Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μωράκια Αυγούστου-Σέπτεμβριου🩷🩵🩷🩵


Blu24

Recommended Posts

7 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Αα ωραία έχετε ιστορίες τώρα χαχα !! Κρεβατάκι ίσως σε βολέψει αυτά που είναι δαπέδου ώστε να μην έχεις το φόβο μην πέσει το παιδί βέβαια παίζει ρόλο κ στο παιδί εσύ ξέρεις !!! 
η τουαλέτα είναι μια ιστορία μόνη της αλλά αν ο μικρός δείχνει έτοιμος θα τα καταφέρετε σύντομα !!! Αχ τέλεια καλά θα κάνετε να ξεκουραστείτε και να το απολαύσετε!!! Εμείς αν δεν τελειώσουμε με τα πράγματα του μπέμπη δεν μας κόβω να πηγαίνουμε πουθενά 🫠

Τα δαπέδου τα έχω αποκλείσει, γιατί θα πρέπει να σκύβω πολύ για να το στρώνω. Οπότε μάλλον θα πάμε σε κλασικό με προστατευτικό στο πλάι. Ανεβοκατεβαίνει σε κρεβάτια άνετα από μικρούλης. Όσο για την τουαλέτα δεν ξέρω αν θα πετύχει, το μόνο που ξέρω είναι ότι η αλλαγή πάνας έχει γίνει μαρτύριο, δε τη θέλει καθόλου και γίνεται μάχη. Οπότε θα δοκιμάσουμε τη μετάβαση και βλέπουμε. 

Διακοπές και μεις δε θα φύγουμε για καιρό, μια βδομάδα ίσως στο εξοχικό να χαρεί ο μικρός τη θάλασσα και να φτιάξουμε λίγες αναμνήσεις οι τρεις μας πριν έρθει το μπεμπέ. Του αρέσει πολύ το νερό και η παραλία και θα είναι κρίμα να μην πάμε φέτος. Είναι η καλύτερη ηλικία αυτή. Θα το ευχαριστηθεί! Και σεις προσπαθήστε να φύγετε για λίγες μέρες. Δύσκολα θα ξανακάνετε διακοπές οι δύο σας. 🙃

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 152
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

8 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Τα δαπέδου τα έχω αποκλείσει, γιατί θα πρέπει να σκύβω πολύ για να το στρώνω. Οπότε μάλλον θα πάμε σε κλασικό με προστατευτικό στο πλάι. Ανεβοκατεβαίνει σε κρεβάτια άνετα από μικρούλης. Όσο για την τουαλέτα δεν ξέρω αν θα πετύχει, το μόνο που ξέρω είναι ότι η αλλαγή πάνας έχει γίνει μαρτύριο, δε τη θέλει καθόλου και γίνεται μάχη. Οπότε θα δοκιμάσουμε τη μετάβαση και βλέπουμε. 

Διακοπές και μεις δε θα φύγουμε για καιρό, μια βδομάδα ίσως στο εξοχικό να χαρεί ο μικρός τη θάλασσα και να φτιάξουμε λίγες αναμνήσεις οι τρεις μας πριν έρθει το μπεμπέ. Του αρέσει πολύ το νερό και η παραλία και θα είναι κρίμα να μην πάμε φέτος. Είναι η καλύτερη ηλικία αυτή. Θα το ευχαριστηθεί! Και σεις προσπαθήστε να φύγετε για λίγες μέρες. Δύσκολα θα ξανακάνετε διακοπές οι δύο σας. 🙃

