Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Μανουλες Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2025


Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 307
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

10 ώρες πρίν, Fofi! είπε:

@Xara999 τι κάνεις;;;;σε τι κατάσταση βρίσκεσαι;;;;κορίτσια τι κάνετε;;;

Γεννησαμε την ίδια μέρα !! Έναν υγιέστατο μικρούλη κύριο!! Ευτυχώς πήγαμε κλινική γιατί διαστολή από 4 πήγε 10, δεν κατάλαβα ποτέ γέννησα !

  • Μου αρέσει 1
  • Λουλούδια 2
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Xara999 είπε:

Γεννησαμε την ίδια μέρα !! Έναν υγιέστατο μικρούλη κύριο!! Ευτυχώς πήγαμε κλινική γιατί διαστολή από 4 πήγε 10, δεν κατάλαβα ποτέ γέννησα !

Να σας ζήσει κορίτσι μου!!!!!

Γερός να είναι και όλα τα καλά να τον ακολουθούν!!! Και εσύ σιδερένια!

Άντε...έγινε η αρχή..Με το καλό όλες μας!!!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Xara999 είπε:

Γεννησαμε την ίδια μέρα !! Έναν υγιέστατο μικρούλη κύριο!! Ευτυχώς πήγαμε κλινική γιατί διαστολή από 4 πήγε 10, δεν κατάλαβα ποτέ γέννησα !

Ωωω μπράβο να σας ζήσει…γεροί και τυχεροί και οι δύο…έτσι με έναν πόνο μπράβο…πως τα πάτε τώρα;;;για πες μας….

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Fofi! είπε:

Ωωω μπράβο να σας ζήσει…γεροί και τυχεροί και οι δύο…έτσι με έναν πόνο μπράβο…πως τα πάτε τώρα;;;για πες μας….

 

2 ώρες πρίν, Fofi! είπε:

Ωωω μπράβο να σας ζήσει…γεροί και τυχεροί και οι δύο…έτσι με έναν πόνο μπράβο…πως τα πάτε τώρα;;;για πες μας….

Σήμερα γυρίσαμε σπίτι μασ,ακόμα μόνο κοιμάται και τρώει, τα κλάματα μου είπαν έρχονται αργότερα! 🤣

Έχουμε ένα θεματακι που για αρχή θα το παρακολουθούμε, δεν κατέβηκε ο ένας όρχεις!

Έχει καμία εμπειρία;

 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

22 ώρες πρίν, Xara999 είπε:

 

Σήμερα γυρίσαμε σπίτι μασ,ακόμα μόνο κοιμάται και τρώει, τα κλάματα μου είπαν έρχονται αργότερα! 🤣

Έχουμε ένα θεματακι που για αρχή θα το παρακολουθούμε, δεν κατέβηκε ο ένας όρχεις!

Έχει καμία εμπειρία;

 

Όλα θα γίνουν μην αγχώνεσαι…οι γιατροί τι σου είπαν στο νοσοκομείο;;;μίλησες με τον παιδίατρο σου;αυτό μπορούσαν να το δουν και από τον υπέρηχο πριν την γέννα;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 35 λεπτά , Fofi! είπε:

Όλα θα γίνουν μην αγχώνεσαι…οι γιατροί τι σου είπαν στο νοσοκομείο;;;μίλησες με τον παιδίατρο σου;αυτό μπορούσαν να το δουν και από τον υπέρηχο πριν την γέννα;

Πριν από την γέννα δεν μου είχαν πει κάτι, ο παιδίατρος πρώτη φορά θα μασ δει αύριο με είπε συνήθως κατεβαινει θα το παρακολουθούμε 

Από το νοσοκομείο το ίδιο, συνήθως κατεβαινει μέσα σε κάποιους μήνες ,αλλιώς πάει για επεμβασουλα

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πρίν, Xara999 είπε:

