Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μανούλες Νοεμβρίου- Δεκεμβριου


Recommended Posts

Καλησπέρα σας!!! Ανοίγω αυτό το θέμα μήπως μαζευτούμε οι νέες εγκυουλες εδώ. 
Ονομάζομαι Ani στο φόρουμ και είμαι έγκυος στην 9η εβδομάδα. Αύριο έχω το 2ο ραντεβού μου με τον γιατρό που περιμένω με αγωνία και αναμένω έπειτα και  για την αυχενική. Εχω ήδη 2 παιδάκια 8 και 5 ετών και μια πρόσφατη αποβολή που ευτυχώς δεν είδαμε ποτέ σποράκι παρά μόνο σάκο νωρίς. Αντιμετωπίστηκε και προχωράμε δυναμικά. Ως εκ τούτου το άγχος είναι περισσότερο!! Περιμένω να σας γνωρίσω κα εσάς! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 5/18/2026 at 6:05 PM, Ani ani said:

Καλησπέρα σας!!! Ανοίγω αυτό το θέμα μήπως μαζευτούμε οι νέες εγκυουλες εδώ. 
Ονομάζομαι Ani στο φόρουμ και είμαι έγκυος στην 9η εβδομάδα. Αύριο έχω το 2ο ραντεβού μου με τον γιατρό που περιμένω με αγωνία και αναμένω έπειτα και  για την αυχενική. Εχω ήδη 2 παιδάκια 8 και 5 ετών και μια πρόσφατη αποβολή που ευτυχώς δεν είδαμε ποτέ σποράκι παρά μόνο σάκο νωρίς. Αντιμετωπίστηκε και προχωράμε δυναμικά. Ως εκ τούτου το άγχος είναι περισσότερο!! Περιμένω να σας γνωρίσω κα εσάς! 

Καλημέρα!!! κ εγω είμαι 10η εβδομάδα :) έχω ένα παιδάκι και μετά ένα εξωμήτριο και αφαίρεση σάλπιγγας..... υπερβολικά αγχωμένη να πάνε όλα καλά!!!!!!! αλλά έχουμε μέλλον μέχρι να γεννήσουμε, δυστυχώς μετα το εξωμήτριο δεν μπορώ να το χαρώ καθόλου άσχετα ότι δεν είναι εξωμητριο τωρα.... 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!!! Χαίρομαι που έγινε αυτό το θέμα γιατί αναρωτιόμουν αν είμαι η μόνη στο φόρουμ. Και εγώ είμαι στη 10η εβδομάδα και είναι η πρώτη μου εγκυμοσύνη! Χθες είχαμε υπέρηχο και κλείσαμε για αυχενική 3 Ιουνίου 😊 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια είμαστε οι νεότερες της ομάδας όπως φαίνεται. Και εγώ μόνη μου ήμουν επομένως σκεφτηκα να δημιουργήσω την ομάδα! Λοιπόν πήγα χθες για υπέρηχο! Ήταν όλα τέλεια! Είμαι 9 +3 εβδομάδες αλλά φάνηκε μεγαλύτερο 10+1. Έκλεισα αυχενική 8/6 και επιτέλους περιμένω να το ανακοινώσω κυρίως στα παιδιά μας. 
 

χαίρομαι πολύ που ήρθατε στην ομάδα. Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να γνωριστούμε καλύτερα! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εγω εχω τη δευτέρα προγραμματισμένο υπέρηχο και λογικά το επόμενο είναι η αυχενική. Θα κάνει καμία σας ΝΙΠΤ ;  κ εγω ανυπομωνω να το ανακοινωσω στο πρωτο μου παιδακι, του κανω ερωτησεις προς το παρον αν θα ηθελε κλπ και απανταει θετικα αλλα δεν καταλαβαινει και πολυ θεωρω χαχα

Link to comment
Share on other sites

Πόσο χρονών είναι; Μερικά παιδάκια είναι γεννημένα να γίνουν αδερφάκια, άλλα το παίρνουν πιο κατάκαρδα 😂

Εμένα δεν μου το πρότεινε η γιατρός μου να πω την αλήθεια, δεν ξέρω καν τι είναι. Γίνεται μαζί με την αυχενική συνήθως;

Link to comment
Share on other sites

Ναι μια χαρά τα νέα μας. εγώ όχι δεν θα κάνω ΝΙΠΤ νομίζω θα είμαι καλυμμένη με την αυχενική. 

