Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μαμάδες to be Ιουνίου- Ιουλίου 2026


Recommended Posts

13 minutes ago, Farmakotriftena said:

Δηλαδή ενώ σε ειχε στην ινσουλίνη συνέχισες να έχεις υψηλό νηστείας; Κι αν ναι, πόσο υψηλό; 

Ναι για τους πνεύμονες.. βέβαια αν θα παμε 37+2 δεν ξερω αν θα τις κάνω. Μου τις έγραψε αλλα θα το συζητήσουμε την Τετάρτη αν θα τις κάνω τελικά ή όχι.

Θεωρητικά δεν έχουν φτιάξει πνεύμονες τώρα; Εμένα μ είχε γράψει όταν ξεκίνησε το ζήτημα του τραχήλου που βέβαια ήμουν 25 εβδομάδων περίπου. Μου είπε στις γράφω και βλέπουμε. Δεν χρειάστηκε κατι μετά και δεν μου το ξανανέφερε.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 785
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

2 ώρες πρίν, Farmakotriftena είπε:

Δηλαδή ενώ σε ειχε στην ινσουλίνη συνέχισες να έχεις υψηλό νηστείας; Κι αν ναι, πόσο υψηλό; 

Ναι για τους πνεύμονες.. βέβαια αν θα παμε 37+2 δεν ξερω αν θα τις κάνω. Μου τις έγραψε αλλα θα το συζητήσουμε την Τετάρτη αν θα τις κάνω τελικά ή όχι.

Με ινσουλίνη 5-6 μέρες 90-95 και την έβδομη πχ μπορεί να δείξει 99 ή και 102. Εξακολουθούν να είναι καθησυχαστικοι πάντως. Το μωρό είναι καλά μου λένε και ο γυναικολόγος και ο ενδοκρινολόγος και ο εμβρυομητρικος. Τι να πω;;;  δεν μπαίνουμε για τοκετό, δέν χρειάζεται να ρισκάρουμε προωροτητσ όσο βλέπουμε αυτήν την εικόνα στον υπέρηχο. Ηρέμησα εντελώς. 

3 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Αγάπη, δεν είναι κάτι που κάνουμε επίτηδες. Τι να γίνει;; Συμβαίνει σε πολύ αδύνατους ανθρώπους, συμβαίνει σε ανθρώπους που προσέχουν διατροφή και κάνουν άσκηση και πάει λέγοντας.. Είναι απορρύθμιση του οργανισμού. Με το να έχεις τύψεις, δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα. Υπάρχει τάση, δεν ειναι ο κανόνας. Κάποιες συνθήκες δεν ελέγχονται. 

Το ξέρω ότι είναι οργανικό, απλά ήθελα να το καταφέρω με διατροφή το ρημάδι. Υπάρχουν πιο δύσκολες καταστάσεις και μιας και οι γιατροί μού είναι καθυσηχαστικοι πρέπει να ηρεμήσω και με υπομονή να συνεχίσω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Επιμένω ότι δεν θα ξεφύγει, μου το είπε ξεκάθαρα και σήμερα. Απλά το παρακολουθούμε και ναι δεν θα φτάσουμε 40η εβδομάδα αλλά δεν πάμε και αύριο. Σε δύο εβδομάδες υπέρηχος και βλέπουμε. 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, LioPh79 said:

Με ινσουλίνη 5-6 μέρες 90-95 και την έβδομη πχ μπορεί να δείξει 99 ή και 102. Εξακολουθούν να είναι καθησυχαστικοι πάντως. Το μωρό είναι καλά μου λένε και ο γυναικολόγος και ο ενδοκρινολόγος και ο εμβρυομητρικος. Τι να πω;;;  δεν μπαίνουμε για τοκετό, δέν χρειάζεται να ρισκάρουμε προωροτητσ όσο βλέπουμε αυτήν την εικόνα στον υπέρηχο. Ηρέμησα εντελώς. 

