Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

❤️Μανούλες Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου 2026❤️


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλα τα κορίτσια τα οποία περιμένουν το μωράκι τους τον Σεπτέμβριο -Οκτώβριο του '26..

Είπα να μαζευτούμε όλες εδώ να γνωριστούμε να καταθέσουμε τις εμπειρίες μας,τις απόψεις μας και τους προβληματισμούς μας κ.τ.λ

Εγώ είμαι 19 εβδομάδων έγκυος και ανυπομονώ με την βοήθεια του Θεού να φέρω στον κόσμο τον γιό μου,το δεύτερο παιδάκι μου.

Περιμένω με χαρά απαντήσεις σας..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 29/5/2026 at 5:05 ΜΜ, gigi 72 είπε:

Καλησπέρα σε όλα τα κορίτσια τα οποία περιμένουν το μωράκι τους τον Σεπτέμβριο -Οκτώβριο του '26..

Είπα να μαζευτούμε όλες εδώ να γνωριστούμε να καταθέσουμε τις εμπειρίες μας,τις απόψεις μας και τους προβληματισμούς μας κ.τ.λ

Εγώ είμαι 19 εβδομάδων έγκυος και ανυπομονώ με την βοήθεια του Θεού να φέρω στον κόσμο τον γιό μου,το δεύτερο παιδάκι μου.

Περιμένω με χαρά απαντήσεις σας..

Καλησπέρα! 

Είμαι 20+5 και περιμένω και εγώ αγοράκι και είναι επίσης το δεύτερο παιδάκι μου! 

Πως κυλάει η εγκυμοσύνη; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elenioz είπε:

Καλησπέρα! 

Είμαι 20+5 και περιμένω και εγώ αγοράκι και είναι επίσης το δεύτερο παιδάκι μου! 

Πως κυλάει η εγκυμοσύνη; 

Καλησπέρα κορίτσι μου...Με το καλό τα μωράκια μας...Σε γενικές γραμμές δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα..δεν είχα εμετούς καθόλου,έχω όμως πολύ δισκοιλιοτητα λόγω το σιδήρου που παίρνω...εκεί το αποδίδω..Τώρα παίρνω μαγνήσιο..με βοήθησε λίγο αλλά ξεκίνησε πάλι..παίρνω επίσης φακελάκια izicol,όχι κάθε μέρα... Ελπίζω πως θα πάω καλύτερα...Αυτό που έχω όμως έντονα είναι οι ταχυκαρδίες όταν σηκώνομαι από το κρεβάτι,φτάνω 150 παλμούς.. Όταν ξαπλώνω είναι καλύτερα..Έχω πάει σε καρδιολόγο,δεν έχω κάτι...Είναι λόγω εγκυμοσύνης...Είχα και στο πρώτο παιδί... Αυτά τώρα που θυμάμαι... Εσύ κορίτσι μου πώς είσαι?

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , gigi 72 είπε:

Καλησπέρα κορίτσι μου...Με το καλό τα μωράκια μας...Σε γενικές γραμμές δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα..δεν είχα εμετούς καθόλου,έχω όμως πολύ δισκοιλιοτητα λόγω το σιδήρου που παίρνω...εκεί το αποδίδω..Τώρα παίρνω μαγνήσιο..με βοήθησε λίγο αλλά ξεκίνησε πάλι..παίρνω επίσης φακελάκια izicol,όχι κάθε μέρα... Ελπίζω πως θα πάω καλύτερα...Αυτό που έχω όμως έντονα είναι οι ταχυκαρδίες όταν σηκώνομαι από το κρεβάτι,φτάνω 150 παλμούς.. Όταν ξαπλώνω είναι καλύτερα..Έχω πάει σε καρδιολόγο,δεν έχω κάτι...Είναι λόγω εγκυμοσύνης...Είχα και στο πρώτο παιδί... Αυτά τώρα που θυμάμαι... Εσύ κορίτσι μου πώς είσαι?

Με το καλό να έρθουν τα παιδάκια μας ❤️

Δε το είχα ξανά ακούσει αυτό με την ταχυκαρδία! Πρέπει να είναι περίεργο το συναίσθημα! Εύχομαι όσο περνάει η εγκυμοσύνη να ελαττωθεί έστω! 

Εγώ είχα πάρα πολλές ζαλάδες, ανακατοσουρες και εμετούς! Χωρίς το nuperal δεν ζούσα (αν δεν το έπαιρνα έφτανα και τους 10 εμετούς) τώρα είμαι καλύτερα κάνω από κανένα εμετό το πρωί αλλά νμζ είναι λογο σιδήρου περισσότερο. Δυσκοιλιότητα δεν έχω ακόμη ίσως επειδή τις μισές φορές τον βγάζω τον σίδηρο 😅 και είναι ήδη ο τρίτος που αλλάζω. Κατά τα άλλα ακόμη η γιατρός μου δεν μου έχει γράψει κάτι άλλο (μαγνήσιο, ασβέστιο κτλπ). 