Πριν από την γέννα δεν μου είχαν πει κάτι, ο παιδίατρος πρώτη φορά θα μασ δει αύριο με είπε συνήθως κατεβαινει θα το παρακολουθούμε 

Από το νοσοκομείο το ίδιο, συνήθως κατεβαινει μέσα σε κάποιους μήνες ,αλλιώς πάει για επεμβασουλα

Όλα μια χαρά μην αγχώνεσαι…αφού δεν είναι κάτι…θηλάζεις;

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια. Τι κάνετε? Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει ανάλογη εμπειρία κάποια από εσάς. Είμαι 38 εβδομάδων και τις τελευταίες δυο βδομάδες που κάνω καρδιοτοκογραφο, οι παλμοί του μωρού είναι πολύ ανεβασμένοι. Από 150-180.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , apple2 είπε:

Γεια σας κορίτσια. Τι κάνετε? Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει ανάλογη εμπειρία κάποια από εσάς. Είμαι 38 εβδομάδων και τις τελευταίες δυο βδομάδες που κάνω καρδιοτοκογραφο, οι παλμοί του μωρού είναι πολύ ανεβασμένοι. Από 150-180.

Ο γιατρός τι σου λέει.?  Άμα υπαρχει κάποιο θέμα αφού είσαι τελειομηνη θα μπεις να γεννήσεις .

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μου είπε να επαναλάβω το καρδιοτοκογραφημα σε δύο μέρες και αν είναι θα μπω με πρόκληση. Απλά έχω αγχωθει πολύ και δεν βρίσκω και κάτι σχετικό σε φορούμε.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , apple2 είπε:

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μου είπε να επαναλάβω το καρδιοτοκογραφημα σε δύο μέρες και αν είναι θα μπω με πρόκληση. Απλά έχω αγχωθει πολύ και δεν βρίσκω και κάτι σχετικό σε φορούμε.

Μην ανχωνεσε πολλές φορές είναι Κ τυχαίο εύρημα . Γενικα δεν είναι κατι σπάνιο γι'αυτό το παρακολουθούν το μωρό αμα λίγο ζοριστει να μπεις  για γεννά 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , linaa είπε:

Μην ανχωνεσε πολλές φορές είναι Κ τυχαίο εύρημα . Γενικα δεν είναι κατι σπάνιο γι'αυτό το παρακολουθούν το μωρό αμα λίγο ζοριστει να μπεις  για γεννά 

Είναι ήδη η δεύτερη βδομάδα που συμβαίνει αυτό. Σε τέσσερα καρδιοτοκογραφήματα το ίδιο συμβαίνει. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/10/2025 at 9:35 ΜΜ, Xara999 είπε:

Πριν από την γέννα δεν μου είχαν πει κάτι, ο παιδίατρος πρώτη φορά θα μασ δει αύριο με είπε συνήθως κατεβαινει θα το παρακολουθούμε 

Από το νοσοκομείο το ίδιο, συνήθως κατεβαινει μέσα σε κάποιους μήνες ,αλλιώς πάει για επεμβασουλα

Καλησπέρα να χαίρεστε το μωράκι σας! 

Sorry που πετάγομαι στο τοπικ σας.. το είδα τυχαία και θεώρησα σκόπιμο να ενημερώσω..

Αυτό λέγεται κρυψορχία και γνωστός ανδρολογος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων μας είχε πει κάποτε ότι για να είναι είναι αναστρέψιμη η κατάσταση πρέπει το χειρουργείο να γίνει εντός 6μηνου από τη γέννηση και όσο το νωρίτερο τόσο το καλύτερο.. 

Είχε ο άντρας μου αμφοτερόπλευρα, χειρουργήθηκε στα 11 και σήμερα δεν μπορεί να κάνει παιδί ούτε με βιοψία/εξωσωματική.. οι γιατροί που τον φρόντιζαν μωρό το αγνόησαν.. ελπίζω οι δικοί σας να το προσέξουν περισσότερο..


OiAXp2.pngbfhkp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...