Κατά τα άλλα, θέλουν πάρα πολύ μωράκι! Τρελαίνονται γενικά για μωρουλια και μου το είχαν πει πολλές φορές. Επειδή όμως δεν θέλω να τα απογοητεύσω σαν την προηγούμενη άτυχη εγκυμοσύνη που τους το είχα πει αυτή την φορά θα περιμένω λίγο ακόμα. Είναι 8 και 5.

On 20/5/2026 at 12:48 ΜΜ, likali είπε:

Γεια σας!!! Χαίρομαι που έγινε αυτό το θέμα γιατί αναρωτιόμουν αν είμαι η μόνη στο φόρουμ. Και εγώ είμαι στη 10η εβδομάδα και είναι η πρώτη μου εγκυμοσύνη! Χθες είχαμε υπέρηχο και κλείσαμε για αυχενική 3 Ιουνίου 😊 

Καλά αποτελέσματα να έχεις που θα έχεις! Η πρώτη εγκυμοσύνη δεν συγκρίνεται με τπτ. Να την χαρείς! Πως είσαι από συμπτώματα;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 38 λεπτά , Ani ani είπε:

Ναι μια χαρά τα νέα μας. εγώ όχι δεν θα κάνω ΝΙΠΤ νομίζω θα είμαι καλυμμένη με την αυχενική. 

Κατά τα άλλα, θέλουν πάρα πολύ μωράκι! Τρελαίνονται γενικά για μωρουλια και μου το είχαν πει πολλές φορές. Επειδή όμως δεν θέλω να τα απογοητεύσω σαν την προηγούμενη άτυχη εγκυμοσύνη που τους το είχα πει αυτή την φορά θα περιμένω λίγο ακόμα. Είναι 8 και 5.

Καλά αποτελέσματα να έχεις που θα έχεις! Η πρώτη εγκυμοσύνη δεν συγκρίνεται με τπτ. Να την χαρείς! Πως είσαι από συμπτώματα;

Σε ευχαριστώ πολύ! Προς το παρόν δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ γιατί έχω συνέχεια ναυτία και αναγούλες. Παίρνω nuperal αλλά κάνω ακόμα εμετό μερικές μέρες. Κούραση και νυστάζω όλη μέρα σε σημείο που είμαι όλη μέρα καναπέ-κρεβάτι... Λένε όταν έχεις τόση ναυτία είναι κοριτσάκι. Εσείς τι πιστεύετε απ' τις εμπειρίες σας; Τώρα πως είστε;

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 54 λεπτά , likali είπε:

Σε ευχαριστώ πολύ! Προς το παρόν δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ γιατί έχω συνέχεια ναυτία και αναγούλες. Παίρνω nuperal αλλά κάνω ακόμα εμετό μερικές μέρες. Κούραση και νυστάζω όλη μέρα σε σημείο που είμαι όλη μέρα καναπέ-κρεβάτι... Λένε όταν έχεις τόση ναυτία είναι κοριτσάκι. Εσείς τι πιστεύετε απ' τις εμπειρίες σας; Τώρα πως είστε;

