Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Μανουλες Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2025


Recommended Posts

11 ώρες πρίν, Margaretgr είπε:

Με το καλό τα μωράκια σου! 
Γράφω γιατί έχω μελετήσει τα προβιοτικά στη διπλωματική μου για το μεταπτυχιακό. 
 

Και βέβαια να πάρεις! Γράψε μου ποιο συμπλήρωμα της lamberts ξέρεις, να δω σύσταση. Εχε υπόψη ότι πρέπει να απέχουν 3-4 ώρες από τη λήψη της αντιβίωσης και να μην πίνεις πριν ή μετά τη λήψη τους ζεστά ροφήματα. 

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ!!!

Της Lambert's μιλαω για τα acidophilus extra 10 ή extra 4 που βγαζουν..

Ναι τα παιρνω βραδυ κυριως πριν κοιμηθω για να υπάρχει αποσταση!  

7 ώρες πρίν, Lila88 είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου! Να έχεις μια όμορφη και τελειόμηνη εγκυμοσύνη και με το καλό να κρατήσεις τα μωράκια σου στην αγκαλιά σου!

Σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!! Ανταποδίδω τις υπέροχες ευχές!!! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 307
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

On 10/7/2025 at 9:34 ΜΜ, Nima21 είπε:

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ!!!

Της Lambert's μιλαω για τα acidophilus extra 10 ή extra 4 που βγαζουν..

Ναι τα παιρνω βραδυ κυριως πριν κοιμηθω για να υπάρχει αποσταση!  

Σε ευχαριστω πολυ γλυκια μου!!!! Ανταποδίδω τις υπέροχες ευχές!!! 

Από ότι βλέπω αυτό έχει μόνο 2 είδη προβιοτικων μικροοργανισμών 

Εγω παίρνω το lacto levure που είναι πληρέστερο σκεύασμα , δες το αν θες 

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, Margaretgr είπε:

Από ότι βλέπω αυτό έχει μόνο 2 είδη προβιοτικων μικροοργανισμών 

Εγω παίρνω το lacto levure που είναι πληρέστερο σκεύασμα , δες το αν θες 

Το acidophilus  extra 10 είναι  το πιο δυνατό.. καλύπτει  και γαστρερικο και γυναικολογικα.. έχω πάρει πολλά προβιοτικα χαχαχα 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, Λαμπταντορίτσα είπε:

Το acidophilus  extra 10 είναι  το πιο δυνατό.. καλύπτει  και γαστρερικο και γυναικολογικα.. έχω πάρει πολλά προβιοτικα χαχαχα 

Βρε καλό είναι, έχει μεγάλο πληθυσμό μικροοργανισμών όμως περιέχει μόνο 2 είδη ενώ το lacto levure περιέχει 4 διαφορετικούς μικροοργανισμούς δηλ. είναι πληρέστερο. 
 

Επίσης όταν παίρνουμε προβιοτικά σκευάσματα το σημαντικό είναι να τα πάρουμε με σωστές συνθήκες και αρκετό διάστημα για να φτάσουν να φτιάξουν «αποικία» στον οργανισμό μας, δηλαδή να εγκατασταθούν και να πολλαπλασιαστούν. Πολλοί γιατροί λένε πάρε προβιοτικά όσες μέρες παίρνεις την αντιβίωση. Λάθος, οι μέρες αυτές είναι πολύ λίγες και τα προβιοτικά δεν προλαβαίνουν να δράσουν.

Απο εκεί κ πέρα εγώ λέω απλώς τη γνώμη μου βάσει όσων γνωρίζω, ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει καλύτερο! 😃

Link to comment
Share on other sites

On 12/7/2025 at 5:38 ΜΜ, Margaretgr είπε:

Από ότι βλέπω αυτό έχει μόνο 2 είδη προβιοτικων μικροοργανισμών 

Εγω παίρνω το lacto levure που είναι πληρέστερο σκεύασμα , δες το αν θες 

Το γνωρίζω , το ειχα παρει παλαιότερα! ευχαριστώ!  

  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια καλησπέρα σας!!! Ήμουν σημερα στο γιατρό μου για υπέρηχο και μου είπε πως τα μωρά μεγαλώνουν παράλληλα αλλά είναι 1 βδομάδα πιο μεγάλα περίπου, ειδικά η διάμετρος της κεφαλής. Και δεν σας κρύβω ότι αγχώθηκα. Είμαι στη 17 βδομάδα να πω. Είχε  καμία τέτοια εμπειρία με της μετρήσεις δλδ να μην αντιστοιχούν στην βδομάδα κύησης ;;; 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα σας!!! Ήμουν σημερα στο γιατρό μου για υπέρηχο και μου είπε πως τα μωρά μεγαλώνουν παράλληλα αλλά είναι 1 βδομάδα πιο μεγάλα περίπου, ειδικά η διάμετρος της κεφαλής. Και δεν σας κρύβω ότι αγχώθηκα. Είμαι στη 17 βδομάδα να πω. Είχε  καμία τέτοια εμπειρία με της μετρήσεις δλδ να μην αντιστοιχούν στην βδομάδα κύησης ;;; 