Πόσο χρονών είναι ; Αν μιλάει καθαρά πιστεύω θα την κόψετε σχετικά εύκολα !! Ωχ όντως αυτό με το σκίψιμο είναι ένα θέμα άρα όντως καλύτερα προστατευτικό !!! 
Καλά θα κάνετε και η μια βδομάδα μακρυά από τις υποχρεώσεις είναι τέλειο !!! Ναι σίγουρα κάτι θα κάνουμε απλά ψιλό φοβάμαι να φύγω Αύγουστο που θα είμαι στον μήνα μου και το έχουμε αφήσει για τελευταία στιγμή βλέποντας και κάνοντας !!! 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Πόσο χρονών είναι ; Αν μιλάει καθαρά πιστεύω θα την κόψετε σχετικά εύκολα !! Ωχ όντως αυτό με το σκίψιμο είναι ένα θέμα άρα όντως καλύτερα προστατευτικό !!! 
Καλά θα κάνετε και η μια βδομάδα μακρυά από τις υποχρεώσεις είναι τέλειο !!! Ναι σίγουρα κάτι θα κάνουμε απλά ψιλό φοβάμαι να φύγω Αύγουστο που θα είμαι στον μήνα μου και το έχουμε αφήσει για τελευταία στιγμή βλέποντας και κάνοντας !!! 

Είναι 2 και 3 μηνών. Και μιλάει πολύ καλά! Συνεννοούμαστε άψογα. Αλλά τα κακά δε τα λέει...🤭 Αχ κοριτσάκι μακάρι να ξεκουραστούμε και οι δύο λίγο, γιατί θα μας χρειαστεί! Εύχομαι να τα καταφέρετε με τις διακοπές!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Margeau είπε:

Είναι 2 και 3 μηνών. Και μιλάει πολύ καλά! Συνεννοούμαστε άψογα. Αλλά τα κακά δε τα λέει...🤭 Αχ κοριτσάκι μακάρι να ξεκουραστούμε και οι δύο λίγο, γιατί θα μας χρειαστεί! Εύχομαι να τα καταφέρετε με τις διακοπές!

Χαχαχα θα μάθει να το κεεει και αυτό αναγκάστηκα !! Θα τα καταφέρουμε σίγουρα !! Εγώ μέχρι τέλος Ιουλίου θα δουλεύω κ ολας μετά θα κάτσω να ετοιμάσω το δωμάτιο !! Πλάκα πλάκα περνάει ο καιρός !!! Πότε μπαίνουμε Ιούνιο 🥹 πήγαμε είδαμε και τον μπέμπης μας θηρίο είναι έφτασε το κιλό και είναι ήδη με το κεφάλι κάτω!!! Τον νιώθω και πολύ έντονα πλέον όταν γυρνάει και κλωτσάει 🥰

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Blu24 είπε:

Χαχαχα θα μάθει να το κεεει και αυτό αναγκάστηκα !! Θα τα καταφέρουμε σίγουρα !! Εγώ μέχρι τέλος Ιουλίου θα δουλεύω κ ολας μετά θα κάτσω να ετοιμάσω το δωμάτιο !! Πλάκα πλάκα περνάει ο καιρός !!! Πότε μπαίνουμε Ιούνιο 🥹 πήγαμε είδαμε και τον μπέμπης μας θηρίο είναι έφτασε το κιλό και είναι ήδη με το κεφάλι κάτω!!! Τον νιώθω και πολύ έντονα πλέον όταν γυρνάει και κλωτσάει 🥰

Ε ναι κάποια στιγμή! Σκέφτομαι να μην μπλέξουμε καν με γιογιό, κατευθείαν λεκάνη. Ίσως του αρέσει περισσότερο. 

Ωχ δουλειά μέχρι τελευταία στιγμή; Χαρά στο κουράγιο σου! Εγώ τα έχω φτύσει. Πάω κούνιες κάθε απόγευμα και γυρίζω ερείπιο. Δεν έχω ενέργεια ούτε να σκεφτώ, πόσο μάλλον να ετοιμάσω το ο,τιδηποτε... 

Α ο καλός σου παίρνει θέση σιγά σιγά. Αν και θα αλλάξει πολλές φορές μέχρι το τέλος. Όλα καλά να πάνε! Εγώ είμαι σίγουρη ότι είναι ακόμα με το κεφάλι πάνω, γιατί έχω απίστευτη καούρα και νομίζω πιέζει το στομάχι μου. Και ο πρώτος άργησε πολύ να πάρει θέση. Έκανα ασκήσεις και το ίδιο βράδυ τελικά γύρισε. Ουφ μπαίνουμε επίσημα στο τρίτο τρίμηνο σε λίγες μέρες... Πλησιάζουμε!😍

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

10 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Ε ναι κάποια στιγμή! Σκέφτομαι να μην μπλέξουμε καν με γιογιό, κατευθείαν λεκάνη. Ίσως του αρέσει περισσότερο. 

