ο τέταρτος από “βαρεμάρα” για τα πάντα και είναι δυσλειτουργικοί.

    Η ώρα χρήσης δεν έχει να κάνει με τον εθισμό, ο εθισμός είναι θέμα τρόπου χρήσης των νέων μέσων.

    Μονάδα Εφηβικής Υγείας Τηλέφωνα 80011 80015

    Εργαλεία για το σχολείο: Αλκης Κλαίρη.

    Τα παραπάνω ακούσαμε στην ομιλία της Άρτεμις Τσίτσικα

    Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής

    Επιστημονική Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ)

    ΒʼΠαιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών

    Νοσοκομείο Παίδων «Π.&Α.Κυριακού»

    Digital ΙQ (νοημοσύνη σχετικά με τις νέες τεχνολογίες) είναι ένας όρος τον οποίο πρέπει οι γονείς να καλλιεργήσουν στα παιδιά, πλέον, παράλληλα με την συναισθηματική νοημοσύνη.

    Μάθαμε ότι Υπηρεσία Δίωξης ναρκωτικών διοργανώνει ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις με σχολεία απο όλη την Ελλάδα.

    Οι σύλλογοι γονέων μπορούν να στραφούν στα τηλέφωνα της δίωξης ηλ εγκλήματος για να ζητήσουν τέτοια τηλεδιάσκεψη.

    Σε ομιλία του κ. Γερμανού απο το τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ακούσαμε πολλά τα οποία ήδη γνωρίζαμε αλλά σίγουρα ειναι ενδιαφέρον για όσους δεν έχουν εξοικείωση με το διαδίκτυο και αξίζει να την δείτε εδώ (θα τοποθετήσουμε βίντεο εδώ εάν δημοσιευτεί)

    Επίσης αν δεν γνωρίζετε τι είναι ο ιός της αστυνομίας που κυκλοφορεί απο το 2012 ! πατήστε εδώ για περισσότερα ! http://www.kathimerini.gr/753349/article/epikairothta/ellada/o-ios-ths-astynomias-epiti8etai-se-nea-morfh

    Μάθαμε οτι υπαρχει νόμος που απαγορεύει την προσβαση ανηλικων στο διαδίκτυο χωρίς πρόαβαση!

    Το θέμα των ιντερνετ καφε είναι πολύ μεγάλο όπως βλέπουμε σε θεμα ταυτοποιησης σε θέμα ανηλίκων. Πολλά ερωτήματα για αυτό το θέμα.

    Η ημερίδα συνεχίζεται εώς και το απόγευμα η είσοδος είναι ελεύθερη, ενώ μετά το μεσημεριανό διάλλειμα θα γίνει και ένα πολύ ενδιαφέρον workshop!

    ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ NICKELODEON

    Παιδί, και Διαδίκτυο

    Ευκαιρίες, Προκλήσεις και Κίνδυνοι

    ΤΕΤΑΡΤΗ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014

    Μέγαρο – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών

    Αʼ ενότητα, 10.00 - 13.00

    • Χαιρετισμοί

    • Έφηβοι και Νέες Τεχνολογίες: Ευκαιρίες, Προκλήσεις και Κίνδυνοι-Γραμμή Βοηθείας «Υποστηρίζω»

    Άρτεμις Τσίτσικα

    Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδιατρικής-Εφηβικής Ιατρικής

    Επιστημονική Υπεύθυνος Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ)

    ΒʼΠαιδιατρικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών

    Νοσοκομείο Παίδων «Π.&Α.Κυριακού»

    • Ταξίαρχος Εμμανουήλ Σφακιανάκης

    Διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας

    • Οι κίνδυνοι των κινδύνων των παιδιών

    Κλήμης Ναυρίδης

    Καθηγητής Ψυχολογίας της Επικοινωνίας στον Τομέα Ψυχολογίας του Τμήματος ΦΠΨ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Διευθυντής του Τομέα Ψυχολογίας και Πρόεδρος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας

    • Νεαροί ενήλικες και χρήση του διαδικτύου. Μια εφηβική συμπεριφορά που εξελίσσεται

    Στέλλα Χρηστίδη

    Ψυχίατρος Επιμελήτρια Β' Ψ.Ν.Α.

    Επιστημονικά Υπεύθυνη

    Τμήματος Προβληματικής Χρήσης του Διαδικτύου

    Μονάδα Απεξάρτησης 18 'Ανω, Ψ.Ν.Α.