Το ξέρω ότι είναι οργανικό, απλά ήθελα να το καταφέρω με διατροφή το ρημάδι. Υπάρχουν πιο δύσκολες καταστάσεις και μιας και οι γιατροί μού είναι καθυσηχαστικοι πρέπει να ηρεμήσω και με υπομονή να συνεχίσω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Επιμένω ότι δεν θα ξεφύγει, μου το είπε ξεκάθαρα και σήμερα. Απλά το παρακολουθούμε και ναι δεν θα φτάσουμε 40η εβδομάδα αλλά δεν πάμε και αύριο. Σε δύο εβδομάδες υπέρηχος και βλέπουμε. 

Ορίστε!!! Δεν θα ξεφύγει. Τα προβλήματα έχουν να κάνουν συνήθως με μακροσωμία. Η ινσουλινη σου δίνεται για να ελέγχεται η κατάσταση. Τυχαίνει σε κάποιες να λειτουργήσει η διατροφή. Ειλικρινά είναι θέμα τύχης. Δεν είναι ότι έχεις υψηλά μεταγευματικά..τα νηστείας δείχνουν καθαρά παθολογική κατάσταση. Το χρειάζεται ο οργανισμός σου, δεν φταις και κάνεις το καλύτερο που μπορείς για το μπεμπέ σου.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Θεωρητικά δεν έχουν φτιάξει πνεύμονες τώρα; Εμένα μ είχε γράψει όταν ξεκίνησε το ζήτημα του τραχήλου που βέβαια ήμουν 25 εβδομάδων περίπου. Μου είπε στις γράφω και βλέπουμε. Δεν χρειάστηκε κατι μετά και δεν μου το ξανανέφερε.

Ίσως επειδή ειναι μικρούλα. Δεν ξέρω θα το συζητήσω μαζι του την Τετάρτη.

Ισως αν μπω λιγο πριν 37η να θελει να τις κανω, ενω αν μπω για 30/5 που ειναι το max (37+2) εκει να μην κάνω.

Πάντως στον γιο μου 33+1 που γέννησα δεν ειχα κάνει. Και διασωληνωθηκε για 2 ωρες μόνο.

14 ώρες πρίν, LioPh79 είπε:

Με ινσουλίνη 5-6 μέρες 90-95 και την έβδομη πχ μπορεί να δείξει 99 ή και 102. Εξακολουθούν να είναι καθησυχαστικοι πάντως. Το μωρό είναι καλά μου λένε και ο γυναικολόγος και ο ενδοκρινολόγος και ο εμβρυομητρικος. Τι να πω;;;  δεν μπαίνουμε για τοκετό, δέν χρειάζεται να ρισκάρουμε προωροτητσ όσο βλέπουμε αυτήν την εικόνα στον υπέρηχο. Ηρέμησα εντελώς. 

Το ξέρω ότι είναι οργανικό, απλά ήθελα να το καταφέρω με διατροφή το ρημάδι. Υπάρχουν πιο δύσκολες καταστάσεις και μιας και οι γιατροί μού είναι καθυσηχαστικοι πρέπει να ηρεμήσω και με υπομονή να συνεχίσω και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Επιμένω ότι δεν θα ξεφύγει, μου το είπε ξεκάθαρα και σήμερα. Απλά το παρακολουθούμε και ναι δεν θα φτάσουμε 40η εβδομάδα αλλά δεν πάμε και αύριο. Σε δύο εβδομάδες υπέρηχος και βλέπουμε. 

Οι τιμες σου ειναι μια χαρά ❤️

Θεωρώ πως δεν θα σε πάει τόσο νωρίς για γέννα αλλα γύρω στις 38+.

Εκτος κι αν το μωρο ξεφεύγει τοσο πολυ μετα στις μετρήσεις.


yplDp3.png

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Farmakotriftena said:

Ίσως επειδή ειναι μικρούλα. Δεν ξέρω θα το συζητήσω μαζι του την Τετάρτη.

Ισως αν μπω λιγο πριν 37η να θελει να τις κανω, ενω αν μπω για 30/5 που ειναι το max (37+2) εκει να μην κάνω.

Πάντως στον γιο μου 33+1 που γέννησα δεν ειχα κάνει. Και διασωληνωθηκε για 2 ωρες μόνο.

Οι τιμες σου ειναι μια χαρά ❤️

Θεωρώ πως δεν θα σε πάει τόσο νωρίς για γέννα αλλα γύρω στις 38+.

