CoffeeMaker

Προσοχή: Όποια/-ος αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα να στέλνει email!

Recommended Posts

Γειά σας αγαπητά μέλη! 

θα θέλαμε να παρακαλέσουμε να μας στέλνετε άμεσα feedback 

στο [email protected]

αμέσως με το που παρατηρείτε κάποια αλλαγή, δυσλειτουργία ή δυσκολία πρόσβασης στην σελίδα. 

Εδώ και μέρες γίνονται τεχνικές αλλαγές/προσαρμογές, για να καλυφθεί μια ασυμβατότητα μεταξύ του τελευταίου software update του λογισμικού του φόρουμ και της τελευταίας τεχνολογίας της Cloudflare, 

η ασυμβατότητα έχει προκαλέσει προβλήματα στις μνήμες cache  των συσκευών κάποιων μελών (δεν έχουμε βρεί ακόμα τι κοινό έχουν οι συσκευές αυτές, καθώς δεν αποτελούν το σύνολο όσων συμμετέχουν)

τα οποία εμφανίζονται με σύμπτωμα το

να μην μπορεί κάποιος να δημοσιεύσει, ( το άσπρο κουτάκι εμφανίζεται αλλά δε μπορεί να γράψει κανείς μέσα σε αυτό ή να διαβάσει μηνύματα , ή
να μην βλέπει τα σωστά νέα μηνύματα στο feed "νέες δημοσιεύσεις". 

Όλα αυτά τα συγκεκριμένα συμπτώματα έχουν πηγή το ίδιο πρόβλημα.

Οι τεχνικοί από όλες αυτές τις εταιρείες κοιτούν το πρόβλημα για να βρεθεί λύση. Χθές έγινε μια παρέμβαση που έδειξε να λύνει το πρόβλημα αλλά χρειάζεται και σήμερα μια άλλη πάλι αλλαγή για να την μονιμοποιήσει  & τέλος να μπορέσει να γίνει και η αναβάθμιση στο parents.org.gr χωρίς τέτοιες εκπλήξεις! 

Σας ευχόμαστε ένα καλό ΣΚ και ελπίζουμε όλες αυτές οι τεχνικές δυσκολίες να είναι σύντομα παρελθόν! 


LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα μέλη αυτή τη στιγμή συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα! 

Για αυτό το λόγο μην διστάσετε να μας ξαναστείλετε μαιλ εάν όντως συνεχίζεται!  ("Γειά σας συνεχίζει το πρόβλημα" )

Ενδιάμεσα παρακαλείστε να κάνετε επανεκκίνηση στα κινητά σας, /συσκευές,  να χρησιμοποιείτε κάποιο incognito tab  έτσι ώστε να τραβήξει η συσκευή σας τα νέα δεδομένα για να αλλάξει και η cache, αν μπορείτε καθαρίστε και την cache του εκάστοτε browser που χρησιμοποιείτε. 
 

ευχαριστούμε! 


LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφημίσεις


Καλησπερα! Εμένα Δεν μου επέτρεπε να γράψω 2 μέρες. έχω το lg g2  Και απο lg smart tv Δεν μπόρεσα επίσης. Μόλις τώρα κατάφερα να γράψω


eBYrp2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σας! 

ναι, και χθες υπήρξαν κατά την διάρκεια των εργασιών, πισωγυρίσματα στα οποία πάλι εμφανιζόταν το πρόβλημα. 

Σήμερα, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα νέο email άλλων μελών σχετικά με προβλήματα.  Είδαμε ότι τα μέλη που είχαν αναφέρει χθες προβλήματα συμμετέχουν σήμερα κανονικά. 

Εάν κάποιο μέλος σας αναφέρει ότι ΤΩΡΑ υπάρχουν πάλι προβλήματα, παρακαλούμε στείλτε εκ νέου email !!   :!:

Το πρόβλημα όπως προαναφέραμε, επειδή δεν μπορούμε να το αναπαραγάγουμε στις δικές μας συσκευές, έχει να κάνει με την μνήμη cache σε άλλες συσκευές, δεν μπορούμε να το δούμε εμείς, 

 αναγκαστικά ο μόνος τρόπος για να ξέρουμε εάν υπάρχει όντως σε κάποιον πρόβλημα, είναι να έρθει η καθεμιά/ο καθένας σε επαφή μαζί μας.