    • Το Διαδίκτυο στη ζωή μας: Μάθηση, Ψυχαγωγία, Ασφάλεια

    Μαρία Άννα Γαϊτάνη

    Εκπαιδευτικός Πληροφορικής, MSc

    Γραφείο Δικτυακής Εκπαιδευτικής Πύλης

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    13.00-14.30: Μεσημεριανό Διάλλειμα

    Βʼ ενότητα, 13.30 – 16.00

    • Οι αρχιτέκτοντες του Αύριο και η σχέση τους με τα Νέα Μέσα

    Βαλέρια Τζάμη

    Γενική Διευθύντρια, FOCUS BARI A.E

    Άννα Καραδημητρίου

    Γενική Διευθύντρια Καταναλωτικών Ερευνών της FOCUS BARI

    • Παιδιά και Internet, Ευκαιρίες και Κίνδυνοι

    Τάσος Φλάμπουρας

    Ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Aventurine, της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής videogames στην Ελλάδα.

    • Το σύγχρονο ψηφιακό σχολείο, προκλήσεις, κίνδυνοι και ευκαιρίες

    Μαρία Βρανοπούλου

    Εκπαιδευτικός στο Κολλέγιο Αθηνών, εξειδικευμένη από το Harvard University στην εκπαιδευτική τεχνολογία (teaching for understanding with new technologies).

    • Σεξουαλικοποίηση-Sexualization σε παιδιά και εφήβους:

    Ανάγκη ενημέρωσης και παρέμβασης

    Έφη Μπάρλου

    Παιδοψυχίατρος

    Επιστ. Συνεργάτης Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ)

    Βʼ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών

    Νοσοκομείο Παίδων «Π.&Α.Κυριακού»

    • WORKSHOP

    Σχολικός Εκφοβισμός και βία στο φυσικό και διαδικτυακό κόσμο

    Εισαγωγή του εργαλείου εκπαίδευσης «Άλκης & Κλαίρη»

    Αθανασίου Καλλιόπη

    Ψυχολόγος

    Υποψήφια Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ

    Επιστ. Συνεργάτης Μονάδας Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ)

    Βʼ Παιδιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών

    Νοσοκομείο Παίδων «Π.&Α.Κυριακού»

    Έξαρχος Ιωάννης

    Φοιτητής Ηλεκτρ. Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρ. Υπολογιστών

    Μωυσιάδου Αλίκη

    Απόφοιτος του Χημικού τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

    • Ανοιχτή Συζήτηση

    με εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, επιστήμονες , έφηβους και ερωτήσεις από το κοινό

    Τοποθεσία - Μέγαρο Μουσικής

    Nick in Action

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Από 13 έως 16 Οκτωβρίου θα βρείτε τα προϊόντα της Henkel σε μοναδικές προσφορές

    Το Φθινόπωρο έχει μπει για τα καλά και με την επιστροφή μας στις καθημερινές μας συνήθειες, η Henkel Hellas μας προσκαλεί όλους να πραγματοποιήσουμε τα ψώνια μας, από τις 13 έως τις 16 Οκτωβρίου, στο καθιερωμένο Φθινοπωρινό Bazaar Φροντίδας και Ομορφιάς με εκπτώσεις που φτάνουν έως και το 70%*. Το Bazaar θα διεξαχθεί και πάλι στον εξωτερικό χώρο των εγκαταστάσεων της Henkel στο Μοσχάτο στην οδό Κύπρου 23, την Πέμπτη 13/10 από τις 13:00 έως τις 19:00, την Παρασκευή 14/10 και το Σάββατο 15/10 από τις 10:00 έως τις 19:00 και την Κυριακή 16/10 από τις 10:00 έως τις 17:00.

    Στο Φθινοπωρινό Henkel Bazaar Φροντίδας και Ομορφιάς έχετε την ευκαιρία όπως κάθε φορά να επιλέξετε το αγαπημένο σας brand με την υπογραφή της Henkel μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης και υγιεινής (καλλυντικά προϊόντα ευρείας, επαγγελματικά προϊόντα κομμωτηρίου), καθώς και προϊόντα για τη φροντίδα του νοικοκυριού (απορρυπαντικά, καθαριστικά) και προϊόντα συγκόλλησης, διόρθωσης ή απορρόφησης υγρασίας σε τιμές που…θα σας εκπλήξουν!

    Μη χάσετε αυτή τη μοναδική ευκαιρία με εκπτώσεις έως και -70% από τα κορυφαία brands, Dixan, Neomat, Persil, Bref, Color Catcher, Ariasana, Pritt, Loctite, Syoss, Gliss, Palette, Phyto Color, Supersoft, Fa, Theramed, Schwarzkopf Professional, BC, INNOVA, και 4+4.

    Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τις σελίδες στο Facebook των brands: Dixan, Neomat, Persil, Syoss, Fa, Schwarzkopf, Schwarzkopf Professional, DIADERMINE.

    * Η πληρωμή μπορεί να γίνει και με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας


    LIFE, needs to be full of FUN.

    Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

    Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!


    Δημιουργήστε νέα εγγραφή

    Σύνδεση

    Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.


    Συνδεθείτε τώρα