Εκτος κι αν το μωρο ξεφεύγει τοσο πολυ μετα στις μετρήσεις.

Ο γιος σου πόσο ήταν;; Αχ τι ωραία που διασωληνωθηκε για λίγο ο γλυκούλης. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 ώρα πρίν, Farmakotriftena είπε:

Ίσως επειδή ειναι μικρούλα. Δεν ξέρω θα το συζητήσω μαζι του την Τετάρτη.

Ισως αν μπω λιγο πριν 37η να θελει να τις κανω, ενω αν μπω για 30/5 που ειναι το max (37+2) εκει να μην κάνω.

Πάντως στον γιο μου 33+1 που γέννησα δεν ειχα κάνει. Και διασωληνωθηκε για 2 ωρες μόνο.

Οι τιμες σου ειναι μια χαρά ❤️

Θεωρώ πως δεν θα σε πάει τόσο νωρίς για γέννα αλλα γύρω στις 38+.

Εκτος κι αν το μωρο ξεφεύγει τοσο πολυ μετα στις μετρήσεις.

Αυτό κατάλαβα εχθές. Δεν έχουμε μακροσωμια και αυτό είναι το θέμα, όχι το βάρος που υπολογίζουν με άλλες μετρήσεις,. Ήμουν αρκετά ανήσυχη, έλεγα να μας βάλει για τοκετό για σίγουρα. Όμως δεν χρειάζεται τουλάχιστον γιά τις επόμενες δύο εβδομάδες. 

15 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Ορίστε!!! Δεν θα ξεφύγει. Τα προβλήματα έχουν να κάνουν συνήθως με μακροσωμία. Η ινσουλινη σου δίνεται για να ελέγχεται η κατάσταση. Τυχαίνει σε κάποιες να λειτουργήσει η διατροφή. Ειλικρινά είναι θέμα τύχης. Δεν είναι ότι έχεις υψηλά μεταγευματικά..τα νηστείας δείχνουν καθαρά παθολογική κατάσταση. Το χρειάζεται ο οργανισμός σου, δεν φταις και κάνεις το καλύτερο που μπορείς για το μπεμπέ σου.

Επειδή ξεφεύγει το νηστείας και δεν παλουκωνεται κάτω από 95 ή και κάτω από 90 ακόμα καλύτερα, ούτε με την ινσουλίνη, ήμουν έτοιμη να ακούσω ότι πάμε για τοκετό για να προλάβουμε τα χειρότερα. Με καθησυχάσε εχθές, πρέπει να εμπιστευθώ ότι μου είπε. Ξέρει πολύ καλά καλά τον αγώνα μας και τα τελευταία 2.5 χρόνια είμαστε στα χέρια και είναι πολύ προσεκτικός, οπότε πρέπει να χαλαρώσω τώρα. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες λήξη συναγερμού 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Chrisma είπε:

Ο γιος σου πόσο ήταν;; Αχ τι ωραία που διασωληνωθηκε για λίγο ο γλυκούλης. 

2.200 33+1 ηταν πολυ καλο το βάρος του!! 

Και παρ'ολο που τα πήγε άψογα και με τη σίτιση, μου τον κράτησαν 17 ημέρες για να πλησιάσει όσο γίνεται τις 36 βδ.


yplDp3.png

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, LioPh79 said:

Αυτό κατάλαβα εχθές. Δεν έχουμε μακροσωμια και αυτό είναι το θέμα, όχι το βάρος που υπολογίζουν με άλλες μετρήσεις,. Ήμουν αρκετά ανήσυχη, έλεγα να μας βάλει για τοκετό για σίγουρα. Όμως δεν χρειάζεται τουλάχιστον γιά τις επόμενες δύο εβδομάδες. 

