Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Μανουλες Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2025


Recommended Posts

On 19/7/2025 at 11:34 ΠΜ, Manant8490 είπε:

@Lila88 και @little miracle πόσο σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και με κάνατε να νιώσω καλύτερα!!! Δεν θέλω να ακουστώ υπερβολική,  απλά απο τον συγκεκριμένο έλαβα μια τυπική πώληση προϊόντος. Εξέλαβα πως τα ελεγε ολα για καθαρά οικονομικούς λόγους.Οχι πως δεν είναι σωστά αλλά ο τρόπος έκανε την διαφορά. Επίσης έθεσε σαν δεδομένο πως σε περίπτωση θετικού αποτελέσματος από την αμνιο, είμαι οριακά για διακοπή κύησης και προλαβαίνουμε ίσα-ίσα. Μας ρώτησες άνθρωπε μου αν θέλουμε να διακόψουμε???? Δεν είναι κάτι που θα αποφασίσουν οι γιατροί αλλά το ζευγάρι..Ηθικά και ιδεολογικά ζητήματα που μόνο οι γονείς θα αποφασίσουν.

Την Δευτέρα έχω ραντεβού με τον γιατρό μου, θα τα συζητήσουμε όλα και θα αποφασίσουμε. Έχω ηρεμήσει πάντως. Ευχαριστώ για την υποστήριξη και θα επανέλθω με νεότερα!!!

Φιλώ εσάς και τις κοιλίτσες σας!!!😘😘😘

 

Να σαι καλά κοριτσάκι μου! Περιμένουμε τα νέα σου!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 307
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Κορίτσια καλησπέρα τι κάνετε;;;πως είστε;;;εγώ σήμερα μετά από ένα συμβάν λιποθυμιών το σκ επισκέφτηκα καρδιολόγο για τρίπλεξ όπως με καθοδήγησε ο γυναικολόγος..ίσως χρειαστεί να γεννήσω και νωρίτερα μου είπε…αύριο έχω β επιπέδου..γενικότερα πολύ άγχος για την συνέχεια…και Δευτέρα γυναικολόγο να δει τις εξετάσεις…εσείς;;;

Link to comment
Share on other sites

On 23/7/2025 at 11:02 ΜΜ, Fofi! είπε:

Κορίτσια καλησπέρα τι κάνετε;;;πως είστε;;;εγώ σήμερα μετά από ένα συμβάν λιποθυμιών το σκ επισκέφτηκα καρδιολόγο για τρίπλεξ όπως με καθοδήγησε ο γυναικολόγος..ίσως χρειαστεί να γεννήσω και νωρίτερα μου είπε…αύριο έχω β επιπέδου..γενικότερα πολύ άγχος για την συνέχεια…και Δευτέρα γυναικολόγο να δει τις εξετάσεις…εσείς;;;

Καλημέρα σε όλες! 

Κορίτσι μου πώς πήγε η β' επιπέδου? όλα καλα? Ο καρδιολόγος τί σου είπε?

@Manant8490 Εσύ κορίτσι μου τί αποφάσισες τελικά δε μας είπες? 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, Lila88 είπε:

Καλημέρα σε όλες! 

Κορίτσι μου πώς πήγε η β' επιπέδου? όλα καλα? Ο καρδιολόγος τί σου είπε?

@Manant8490 Εσύ κορίτσι μου τί αποφάσισες τελικά δε μας είπες? 

Καλησπέρα κορίτσι..ο καρδιολόγος είπε όλα καλά όσο αναφορά καρδιογράφημα και τρίπλεξ αλλά εάν είναι να στο πάρει νωρίτερα το μωρό καλύτερα νωρίτερα παρά να συμβεί κάτι το οποίο δεν θα θέλαμε..η β επιπέδου όλα καλά εκτός από ένα μικρό θεματάκι στο νεφρό του μωρού έχει μια μικρή υδρονέφρωση η οποία μου είπαν συνηθίζεται στα αγοράκια και συνήθως φεύγει αλλά θα το παρακολουθούμε και με τον γυναικολόγο..τώρα έκλεισα 25 Αυγούστου για καμπύλη σακχάρου και 28 γιατρό..

