Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Μαμάδες to be Ιουνίου- Ιουλίου 2026


Recommended Posts

1 hour ago, Chrisma είπε:

@LioPh79 ααα μάλιστα. Η αλήθεια είναι έπιασα ψαλίδι. 😅 Δεν πειράζει, ας έχει σημαδάκι 🤣 

Στα νέα μας τώρα, σήμερα έκανα nipt. 20+2. Την καθυστέρησα όσο να πεις, αλλά οκ δεν πειράζει. Καινούργιο άγχος πάλι 🥲

Το ήξερα για την Υπαπαντή, ναι ναι! Πολύ μεγάλη γιορτή που δεν της έχει δοθεί η ανάλογη σημασία.

από εδώ και πέρα θα γιορτάζω στις 2/2 την ημέρα της μητέρας!!! γυρίζω στην παράδοση μας 🤣

όλα καλά εύχομαι και με την nipt , μία απλή επιβεβαίωση της αυχενικής !! μιλάω κι εγώ άνετη άνετη , τώρα που το πέρασα  😂

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 783
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

πρίν από 41 λεπτά , MK2012 είπε:

Λοιπόν με ενημέρωσε η μητέρα μου χθες αλλά ήταν αργά είχα πιάσει μαχαίρι να κόψω το κρέας, κάπως έπρεπε να φάω 😝😝🤣🤣

έβγαλες ανάποδα τα ρούχα σου ; γιατί κι εγώ όλη μέρα με ψαλίδια και μαχαίρια και το βράδυ ... matrix για να βγεί το παντελόνι ανάποδα! γελούσα μόνη μου , αλλά εκεί ... να τηρήσω το έθιμο!!!

Just now, Chrisma είπε:

@LioPh79 αχαχχαχα δεν πειράζει, σημαντικό να το λέμε για να παίρνουμε κουράγιο!

Για πείτε τώρα, έχετε νιώσει τα babies;

να πω την αλήθεια αυτά που νιώθω προς το παρόν , μαλλον  είναι λιγούρες ...

προχθές το βράδυ ένιωσα ένα κύματάκι αλλά δεν ξέρω...

  • Χαχα 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 2 λεπτά , Chrisma είπε:

@LioPh79 αχαχχαχα δεν πειράζει, σημαντικό να το λέμε για να παίρνουμε κουράγιο!

Για πείτε τώρα, έχετε νιώσει τα babies;

Νιώθω πως είναι νωρίς ακόμα , έκλεισα τη 16η σήμερα και μπαίνω 17η. Ο γιατρός μου είπε μετά τις 20 θα το νιώσω. 

πρίν από 2 λεπτά , LioPh79 είπε:

έβγαλες ανάποδα τα ρούχα σου ; γιατί κι εγώ όλη μέρα με ψαλίδια και μαχαίρια και το βράδυ ... matrix για να βγεί το παντελόνι ανάποδα! γελούσα μόνη μου , αλλά εκεί ... να τηρήσω το έθιμο!!!

Με τα ίδια ρούχα ήμουν από το πρωί σπίτι, με τις πιτζάμες, με πήρε ο ύπνος στον καναπέ, με το ζόρι πήγα στο κρεβάτι. Αν έβγαζα ανάποδα τα ρούχα μου θα σου έστελνα από το ΚΑΤ τώρα οπότε καλύτερα. 😝

  • Χαχα 2
Link to comment
Share on other sites

Α ναι @MK2012 ειναι φουλ νωρις για σένα. Καλά παιδιά διαβάζω από άλλες ότι τα νιώθουν και λεω ρε φίλε μόνο εγώ είμαι ασπλαχνη μάνα που δεν νιώθω το παιδί μ.

Έτσι κι εγώ @LioPh79 τώρα που μπήκα 21η το καταλαβαίνω λίγο. Χτες περπάτησα πολύ και ήταν πιο έντονο. Σήμερα πάλι τίποτα 🤣

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 1 λεπτό , MK2012 είπε:

Νιώθω πως είναι νωρίς ακόμα , έκλεισα τη 16η σήμερα και μπαίνω 17η. Ο γιατρός μου είπε μετά τις 20 θα το νιώσω. 

Με τα ίδια ρούχα ήμουν από το πρωί σπίτι, με τις πιτζάμες, με πήρε ο ύπνος στον καναπέ, με το ζόρι πήγα στο κρεβάτι. Αν έβγαζα ανάποδα τα ρούχα μου θα σου έστελνα από το ΚΑΤ τώρα οπότε καλύτερα. 😝

Μετά τις 20 υπερβάλει λιγάκι . Στις 19 εβδομάδες κάτσε ανάσκελα μετά το φαγητό Κ θα καταλάβεις είναι σαν να πετάει το μάτι σου στις αρχές .

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 55 λεπτά , linaa είπε:

Μετά τις 20 υπερβάλει λιγάκι . Στις 19 εβδομάδες κάτσε ανάσκελα μετά το φαγητό Κ θα καταλάβεις είναι σαν να πετάει το μάτι σου στις αρχές .

Κοιτα κάτι περίεργα τα νιώθω αλλά είμαι  σίγουρη πως είναι το έντερο μου.  Τέλος του μήνα κλείνω τη 19η εβδομάδα οπότε Μάρτιο θα το νιώσω, που θα πάει.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια έκανα καμπύλη σακχάρου νωρίτερα γιατί είχα προδιάθεση σε μια καμπύλη που έκανα πριν μείνω έγκυος κ έπαιρνα χάπι μεχρι το τέλος του α τριμήνου. Η καμπύλη βγήκε χάλια, 40-50 μονάδες πάνω από τα ανώτατα όρια για την 1η και 2η ώρα. Της νηστείας ήταν μια χαρά 78. Ήδη τρώω συντηρητικά κ μετριέμαι μεταγευματικα κ συνήθως είμαι είτε οριακά είτε οκ. Στο εξής δε ξέρω τι κάνουμε.  

