Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μαμάδες to be Ιουνίου- Ιουλίου 2026


Recommended Posts

(Πάνω φυσικά εννοώ δε θα πρέπει να σε προβληματίζει αφού δεν προβληματίζεται ο έμβρυο μητρικός.. τώρα είδα ότι έχω ξεχάσει λέξη)

έτσι το είχα κ εγώ στο μυαλό πάντως, ότι από τη στιγμή που διορθώνεται κ μου το παρουσίασε έτσι κ ο γιατρός όλα καλά...


sKnKp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 785
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

1 hour ago, mar.x said:

Μήπως γέννησαν τα κορίτσια που μας λείπουν;;; Κ εγώ επίσημα σήμερα μπαινω 9ο.. 36η εβδομάδα!

Εγώ ακομα εδώ, σταθερα. Απλά ειχα λίγο δουλειά, οποτε έμπαινα και σας διάβαζα, τωρα λίγο χαλάρωσα και επανηλθα. 36+5. Χτες έκανα και καρδιοτοκογραφο, όλα καλά. Απλώς το βράδυ δεν τον καταλάβαινα καλά και λίγο φρίκαρα, κι ας είχα κάνει τον καρδιοτοκογραφο το πρωί. Μηδενική η ψυχραιμία μου σε γενικές γραμμές όσο πλησιάζουμε. 

On 5/28/2026 at 10:51 PM, MK2012 said:

Μέχρι πότε γυρνάνε ; Καλά και να μη γυρίσει δε θα σκάσω, ας κάνω κ καισαρική δε θα τρελαθώ. Για πες για την υδρονέφρωση γιατί εγώ πρώτη φορά την ακούω.

Μέχρι και τελευταία στιγμή μπορούν να γυρίσουν. Συμφωνώ για καισαρική, κι εγώ θέλω να είμαι ανοιχτή για παν ενδεχόμενο γιατί ποτέ δεν ξέρεις. 

Ειδικά στην ήπια υδρονέφρωση ξέρω ότι δεν κάνεις απολύτως τίποτα, φεύγει μόνη της. Έχει βαθμούς δλδ κι απ την στιγμή που ειναι ήπια, μετά την γέννηση εξαφανίζεται στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων. 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κι εγώ! Την Πέμπτη έχω καρδιοτοκογραφο, τελευταίος υπέρηχος όλα μια χαρά, συνεχίζουμε.  Η μικρή μας κουνιέται πολύ και δυνατά, εγώ συνεχίζω το πρόγραμμα μου με αϋπνίες, εξάντληση και όλα αυτά τα ωραία, όμως περιέργως είμαι ήρεμη, χωρίς νεύρα, χωρίς γκρίνια... Περίεργο για εμένα🙂

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Εγώ ακομα εδώ, σταθερα. Απλά ειχα λίγο δουλειά, οποτε έμπαινα και σας διάβαζα, τωρα λίγο χαλάρωσα και επανηλθα. 36+5. Χτες έκανα και καρδιοτοκογραφο, όλα καλά. Απλώς το βράδυ δεν τον καταλάβαινα καλά και λίγο φρίκαρα, κι ας είχα κάνει τον καρδιοτοκογραφο το πρωί. Μηδενική η ψυχραιμία μου σε γενικές γραμμές όσο πλησιάζουμε. 

Μέχρι και τελευταία στιγμή μπορούν να γυρίσουν. Συμφωνώ για καισαρική, κι εγώ θέλω να είμαι ανοιχτή για παν ενδεχόμενο γιατί ποτέ δεν ξέρεις. 

Ειδικά στην ήπια υδρονέφρωση ξέρω ότι δεν κάνεις απολύτως τίποτα, φεύγει μόνη της. Έχει βαθμούς δλδ κι απ την στιγμή που ειναι ήπια, μετά την γέννηση εξαφανίζεται στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων. 

Ναι κ εγώ αυτό διάβασα μετά από μια μικρή έρευνα αλλά θα πάω ξανά στον εμβρυομητρικο να το παρακολουθήσω για να μη τρελαθώ. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, MK2012 said:

Ναι κ εγώ αυτό διάβασα μετά από μια μικρή έρευνα αλλά θα πάω ξανά στον εμβρυομητρικο να το παρακολουθήσω για να μη τρελαθώ. 

Φυσικά και να πας για να νιώσεις πιο ασφαλής. Καταλαβαίνω απόλυτα. Αλλά θα ειναι μια χαρά το παιδί, στάνταρ.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι;; Έχετε αισθανθεί αυτό που λένε ως λοξιγκα του εμβρύου; Εχω τρεις εβδομάδες τώρα που είναι καθημερινό. Διαρκεί ένα 10 λεπτο περίπου, συνήθως 1 με 2 φορές την ημέρα. Διαβάζω ότι είναι συνήθως φυσιολογικό, αλλά ήθελα να δω τις εμπειρίες σας. 

Το αίσθημα είναι ρυθμικές μικρές κινήσεις όχι τόσο δυνατές όσο μια κλωτσιά πχ αλλά με ίδιο ρυθμό. 

 

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Να ρωτήσω κάτι;; Έχετε αισθανθεί αυτό που λένε ως λοξιγκα του εμβρύου; Εχω τρεις εβδομάδες τώρα που είναι καθημερινό. Διαρκεί ένα 10 λεπτο περίπου, συνήθως 1 με 2 φορές την ημέρα. Διαβάζω ότι είναι συνήθως φυσιολογικό, αλλά ήθελα να δω τις εμπειρίες σας. 