Επειδή ξεφεύγει το νηστείας και δεν παλουκωνεται κάτω από 95 ή και κάτω από 90 ακόμα καλύτερα, ούτε με την ινσουλίνη, ήμουν έτοιμη να ακούσω ότι πάμε για τοκετό για να προλάβουμε τα χειρότερα. Με καθησυχάσε εχθές, πρέπει να εμπιστευθώ ότι μου είπε. Ξέρει πολύ καλά καλά τον αγώνα μας και τα τελευταία 2.5 χρόνια είμαστε στα χέρια και είναι πολύ προσεκτικός, οπότε πρέπει να χαλαρώσω τώρα. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες λήξη συναγερμού 

Ακριβώς αυτό, η μακροσωμία είναι το ανησυχητικό που σε στέλνει συνήθως τοκετο στον διαβήτη κύησης.

 

28 minutes ago, Farmakotriftena said:

2.200 33+1 ηταν πολυ καλο το βάρος του!! 

Και παρ'ολο που τα πήγε άψογα και με τη σίτιση, μου τον κράτησαν 17 ημέρες για να πλησιάσει όσο γίνεται τις 36 βδ.

Ψυχουλακι καλό. Πάντα γερά να ναι. Με τα μωρά της ΜΕΝΝ δεν μπορώ. 🥲

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, LioPh79 είπε:

Αυτό κατάλαβα εχθές. Δεν έχουμε μακροσωμια και αυτό είναι το θέμα, όχι το βάρος που υπολογίζουν με άλλες μετρήσεις,. Ήμουν αρκετά ανήσυχη, έλεγα να μας βάλει για τοκετό για σίγουρα. Όμως δεν χρειάζεται τουλάχιστον γιά τις επόμενες δύο εβδομάδες. 

Επειδή ξεφεύγει το νηστείας και δεν παλουκωνεται κάτω από 95 ή και κάτω από 90 ακόμα καλύτερα, ούτε με την ινσουλίνη, ήμουν έτοιμη να ακούσω ότι πάμε για τοκετό για να προλάβουμε τα χειρότερα. Με καθησυχάσε εχθές, πρέπει να εμπιστευθώ ότι μου είπε. Ξέρει πολύ καλά καλά τον αγώνα μας και τα τελευταία 2.5 χρόνια είμαστε στα χέρια και είναι πολύ προσεκτικός, οπότε πρέπει να χαλαρώσω τώρα. Για τις επόμενες δύο εβδομάδες λήξη συναγερμού 

Συνήθως το μηχανάκι με την τιμή σακχάρου που θα πάρεις από μία αιμοληψια έχουν απόκλιση. Έχεις διασταυρώσει το δικό σου μηχανάκι; Πρέπει να το παίρνεις μαζί σου όταν πηγαίνεις για εξετάσεις και να μετριέσαι πριν σου πάρουν αίμα. Και μετά να συγκρίνεις την τιμή που σου έδωσε με αυτή του εργαστηρίου. Εμένα πχ στην τελευταία αιμοληψια το μηχανάκι με έβγαλε 90 και το εργαστήριο 80. Δέκα μονάδες πάνω όπως καταλαβαίνεις είναι μεγάλη απόκλιση.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Ακριβώς αυτό, η μακροσωμία είναι το ανησυχητικό που σε στέλνει συνήθως τοκετο στον διαβήτη κύησης.

 

Ψυχουλακι καλό. Πάντα γερά να ναι. Με τα μωρά της ΜΕΝΝ δεν μπορώ. 🥲

Σ'ευχαριστώ 🙏🙏


yplDp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


11 hours ago, Margeau said:

Συνήθως το μηχανάκι με την τιμή σακχάρου που θα πάρεις από μία αιμοληψια έχουν απόκλιση. Έχεις διασταυρώσει το δικό σου μηχανάκι; Πρέπει να το παίρνεις μαζί σου όταν πηγαίνεις για εξετάσεις και να μετριέσαι πριν σου πάρουν αίμα. Και μετά να συγκρίνεις την τιμή που σου έδωσε με αυτή του εργαστηρίου. Εμένα πχ στην τελευταία αιμοληψια το μηχανάκι με έβγαλε 90 και το εργαστήριο 80. Δέκα μονάδες πάνω όπως καταλαβαίνεις είναι μεγάλη απόκλιση.