Ωχ δουλειά μέχρι τελευταία στιγμή; Χαρά στο κουράγιο σου! Εγώ τα έχω φτύσει. Πάω κούνιες κάθε απόγευμα και γυρίζω ερείπιο. Δεν έχω ενέργεια ούτε να σκεφτώ, πόσο μάλλον να ετοιμάσω το ο,τιδηποτε... 

Α ο καλός σου παίρνει θέση σιγά σιγά. Αν και θα αλλάξει πολλές φορές μέχρι το τέλος. Όλα καλά να πάνε! Εγώ είμαι σίγουρη ότι είναι ακόμα με το κεφάλι πάνω, γιατί έχω απίστευτη καούρα και νομίζω πιέζει το στομάχι μου. Και ο πρώτος άργησε πολύ να πάρει θέση. Έκανα ασκήσεις και το ίδιο βράδυ τελικά γύρισε. Ουφ μπαίνουμε επίσημα στο τρίτο τρίμηνο σε λίγες μέρες... Πλησιάζουμε!😍

Έχω δει υπάρχουν αυτά τα σκαλοπάτια μου είναι σαν γιογιό αλλά κουμπώνουν στην λεκάνη που μπορεί να σας βολέψει για να είναι στο μέγεθος του αλλά να είναι και μέσα στην λεκάνη !!! 
η αλήθεια είναι πως χωρίς την δουλειά θα βαριόμουν πολύ άρα δεν το σκέφτομαι να σταματήσω νωρίτερα σίγουρα και τότε αναγκάστηκα θα σταματήσω🤣 εργασιομανής παιδί μου 🤣

Σίγουρα θα αλλάζει όσο έχει χώρο αν και πριν ένα μήνα περίπου στην β επιπέδου πάλι έτσι ήταν με το κεφάλι κάτω !! Ελπίζω να μας κάνει την χάρη και να μείνει έτσι μην τον ψάχνουμε στον 9ο και έχει γυρίσει προς τα πάνω χαχαχα!!! Ναι ναι πλησιάζουμε άντε να δούμε πως θα βγάλουμε όλο το καλοκαίρι με τις ζέστες 🤰🏼 τρεις μήνες έμειναν!!

Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Έχω δει υπάρχουν αυτά τα σκαλοπάτια μου είναι σαν γιογιό αλλά κουμπώνουν στην λεκάνη που μπορεί να σας βολέψει για να είναι στο μέγεθος του αλλά να είναι και μέσα στην λεκάνη !!! 
η αλήθεια είναι πως χωρίς την δουλειά θα βαριόμουν πολύ άρα δεν το σκέφτομαι να σταματήσω νωρίτερα σίγουρα και τότε αναγκάστηκα θα σταματήσω🤣 εργασιομανής παιδί μου 🤣

Σίγουρα θα αλλάζει όσο έχει χώρο αν και πριν ένα μήνα περίπου στην β επιπέδου πάλι έτσι ήταν με το κεφάλι κάτω !! Ελπίζω να μας κάνει την χάρη και να μείνει έτσι μην τον ψάχνουμε στον 9ο και έχει γυρίσει προς τα πάνω χαχαχα!!! Ναι ναι πλησιάζουμε άντε να δούμε πως θα βγάλουμε όλο το καλοκαίρι με τις ζέστες 🤰🏼 τρεις μήνες έμειναν!!

Ναι αυτό σκέφτομαι που κουμπώνει στη λεκάνη και του βάζεις κι ένα σκαλάκι και ανεβαίνει. 