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, Fofi! είπε:

Καλησπέρα κορίτσι..ο καρδιολόγος είπε όλα καλά όσο αναφορά καρδιογράφημα και τρίπλεξ αλλά εάν είναι να στο πάρει νωρίτερα το μωρό καλύτερα νωρίτερα παρά να συμβεί κάτι το οποίο δεν θα θέλαμε..η β επιπέδου όλα καλά εκτός από ένα μικρό θεματάκι στο νεφρό του μωρού έχει μια μικρή υδρονέφρωση η οποία μου είπαν συνηθίζεται στα αγοράκια και συνήθως φεύγει αλλά θα το παρακολουθούμε και με τον γυναικολόγο..τώρα έκλεισα 25 Αυγούστου για καμπύλη σακχάρου και 28 γιατρό..

Ωραία εντάξει, αφού είναι κάτι που φεύγει και είναι σύνηθες μια χαρα! Ελπίζω να μη σε άγχωσαν παραπάνω οι γιατροί, καταλαβαίνω ότι αρκεί μια κουβέντα τους για να τρελαθούμε.. Με ηρεμία κ παρακολούθηση θα πάνε όλα μια χαρά ρε κοριτσάρα 😊

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια καλησπέρα!!!  Ήθελα να σας ρωτήσω αν πέρνει καμιά σας felicine?? Περνάτε στην αρχή; Το συνεχίζετε ακόμα;; Εγώ είμαι 20 βδομαδων ο γιατρός μου δεν μου το σταμάτησε μάλιστα μου είπε θα το περνώ και 3 μήνες μετά τη γέννα. Λίγο παράλογο μου ακούστηκε. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα!!!  Ήθελα να σας ρωτήσω αν πέρνει καμιά σας felicine?? Περνάτε στην αρχή; Το συνεχίζετε ακόμα;; Εγώ είμαι 20 βδομαδων ο γιατρός μου δεν μου το σταμάτησε μάλιστα μου είπε θα το περνώ και 3 μήνες μετά τη γέννα. Λίγο παράλογο μου ακούστηκε. 

Ε υπερβολή ναι δεν χρειάζετε αν δεν υπάρχει έλλειψη δική σου από κάποιο παθολογικό πρόβλημα . 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα!!!  Ήθελα να σας ρωτήσω αν πέρνει καμιά σας felicine?? Περνάτε στην αρχή; Το συνεχίζετε ακόμα;; Εγώ είμαι 20 βδομαδων ο γιατρός μου δεν μου το σταμάτησε μάλιστα μου είπε θα το περνώ και 3 μήνες μετά τη γέννα. Λίγο παράλογο μου ακούστηκε. 

Καλησπέρα Αννα..το έπαιρνα καιρό πριν μείνω έγκυος καθώς βοηθάει στην σύλληψη και από τότε δεν το σταμάτησα ποτέ…ακόμη το παίρνω και το παίρνεις και μετά την γέννα για λίγο καιρό…

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα!!!  Ήθελα να σας ρωτήσω αν πέρνει καμιά σας felicine?? Περνάτε στην αρχή; Το συνεχίζετε ακόμα;; Εγώ είμαι 20 βδομαδων ο γιατρός μου δεν μου το σταμάτησε μάλιστα μου είπε θα το περνώ και 3 μήνες μετά τη γέννα. Λίγο παράλογο μου ακούστηκε. 

Εγω παιρνω πανω απο χρονο σε βιταμινες λογω προσπαθειών με διακοπες και λογω εξωσωματικης. Συνεχιζω τωρα στην εγκυμοσυνη και μαλιστα θα παιρνω και σιδηρο με φολικο μαζι μεσα.. απλως μεχρι να τελειωσει το κουτι του φιλισιν μου ειπε! Κακο δεν κανει! Μονο καλο.. για μετα τη γεννα ισως το στο ειπε λογω θηλασμού προαιρετικά..

Κορίτσια καλησπερα!