Καλημέρα…ο γιατρός τι σου είπε σχετικά με αυτό;;;

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα σας!!! Ήμουν σημερα στο γιατρό μου για υπέρηχο και μου είπε πως τα μωρά μεγαλώνουν παράλληλα αλλά είναι 1 βδομάδα πιο μεγάλα περίπου, ειδικά η διάμετρος της κεφαλής. Και δεν σας κρύβω ότι αγχώθηκα. Είμαι στη 17 βδομάδα να πω. Είχε  καμία τέτοια εμπειρία με της μετρήσεις δλδ να μην αντιστοιχούν στην βδομάδα κύησης ;;; 

Πάντα οι μετρήσεις σε όλα τα μωρά είναι λίγο μεγαλύτερες ή λίγο μικρότερες . Κάνενα παιδί δεν είναι ακριβώς. Μέχρι 2 εβδομαδες πάνω ή δυο εβδομαδες κατω είνια φυσιολογικό. 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ τις μελλοντικές μανούλες της ομάδας!!!Διαβάζω τα νέα σας και ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά και υγιείς με τα μωράκια μας στην κοιλιά .

Είμαι 22ε και 1η και εχθές έκανα την β επιπέδου. Όλα καλά,  δόξα τω Θεό,  αλλά ήθελα να ρωτήσω κάτι και εσάς.Ειμαι στα 41, πρώτο παιδί μετά από εξωσωματική μετά από μια παλίνδρομη κύηση λόγω χρωμοσωμικής ανωμαλίας. Δεν έχουμε κάποιο ιστορικό κληρονομικότητας με κάποιο σύνδρομο. Είναι υποχρεωτικό να κάνω αμνιοπαρακέντηση???Δεν το πολυψήνω,  είναι αρκετά χρήματα τα 800€ και δεν υπάρχει καμία ένδειξη από τους μέχρι τώρα ελέγχους. Ο εμβρυολόγος-γενετιστής που έκανε εχθές την β επιπέδου,  ήταν απόλυτος! Σχεδόν με μάλωσε που δεν την έχω κάνει μέχρι τώρα λόγω ηλικίας και φώναζε για τους γιατρούς που δεν με έχουν βάλει να την κάνω ενώ είναι υποχρεωτικό.Μου είπε πως λόγω ηλικίας δεν ενδείκνυται η νιπτ αλλά μόνο άμνιο. Η αυχενική είχε βγει πολύ καλή όπως και το Papp-A και ο γιατρός μου είπε πως δεν χρειαζόταν να κάνω κάτι επιπλέον. 

Είμαι ανεύθυνη που δεν θέλω να την κάνω???? 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κοπέλα μου κανένας δε μπορεί να σου απαντήσει σε αυτό, κανένας δε μπορεί να σου πει τί είναι σωστό και τί λάθος. 
 

Εγω , αν με το καλό έρθει η ώρα και τα καταφέρουμε, θα θέλω να κάνω όλες τις εξετάσεις για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο σίγουροι για την υγεία του εμβρύου. Από όσα έχω ακούσει και διαβάσει δεν έχω δει κάποια περίπτωση γυναίκας που δεν έκανε ούτε αμνιοπαρακέντηση ούτε τις αιματολογικές και να ήταν παράλληλα άνω των 35. 
 

Απο εκεί κ πέρα η απόφαση είναι 100% δική σας 

 

Με το καλό! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πρίν, Manant8490 είπε:

Χαιρετώ τις μελλοντικές μανούλες της ομάδας!!!Διαβάζω τα νέα σας και ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά και υγιείς με τα μωράκια μας στην κοιλιά .

Είμαι 22ε και 1η και εχθές έκανα την β επιπέδου. Όλα καλά,  δόξα τω Θεό,  αλλά ήθελα να ρωτήσω κάτι και εσάς.Ειμαι στα 41, πρώτο παιδί μετά από εξωσωματική μετά από μια παλίνδρομη κύηση λόγω χρωμοσωμικής ανωμαλίας. Δεν έχουμε κάποιο ιστορικό κληρονομικότητας με κάποιο σύνδρομο. Είναι υποχρεωτικό να κάνω αμνιοπαρακέντηση???Δεν το πολυψήνω,  είναι αρκετά χρήματα τα 800€ και δεν υπάρχει καμία ένδειξη από τους μέχρι τώρα ελέγχους. Ο εμβρυολόγος-γενετιστής που έκανε εχθές την β επιπέδου,  ήταν απόλυτος! Σχεδόν με μάλωσε που δεν την έχω κάνει μέχρι τώρα λόγω ηλικίας και φώναζε για τους γιατρούς που δεν με έχουν βάλει να την κάνω ενώ είναι υποχρεωτικό.Μου είπε πως λόγω ηλικίας δεν ενδείκνυται η νιπτ αλλά μόνο άμνιο. Η αυχενική είχε βγει πολύ καλή όπως και το Papp-A και ο γιατρός μου είπε πως δεν χρειαζόταν να κάνω κάτι επιπλέον. 