Το περνάς λίγο δύσκολα ή αλήθεια είναι. Αφού μπορείς να μείνεις σπίτι απόλαυσε το και ξεκουράσου.
Λοιπόν εγώ στην πρώτη εγκυμοσύνη είχα αναγούλες μεγάλη νύστα στο πρώτο τρίμηνο και κάποιες συσπάσεις δηλαδή πόνους χαμηλά από νωρίς. 
στην δεύτερη στο κορίτσι πήγε χάλια.. τραγικές αναγούλες είχα χάσει 3 κιλά στην αρχή θυμάμαι και από την αρχή μέχρι που γέννησα δεν μπορούσα να περπατήσω καθόλου. Όλη μέρα πόνους χαμηλά. 
Τωρα δικαιώθηκα. Εκτός ότι στην αρχή είχα κάτι δέκατα και κόπωση αλλά το φτιάξαμε με πολυβιταμίνες και τα γνωστά χάπια εγκυμοσύνης, τώρα είμαι πολύ καλά. Απλά θέλω αρκετές ώρες ύπνου το βράδυ. Κατά τα άλλα πάω δούλεια τα παιδιά σχολείο μαγειρεύω αλλά με λίγο πιο αργούς ρυθμούς. ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ! οπότε σου τα περιέγραψα όλα τα είδη εγκυμοσύνης! Να υποθέσω πως θες κοριτσακι;; ❤️

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 16 λεπτά , Ani ani είπε:

Το περνάς λίγο δύσκολα ή αλήθεια είναι. Αφού μπορείς να μείνεις σπίτι απόλαυσε το και ξεκουράσου.
Λοιπόν εγώ στην πρώτη εγκυμοσύνη είχα αναγούλες μεγάλη νύστα στο πρώτο τρίμηνο και κάποιες συσπάσεις δηλαδή πόνους χαμηλά από νωρίς. 
στην δεύτερη στο κορίτσι πήγε χάλια.. τραγικές αναγούλες είχα χάσει 3 κιλά στην αρχή θυμάμαι και από την αρχή μέχρι που γέννησα δεν μπορούσα να περπατήσω καθόλου. Όλη μέρα πόνους χαμηλά. 
Τωρα δικαιώθηκα. Εκτός ότι στην αρχή είχα κάτι δέκατα και κόπωση αλλά το φτιάξαμε με πολυβιταμίνες και τα γνωστά χάπια εγκυμοσύνης, τώρα είμαι πολύ καλά. Απλά θέλω αρκετές ώρες ύπνου το βράδυ. Κατά τα άλλα πάω δούλεια τα παιδιά σχολείο μαγειρεύω αλλά με λίγο πιο αργούς ρυθμούς. ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ! οπότε σου τα περιέγραψα όλα τα είδη εγκυμοσύνης! Να υποθέσω πως θες κοριτσακι;; ❤️

Αυτό που περνάς εσύ μου λένε οι δικοί μου, τι θα έκανες αν είχες ήδη παιδί ή έπρεπε να δουλέψεις; Και λέω έλα ντε! Νιώθω αρκετά χάλια, μπράβο σε εσάς που την παλεύετε και αντέχετε!!! 

Η αλήθεια είναι ότι μια ζωή όταν σκεφτόμουν ένα παιδί ήταν πάντα κοριτσάκι, όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο  απλά το είχα αυτονόητο... Το πρώτο σου είναι αγόρι αν κατάλαβα καλά; Τώρα θα ήθελες συγκεκριμένο φύλο;

Αχ και εγώ έχω λιγούρες και μου μυρίζουν πράγματα που σίγουρα δεν υπάρχουν στο χώρο και το κορόιδευα όταν το άκουγα, έλεγα πλάκα κάνουν 😅

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πρίν, likali είπε:

Σε ευχαριστώ πολύ! Προς το παρόν δεν μπορώ να το ευχαριστηθώ γιατί έχω συνέχεια ναυτία και αναγούλες. Παίρνω nuperal αλλά κάνω ακόμα εμετό μερικές μέρες. Κούραση και νυστάζω όλη μέρα σε σημείο που είμαι όλη μέρα καναπέ-κρεβάτι... Λένε όταν έχεις τόση ναυτία είναι κοριτσάκι. Εσείς τι πιστεύετε απ' τις εμπειρίες σας; Τώρα πως είστε;