Όσες κανατε νιπτ και παιρνατε αντιπηκτικη αγωγη, σας ειπαν την μερα της αιμοληψιας να παρετε την ενεση ηπαρινης με αποσταση απο την εξέταση κάποιες ωρες;;; 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πρίν, Anna G είπε:

Κορίτσια καλησπέρα!!!  Ήθελα να σας ρωτήσω αν πέρνει καμιά σας felicine?? Περνάτε στην αρχή; Το συνεχίζετε ακόμα;; Εγώ είμαι 20 βδομαδων ο γιατρός μου δεν μου το σταμάτησε μάλιστα μου είπε θα το περνώ και 3 μήνες μετά τη γέννα. Λίγο παράλογο μου ακούστηκε. 

Καλημέρα κορίτσι! Κ εγώ παίρνω απ την αρχή και μου πε θα παίρνω σε όλη την κύηση. Για μετά δε συζητήσαμε κάτι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κορίτσια μου καλησπέρα!!!

Συγγνώμη, χάθηκα από την παρεούλα μας αλλά λόγω καύσωνα και ξεκούρασης,  μετακομίσαμε για λίγο στο χωριό αλλά η έλλειψη internet ήταν αναπόφευκτη. Επιστρέψαμε στην έδρα μας λοιπόν...Στα δικά μας τώρα..

Μετά από συζήτηση με τον γυναικολόγο μου και αφού δεν υπάρχει καμία ένδειξη και οι τιμές της αυχενικής ήταν πολύ καλές, αποφασίσαμε με τον σύζυγο να μην προχωρήσουμε στην άμνιο. Εύχομαι και ελπίζω να μην χρειαστεί να το μετανιώσουμε 🙏.Να πω εδώ πως ο γιατρός μας, μας έδωσε όλα τα ενδεχόμενα και είπε πως δεν πρέπει να μας επηρεάσει κανείς τρίτος, ούτε αυτός ούτε ο γενετιστής. 

Επίσης στον υπέρηχο που κάναμε βρέθηκε ένα μικρό άνοιγμα στον τράχηλο,  το μήκος του τραχήλου είναι πολύ πολύ καλό,  αλλά συνέστησε 15 ημέρες λίγο ξάπλα χαλαρά και προγεστερόνη κολπικά. Αύριο πάω για επανεξέταση. 

Πώς μου είστε εσείς?

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/8/2025 at 9:29 ΜΜ, Manant8490 είπε:

Κορίτσια μου καλησπέρα!!!

Συγγνώμη, χάθηκα από την παρεούλα μας αλλά λόγω καύσωνα και ξεκούρασης,  μετακομίσαμε για λίγο στο χωριό αλλά η έλλειψη internet ήταν αναπόφευκτη. Επιστρέψαμε στην έδρα μας λοιπόν...Στα δικά μας τώρα..

Μετά από συζήτηση με τον γυναικολόγο μου και αφού δεν υπάρχει καμία ένδειξη και οι τιμές της αυχενικής ήταν πολύ καλές, αποφασίσαμε με τον σύζυγο να μην προχωρήσουμε στην άμνιο. Εύχομαι και ελπίζω να μην χρειαστεί να το μετανιώσουμε 🙏.Να πω εδώ πως ο γιατρός μας, μας έδωσε όλα τα ενδεχόμενα και είπε πως δεν πρέπει να μας επηρεάσει κανείς τρίτος, ούτε αυτός ούτε ο γενετιστής. 

Επίσης στον υπέρηχο που κάναμε βρέθηκε ένα μικρό άνοιγμα στον τράχηλο,  το μήκος του τραχήλου είναι πολύ πολύ καλό,  αλλά συνέστησε 15 ημέρες λίγο ξάπλα χαλαρά και προγεστερόνη κολπικά. Αύριο πάω για επανεξέταση. 

Πώς μου είστε εσείς?