Τώρα σχετικά με τη θέση ξέρω ότι είναι νωρίς ακόμα. Δηλαδή εκεί γύρω στις 32-36 εβδομάδες παίρνουν οριστική θέση. Στον 8ο δηλαδή. Εμάς στον υπέρηχο καρδιάς και στη β επιπέδου ήταν οριζόντια. 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Margeau είπε:

Ναι αυτό σκέφτομαι που κουμπώνει στη λεκάνη και του βάζεις κι ένα σκαλάκι και ανεβαίνει. 

Τώρα σχετικά με τη θέση ξέρω ότι είναι νωρίς ακόμα. Δηλαδή εκεί γύρω στις 32-36 εβδομάδες παίρνουν οριστική θέση. Στον 8ο δηλαδή. Εμάς στον υπέρηχο καρδιάς και στη β επιπέδου ήταν οριζόντια. 

Σίγουρα μέχρι τότε έχουν πιο πολύ χώρο και μετακινείται συνέχεια !!! Θα δείξει σε δυο τρεις μήνες που θα βολευτεί 🤣 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κοριτσάκι! Τι κάνεις; Πώς τα πας; Μάχιμη; Εγώ έχω αρχίσει λίγο να κουράζομαι με το θέμα της διατροφής. Όλη μέρα σκέφτομαι λιχουδιές...🙃 Και καμιά φορά υποκύπτω. Είναι που πεινάω και περισσότερο και δε βοηθάει. Κατά τα άλλα όπως με έχεις αφήσει. Δεν έχουμε κάνει άλλον υπέρηχο μετά τη β επιπέδου. Πάνε τρεις βδομάδες τώρα. Έχουμε ραντεβού την Τετάρτη! Ελπίζω να είναι όλα καλά! Σε άλλα νέα ακόμα ψάχνουμε κρεβατάκι για τον μικρό μας. Έχουμε πάει σε τρία καταστήματα αλλά είναι όλα πανάκριβα. Ξεκινάνε σίγουρα πάνω από 600€. Δεν ξέρω και σε τι λύση να πάμε. Μονό ή κουκέτα από τώρα και να κοιμάται στο κάτω; Το ψάχνουμε... Εσύ πώς είσαι; Τα μουδιάσματα πέρασαν;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Margeau είπε:

Καλημέρα κοριτσάκι! Τι κάνεις; Πώς τα πας; Μάχιμη; Εγώ έχω αρχίσει λίγο να κουράζομαι με το θέμα της διατροφής. Όλη μέρα σκέφτομαι λιχουδιές...🙃 Και καμιά φορά υποκύπτω. Είναι που πεινάω και περισσότερο και δε βοηθάει. Κατά τα άλλα όπως με έχεις αφήσει. Δεν έχουμε κάνει άλλον υπέρηχο μετά τη β επιπέδου. Πάνε τρεις βδομάδες τώρα. Έχουμε ραντεβού την Τετάρτη! Ελπίζω να είναι όλα καλά! Σε άλλα νέα ακόμα ψάχνουμε κρεβατάκι για τον μικρό μας. Έχουμε πάει σε τρία καταστήματα αλλά είναι όλα πανάκριβα. Ξεκινάνε σίγουρα πάνω από 600€. Δεν ξέρω και σε τι λύση να πάμε. Μονό ή κουκέτα από τώρα και να κοιμάται στο κάτω; Το ψάχνουμε... Εσύ πώς είσαι; Τα μουδιάσματα πέρασαν;

Καλημέρα !!! Καλά εσύ ; Αντέχω ναι ναι κ όντως αυτό με τις λιγούρες άλλο πράγμα !! Αλλά δεν με πειράζει τρώω όσο θέλω δεν κάνω περικοπή θα τα χάσω μετά τα κιλά σιγά !!! Έχω πάρει 11-12 μέχρι στιγμής αλλά νταξει δεν φαίνονται κ ο γιατρός είναι οκ !! Αχ αυτό με το κρεβάτι είναι όντως θέμα και εμείς τώρα που ψάχναμε κούνια όλες πανάκριβες σου βάζανε και δίπλα πως είναι μασίφ ξύλο οξείας και τσούπ πάνω από 1000 βρήκαμε σε ένα μαγαζί που είχε έκπτωση και παραγγείλαμε γιατί δεν γινόταν άλλο να κοιτάμε χαχα!! Μπορείτε να το κάνετε και έτσι να πάρετε κουκιετα αλλά μιλήστε και με έναν μαραγκό μήπως σας βάλει πιο οικονομικό ξύλο μελαμίνη και βγει πιο οικονομική !!