Πότε έχεις Β επιπέδου; 

Link to comment
Share on other sites

9 ώρες πρίν, elenioz είπε:

Με το καλό να έρθουν τα παιδάκια μας ❤️

Δε το είχα ξανά ακούσει αυτό με την ταχυκαρδία! Πρέπει να είναι περίεργο το συναίσθημα! Εύχομαι όσο περνάει η εγκυμοσύνη να ελαττωθεί έστω! 

Εγώ είχα πάρα πολλές ζαλάδες, ανακατοσουρες και εμετούς! Χωρίς το nuperal δεν ζούσα (αν δεν το έπαιρνα έφτανα και τους 10 εμετούς) τώρα είμαι καλύτερα κάνω από κανένα εμετό το πρωί αλλά νμζ είναι λογο σιδήρου περισσότερο. Δυσκοιλιότητα δεν έχω ακόμη ίσως επειδή τις μισές φορές τον βγάζω τον σίδηρο 😅 και είναι ήδη ο τρίτος που αλλάζω. Κατά τα άλλα ακόμη η γιατρός μου δεν μου έχει γράψει κάτι άλλο (μαγνήσιο, ασβέστιο κτλπ). 

Πότε έχεις Β επιπέδου; 

Β'επιπεδου έχω την άλλη εβδομάδα... επίσης ξέχασα να σου αναφέρω ότι και το μωρό παρουσίασε μια ταχυκαρδία για τις εβδομάδες που ήμουν...την τελευταία φορά όμως ήταν καλύτερα...ανησυχώ και γι'αυτό όπως καταλαβαίνεις...ο γιατρός όμως μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι παθολογικό... περιμένω με αγωνία την β'επιπεδου.. Ήθελα να σε ρωτήσω αυτό το nuperal δεν σου έκανε ταχυκαρδία?έτσι λένε κάποιες κοπέλες .. τέλος πάντων αφού είσαι καλύτερα δεν έχει σημασία...τώρα που σου γράφω σε πούμε έχω ξυπνήσει από τις 4 και δεν μπορώ να κοιμηθώ .. το μάτι γαρίδα.. χαχαχα..μου συμβαίνει συχνά...άσε που έχω φάει και ένα κόλλημα να νοιώθω το μωρό συνέχεια..εγώ το ένοιωσα ανάμεσα στην 16η με 17η εβδομάδα... Εσύ το νοιώθεις?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

7 ώρες πρίν, gigi 72 είπε:

Β'επιπεδου έχω την άλλη εβδομάδα... επίσης ξέχασα να σου αναφέρω ότι και το μωρό παρουσίασε μια ταχυκαρδία για τις εβδομάδες που ήμουν...την τελευταία φορά όμως ήταν καλύτερα...ανησυχώ και γι'αυτό όπως καταλαβαίνεις...ο γιατρός όμως μου είπε ότι δεν βλέπει κάτι παθολογικό... περιμένω με αγωνία την β'επιπεδου.. Ήθελα να σε ρωτήσω αυτό το nuperal δεν σου έκανε ταχυκαρδία?έτσι λένε κάποιες κοπέλες .. τέλος πάντων αφού είσαι καλύτερα δεν έχει σημασία...τώρα που σου γράφω σε πούμε έχω ξυπνήσει από τις 4 και δεν μπορώ να κοιμηθώ .. το μάτι γαρίδα.. χαχαχα..μου συμβαίνει συχνά...άσε που έχω φάει και ένα κόλλημα να νοιώθω το μωρό συνέχεια..εγώ το ένοιωσα ανάμεσα στην 16η με 17η εβδομάδα... Εσύ το νοιώθεις?

Αχχχ και εγώ έχω αρχίσει να μην μπορώ να κοιμηθώ! Ξυπνάω συνέχεια το βράδυ, δεν βολεύομαι, ζεσταίνομαι! Και σκέφτομαι αν είμαι έτσι από τώρα...... Κλαφτα! Όση υπνηλία είχα τους πρώτους 4 μήνες... 

Εύχομαι να πάνε όλα καλά στην Β επιπέδου! Θα περιμένω update με νεότερα! Εμένα είναι την επόμενη εβδομάδα!!! Πιστεύω δεν θα είναι κάτι όλο αυτό με την ταχυκαρδία! Μήπως και εσένα σε επηρεάζει κάποιο από τα φάρμακα; Με το nuperal όχι δεν είχα κανένα θέμα! Τώρα έχω δύο εβδομάδες που το έχω σταματήσει κ προσπαθώ χωρίς αυτό.  