Το περνάς λίγο δύσκολα ή αλήθεια είναι. Αφού μπορείς να μείνεις σπίτι απόλαυσε το και ξεκουράσου.
Λοιπόν εγώ στην πρώτη εγκυμοσύνη είχα αναγούλες μεγάλη νύστα στο πρώτο τρίμηνο και κάποιες συσπάσεις δηλαδή πόνους χαμηλά από νωρίς. 
στην δεύτερη στο κορίτσι πήγε χάλια.. τραγικές αναγούλες είχα χάσει 3 κιλά στην αρχή θυμάμαι και από την αρχή μέχρι που γέννησα δεν μπορούσα να περπατήσω καθόλου. Όλη μέρα πόνους χαμηλά. 
Τωρα δικαιώθηκα. Εκτός ότι στην αρχή είχα κάτι δέκατα και κόπωση αλλά το φτιάξαμε με πολυβιταμίνες και τα γνωστά χάπια εγκυμοσύνης, τώρα είμαι πολύ καλά. Απλά θέλω αρκετές ώρες ύπνου το βράδυ. Κατά τα άλλα πάω δούλεια τα παιδιά σχολείο μαγειρεύω αλλά με λίγο πιο αργούς ρυθμούς. ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟΥΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ! οπότε σου τα περιέγραψα όλα τα είδη εγκυμοσύνης! Να υποθέσω πως θες κοριτσακι;; ❤️

Link to comment
Share on other sites

23 ώρες πρίν, likali είπε:

Αυτό που περνάς εσύ μου λένε οι δικοί μου, τι θα έκανες αν είχες ήδη παιδί ή έπρεπε να δουλέψεις; Και λέω έλα ντε! Νιώθω αρκετά χάλια, μπράβο σε εσάς που την παλεύετε και αντέχετε!!! 

Η αλήθεια είναι ότι μια ζωή όταν σκεφτόμουν ένα παιδί ήταν πάντα κοριτσάκι, όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο  απλά το είχα αυτονόητο... Το πρώτο σου είναι αγόρι αν κατάλαβα καλά; Τώρα θα ήθελες συγκεκριμένο φύλο;

Αχ και εγώ έχω λιγούρες και μου μυρίζουν πράγματα που σίγουρα δεν υπάρχουν στο χώρο και το κορόιδευα όταν το άκουγα, έλεγα πλάκα κάνουν 😅

Πράγματι και όμως δεν κάνουν είναι φοβερό με τις λιγούρες. Επίσης δεν αντέχω να είμαι με άδειο στομάχι με πιάνει πονοκοιλος. 
 

Σημασία έχει να είναι καλά τα μωρούλια μας να τα κοριτσάκια είναι τρελά! Παρόλα αυτά δεν έχω πρόβλημα τι να είναι διότι έχω ένα και ένα . Όμως νομίζω λίγο παραπάνω τείνω στο κοριτσάκι πάλι! Να ρωτήσω τι ηλικίες έχουμε;; Εγώ πάντως 38 🍋

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πρίν, Ani ani είπε:

Πράγματι και όμως δεν κάνουν είναι φοβερό με τις λιγούρες. Επίσης δεν αντέχω να είμαι με άδειο στομάχι με πιάνει πονοκοιλος. 
 

Σημασία έχει να είναι καλά τα μωρούλια μας να τα κοριτσάκια είναι τρελά! Παρόλα αυτά δεν έχω πρόβλημα τι να είναι διότι έχω ένα και ένα . Όμως νομίζω λίγο παραπάνω τείνω στο κοριτσάκι πάλι! Να ρωτήσω τι ηλικίες έχουμε;; Εγώ πάντως 38 🍋

Κι εγώ αν δε φάω κάτι ανά 2 ώρες νομίζω θα κάνω εμετό!

Τα κορίτσια είναι πιο χαριτωμένα νομίζω, εσύ που έχεις 1 και 1 θα ξέρεις καλύτερα! Είμαι 34!

Link to comment
Share on other sites

On 23/5/2026 at 4:17 ΜΜ, likali είπε:

Κι εγώ αν δε φάω κάτι ανά 2 ώρες νομίζω θα κάνω εμετό!

Τα κορίτσια είναι πιο χαριτωμένα νομίζω, εσύ που έχεις 1 και 1 θα ξέρεις καλύτερα! Είμαι 34!

Ναι έχεις δίκιο σε αυτό.. αλλά το πρώτο ότι και να είναι δεν σε ενδιαφέρει λιώνεις ούτως ή άλλως. :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...