Το αίσθημα είναι ρυθμικές μικρές κινήσεις όχι τόσο δυνατές όσο μια κλωτσιά πχ αλλά με ίδιο ρυθμό. 

 

Ναι κι εγώ το αισθάνομαι εδώ και αρκετές εβδομάδες. Το νιώθω σε ένα σημείο πάντα, είναι έντονο, και 2-3 φορές την ημέρα. Σύμφωνα με τον γιατρό  οχι μόνο είναι φυσιολογικό αλλά και δείχνει ότι όλα πάνε πολύ καλά με τα πνευμόνάκια της. 

Link to comment
Share on other sites

14 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Να ρωτήσω κάτι;; Έχετε αισθανθεί αυτό που λένε ως λοξιγκα του εμβρύου; Εχω τρεις εβδομάδες τώρα που είναι καθημερινό. Διαρκεί ένα 10 λεπτο περίπου, συνήθως 1 με 2 φορές την ημέρα. Διαβάζω ότι είναι συνήθως φυσιολογικό, αλλά ήθελα να δω τις εμπειρίες σας. 

Το αίσθημα είναι ρυθμικές μικρές κινήσεις όχι τόσο δυνατές όσο μια κλωτσιά πχ αλλά με ίδιο ρυθμό. 

 

Ναι το έχω νιώσει κ παίζει να έγινε κ 30 συνεχόμενες φορές σε σημείο που ήταν αστείο πια. Λέω μα καλά πόσο αντέχει ;

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, LioPh79 said:

Ναι κι εγώ το αισθάνομαι εδώ και αρκετές εβδομάδες. Το νιώθω σε ένα σημείο πάντα, είναι έντονο, και 2-3 φορές την ημέρα. Σύμφωνα με τον γιατρό  οχι μόνο είναι φυσιολογικό αλλά και δείχνει ότι όλα πάνε πολύ καλά με τα πνευμόνάκια της. 

Α τέλεια! Thank you!!

 

1 hour ago, MK2012 said:

Ναι το έχω νιώσει κ παίζει να έγινε κ 30 συνεχόμενες φορές σε σημείο που ήταν αστείο πια. Λέω μα καλά πόσο αντέχει ;

Ρε συ, εγώ έλεγα στην αρχή τι φάση;; πώς γίνεται να κλωτσάει ρυθμικά; Και μετά γκουγκλαρα και είδα ότι το κάνουν. 🥲

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 22 λεπτά , Chrisma είπε:

Α τέλεια! Thank you!!

 

Ρε συ, εγώ έλεγα στην αρχή τι φάση;; πώς γίνεται να κλωτσάει ρυθμικά; Και μετά γκουγκλαρα και είδα ότι το κάνουν. 🥲

Ναι μωρέ τα γλυκούλια! Γενικά παρατηρώ πως όσο περνάνε οι μέρες είναι πιο interactive στις φωνές μας, σα να μας αναγνωρίζει ένα πράγμα! Ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες βρε κορίτσια .. 32 και 5 σήμερα !

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MK2012 said:

Ναι μωρέ τα γλυκούλια! Γενικά παρατηρώ πως όσο περνάνε οι μέρες είναι πιο interactive στις φωνές μας, σα να μας αναγνωρίζει ένα πράγμα! Ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες βρε κορίτσια .. 32 και 5 σήμερα !

Κι εγώ νομίζω μας αναγνωρίζουν 🤗 είναι φοβερό!!

Link to comment
Share on other sites

4 ώρες πρίν, Chrisma είπε:

Κι εγώ νομίζω μας αναγνωρίζουν 🤗 είναι φοβερό!!

Σίγουρα αναγνωρίζουν τις φωνές μας. Εχθές ήθελα να την νιώσω λίγο περισσότερο και της μιλούσαμε με τον μπαμπά της και άρχισε να κουνιέται πολύ 😊

Link to comment
Share on other sites

Πώς τα πάτε με τη ζέστη;; Έχω λιωσει.. έχω συνεχώς εξάντληση και θέλω να ξαπλώνω όπου βρω!! Πάλι καλά κάποια βραδιά κοιμάμαι καλα- δεν είναι σερί αυτά με τον διακεκομμένο ύπνο. Κατά τα άλλα ολα καλα, θεωρώ ότι έχω φουλ προπαρασκευαστικές συσπάσεις.. κ ελπίζω να ξεκινήσουν σύντομα κ οι κανονικές κ να υποδεχτούμε το νέο μέλος! 


sKnKp2.png

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, mar.x είπε:

Πώς τα πάτε με τη ζέστη;; Έχω λιωσει.. έχω συνεχώς εξάντληση και θέλω να ξαπλώνω όπου βρω!! Πάλι καλά κάποια βραδιά κοιμάμαι καλα- δεν είναι σερί αυτά με τον διακεκομμένο ύπνο. Κατά τα άλλα ολα καλα, θεωρώ ότι έχω φουλ προπαρασκευαστικές συσπάσεις.. κ ελπίζω να ξεκινήσουν σύντομα κ οι κανονικές κ να υποδεχτούμε το νέο μέλος! 

Φρίκη με την ζέστη. Κλιματιστικό ξεκλιματιστικο λιώνω. Εντωμεταξύ δεν είναι ότι ζεσταινομαι απλά, αλλά έχω εξάψεις τρελές, ξαφνικά  βγαίνει από μέσα μου αυτό όλο  και ιδρώνω στο δευτερόλεπτο, νομίζω ότι βράζω. Πόδια ψηλά, ανοιχτά και κλιματιστικό και βεντάλια και παγάκια. Ο βραδινός ύπνος δεν υπάρχει, λες και μας εκπαιδεύει η φύση για μετά. 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...