Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μανούλες Νοεμβρίου- Δεκεμβριου


Recommended Posts

Καλημέρα κορίτσια, 

πηγα χθες στο γυναικολόγο, ολα καλά!!! κλείσαμε 5/06 αυχενική! οντως καμία σχέση η πρώτη εγκυμοσύνη , έχει μία ξεχωριστή ανεμελιά αν είναι καλή κύηση. εγώ είχα έντονη ναυτία και οσφρηση τις πρωτες βδομαδες, η οποια περνούσε μόνο με φαί - ήθελα να τρώω κάτι έστω και λίγο όλη την ωρα και γενικα δεν είμαι φαγανή εγω χαχα τωρα σα να έχει μειωθεί αρκετα αυτη η ναυτία... για φύλο δεν μπορώ να προβλεψω.... άλλες ακούω να κάνουν εμετούς και να έχουν αγόρι αλλες πάλι κορίτσι.... θεωρώ είναι η κάθε κύηση διαφορετική στην κάθε γυναίκα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, Mairi27 είπε:

Καλημέρα κορίτσια, 

πηγα χθες στο γυναικολόγο, ολα καλά!!! κλείσαμε 5/06 αυχενική! οντως καμία σχέση η πρώτη εγκυμοσύνη , έχει μία ξεχωριστή ανεμελιά αν είναι καλή κύηση. εγώ είχα έντονη ναυτία και οσφρηση τις πρωτες βδομαδες, η οποια περνούσε μόνο με φαί - ήθελα να τρώω κάτι έστω και λίγο όλη την ωρα και γενικα δεν είμαι φαγανή εγω χαχα τωρα σα να έχει μειωθεί αρκετα αυτη η ναυτία... για φύλο δεν μπορώ να προβλεψω.... άλλες ακούω να κάνουν εμετούς και να έχουν αγόρι αλλες πάλι κορίτσι.... θεωρώ είναι η κάθε κύηση διαφορετική στην κάθε γυναίκα!

Καλημέρα! Είμαστε πολύ κοντά στις αυχενικές. Μου φαίνεται περίεργο που λες ότι η πρώτη είναι πιο ανέμελη. Είχα την εντύπωση ότι η 2η ή 3η θα είναι καλύτερες γιατί το έχεις ξανακάνει και "ξέρεις" τι σε περιμένει! 

Από που είστε κορίτσια; Εγώ Θεσσαλονίκη!

Link to comment
Share on other sites

On 5/26/2026 at 11:53 AM, likali said:

Καλημέρα! Είμαστε πολύ κοντά στις αυχενικές. Μου φαίνεται περίεργο που λες ότι η πρώτη είναι πιο ανέμελη. Είχα την εντύπωση ότι η 2η ή 3η θα είναι καλύτερες γιατί το έχεις ξανακάνει και "ξέρεις" τι σε περιμένει! 

Από που είστε κορίτσια; Εγώ Θεσσαλονίκη!

Eγώ από Ηράκλειο! στην πρώτη εγκυμοσύνη μπορει να εχεις αγχος για το αγνωστο αλλα έχεις περισσοτερο χρόνο να ασχοληθείς με τον εαυτό σου και να το ζησεις, μπορείς να χαλαρώνεις, να διαβαζεις βιβλία, να κοιμασαι!!!! εγω με ένα 4χρονο που θέλει προσοχή και καλά κάνει, προφανώς και του τη δινω αλλά έχω βάλει στην άκρη την εγκυμοσύνη μου....

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Mairi27 είπε:

Eγώ από Ηράκλειο! στην πρώτη εγκυμοσύνη μπορει να εχεις αγχος για το αγνωστο αλλα έχεις περισσοτερο χρόνο να ασχοληθείς με τον εαυτό σου και να το ζησεις, μπορείς να χαλαρώνεις, να διαβαζεις βιβλία, να κοιμασαι!!!! εγω με ένα 4χρονο που θέλει προσοχή και καλά κάνει, προφανώς και του τη δινω αλλά έχω βάλει στην άκρη την εγκυμοσύνη μου....

Αχ το Ηράκλειο είναι τέλειο 🩷 Είσαι τυχερή που ζεις στην Κρήτη, την αγαπάω! 

