Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μωράκια Αυγούστου-Σέπτεμβριου🩷🩵🩷🩵


Blu24

Recommended Posts

13 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Ε άμα πήρε πόζα τότε δεν υπάρχει αμφιβολία! Εγώ περιμένω και τη β επιπέδου να το σιγουρέψω... Αν και με βλέπουν άσχετες γιαγιάδες στην παιδική χαρά ή τη λαϊκή και μου λένε: "με το καλό ο γιος!" 🤣 Τώρα τι βλέπουν οι γιαγιάδες που δεν το είδαν οι γιατροί δύο μήνες τώρα με υπέρηχο δεν ξέρω... Χαχαχαχα

Όλα καλά θα πάνε! Sit back and relax! 

Χαχα μπορεί να το βλέπουν από την κοιλιά που λένε στα αγόρια είναι χαμηλά δεν ξέρω 🤷🏽‍♀️ εγώ πάντως τώρα ξεκίνησα να φουσκώνω πιο πολύ και αφού πέρασε και η β έπίπεδου είπαμε να ξεκινήσουμε να περνούμε πράγματα για το μωρό για να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή !! Αλήθεια εσύ που έχεις ήδη ένα και έχεις χρησιμοποιήσει καρότσι πιο έχεις ; Σε έχει βολέψει η θα αλλάξεις στο δεύτερο ;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 152
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

2 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Χαχα μπορεί να το βλέπουν από την κοιλιά που λένε στα αγόρια είναι χαμηλά δεν ξέρω 🤷🏽‍♀️ εγώ πάντως τώρα ξεκίνησα να φουσκώνω πιο πολύ και αφού πέρασε και η β έπίπεδου είπαμε να ξεκινήσουμε να περνούμε πράγματα για το μωρό για να μην τρέχουμε τελευταία στιγμή !! Αλήθεια εσύ που έχεις ήδη ένα και έχεις χρησιμοποιήσει καρότσι πιο έχεις ; Σε έχει βολέψει η θα αλλάξεις στο δεύτερο ;

Μάλλον όντως από το σχήμα της κοιλιάς καταλαβαίνουν. Τι να πω! 

Μπράβο κοριτσάκι, καλές αγορές! Λοιπόν εγώ είμαι το πλέον ακατάλληλο άτομο να ρωτήσεις για καρότσι γιατί ήταν το τελευταίο που με ενδιέφερε. Μένω σε μια περιοχή με πολλές ανηφόρες κατηφόρες και δεν μπορούσα να βγάζω το παιδί βόλτα στη γειτονιά. Επίσης έχουμε άπειρες σκάλες για να βγούμε από το σπίτι και δεν εξυπηρετούσε καθόλου. Οπότε έψαξα κάτι να χωράει στο αμάξι μου για να το αφήνω μόνιμα στο πορτ παγκάζ, να ανοιγοκλείνει εύκολα, γιατί ήμουν πρακτικά μόνη μου στις βόλτες και να είναι σχετικά οικονομικό, δηλαδή κάτω από 500€. Δεν πήγα καν για έρευνα αγοράς. Μπήκα Σκρουτζ, σύγκρινα τιμές και αξιολογήσεις και κατέληξα στο cangaroo macan. Εμένα προσωπικά με βόλεψε πάρα πολύ. Πήρα το σύστημα το διπλό με πορτ μπεμπέ. Αυγό είχα. Το έλιωσα για έναν χρόνο και άπαξ και ο μικρός περπάτησε δεν ξαναμπήκε σε καρότσι. Ούτε και γω επέμεινα. Από το χεράκι και περπάτημα κανονικά από τον χρόνο σχεδόν και μετά. Και αρκετή αγκαλιά. 🙃Αν σε ενδιαφέρει δες το και να σου πω υπέρ και κατά.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 16 λεπτά , Margeau είπε:

Μάλλον όντως από το σχήμα της κοιλιάς καταλαβαίνουν. Τι να πω! 