Εγώ δυστυχώς τώρα έχω λίγες μέρες που είναι υψηλή η πίεση μου και σήμερα το πρωί έπαθα κ μια θολούρα/ζαλάδα όσο πήγαινα την κόρη μου στο νηπιαγωγείο! Η γιατρός μου είπε θέλει καλή παρακολούθηση και αγχώθηκα επίσης λίγο! 

Κάπου στις 15 εβδομάδες ένιωσα κάποια φτερούγισμα που αν δεν ήξερα από την πρώτη μου κόρη δεν θα καταλάβαινα ότι είναι μάλλον το μωρό. Εκεί στην 17η εβδομάδα άρχισα να το νιώθω πιο έντονα και πλέον το νιώθω συνέχεια και καθημερινά. Σε αυτή την εγκυμοσύνη έχει μεγαλώσει και η κοιλίτσα μου παρά πάνω δεν ξέρω αν παίζει ρόλο κ αυτό 😅 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elenioz είπε:

Αχχχ και εγώ έχω αρχίσει να μην μπορώ να κοιμηθώ! Ξυπνάω συνέχεια το βράδυ, δεν βολεύομαι, ζεσταίνομαι! Και σκέφτομαι αν είμαι έτσι από τώρα...... Κλαφτα! Όση υπνηλία είχα τους πρώτους 4 μήνες... 

Εύχομαι να πάνε όλα καλά στην Β επιπέδου! Θα περιμένω update με νεότερα! Εμένα είναι την επόμενη εβδομάδα!!! Πιστεύω δεν θα είναι κάτι όλο αυτό με την ταχυκαρδία! Μήπως και εσένα σε επηρεάζει κάποιο από τα φάρμακα; Με το nuperal όχι δεν είχα κανένα θέμα! Τώρα έχω δύο εβδομάδες που το έχω σταματήσει κ προσπαθώ χωρίς αυτό.  

Εγώ δυστυχώς τώρα έχω λίγες μέρες που είναι υψηλή η πίεση μου και σήμερα το πρωί έπαθα κ μια θολούρα/ζαλάδα όσο πήγαινα την κόρη μου στο νηπιαγωγείο! Η γιατρός μου είπε θέλει καλή παρακολούθηση και αγχώθηκα επίσης λίγο! 

Κάπου στις 15 εβδομάδες ένιωσα κάποια φτερούγισμα που αν δεν ήξερα από την πρώτη μου κόρη δεν θα καταλάβαινα ότι είναι μάλλον το μωρό. Εκεί στην 17η εβδομάδα άρχισα να το νιώθω πιο έντονα και πλέον το νιώθω συνέχεια και καθημερινά. Σε αυτή την εγκυμοσύνη έχει μεγαλώσει και η κοιλίτσα μου παρά πάνω δεν ξέρω αν παίζει ρόλο κ αυτό 😅 

Καλημέρα...Να προσέχεις κορίτσι με την πίεση..να την παρακολουθείς..είναι ύπουλη..εγώ παίρνω salospir και κάνω και αντιπηκτικες συναντά άλλα φάρμακα γιατί είμαι από εξωσωματική..Εμένα η κοιλιά μου όχι ιδιαίτερα ακόμη..έτσι και στο πρώτο..στον έκτο μεγάλωσε..Εσύ θα κάνεις πιο νωρίς από μένα την β'επιπεδου...εγώ θα κάνω και nipt...πάνε τα λεφτά... χαχαχα..σε φιλώ κορίτσι μου προς το παρόν.καλο μεσημέρι.

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2026 at 1:37 ΜΜ, gigi 72 είπε:

Καλημέρα...Να προσέχεις κορίτσι με την πίεση..να την παρακολουθείς..είναι ύπουλη..εγώ παίρνω salospir και κάνω και αντιπηκτικες συναντά άλλα φάρμακα γιατί είμαι από εξωσωματική..Εμένα η κοιλιά μου όχι ιδιαίτερα ακόμη..έτσι και στο πρώτο..στον έκτο μεγάλωσε..Εσύ θα κάνεις πιο νωρίς από μένα την β'επιπεδου...εγώ θα κάνω και nipt...πάνε τα λεφτά... χαχαχα..σε φιλώ κορίτσι μου προς το παρόν.καλο μεσημέρι.

Nipt γιατί; Στο πρότεινε ο γιατρός; 

Για πες στον καρδιολόγο που πήγες σου έκανε πλήρη έλεγχο; Θα πάω και εγώ ότι που φαίνεται λογο της πίεσης 💪 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πρίν, elenioz είπε:

Nipt γιατί; Στο πρότεινε ο γιατρός; 

Για πες στον καρδιολόγο που πήγες σου έκανε πλήρη έλεγχο; Θα πάω και εγώ ότι που φαίνεται λογο της πίεσης 💪 

Καλημέρα κορίτσι μου...Την nipt ναι ο γυναικολόγος..να πάρουν τα λεφτά δεν καταλαβαίνεις τώρα? εμπόριο είναι...δεν βλέπει κάτι παθολογικό μου είπε αλλά καλό είναι να την κάνουμε..θα την κάνω για να ειμαι και εγώ ήσυχη..την ίδια μέρα με την β επιπέδου θα την κάνω...στον Καρδιολόγο εγώ θα ξαναπάω αλλά σε άλλον να πάρω και την δική του γνώμη...δεν παλεύονται οι ταχυκαρδίες,να δω τι θα κάνω...να πας και εσύ όμως για την πίεση οπωσδήποτε.