μουσιασμαδα και πρηξίματα έχω ακόμα ναι !! Υπομονή τρεις μήνες έμειναν μετά θα φύγουν όλα !!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


22 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Καλημέρα !!! Καλά εσύ ; Αντέχω ναι ναι κ όντως αυτό με τις λιγούρες άλλο πράγμα !! Αλλά δεν με πειράζει τρώω όσο θέλω δεν κάνω περικοπή θα τα χάσω μετά τα κιλά σιγά !!! Έχω πάρει 11-12 μέχρι στιγμής αλλά νταξει δεν φαίνονται κ ο γιατρός είναι οκ !! Αχ αυτό με το κρεβάτι είναι όντως θέμα και εμείς τώρα που ψάχναμε κούνια όλες πανάκριβες σου βάζανε και δίπλα πως είναι μασίφ ξύλο οξείας και τσούπ πάνω από 1000 βρήκαμε σε ένα μαγαζί που είχε έκπτωση και παραγγείλαμε γιατί δεν γινόταν άλλο να κοιτάμε χαχα!! Μπορείτε να το κάνετε και έτσι να πάρετε κουκιετα αλλά μιλήστε και με έναν μαραγκό μήπως σας βάλει πιο οικονομικό ξύλο μελαμίνη και βγει πιο οικονομική !!

μουσιασμαδα και πρηξίματα έχω ακόμα ναι !! Υπομονή τρεις μήνες έμειναν μετά θα φύγουν όλα !!!!

Και γω έχω πάρει, μη νομίζεις. Γύρω στα 7-8 είμαι τώρα. Στον πρώτο είχα πάρει 14 κιλά μέχρι να μπω στο τρίτο τρίμηνο όπου δεν πήρα σχεδόν τίποτα.. 

Για κουκέτα και στα δύο καταστήματα που το ψάξαμε δουλεύουν βακελίτη, όχι ξύλο. Θα δούμε και μερικά δεύτερο χέρι και βλέπουμε. Θέλουν και δύο μήνες μέχρι την παράδοση αν πάμε σε καινούργιο. Δηλαδή αρχές Αυγούστου. Το οποίο είναι κάπως εξωφρενικό! Έπρεπε να το τρέξουμε νωρίτερα. Τέλος πάντων θα δείξει. 

Τελικά με την πίεση ήταν όλα καλά; Εγώ δε τη μετράω και θα έπρεπε. Μου τη μετράει η ενδοκρινολόγος μία φορά τον μήνα που πηγαίνω. Όσο για την υπομονή άσε. Οριακά την παλεύω με την κούραση. Κοιμάμαι για μεσημέρι, ξυπνάω και σε δύο ώρες νυστάζω πάλι. Βέβαια όλη μέρα τρέχω. Δεν κάθομαι καθόλου. Και δεν κοιμάμαι και καλά τη νύχτα. Παίζει κι αυτό ρόλο.. 

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Και γω έχω πάρει, μη νομίζεις. Γύρω στα 7-8 είμαι τώρα. Στον πρώτο είχα πάρει 14 κιλά μέχρι να μπω στο τρίτο τρίμηνο όπου δεν πήρα σχεδόν τίποτα.. 

Για κουκέτα και στα δύο καταστήματα που το ψάξαμε δουλεύουν βακελίτη, όχι ξύλο. Θα δούμε και μερικά δεύτερο χέρι και βλέπουμε. Θέλουν και δύο μήνες μέχρι την παράδοση αν πάμε σε καινούργιο. Δηλαδή αρχές Αυγούστου. Το οποίο είναι κάπως εξωφρενικό! Έπρεπε να το τρέξουμε νωρίτερα. Τέλος πάντων θα δείξει. 