Μπράβο κοριτσάκι, καλές αγορές! Λοιπόν εγώ είμαι το πλέον ακατάλληλο άτομο να ρωτήσεις για καρότσι γιατί ήταν το τελευταίο που με ενδιέφερε. Μένω σε μια περιοχή με πολλές ανηφόρες κατηφόρες και δεν μπορούσα να βγάζω το παιδί βόλτα στη γειτονιά. Επίσης έχουμε άπειρες σκάλες για να βγούμε από το σπίτι και δεν εξυπηρετούσε καθόλου. Οπότε έψαξα κάτι να χωράει στο αμάξι μου για να το αφήνω μόνιμα στο πορτ παγκάζ, να ανοιγοκλείνει εύκολα, γιατί ήμουν πρακτικά μόνη μου στις βόλτες και να είναι σχετικά οικονομικό, δηλαδή κάτω από 500€. Δεν πήγα καν για έρευνα αγοράς. Μπήκα Σκρουτζ, σύγκρινα τιμές και αξιολογήσεις και κατέληξα στο cangaroo macan. Εμένα προσωπικά με βόλεψε πάρα πολύ. Πήρα το σύστημα το διπλό με πορτ μπεμπέ. Αυγό είχα. Το έλιωσα για έναν χρόνο και άπαξ και ο μικρός περπάτησε δεν ξαναμπήκε σε καρότσι. Ούτε και γω επέμεινα. Από το χεράκι και περπάτημα κανονικά από τον χρόνο σχεδόν και μετά. Και αρκετή αγκαλιά. 🙃Αν σε ενδιαφέρει δες το και να σου πω υπέρ και κατά.

Σε ευχαριστώ πολύ !! Θα το κοιτάξω και αυτό αν και έχω δει κάποια και είμαι ανάμεσα σε δυο αλλά θέλω και γνώμες για αυτό σε ρώτησα 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλησπέρα κορίτσι μου! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μεγαλώνει η κοιλίτσα; Εμείς κάναμε και τη Β'επιπέδου αυτή την εβδομάδα. Όλα τέλεια μας είπαν, 10' το μωρό! 😀 Αγοράκι και επισήμως, 712γρ μας τον έβγαλαν στις 22+5 ημερολογιακά και 23+6 βάσει CRL. Αυτά με το νινάκι. Κατά τα άλλα εγώ είμαι πολύ κουρασμένη. Τις τελευταίες δυο βδομάδες η κούραση έχει πιάσει ταβάνι και τα νεύρα μου επίσης. Έτσι ήμουν στο πρώτο τρίμηνο και πολύ φοβάμαι ότι και το τρίτο θα κυλήσει στο ίδιο μοτίβο. Αχ ελπίζω να συνέλθω λίγο γιατί τσακώνομαι με όλο τον κόσμο.🤔

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μεγαλώνει η κοιλίτσα; Εμείς κάναμε και τη Β'επιπέδου αυτή την εβδομάδα. Όλα τέλεια μας είπαν, 10' το μωρό! 😀 Αγοράκι και επισήμως, 712γρ μας τον έβγαλαν στις 22+5 ημερολογιακά και 23+6 βάσει CRL. Αυτά με το νινάκι. Κατά τα άλλα εγώ είμαι πολύ κουρασμένη. Τις τελευταίες δυο βδομάδες η κούραση έχει πιάσει ταβάνι και τα νεύρα μου επίσης. Έτσι ήμουν στο πρώτο τρίμηνο και πολύ φοβάμαι ότι και το τρίτο θα κυλήσει στο ίδιο μοτίβο. Αχ ελπίζω να συνέλθω λίγο γιατί τσακώνομαι με όλο τον κόσμο.🤔

Καλησπέρα!! Ναι αμε τώρα μεγαλώνει κάθε μέρα μπορώ να πω χαχαχα!! Εσύ πως είσαι ; Αχ τέλεια μπράβο πολύ χαίρομαι !!!! Με το καλό το αγοράκι σας λοιπόν !!! Χαχαχ τέλεια και εσείς μεγάλο μωράκι έχετε…ελααα τα αγόρια του 26’ θα βγουν γίγαντες 💪🏼💪🏼💪🏼

να κάθεσαι να ξεκουράζεσαι όσο περισσότερο μπορείς τώρα που περνάνε οι βδομαδες βαρενεις και ολας άρα είναι λογικό να κουράζεσαι πιο εύκολα !!! Σιγά σιγά κοντεύουμε και εμείς !!! Εγώ αυτήν την εβδομάδα έκανα και την εξετάσεις του μην και καμπύλη ζαχαρου όλα τέλεια !! Πέρασα βέβαια και μια ίωση με πυρετό και έχω ξεκινήσει αντιβίωση αλλά ο γιατρός μου είπε πως πρέπει άρα τι να κάνω ; Υπομονή σε λίγες μέρες την σταματάω !! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

11 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Καλησπέρα!! Ναι αμε τώρα μεγαλώνει κάθε μέρα μπορώ να πω χαχαχα!! Εσύ πως είσαι ; Αχ τέλεια μπράβο πολύ χαίρομαι !!!! Με το καλό το αγοράκι σας λοιπόν !!! Χαχαχ τέλεια και εσείς μεγάλο μωράκι έχετε…ελααα τα αγόρια του 26’ θα βγουν γίγαντες 💪🏼💪🏼💪🏼