  • Μου αρέσει 1

LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπερα. @CoffeeMaker για το οτι στην κεντρικη σελιδα στα latest replies εμφανιζει μονο θεματα πωλησεων πρεπει και παλι να στειλουμε μειλ?? Δεν προκειται για θεμα τεχνικο/συσκευης, απλα αντι να εμφανιζει τα προσφατα θεματα, εμφανιζει μονο πωλησεις. 

e1c6jd.jpg

  • Μου αρέσει 3
  • Ευχαριστώ 1

39eNp3.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφημίσεις


Φυσικα και μας βοηθάτε με αυτές τις ειδοποιήσεις !  Το προωθήσαμε προς επίλυση!! 

  • Μου αρέσει 2

LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Smaro3056 @nanoula90  διορθώθηκε, ήταν άσχετο με την άλλη βλάβη!

Ευτυχώς που μας στείλατε εικόνα, γιατί άλλο είχαμε καταλάβει ότι έβλεπαν άλλα μέλη που μας έκαναν το παράπονο και δεν μπορούσαμε να το δούμε. 

Πάντα η εικόνα είναι όσο 1000 λόγια αλλά και 100% πιο σίγουρο ότι μεταφέρεται αυτό ακριβώς που είναι το πρόβλημα! ευχαριστούμε! 

  • Μου αρέσει 3

LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε αλλο μέλος ή είναι άσχετο αλλά από τις 14 του μήνα και μετά με βγάζει συχνά offline κι όταν ξαναμπαίνω μου έρχεται mail πως φαίνεται να συνδέθηκα σε συσκευή στην οποία δεν έχω συνδεθεί στο παρελθόν. Αυτό γίνεται κάθε φορά παρόλο που είναι η ίδια συσκευή. Παίρνω δηλαδή δυο τρία μεηλ την ημέρα. 

  • Μου αρέσει 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ειδοποίηση, θα την προωθήσουμε στους τεχνικούς. 

Έχετε δοκιμάσει να κάνετε καθαρίσματα cache σε ολα τα σημεία που μπορεί να υπάρχει , πχ  browser  clean cache &  restart  , router  restart,  κλπ; 

Αν μπορείτε δοκιμάστε τα αυτά και γράψτε εκ νέου για να σιγουρέψουμε ότι μήπως λύνεται έτσι το θέμα.  Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής άλλο τέτοιο παράπονο. 


LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφημίσεις


Just now, CoffeeMaker είπε:

ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ειδοποίηση, θα την προωθήσουμε στους τεχνικούς. 

Έχετε δοκιμάσει να κάνετε καθαρίσματα cache σε ολα τα σημεία που μπορεί να υπάρχει , πχ  browser  clean cache &  restart  , router  restart,  κλπ; 

Αν μπορείτε δοκιμάστε τα αυτά και γράψτε εκ νέου για να σιγουρέψουμε ότι μήπως λύνεται έτσι το θέμα.  Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής άλλο τέτοιο παράπονο. 

????? Ωχ, είμαι μάλλον άσχετη και μου φαίνονται ακαταλαβίστικα όλο αυτά που γράψατε χαχαχα Θα το ψάξω παίρνοντας τη βοήθεια του κοινού μήπως βρω κάποια λύση και θα σας πω! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του browser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ


LIFE, needs to be full of FUN.

Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
πρίν από 34 λεπτά , CoffeeMaker είπε:

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του broser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ

Α αυτό εννοούσατε. Ευχαριστώ πολύ! Θα το κάνω σήμερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 29/3/2019 at 10:57 ΠΜ, CoffeeMaker είπε:

Γειά σας άν βάλετε 

το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του broser  & clean cache  τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! 

πχ 

samsung  mozilla  clean cache 

iphone chrome  clean cache 

κοκ

Ενημερώνω ότι από όταν έκανα clean cache δεν με πετάει έξω, με κρατάει online. Ευχαριστώ!

  • Ευχαριστώ 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα