Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Πρόωρη ωοθηκική ανεπάρκεια στα 32


Recommended Posts

πρίν από 22 λεπτά , Eirini b είπε:

Καλησπέρα!! και από μενα Και εγώ είμαι 38 και προσπαθώντας για παιδί έκανα ορμονικές εξετάσεις το Σεπτέμβριο fsh 3,6 και άλλες ορμονικές που ήταν καλές επίσης έκανα και σαλπιγγογραφια όλα καλά αδιαθετησα στις ξανά στις 25 του μηνός με έντονο πόνο και μου ήρθε καφέ αίμα και κράτησε τρεις μέρες με ελάχιστη ροή περίμενα να αδιαθετησα τον επόμενο μήνα τίποτα πήγα στο γυναικολόγο και του είπα τι έγινε και μου έδωσε χάπι για να μου έρθει η περίοδος για δεκα μέρες ένα πρωί ένα βράδυ παράλληλα έκανα από μόνη μου εξετάσεις πάλι και η fsh ανέβηκε 56,7 E242 φοβάμαι ότι έχω πρωωρη εμμηνόπαυση καθώς και η μαμα μου στα 38 μπήκε και αυτή στη εμμηνόπαυση πριν κάνω τις ορμονικές είχα κάνει και τεστ Παπ και υπέροχο όλα καλά τη Δευτέρα έχω ραντεβού με άλλο γιατρό να δω τι θα μου πει γιατί μετά από όλα αυτά δεν είμαι ευχαριστημένη από το συγκεκριμένο γιατί από αυτά που έχω διαβάσει στον υπέροχο φαίνεται αν είσαι στη εμμηνόπαυση και επίσης όταν του είπα και η μητέρα μου μπήκε στην. Εμμηνόπαυση στα 38 δεν είπε τιποτα η αμη που έκανα 1,43pmol

Η εμμηνοπαυση δεν ερχετε αμέσως βεβαια με αυτές τις εξετασεις σίγουρα έχεις αρκετά μεγάλο θέμα κ σιγουρα η κληρονομικοτητα ειναι ένα σημάδι ότι κ εσύ αρκετά νωρίς θα  μπεις. Αν θες παιδακι ψάξε κ δεν έχεις ακόμα ψάξε καλητερα για εξωσωματική κ διάβασε για να βελτιώσεις την ποιοτητα των ωαριων σου κατέβασε το βιβλίο it starts with the egg κ ψάξε εξωσωματικο. Το αν ξεκινάει η εμμηνόπαυση οι γιατροί δεν το βλέπουν παντα σε έναν απλό υπέρηχο . Για να το δουν πρέπει να έχουν μικρύνει πολυ οι ωοθηκες σου που αυτο ειναι αρκετά προχωρημένο στάδιο.  Σε έναν απλό υπέρηχο επίσης δεν βλέπουν τις καταβολές σου συνήθως . Για να δουν καταβολές πρέπει να πας με περίοδο στην αρχη του κύκλου.  

Γενικα σε αυτο το θέμα οι περισσότεροι γιατροί ειναι αμέτοχοι εκτός κ αν τους ρωτήσεις εσυ κ αν τους πιέσεις για εξετασεις δυστυχώς 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 55
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Θέλω πολύ ένα παιδάκι όντως όμως δε το έχω ψάξει τώρα αρχίζω να το κάνω ευχαριστώ 

Απλά μου φαίνεται περίεργο η fsh την πρώτη φορά 5/09 την τρίτη μέρα Περίδου που την εκανα3,6 και τώρα μετά από δύο μήνες χωρίς περίοδο που μου σταμάτησε 56,7

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Eirini b είπε:

Θέλω πολύ ένα παιδάκι όντως όμως δε το έχω ψάξει τώρα αρχίζω να το κάνω ευχαριστώ 

Απλά μου φαίνεται περίεργο η fsh την πρώτη φορά 5/09 την τρίτη μέρα Περίδου που την εκανα3,6 και τώρα μετά από δύο μήνες χωρίς περίοδο που μου σταμάτησε 56,7

Όταν η fsh σου ηταν 3.6 ποσο ηταν ε2 ? Αν η ε2 ηταν πάνω από 50 τότε η ε2 κρύβει την μεγάλη fsh ειναι αλληλοεξαρτομενες αυτές οι ορμόνες δηλαδη μια μεγάλη ε2 δεν αφήνει να βρεθεί η πραγματική fsh στην εξέταση. 