να κάθεσαι να ξεκουράζεσαι όσο περισσότερο μπορείς τώρα που περνάνε οι βδομαδες βαρενεις και ολας άρα είναι λογικό να κουράζεσαι πιο εύκολα !!! Σιγά σιγά κοντεύουμε και εμείς !!! Εγώ αυτήν την εβδομάδα έκανα και την εξετάσεις του μην και καμπύλη ζαχαρου όλα τέλεια !! Πέρασα βέβαια και μια ίωση με πυρετό και έχω ξεκινήσει αντιβίωση αλλά ο γιατρός μου είπε πως πρέπει άρα τι να κάνω ; Υπομονή σε λίγες μέρες την σταματάω !! 

Γενικά είμαι ένα κινητό πτώμα...😝 Είναι που έχουμε και γάμους και βαφτίσεις αυτόν τον μήνα και όσο να πεις ένα μαλλί ένα νύχι βγήκα να τα κάνω. Έχω καταλήξει όμως και βγαίνω κάθε μέρα για δουλειές και το απόγευμα κούνιες τον μικρό και το βράδυ δεν την παλεύω καθόλου. Να φύγει ο Μάης να ησυχάσουμε!😂

Συγχαρητήρια κοριτσάκι για τις εξετάσεις σου και σύντομα περδίκι! Έχω και γω καμπύλη τις επόμενες μέρες. Βοήθεια μου! 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Margeau είπε:

Γενικά είμαι ένα κινητό πτώμα...😝 Είναι που έχουμε και γάμους και βαφτίσεις αυτόν τον μήνα και όσο να πεις ένα μαλλί ένα νύχι βγήκα να τα κάνω. Έχω καταλήξει όμως και βγαίνω κάθε μέρα για δουλειές και το απόγευμα κούνιες τον μικρό και το βράδυ δεν την παλεύω καθόλου. Να φύγει ο Μάης να ησυχάσουμε!😂

Συγχαρητήρια κοριτσάκι για τις εξετάσεις σου και σύντομα περδίκι! Έχω και γω καμπύλη τις επόμενες μέρες. Βοήθεια μου! 

Αχ αυτό με τους γάμους και τις βαφτίσεις αστα να πάνε εμείς πιο πολλούς έχουμε τον Ιούλιο μέσα στην ζέστη και εγώ σαν μπαλόνι να δω πως θα την παλέψω !! Χαχαχαχ !!

μια απόφαση είναι και τελείωσε και αυτη η εξέταση

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 31 λεπτά , Blu24 είπε:

Αχ αυτό με τους γάμους και τις βαφτίσεις αστα να πάνε εμείς πιο πολλούς έχουμε τον Ιούλιο μέσα στην ζέστη και εγώ σαν μπαλόνι να δω πως θα την παλέψω !! Χαχαχαχ !!

μια απόφαση είναι και τελείωσε και αυτη η εξέταση

Ωχ πολύ κακή εποχή για μυστήρια ο Ιούλιος. Εγώ θα πήγαινα με μαγιό και καφτάνι πάντως...και σαγιονάρα 🤣Άσχετο και σχετικό αλλά ρούχο καλό από πού πήρες; Εγώ δυσκολεύτηκα πολύ να βρω. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν βγαίνω στα μαγαζιά πια λόγω έλλειψης χρόνου, ψωνίζω από το ίντερνετ. Αλλά και στο ίντερνετ σε βρήκα εύκολα. Τελικά πήρα ένα φόρεμα από το club L London στο Λονδίνο. Ωραίο και πολύ καλή εφαρμογή. Αν δεν έχεις ψωνίσει ρίξε μια ματιά. Έχει ολόκληρο section με ρούχα maternity occasion. 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Ωχ πολύ κακή εποχή για μυστήρια ο Ιούλιος. Εγώ θα πήγαινα με μαγιό και καφτάνι πάντως...και σαγιονάρα 🤣Άσχετο και σχετικό αλλά ρούχο καλό από πού πήρες; Εγώ δυσκολεύτηκα πολύ να βρω. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν βγαίνω στα μαγαζιά πια λόγω έλλειψης χρόνου, ψωνίζω από το ίντερνετ. Αλλά και στο ίντερνετ σε βρήκα εύκολα. Τελικά πήρα ένα φόρεμα από το club L London στο Λονδίνο. Ωραίο και πολύ καλή εφαρμογή. Αν δεν έχεις ψωνίσει ρίξε μια ματιά. Έχει ολόκληρο section με ρούχα maternity occasion. 