Είμαι ανεύθυνη που δεν θέλω να την κάνω???? 

Καλημέρα σε όλες!

Αρχικά κορίτσι μου δεν υπάρχει λόγος να νιώθεις ανεύθυνη. Η κάθε κοπέλα ενεργεί με βάση τις συμβουλές του γιατρού της αλλά και με το πώς νιώθει. Εκνευρίζομαι πάρα πολύ με τέτοιες απόλυτες συμπεριφορές γιατρών. Πρόκειται για μια επεμβατική εξέταση, η οποία ενέχει τα ρίσκα της και είναι και πανάκριβη, είναι πολύ λογικό να έχεις τις αμφιβολίες σου, ειδικά από τη στιγμή που ο δικός σου γιατρός σου είπε ότι δεν υπάρχει λόγος να την κάνεις. Εγώ προσωπικά έκανα τροφοβλάστη στη 13η εβδομάδα (είμαι 36 χρονών) ακριβώς για το λόγο που είπε παραπάνω η margaretgr, επειδή παιδεύτηκα κ εγώ να πιάσω παιδάκι και ειλικρινά ήθελα να κάνω ότι υπάρχει και δεν υπάρχει από εξέταση να μου φύγει το άγχος. Αλλά ήταν προσωπική μου επιλογή, ο γιατρός μου μου τη συνέστησε μεν, αλλά μου είπε ότι είναι στο χέρι μου κ αν δεν ήθελα δε θα την κάναμε. Έχω περιπτώσεις κοριτσιών που δεν έκαναν κάτι (37 κ 40 χρονών) και πήγαν όλα μια χαρά, έχουμε δει και περιπτώσεις αντίθετες. Ωστόσο, θα σου πω ότι από τότε που πήραμε τα αποτελέσματα ησύχασα εντελώς και χαίρομαι την εγκυμοσύνη μου, οπότε ήταν κάτι που εμένα προσωπικά με βοήθησε πολύ.

Εφόσον έχεις εμπιστοσύνη στο γυναικολόγο σου, συζήτα το ξανά μαζί του, και εκείνος που ξέρει και το ιστορικό σου και όλα, θεωρώ θα σε βοηθήσει να πάρεις τη σωστή απόφαση.

Παρεμπιπτώντως είμαστε ακριβώς στην ίδια μέρα!😊 Με το καλό το μωράκι σου και όλα να πάνε κατ ευχήν!!

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πρίν, Manant8490 είπε:

Χαιρετώ τις μελλοντικές μανούλες της ομάδας!!!Διαβάζω τα νέα σας και ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά και υγιείς με τα μωράκια μας στην κοιλιά .

Είμαι 22ε και 1η και εχθές έκανα την β επιπέδου. Όλα καλά,  δόξα τω Θεό,  αλλά ήθελα να ρωτήσω κάτι και εσάς.Ειμαι στα 41, πρώτο παιδί μετά από εξωσωματική μετά από μια παλίνδρομη κύηση λόγω χρωμοσωμικής ανωμαλίας. Δεν έχουμε κάποιο ιστορικό κληρονομικότητας με κάποιο σύνδρομο. Είναι υποχρεωτικό να κάνω αμνιοπαρακέντηση???Δεν το πολυψήνω,  είναι αρκετά χρήματα τα 800€ και δεν υπάρχει καμία ένδειξη από τους μέχρι τώρα ελέγχους. Ο εμβρυολόγος-γενετιστής που έκανε εχθές την β επιπέδου,  ήταν απόλυτος! Σχεδόν με μάλωσε που δεν την έχω κάνει μέχρι τώρα λόγω ηλικίας και φώναζε για τους γιατρούς που δεν με έχουν βάλει να την κάνω ενώ είναι υποχρεωτικό.Μου είπε πως λόγω ηλικίας δεν ενδείκνυται η νιπτ αλλά μόνο άμνιο. Η αυχενική είχε βγει πολύ καλή όπως και το Papp-A και ο γιατρός μου είπε πως δεν χρειαζόταν να κάνω κάτι επιπλέον. 

Είμαι ανεύθυνη που δεν θέλω να την κάνω???? 