Κοιταξε, ούτε αυτό είναι απόλυτα σωστό, με την εννοια ότι συνήθως καθυστερούν να τα βάλουν στο αντιδραστήριο και κάτι χάνεται. Ένας μέσος όρος ίσως να είναι κοντά στην αλήθεια. Μετράει φουλ το μηχανάκι, γι αυτό για παράδειγμα προτείνουν πολύ τo contour care γτ είναι πιο "αντικειμενικό" στις μετρήσεις. Όπως και να έχει, μέχρι 90, 90 κάτι είσαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Κοιταξε, ούτε αυτό είναι απόλυτα σωστό, με την εννοια ότι συνήθως καθυστερούν να τα βάλουν στο αντιδραστήριο και κάτι χάνεται. Ένας μέσος όρος ίσως να είναι κοντά στην αλήθεια. Μετράει φουλ το μηχανάκι, γι αυτό για παράδειγμα προτείνουν πολύ τo contour care γτ είναι πιο "αντικειμενικό" στις μετρήσεις. Όπως και να έχει, μέχρι 90, 90 κάτι είσαι καλά.

Αυτό έχω κι εγώ, αλλά με βγάζει πάντα με απόκλιση. 

Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2026 at 9:30 ΜΜ, Margeau είπε:

Συνήθως το μηχανάκι με την τιμή σακχάρου που θα πάρεις από μία αιμοληψια έχουν απόκλιση. Έχεις διασταυρώσει το δικό σου μηχανάκι; Πρέπει να το παίρνεις μαζί σου όταν πηγαίνεις για εξετάσεις και να μετριέσαι πριν σου πάρουν αίμα. Και μετά να συγκρίνεις την τιμή που σου έδωσε με αυτή του εργαστηρίου. Εμένα πχ στην τελευταία αιμοληψια το μηχανάκι με έβγαλε 90 και το εργαστήριο 80. Δέκα μονάδες πάνω όπως καταλαβαίνεις είναι μεγάλη απόκλιση.

Βέβαια είναι μεγάλη διαφορά. Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ. Θα το πάρω την επόμενη φορά. 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, ομάδα! Χαθήκατε! Πώς είστε; Εγώ τελείωσα αισίως με τις εκκρεμότητες του σπιτιού και εντός του ΣΚ θελω να ετοιμάσω τα ρουχακια του μπέμπη.

Η κούραση είναι έντονη αυτές τις μέρες, ίσως κ λόγω της κόπωσης των προηγούμενων ημερών..  μολις βρω ευκαιρία ξαπλώνω!

Δευτέρα έχω γιατρό, 35+3 θα είμαι. Στο doppler είχαμε κεφαλικη προβολη. κ επίσης, ερώτηση.. αισθάνεστε χαμηλά κάτι σαν γαργαλητο; Χτυπήματα; σαν να πιέζει με το κεφάλι; Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω..


sKnKp2.png

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mar.x said:

Καλησπέρα, ομάδα! Χαθήκατε! Πώς είστε; Εγώ τελείωσα αισίως με τις εκκρεμότητες του σπιτιού και εντός του ΣΚ θελω να ετοιμάσω τα ρουχακια του μπέμπη.

Η κούραση είναι έντονη αυτές τις μέρες, ίσως κ λόγω της κόπωσης των προηγούμενων ημερών..  μολις βρω ευκαιρία ξαπλώνω!

Δευτέρα έχω γιατρό, 35+3 θα είμαι. Στο doppler είχαμε κεφαλικη προβολη. κ επίσης, ερώτηση.. αισθάνεστε χαμηλά κάτι σαν γαργαλητο; Χτυπήματα; σαν να πιέζει με το κεφάλι; Δεν ξέρω πως να το εξηγήσω..

Hellooo. Ναι, βεβαίως και αισθάνομαι πολύ συχνά 😅 35+4 σήμερα εγώ και Κυριακή (don't even ask 🥲) έχω καρδιοτοκογραφο. 

Κι εγώ με τα του σπιτιού ασχολούμαι, δουλεύω κιόλας γιατί δίνουν αυτές τις εβδομάδες τα καμάρια μου εξετάσεις, οπότε διάφορα να καταπιαστώ. Βοηθαει στο άγχος 🤣

Κι εγώ έχω μια διαρκή νύστα. Δεν κοιμάμαι και τα βράδια καλά  οπότε φαντάζομαι είναι ένας συνδυασμός. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...