Πραγματικά πολύ χάλια εποχή δεν ξέρω πως επιλέγουν τον Ιουλίου πραγματικά !!! 
θα ρίξω μια ματιά σε αυτό που λες δεν το ήξερα κάν!! Τώρα εγκυμοσύνης πιο ωραία φορέματα μόνο στο SHEIN βρήκα να σου πω την αλήθεια και πήρα από εκεί για ένα μυστήριο που έχουμε αυτόν τον μήνα και θέλω να σου πω πως είναι φανταστικό και στρώνει τέλεια με την κοιλιά !! Τώρα για τον άλλον μήνα θα κοιτάξω αυτό που λες!! Πόσο καιρό κάνει να έρθει ;

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Blu24 είπε:

Πραγματικά πολύ χάλια εποχή δεν ξέρω πως επιλέγουν τον Ιουλίου πραγματικά !!! 
θα ρίξω μια ματιά σε αυτό που λες δεν το ήξερα κάν!! Τώρα εγκυμοσύνης πιο ωραία φορέματα μόνο στο SHEIN βρήκα να σου πω την αλήθεια και πήρα από εκεί για ένα μυστήριο που έχουμε αυτόν τον μήνα και θέλω να σου πω πως είναι φανταστικό και στρώνει τέλεια με την κοιλιά !! Τώρα για τον άλλον μήνα θα κοιτάξω αυτό που λες!! Πόσο καιρό κάνει να έρθει ;

Από shein μου έλεγε και ο άντρας μου να πάρω. Τέλος πάντων την επόμενη φορά 🙃... Δυστυχώς κάνει αρκετό καιρό από εκεί που σου λέω. Σίγουρα 3 εβδομάδες!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


15 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Από shein μου έλεγε και ο άντρας μου να πάρω. Τέλος πάντων την επόμενη φορά 🙃... Δυστυχώς κάνει αρκετό καιρό από εκεί που σου λέω. Σίγουρα 3 εβδομάδες!

Κοιτα προσωπικά ότι βάζω σε γάμο ή βάφτιση μετά δεν το ξανά φοράω άρα μου βγαίνει πολύ τίμιο το SHEIN και πάνω κάτω έχει τα ίδια σχέδια και από ποιότητα κάποια κομματάκια με 40-50 ευρώ είναι πολύ καλή !! Καλά αν ήμουν πρώτη συγγενείς δεν το συζητώ θα επερνα κάτι πολύ πιο καλό αλλά σαν απλή καλεσμένη μια χαρά είναι !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
On 18/5/2026 at 8:49 ΠΜ, Blu24 είπε:

Κοιτα προσωπικά ότι βάζω σε γάμο ή βάφτιση μετά δεν το ξανά φοράω άρα μου βγαίνει πολύ τίμιο το SHEIN και πάνω κάτω έχει τα ίδια σχέδια και από ποιότητα κάποια κομματάκια με 40-50 ευρώ είναι πολύ καλή !! Καλά αν ήμουν πρώτη συγγενείς δεν το συζητώ θα επερνα κάτι πολύ πιο καλό αλλά σαν απλή καλεσμένη μια χαρά είναι !!

Καλησπέρα!!! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μάχιμη; Εγώ μια μικρή κούραση τη νιώθω. Σε γενικές γραμμές καλά κρατώ!😀

 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Καλησπέρα!!! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μάχιμη; Εγώ μια μικρή κούραση τη νιώθω. Σε γενικές γραμμές καλά κρατώ!😀

 

Καλησπέρα !! Καλά είμαι αντέχω ακόμα χαχα!!! Νταξει δουλεύω κ ολας άρα στο τέλος της ημέρας πέφτω ξερή είναι η αλήθεια !! Είμαι και στο τρέξιμο τώρα γιατί ψάχνουμε τα πράγματα που αργούν να τα παραγγείλουμε επειδή τον Αύγουστο όλα υπολειτουργούν άρα πρέπει μέχρι τον Ιούλιο να τα έχουμε !! Καταλλα όλα καλά !! Ψάχνω στρώμα για την κούνια και από όλα αυτά που διαβάζω έχω μπερδευτεί εσύ τ έχεις πάρει ; 

15 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Καλησπέρα!!! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μάχιμη; Εγώ μια μικρή κούραση τη νιώθω. Σε γενικές γραμμές καλά κρατώ!😀

 