Ολα θα πάνε υπέροχα , εσυ τώρα ξεκούραση !! Εμείς πλέον 30 εβδομάδων και 1μιση κιλό!! Όλα πάνε καλά, κάποιους πόνους από κάτω έχω, μου είπε είναι φυσιολογικό ο γιατρός , και κάποια πρηξίματα και μπυ έκοψε το αλάτι!! Προχθές είδαμε τον μικρό και τώρα σε περίπου 2 εβδομάδες έχουμε το ντοπλερ !!

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Xara999 είπε:

Ολα θα πάνε υπέροχα , εσυ τώρα ξεκούραση !! Εμείς πλέον 30 εβδομάδων και 1μιση κιλό!! Όλα πάνε καλά, κάποιους πόνους από κάτω έχω, μου είπε είναι φυσιολογικό ο γιατρός , και κάποια πρηξίματα και μπυ έκοψε το αλάτι!! Προχθές είδαμε τον μικρό και τώρα σε περίπου 2 εβδομάδες έχουμε το ντοπλερ !!

Καλημέρα σε όλες! Ρε κορίτσι τι ακριβώς είναι το ντόπλερ? Μοιάζει με το ντόπλερ που κάνει ο γυναικολόγος στη μηνιαία επίσκεψη, που βλέπει τη ροή αίματος στο μωρό? ή είναι κάτι πιο εξειδικευμένο?

Επίσης, ρε κορίτσια εμένα με παρέπεμψαν και σε καρδιολόγο για υπέρηχο καρδιάς εμβρύου, καθαρά προληπτικά, γιατί μου είπε ο γιατρός που μου έκανε τη β' επιπέδου ότι σε περίπτωση που υπάρχει κάτι, εκείνος δεν είναι η ειδικότητά του να το δει, και ότι πλέον το κάνουν οι περισσότερες έγκυες να σιγουρευτούν ότι όλα είναι καλά. Σας έχουν πει κάτι ανάλογο?

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 26 λεπτά , Lila88 είπε:

Καλημέρα σε όλες! Ρε κορίτσι τι ακριβώς είναι το ντόπλερ? Μοιάζει με το ντόπλερ που κάνει ο γυναικολόγος στη μηνιαία επίσκεψη, που βλέπει τη ροή αίματος στο μωρό? ή είναι κάτι πιο εξειδικευμένο?

Επίσης, ρε κορίτσια εμένα με παρέπεμψαν και σε καρδιολόγο για υπέρηχο καρδιάς εμβρύου, καθαρά προληπτικά, γιατί μου είπε ο γιατρός που μου έκανε τη β' επιπέδου ότι σε περίπτωση που υπάρχει κάτι, εκείνος δεν είναι η ειδικότητά του να το δει, και ότι πλέον το κάνουν οι περισσότερες έγκυες να σιγουρευτούν ότι όλα είναι καλά. Σας έχουν πει κάτι ανάλογο?

Καλησπέρα κορίτσι μου!26 και 2 εγώ,χθες έκανα στο Ιασώ υπέρηχο καρδιάς για το μωράκι μου,και εμένα ο γιατρός μου είναι πολύ ψείρας και ήθελε να τον κάνω.Στο Ιασώ η έμβρυο καρδιολόγος μου είπε ότι η β επιπέδου ανιχνεύει μόνο το 50-60% ενώ αυτό που θα κάνεις και έκανα και εγώ ανιχνεύει το 95-98%.Οπότε να πας να το κάνεις!!Με το καλό το μωράκι σου!!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 23 λεπτά , LENAKI19 είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου!26 και 2 εγώ,χθες έκανα στο Ιασώ υπέρηχο καρδιάς για το μωράκι μου,και εμένα ο γιατρός μου είναι πολύ ψείρας και ήθελε να τον κάνω.Στο Ιασώ η έμβρυο καρδιολόγος μου είπε ότι η β επιπέδου ανιχνεύει μόνο το 50-60% ενώ αυτό που θα κάνεις και έκανα και εγώ ανιχνεύει το 95-98%.Οπότε να πας να το κάνεις!!Με το καλό το μωράκι σου!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για τις πληροφορίες! Κ εσύ με το καλό!!😊

  • Μου αρέσει 1
  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...