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , MK2012 είπε:

Κορίτσια έκανα καμπύλη σακχάρου νωρίτερα γιατί είχα προδιάθεση σε μια καμπύλη που έκανα πριν μείνω έγκυος κ έπαιρνα χάπι μεχρι το τέλος του α τριμήνου. Η καμπύλη βγήκε χάλια, 40-50 μονάδες πάνω από τα ανώτατα όρια για την 1η και 2η ώρα. Της νηστείας ήταν μια χαρά 78. Ήδη τρώω συντηρητικά κ μετριέμαι μεταγευματικα κ συνήθως είμαι είτε οριακά είτε οκ. Στο εξής δε ξέρω τι κάνουμε.  

Το μηχανάκι που μετριέσαι το έχεις τσεκαρει? Αν το έχεις τσεκαρει Κ είσαι οκ απλά θα συνεχίσεις διατροφή. Αν δεν ανεβαίνεις με τις μετρήσεις δεν θα αλλάξει κάτι. Αν αρχίσουν να ανεβαίνουν οι μετρήσεις σου τότε θα σου πουν. Σημασία στο ζάχαρο έχουν οι μεταγευματικες μετρήσεις 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 6 λεπτά , linaa είπε:

Το μηχανάκι που μετριέσαι το έχεις τσεκαρει? Αν το έχεις τσεκαρει Κ είσαι οκ απλά θα συνεχίσεις διατροφή. Αν δεν ανεβαίνεις με τις μετρήσεις δεν θα αλλάξει κάτι. Αν αρχίσουν να ανεβαίνουν οι μετρήσεις σου τότε θα σου πουν. Σημασία στο ζάχαρο έχουν οι μεταγευματικες μετρήσεις 

Έχω τσεκάρει και να φάω πχ μακαρόνια που βγαίνει εκτός ορίων κ έχω τσεκάρει κ να φάω όσπρια. Δλδ εκεί έχει διαφορά. Δε ξέρω τι άλλος τρόπος υπάρχει να το τσεκάρω. Εκτός αν πάρω δεύτερο για να δω ότι λένε τα ίδια. Οι μεταγευματικες μου μετρήσεις είναι κάποιες οκ κ κάποιες  εκτός ορίων όπως σου είπα. Πχ με όσπριο είμαι 101 και με μακαρόνια ολικής 160. Όριο έχω το 140 θεωρητικά.  

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MK2012 είπε:

Έχω τσεκάρει και να φάω πχ μακαρόνια που βγαίνει εκτός ορίων κ έχω τσεκάρει κ να φάω όσπρια. Δλδ εκεί έχει διαφορά. Δε ξέρω τι άλλος τρόπος υπάρχει να το τσεκάρω. Εκτός αν πάρω δεύτερο για να δω ότι λένε τα ίδια. Οι μεταγευματικες μου μετρήσεις είναι κάποιες οκ κ κάποιες  εκτός ορίων όπως σου είπα. Πχ με όσπριο είμαι 101 και με μακαρόνια ολικής 160. Όριο έχω το 140 θεωρητικά.  

Την επόμενη φορά που θα κάνεις αίματος με το ζαχαρο νηστείας.  Πάρτο μαζί σου κ κάνε μέτρηση όταν σου πάρουν αίμα . Αν δεις μια τεράστια απόκλιση πχ αίματος 75 Κ μηχανάκι 50 ή 100 τότε το μηχανάκι κάτι λέει λάθος . 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , linaa είπε:

Την επόμενη φορά που θα κάνεις αίματος με το ζαχαρο νηστείας.  Πάρτο μαζί σου κ κάνε μέτρηση όταν σου πάρουν αίμα . Αν δεις μια τεράστια απόκλιση πχ αίματος 75 Κ μηχανάκι 50 ή 100 τότε το μηχανάκι κάτι λέει λάθος . 

Θα κάνω τώρα για Φλεβάρη οπότε καλή ιδέα. Σε άλλα νέα μου έκλεισε ο ενδοκρινολόγος ραντεβού για αύριο ως επείγον για να δούμε τη διατροφή. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, MK2012 είπε:

Θα κάνω τώρα για Φλεβάρη οπότε καλή ιδέα. Σε άλλα νέα μου έκλεισε ο ενδοκρινολόγος ραντεβού για αύριο ως επείγον για να δούμε τη διατροφή. 

Ναι μην ανχωνεσε αν με την διατροφή έχεις καλές μετρήσεις δεν θα χρειαστεί κάτι άλλο απλά μετρήσεις Κ προσοχή στην διατροφή . 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

@MK2012 ακριβως το ιδιο θεμα ειχα κι εγω. Οπως ειπε η @linaa τσέκαρα μετρητή με την αίματος και έκτοτε κάνω συνεχώς μετρησεις και φουλ διατροφή, οριακα με το που έμαθα για την εγκυμοσύνη. Στο 3ο τρίμηνο με το καλό τσιμπάνε οι τιμές. Εάν κι εκεί δεν φτιάχνει με διατροφή, πάμε ινσουλίνη. Όμως αν το παλέψουμε,  θα βγει. Το χουμε. 💪

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...