Just now, gigi 72 είπε:

Καλημέρα κορίτσι μου...Την nipt ναι ο γυναικολόγος..να πάρουν τα λεφτά δεν καταλαβαίνεις τώρα? εμπόριο είναι...δεν βλέπει κάτι παθολογικό μου είπε αλλά καλό είναι να την κάνουμε..θα την κάνω για να ειμαι και εγώ ήσυχη..την ίδια μέρα με την β επιπέδου θα την κάνω...στον Καρδιολόγο εγώ θα ξαναπάω αλλά σε άλλον να πάρω και την δική του γνώμη...δεν παλεύονται οι ταχυκαρδίες,να δω τι θα κάνω...να πας και εσύ όμως για την πίεση οπωσδήποτε.Μου έκανε πλήρη έλεγχο είχα πάει σε δύο,δεν υπήρχε κάτι παθολογικό..τώρα θα πάω και στον άλλον..θέλω να δω τι θα μου πει και αυτός να ηρεμήσω.

 

Link to comment
Share on other sites

On 4/6/2026 at 9:15 ΠΜ, gigi 72 είπε:

Καλημέρα κορίτσι μου...Την nipt ναι ο γυναικολόγος..να πάρουν τα λεφτά δεν καταλαβαίνεις τώρα? εμπόριο είναι...δεν βλέπει κάτι παθολογικό μου είπε αλλά καλό είναι να την κάνουμε..θα την κάνω για να ειμαι και εγώ ήσυχη..την ίδια μέρα με την β επιπέδου θα την κάνω...στον Καρδιολόγο εγώ θα ξαναπάω αλλά σε άλλον να πάρω και την δική του γνώμη...δεν παλεύονται οι ταχυκαρδίες,να δω τι θα κάνω...να πας και εσύ όμως για την πίεση οπωσδήποτε.

 

Πηγα και εγώ στον καρδιολόγο! Μου είπε ότι επειδή είναι πολύ χαμηλή το πρωί η πίεση μου, κάνει υπερπροσπάθεια μετα ο οργανισμός μου να ανταπεξέλθει με αποτέλεσμα να δημιουργει ζαλάδα, ταχυκαρδία, θολούρα και από το άγχος μου μετά να ανεβάζω την πίεση. Δεν βρήκε κάτι άλλο παθολογικό. Τι να πω.... Το παρακολουθούμε τώρα συντηρητικά. 

Πολλά τα λεφτά για την nipt από την άλλη αφού σου το είπε και σου μπήκε στο μυαλό που λες και εσύ καλύτερα να το κάνεις να μην το έχεις στο μυαλό σου! 

Έχεις παρει κανένα ρουχαλάκι για τον μικρό ή πιο αργά ; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


On 6/6/2026 at 3:55 ΜΜ, elenioz είπε:

Πηγα και εγώ στον καρδιολόγο! Μου είπε ότι επειδή είναι πολύ χαμηλή το πρωί η πίεση μου, κάνει υπερπροσπάθεια μετα ο οργανισμός μου να ανταπεξέλθει με αποτέλεσμα να δημιουργει ζαλάδα, ταχυκαρδία, θολούρα και από το άγχος μου μετά να ανεβάζω την πίεση. Δεν βρήκε κάτι άλλο παθολογικό. Τι να πω.... Το παρακολουθούμε τώρα συντηρητικά. 

Πολλά τα λεφτά για την nipt από την άλλη αφού σου το είπε και σου μπήκε στο μυαλό που λες και εσύ καλύτερα να το κάνεις να μην το έχεις στο μυαλό σου! 

Έχεις παρει κανένα ρουχαλάκι για τον μικρό ή πιο αργά ; 

Καλημέρα κορίτσι μου..Ελπίζω να είσαι καλά..εγώ χθες πήγα στον Καρδιολόγο και μου έβαλε holder για να παρακολουθήσουμε τις αρρυθμίες... σήμερα θα το βγάλω... κατά τα άλλα ήσυχα..εδώ ξάπλα,λίγες δουλειές, αυτά... ρουχακια μου έχουν δώσει φίλες μου..αφού είναι καινούργια..θα αγοράσω και εγώ βέβαια..θα κάνω μια έρευνα αγοράς.εσυ πώς πάς με την πίεση?

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...