Καλημερα. Αν επιτρεπεται ποιος ηταν ο εμβρυομητρικος ; Αν μπορεις να γραψεις καπως το ονομα να καταλαβω ή να μου στειλεις ενα πμ. Γιατι κατι μου θυμιζει 😅

Απο κει κι επειτα το γεγονος οτι αυχενικη/papp a και β επιπεδου ειναι αψογες, ειναι μια τεραστια ενδειξη οτι ολα βαινουν καλως. Εγω θα σου πω το εξης, παλια η οδηγια ηταν οτι μετα τα 35 υπαρχει εντονη συσταση για αμνιο. Τα τελευταια χρονια, η ιατρικη συσταση εχει μεταφερει το οριο στα 40 και πριν απ τα 40 μονο σε περιπτωση ευρεσης ενδειξεων. Ο συγκεκριμενος λοιπον ισως πηγαινει by the book, που λεν και στο χωριο μου και σου λεει πως για να εχεις κι εσυ κι εκεινος ως γιατρος σου, το κεφαλι σας ησυχο, να την κανεις, μην προκυψει καποιο ευρημα σε πιο προχωρημενη κυηση και τρεχετε τοτε, ή ο μη γενοιτο βρεθει κατι εφοσον γεννηθει το μωρο. Σαν εξεταση δεν ειναι κατι φοβερο παντως και ειναι η μονη διαγνωστικη που σου απανταει χωρις περιθωριο λαθους (αντιθετα με την nipt που δυστυχως δεν μπορει να σου δωσει διαγνωση 100%, παρα μονο προβλεψη). Απ την αλλη, το ποσο ειναι οντως τσουχτερο. Γενικα θεωρω πως παιζει ρολο και ποσο εισαι της πιο proactive λογικης σαν ανθρωπος και κατα ποσο συμφωνεις με αυτη τη λογικη του γιατρου. Καποιες γυναικες νιωθουν ετσι πιο ασφαλεις, να αποκλεισουν ακομα και το 0,00001% ως πιθανοτητα κι αλλες δεν ειναι ετσι. Εγω στη θεση σου θα επαιρνα και μια ακομα γνωμη. Μπορω να σε παραπεμψω σε εξαιρετικο γιατρο, που γενικα πανε συνεχεια γυναικες για δευτερη γνωμη μετα απο διαφορες καταστασεις και απο ολες εχω ακουσει τα καλυτερα. Και στο φορουμ κατα καιρους εχουν αναφερθει πολλες γυναικες. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

@Lila88 και @little miracle πόσο σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και με κάνατε να νιώσω καλύτερα!!! Δεν θέλω να ακουστώ υπερβολική,  απλά απο τον συγκεκριμένο έλαβα μια τυπική πώληση προϊόντος. Εξέλαβα πως τα ελεγε ολα για καθαρά οικονομικούς λόγους.Οχι πως δεν είναι σωστά αλλά ο τρόπος έκανε την διαφορά. Επίσης έθεσε σαν δεδομένο πως σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος από την αμνιο, είμαι οριακά για διακοπή κύησης και προλαβαίνουμε ίσα-ίσα. Μας ρώτησες άνθρωπε μου αν θέλουμε να διακόψουμε???? Δεν είναι κάτι που θα αποφασίσουν οι γιατροί αλλά το ζευγάρι..Ηθικά και ιδεολογικά ζητήματα που μόνο οι γονείς θα αποφασίσουν.

Την Δευτέρα έχω ραντεβού με τον γιατρό μου, θα τα συζητήσουμε όλα και θα αποφασίσουμε. Έχω ηρεμήσει πάντως. Ευχαριστώ για την υποστήριξη και θα επανέλθω με νεότερα!!!

Φιλώ εσάς και τις κοιλίτσες σας!!!😘😘😘

 

  • Μου αρέσει 4
Link to comment
Share on other sites

On 17/7/2025 at 7:06 ΜΜ, Margaretgr είπε:

Κοπέλα μου κανένας δε μπορεί να σου απαντήσει σε αυτό, κανένας δε μπορεί να σου πει τί είναι σωστό και τί λάθος. 
 

Εγω , αν με το καλό έρθει η ώρα και τα καταφέρουμε, θα θέλω να κάνω όλες τις εξετάσεις για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο σίγουροι για την υγεία του εμβρύου. Από όσα έχω ακούσει και διαβάσει δεν έχω δει κάποια περίπτωση γυναίκας που δεν έκανε ούτε αμνιοπαρακέντηση ούτε τις αιματολογικές και να ήταν παράλληλα άνω των 35. 
 

Απο εκεί κ πέρα η απόφαση είναι 100% δική σας 

 

Με το καλό! 

Ευχαριστώ πολύ και εσένα κορίτσι μου!!!! Ξέχασα να σε κάνω tag ...🥰

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...