 

Επίσης η fsh αλλάζει από κυκλο σε κυκλο. Ομως μια μεγάλη fsh έστω κ σε μια τυχαία εξεταση δείχνει ότι ο οργανισμός εχει αρχίσει να ζορίζεται να βρει καλό ωάριο οποτε εχει αρχίσει η κάτω βόλτα. Αυτο βεβαια να τονίσω δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν καλα ωαρια απλα ειναι πολυ λιγότερα ετσι ώστε να ζορίζουν τα πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Στις εξετάσεις που μου έδωσε να κάνω τη πρώτη φορά δεν υπήρχε η οιστραδιόλη ήταν μόνο η fsh η προλακτίνη η tsh και η ca125 όλες βγήκαν καλές μετά από μόνη μου το έψαξα αφού είχα διακοπή περιόδου και έκανα fsh πάλι που ήταν αυξημένη 56,7 οιστραδιόλη 42 και προγεστερόνη 2,04

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Eirini b είπε:

Στις εξετάσεις που μου έδωσε να κάνω τη πρώτη φορά δεν υπήρχε η οιστραδιόλη ήταν μόνο η fsh η προλακτίνη η tsh και η ca125 όλες βγήκαν καλές μετά από μόνη μου το έψαξα αφού είχα διακοπή περιόδου και έκανα fsh πάλι που ήταν αυξημένη 56,7 οιστραδιόλη 42 και προγεστερόνη 2,04

Αα αυτο ειναι η αλήθεια μεγαλο σφάλμα του γιατρού  γιατί στην ουσία σου έδωσε τις μισές εξετασεις. Να ξέρεις ότι κ η fsh 3.6 ειναι ύποπτη στα 38 ειναι υπερβολικά χαμηλή ακομα κ για νεα κοπελα . Δηλαδη υποθετω σιγουρα οτι η ε2 σου θα ήταν αυξημενη . Σπάνια δηλαδη συναντάς εξετασεις με fsh 3.6 . 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Κορίτσια μου καλησπέρα κ καλή χρονιά σε όλες με όλα τα όνειρα μας να πραγματοποιούνται...ήθελα να σας πω πως τελικά τα κατάφερα μόνη μου...είμαι 14 εβδομάδα κ εύχομαι να πάνε όλα καλά...σας γράφω για να μην χάνεται την ελπίδα σας τον μήνα που ειμεινα έγκυος φυσικά η fsh μου ήταν 18.5 κ ο γιατρός μου αρνητικός για προσπάθεια εξωσωματικής το αφησαμαζεψα για ακόμα μια φορά τα κομμάτια μου κ το θαύμα έγινε...εύχομαι κ προσεύχομαι να φτάσω μέχρι το τέλος μην το βάζει καμία κάτω...

  • Μου αρέσει 7
Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, Ninarelita είπε:

Κορίτσια μου καλησπέρα κ καλή χρονιά σε όλες με όλα τα όνειρα μας να πραγματοποιούνται...ήθελα να σας πω πως τελικά τα κατάφερα μόνη μου...είμαι 14 εβδομάδα κ εύχομαι να πάνε όλα καλά...σας γράφω για να μην χάνεται την ελπίδα σας τον μήνα που ειμεινα έγκυος φυσικά η fsh μου ήταν 18.5 κ ο γιατρός μου αρνητικός για προσπάθεια εξωσωματικής το αφησαμαζεψα για ακόμα μια φορά τα κομμάτια μου κ το θαύμα έγινε...εύχομαι κ προσεύχομαι να φτάσω μέχρι το τέλος μην το βάζει καμία κάτω...

Χαίρομαι πολύ για σένα. Θυμάμαι τα λέγαμε πέρσι..με το καλό κ με ένα γερό τελειομηνο μωράκι στην αγκαλιά σου.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

γειά σας

στην περίπτωση που δεν το έχει δημοσιεύσει άλλο μέλος

αυτό είναι το σημείο που μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για την ΠΩΑ στο parents.org.gr: 

https://parents.org.gr/forum/topic/49100-proori-oothikiki-aneparkeia-poa-poa/

  • Μου αρέσει 1

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

  • 2 χρόνια μετά...
On 3/1/2022 at 8:29 ΜΜ, Kate33 είπε:

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά με υγεία και να γεμισουν μωράκια την αγκαλιά μας σύντομα. Πρώτη φορά γραφω στο γκρουπ, αλλά το παρακολουθώ από τον Απρίλιο, όταν και διαγνωστηκα με ΠΩΑ.