Καλησπέρα !! Καλά είμαι αντέχω ακόμα χαχα!!! Νταξει δουλεύω κ ολας άρα στο τέλος της ημέρας πέφτω ξερή είναι η αλήθεια !! Είμαι και στο τρέξιμο τώρα γιατί ψάχνουμε τα πράγματα που αργούν να τα παραγγείλουμε επειδή τον Αύγουστο όλα υπολειτουργούν άρα πρέπει μέχρι τον Ιούλιο να τα έχουμε !! Καταλλα όλα καλά !! Ψάχνω στρώμα για την κούνια και από όλα αυτά που διαβάζω έχω μπερδευτεί εσύ τ έχεις πάρει ; 

15 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Καλησπέρα!!! Τι κάνεις; Πώς είσαι; Μάχιμη; Εγώ μια μικρή κούραση τη νιώθω. Σε γενικές γραμμές καλά κρατώ!😀

 

Καλησπέρα !! Καλά είμαι αντέχω ακόμα χαχα!!! Νταξει δουλεύω κ ολας άρα στο τέλος της ημέρας πέφτω ξερή είναι η αλήθεια !! Είμαι και στο τρέξιμο τώρα γιατί ψάχνουμε τα πράγματα που αργούν να τα παραγγείλουμε επειδή τον Αύγουστο όλα υπολειτουργούν άρα πρέπει μέχρι τον Ιούλιο να τα έχουμε !! Καταλλα όλα καλά !! Ψάχνω στρώμα για την κούνια και από όλα αυτά που διαβάζω έχω μπερδευτεί εσύ τ έχεις πάρει ; 

Link to comment
Share on other sites

Στρώμα μας είχε δώσει η αδελφή του άντρα μου. Ήταν κυριολεκτικά αχρησιμοποίητο και ταίριαξε τέλεια στην κούνια, γιατί η κούνια μας δεν είναι ούτε 60χ120 ούτε 70χ140. Είναι κάτι ενδιάμεσο και το στρώμα είχε γίνει παραγγελία. Είναι της Candia Strom. Τώρα ψάχνουμε για κρεβατάκι για τον μικρό μας, οπότε πιο πολύ ασχολούμαι με τα έπιπλα για παιδικό δωμάτιο παρά με τα βρεφικά. Δεν ξέρω κιόλας αν θα αγοράσουμε τίποτα πέρα από αυγό που δεν μας είχε βγει καλό. Και ριλάξ που επίσης δεν ήμουν ευχαριστημένη. 

Επίσης το Σαββατοκύριακο βγάλαμε τα χαλιά και θα ξεκινήσουμε εκπαίδευση τουαλέτας αυτές τις μέρες. Και μια φρίκη την έχω φάει. Ελπίζω να πάει καλά! Και διακοπές έχουμε μπροστά μας. Θα πάμε μέσα στον Ιούνιο μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Στρώμα μας είχε δώσει η αδελφή του άντρα μου. Ήταν κυριολεκτικά αχρησιμοποίητο και ταίριαξε τέλεια στην κούνια, γιατί η κούνια μας δεν είναι ούτε 60χ120 ούτε 70χ140. Είναι κάτι ενδιάμεσο και το στρώμα είχε γίνει παραγγελία. Είναι της Candia Strom. Τώρα ψάχνουμε για κρεβατάκι για τον μικρό μας, οπότε πιο πολύ ασχολούμαι με τα έπιπλα για παιδικό δωμάτιο παρά με τα βρεφικά. Δεν ξέρω κιόλας αν θα αγοράσουμε τίποτα πέρα από αυγό που δεν μας είχε βγει καλό. Και ριλάξ που επίσης δεν ήμουν ευχαριστημένη. 

Επίσης το Σαββατοκύριακο βγάλαμε τα χαλιά και θα ξεκινήσουμε εκπαίδευση τουαλέτας αυτές τις μέρες. Και μια φρίκη την έχω φάει. Ελπίζω να πάει καλά! Και διακοπές έχουμε μπροστά μας. Θα πάμε μέσα στον Ιούνιο μάλλον.

Αα ωραία έχετε ιστορίες τώρα χαχα !! Κρεβατάκι ίσως σε βολέψει αυτά που είναι δαπέδου ώστε να μην έχεις το φόβο μην πέσει το παιδί βέβαια παίζει ρόλο κ στο παιδί εσύ ξέρεις !!! 
η τουαλέτα είναι μια ιστορία μόνη της αλλά αν ο μικρός δείχνει έτοιμος θα τα καταφέρετε σύντομα !!! Αχ τέλεια καλά θα κάνετε να ξεκουραστείτε και να το απολαύσετε!!! Εμείς αν δεν τελειώσουμε με τα πράγματα του μπέμπη δεν μας κόβω να πηγαίνουμε πουθενά 🫠

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...