Τελικά με την πίεση ήταν όλα καλά; Εγώ δε τη μετράω και θα έπρεπε. Μου τη μετράει η ενδοκρινολόγος μία φορά τον μήνα που πηγαίνω. Όσο για την υπομονή άσε. Οριακά την παλεύω με την κούραση. Κοιμάμαι για μεσημέρι, ξυπνάω και σε δύο ώρες νυστάζω πάλι. Βέβαια όλη μέρα τρέχω. Δεν κάθομαι καθόλου. Και δεν κοιμάμαι και καλά τη νύχτα. Παίζει κι αυτό ρόλο.. 

καλέ ναι και εμείς που πήραμε τώρα καρότσι κούνια λίκνο κτλ όλα δυο μήνες μας είπαν!!! 
δεν είχα θέμα με την πίεση καθόλου δεν μ ανεβαίνει γενικά δεν την έλεγχο κ ολας με τ πρήξιμο είχα θέμα και με είχαν βάλει να κάνω εξετάσεις για τυχόν προεκλαμψία αλλά όλα καλά !! Τ πρήξιμο βέβαια υπάρχει αλλά πιστεύω πως είναι επειδή έχω πάρει κιλά και δεν μπορώ να σηκώσω το βάρος μου !!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Blu24 είπε:

καλέ ναι και εμείς που πήραμε τώρα καρότσι κούνια λίκνο κτλ όλα δυο μήνες μας είπαν!!! 
δεν είχα θέμα με την πίεση καθόλου δεν μ ανεβαίνει γενικά δεν την έλεγχο κ ολας με τ πρήξιμο είχα θέμα και με είχαν βάλει να κάνω εξετάσεις για τυχόν προεκλαμψία αλλά όλα καλά !! Τ πρήξιμο βέβαια υπάρχει αλλά πιστεύω πως είναι επειδή έχω πάρει κιλά και δεν μπορώ να σηκώσω το βάρος μου !!

Ευτυχώς οι εξετάσεις είναι καλές! Μπράβο κοριτσάκι! Πας για ντοπλερ τώρα ή έχεις κι άλλον υπέρηχο νωρίτερα; Εγώ μετά το ραντεβού της Τετάρτης μάλλον ντοπλερ κατευθείαν. Επίσης δε θα κάνω καμπύλη. Τη γλίτωσα!

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Ευτυχώς οι εξετάσεις είναι καλές! Μπράβο κοριτσάκι! Πας για ντοπλερ τώρα ή έχεις κι άλλον υπέρηχο νωρίτερα; Εγώ μετά το ραντεβού της Τετάρτης μάλλον ντοπλερ κατευθείαν. Επίσης δε θα κάνω καμπύλη. Τη γλίτωσα!

Αα τέλεια έχεις τώρα μεθαύριο ραντεβού ; Εγώ θα πάω τέλος του μήνα να με δει ο γιατρός και μέσα του επόμενου ντομπλερ είναι νωρίς ακόμα !! 27+1 είμαι βάση περιόδου !!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Blu24 είπε:

Αα τέλεια έχεις τώρα μεθαύριο ραντεβού ; Εγώ θα πάω τέλος του μήνα να με δει ο γιατρός και μέσα του επόμενου ντομπλερ είναι νωρίς ακόμα !! 27+1 είμαι βάση περιόδου !!

Ναι έχεις δίκιο, είμαστε νωρίς ακόμα για ντοπλερ. Μάλλον και γω θα έχω και άλλο ραντεβού πριν. Σημερα κάναμε και το πρώτο μπάνιο του καλοκαιριού. Κάνανε δηλαδή γιατί εγώ δε βούτηξα. Δε μου κάνουν τα μαγιό μου και δεν έχω πάρει ακόμα κάτι μεγαλύτερο. Γενικά ένα δράμα το ζήσαμε. Πολύ κλάμα ο μικρός, δεν ήθελε καν να πατήσει την άμμο...🤣 Ζούμε ωραίες στιγμές!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...