Η ιστορία μου έχει ως εξής: το 2018 βρέθηκαν δυο κύστες ενδομητριωσης, μια σε κάθε ωοθηκη και αφαιρέθηκαν με λαπαροσκοπικο χειρουργειο. Τον Απρίλιο  του 2021, σε ηλικία 33 ετών, μετά από κάποιους μήνες ελεύθερων -και όχι στοχευμένων - επαφών, παρατήρησα ανωμαλίες στην περίοδο. Ο γυναικολόγος μου μου σύστησε να κάνω εξετάσεις και ανάμεσα τους την ΑΜΗ, η οποία βγήκε 0,23. 
Η FSH 10 και οι υπόλοιπες φυσιολογικά. Έπαθα πανικό και σοκ για αρκετό καιρό. Συμβουλεύτηκα τρεις γυναικολόγους, οι οποίοι σύστησαν 2-3 σπερματεγχυσεις και μετά εξωσωματική.

Επίσης έχω θυρεοειδή (ρυθμισμένο), αντίσταση στην ινσουλίνη και κάποια κιλά παραπάνω. Διάβασα πολλά πράγματα στο φόρουμ και πραγματικά ευτυχώς που υπάρχει και με βοήθησε να βρω γιατρό που να μου ταιριάξει.
Τον Σεπτέμβριο εκανα την πρώτη ωοληψια στο γένεσις με τον Σφ. Μετά από τρεις ωοληψιες που δεν γονιμοποιηθηκε το ωάριο που βρήκαμε, εκανα prp ωοθηκών. Ο γιατρός μου εξήγησε ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες λόγω της ηλικίας να δούμε βελτίωση. Όντως στους δυο επόμενους κύκλους γονιμοποιήθηκαν δυο ωάρια και έχω δυο εμβρυακια. Συνεχίζουμε το μάζεμα να φτάσουμε ιδανικά στα 4 έμβρυα.

η fsh είναι άλλοτε 12 κ αλλοτε 14.

επισης κάνω γυμναστική κάθε μέρα, βελονισμό, μια προσπάθεια στην διατροφή και παίρνω βιταμίνες Fertilimax και ovamax. 
 

το σοκ ακόμα ύπαρχει, κάθε μέρα το σκέφτομαι κ δεν το πιστεύω. Ελπίζω μέσα μου ότι θα πετύχει η προσπάθεια μου όπως και όλων των κοριτσιών  και σύντομα θα έχουμε αγκαλιά τα μωρά μας.
Σήμερα διάβασα την ιστορία σου- αλλωστε μπαίνω κάθε μέρα στο φόρουμ- και αποφάσισα να σου γράψω.

Όσον  αφορά την περίοδο, εχω κανονικά αλλά με λιγότερη ροή.

@Malntalia έχω διαβάσει και την δίκη σου ιστορία και μέσα από την ψυχή μου εύχομαι να είναι η τυχερή σου φορά.

 

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΥΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕ Η PRP ; ΕΙΜΑΙ 27 ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ;

On 16/9/2022 at 8:18 ΜΜ, Ellidr είπε:

Με 0.1 αμη έμεινα έγκυος με τη δεύτερη εξωσωματική

Σε λίγο μπαίνω στον έβδομο και περιμένω τον κοριτσάκι μου 

Μην σε πιανει απελπισία 

Ο δικός μου γιατρός δεν ήθελε καν να δει την αμη δεν τον ενδιέφερε καθόλου 

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ , ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 16/9/2022 at 7:47 ΜΜ, Visit a vis είπε:

Πόση ελπίδα μάς δίνεις!!! Ένα καλό και τυχερό. Να χαρείς την εγκυμοσύνη σου!! Όλα να πηγαίνουν περίφημα!!

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΝΜ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΕΣΑΣ .

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


5 ώρες πρίν, evi1234 είπε:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΥΣΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕ Η PRP ; ΕΙΜΑΙ 27 ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ;

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ , ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΑΣ. 

 

Καλησπέρα.. σου στέλνω προσωπικό μήνυμα..

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...