Έτσι όπως το θέτεις έχει νόημα οκ καταλαβαίνω! 😅

Κορίτσια προχθές έκανα το λάθος και δεν πήρα τα αντιεμετικά μου γιατί ΝΟΜΙΖΑ ότι είμαι καλύτερα, με αποτέλεσμα χθες να κάνω εμετούς από το απόγευμα μέχρι το πρωί. Σας έχει τύχει; 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, εγώ μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών και μία παλινδρόμη εγκυμοσύνη έχω φτάσει στα τέλη της 11ης εβδομάδας. Έχω προγραμματισμένη την αυχενική στις 04/06 (ανάμεσα στην likali και τη Mairi27 🍀). Μακάρι να είναι τα νέα καλά για όλες μας :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 30/5/2026 at 4:12 ΜΜ, 2803 είπε:

Καλησπέρα σας, εγώ μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών και μία παλινδρόμη εγκυμοσύνη έχω φτάσει στα τέλη της 11ης εβδομάδας. Έχω προγραμματισμένη την αυχενική στις 04/06 (ανάμεσα στην likali και τη Mairi27 🍀). Μακάρι να είναι τα νέα καλά για όλες μας :)

Καλησπέρα! Καλώς μας ήρθε! Είμαστε κοντά όλες μας εγώ αυχενική στις 8 του μήνα! Συγχαρητήρια να σου ευχηθώ και να έχουμε όλες καλά αποτελέσματα! 

On 26/5/2026 at 9:06 ΠΜ, Mairi27 είπε:

Καλημέρα κορίτσια, 

πηγα χθες στο γυναικολόγο, ολα καλά!!! κλείσαμε 5/06 αυχενική! οντως καμία σχέση η πρώτη εγκυμοσύνη , έχει μία ξεχωριστή ανεμελιά αν είναι καλή κύηση. εγώ είχα έντονη ναυτία και οσφρηση τις πρωτες βδομαδες, η οποια περνούσε μόνο με φαί - ήθελα να τρώω κάτι έστω και λίγο όλη την ωρα και γενικα δεν είμαι φαγανή εγω χαχα τωρα σα να έχει μειωθεί αρκετα αυτη η ναυτία... για φύλο δεν μπορώ να προβλεψω.... άλλες ακούω να κάνουν εμετούς και να έχουν αγόρι αλλες πάλι κορίτσι.... θεωρώ είναι η κάθε κύηση διαφορετική στην κάθε γυναίκα!

Καλησπέρα! Τι ωραία! Είμαστε πολύ κοντά όλες! Πολύ δυναμικά ξεκινάει ο Ιούνιος! Εχω αρκετό άγχος για να είναι καλά τα αποτελέσματα αλλά παράλληλα έχω και πολύ δουλειά αυτές τις μέρες οπότε το έχω ξεχάσει όλο αυτό! 
εγώ μένω Αθήνα επίσης! Λατρεύω Θεσσαλονίκη και Κρήτη! Επίσης σήμερα πήγαμε για το πρώτο μπάνιο και ξεπάγιασα! Καλό καλοκαίρι μας! 

Link to comment
Share on other sites

On 30/5/2026 at 4:12 ΜΜ, 2803 είπε:

Καλησπέρα σας, εγώ μετά από αρκετά χρόνια προσπαθειών και μία παλινδρόμη εγκυμοσύνη έχω φτάσει στα τέλη της 11ης εβδομάδας. Έχω προγραμματισμένη την αυχενική στις 04/06 (ανάμεσα στην likali και τη Mairi27 🍀). Μακάρι να είναι τα νέα καλά για όλες μας :)

Καλησπέρα έχουμε νέα σου;;;; 

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, 2803 είπε:

Καλημέρα σας! 

Εμένα τα αποτελέσματα βγήκαν πάρα πολύ καλά, είμαι πολύ χαρούμενη!!!

Τι ωραία! Μπράβο χαίρομαι πολύ για εσένα! Εγώ πάω αύριο και θα σκάσω μέχρι τότε! Το φύλο είναι;;;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


12 ώρες πρίν, Ani ani είπε:

Τι ωραία! Μπράβο χαίρομαι πολύ για εσένα! Εγώ πάω αύριο και θα σκάσω μέχρι τότε! Το φύλο είναι;;;;

Καλή επιτυχία και σ' εσένα, εύχομαι να φύγεις από την εξέταση πολύ χαμογελαστή όπως εγώ :) Για το φύλο δεν είπε απολύτως τίποτα ο γιατρός, και δεν ρώτησα κι εγώ τίποτα. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κι από μένα! Όλα καλά με την αυχενική, είναι αγοράκι και εμάς! Αλλά έδειξε αυξημένη πιθανότητα για προεκλαμψία και μου ανέβασαν το salospir (έπαιρνα προληπτικά από πριν λόγω εξωσωματικής). Ένα άγχος το πήρα η αλήθεια είναι...

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πρίν, 2803 είπε:

Καλή επιτυχία και σ' εσένα, εύχομαι να φύγεις από την εξέταση πολύ χαμογελαστή όπως εγώ :) Για το φύλο δεν είπε απολύτως τίποτα ο γιατρός, και δεν ρώτησα κι εγώ τίποτα. 

Χαιρετώ την όμορφη παρέα! Χαίρομαι για τα ωραία αποτελέσματα μας! Και τα δικά μου σούπερ! Έρχεται άλλο εν κοριτσάκι στην οικογένεια. Περιμένω μόνο και τα αποτελέσματα των εξετάσεων αίματος να επιβεβαιώσουμε τα ευχάριστα! 

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...