Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr

Αλλαγή μετά απο αγορά! Προσοχή σε πολυκατάστημα!


mamaculpa

Recommended Posts

Moυ κάνει εντύπωση, γιατί έχω κάνει πάρα πολλές αλλαγές από δώρα και ποτέ δε μου είπαν να αλλάξω π.χ. φορμάκι με φορμάκι αναγκαστικά, δηλαδή μόνο το νούμερο. Μπορεί να έδινα πίσω ρούχο και να έπαιρνα ή άλλο ρούχο ή παιχνίδι ή ο,τιδήποτε. Ό,τι ήθελα, έπαιρνα! Νόμιζα πως αυτό ίσχυε σε όλα τα καταστήματα. (Τις μέρες των αλλαγών βέβαια πήγαινα, όχι τη Δευτέρα και το Σάββατο.)

Μα και η λογική αυτό λεει, ότι μπορείς να αλλάξεις με ό,τι θελεις. Γι' αυτό και μου έκανε τοση μεγάλη εντύπωση. Γενικότερα, είδα μια διαθεση άρνησης εξυπηρέτησης. Παρόλο που ειχα παει σε μερα που γίνονταν αλλαγες και τη σωστή ώρα (την έχω πατήσει Σάββατο με την ώρα), η κοπέλα ήταν αγενέστατη και απόλυτη. Αλλαγες γινονται μόνο στο ίδιο σχεδιο. Βεβαια, ήταν τελος σεζόν αλλά δεν είχαν φέρει ακόμη ρούχα της επόμενης. Οταν άρχισα να φωνάζω με τον παραλογισμό και κυρίως επειδή είχε ύφος 100 καρδηναλίων, ζήτησα να δω τον Διευθυντή. Και με αυτή την λεξη, ηρθε ο προισταμενος προσπάθησε να βρει τρόπο να εξηγήσει τα ανεξήγητα, και επειδή δεν είχε καμία βάση και λογική το θέμα, η αλλαγή έγινε.

Και για να καταλάβεις πόσο παράλογοι ήταν στο συγκεκριμένο υποκατάστημα, δεν αλλαζαν ελαττωματικό παιχνίδι με μπαταρίες γιατί είχε ανοιχτεί η συσκευασία. Ματαια προσπαθούσε η κυρία να τους εξηγήσει πως μόνο όταν άνοιξε το παιχνίδι και έβαλε τις μπαταρίες είδε ότι δεν δούλευε.


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Μα και η λογική αυτό λεει, ότι μπορείς να αλλάξεις με ό,τι θελεις. Γι' αυτό και μου έκανε τοση μεγάλη εντύπωση. Γενικότερα, είδα μια διαθεση άρνησης εξυπηρέτησης. Παρόλο που ειχα παει σε μερα που γίνονταν αλλαγες και τη σωστή ώρα (την έχω πατήσει Σάββατο με την ώρα), η κοπέλα ήταν αγενέστατη και απόλυτη. Αλλαγες γινονται μόνο στο ίδιο σχεδιο. Βεβαια, ήταν τελος σεζόν αλλά δεν είχαν φέρει ακόμη ρούχα της επόμενης. Οταν άρχισα να φωνάζω με τον παραλογισμό και κυρίως επειδή είχε ύφος 100 καρδηναλίων, ζήτησα να δω τον Διευθυντή. Και με αυτή την λεξη, ηρθε ο προισταμενος προσπάθησε να βρει τρόπο να εξηγήσει τα ανεξήγητα, και επειδή δεν είχε καμία βάση και λογική το θέμα, η αλλαγή έγινε.

Και για να καταλάβεις πόσο παράλογοι ήταν στο συγκεκριμένο υποκατάστημα, δεν αλλαζαν ελαττωματικό παιχνίδι με μπαταρίες γιατί είχε ανοιχτεί η συσκευασία. Ματαια προσπαθούσε η κυρία να τους εξηγήσει πως μόνο όταν άνοιξε το παιχνίδι και έβαλε τις μπαταρίες είδε ότι δεν δούλευε.

χαχαχαχ! Εντάξει, πώς θα δούμε αν κάτι είναι ελαττωματικό χωρίς να το ανοίξουμε????? Τι άλλο θα ακούσουμε..

Η αγένεια πάντως δεν παλεύεται και δε δικαιολογείται. Ίσως είναι οι περισσότεροι εκεί στην κοσμάρα τους. Στο κατάστημα της περιοχής μου έχουν καλή εξυπηρέτηση, δεν έχω παράπονο..

(Μια φορά σε ένα κατάστημα με είδη σπιτιού είχα πάρει κάτι πράγματα και στο ταμείο είχαν άλλη τιμή, σχεδόν τη διπλάσια. Τους το είπα και είπαν πως ξέχασαν να αλλάξουν την παλιά τιμή και αν θέλω, να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Τους είπα πως απλά θέλω να τα αγοράσω στην τιμή που αναγραφόταν και αυτό και έγινε! Μετά από μια σχετική ''φασαρία'' φυσικά. Μετά πήγαν αμέσως και άλλαξαν την τιμή...)


EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

Η απόδειξη μπορεί να το γράφει πίσω, όμως αυτό σημαίνει πως έχεις ήδη αγοράσει το προιόν. Θα έπρεπε να αναγράφεται με μεγάλα γράμματα στο ταμείο την ώρα που πας να το ψωνίσεις. Αυτό είναι το θέμα. Εκ των υστέρων γνώση είναι άχρηστη γνώση! Από τη γραμματεία καταναλωτή μου είπαν πως έχουν πολλές καταγγελίες για το συγκεκριμένο πολυκατάστημα πάντως για το ίδιο θέμα. Να είμαστε άραγε τόσο ηλίθιοι όλοι;;;;

Κορίτσια δεν θέλω να δικαιολογήσω το κατάστημα, αλλά όσο αφορά τις επιστροφές, πράγματι πάνω στην απόδειξη γράφουν πολύ καθαρά και με μεγάλα γράμματα ποιες μέρες γίνονται οι επιστροφές των ελαττωματικών και ποιες των μη ελαττωματικών προϊόντων.

Απορώ πώς δεν το προσέξατε!! (εννοείται ότι τις αποδείξεις δεν τις πετάμε, σωστά? Άλλωστε με την απόδειξη δεν πάμε να κάνουμε την αλλαγή?)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω σε ποιο καταστημα αναφέρεστε, πάντως στο καταστημα που ειναι κοντά μου, υπάρχει μεγάλη ταμπέλα αναρτημενη στην είσοδο με την πολιτική αλλαγών και γίνεται ανακοινωση και στα μεγάφωνα, μεταξύ των τραγουδιών. Θα μου πείτε... ποιος τα προσέχει την ωρα που ψωνίζει?... Κι εγώ έχω παει για αλλαγή άλλες μερες απο αυτες που αναγραφονται και δε με εξυπηρέτησαν (φυσικά). Αλλά και το κατάστημα τί άλλο να κανει πια, ταμπελες, ανακοινώσεις, αποδειξεις... έτσι για να λεμε και του στραβού το δίκιο...


dJzIp2.png Fysmp3.png
Link to comment
Share on other sites

Όντως και εγώ έχω ακούσει ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ για το εν λόγω πολυκατάστημα J...O απο πολλές γνωστές μου!!ελπίζω να τα δουν τα μυνήματα μας και άλλες κοπέλες και να ενημερωθούν!!!:confused:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Aγαπητή μου zouzounel έχω κάποια ένσταση στα ενδιαφέροντα επιχειρήματα που παρέθεσες.

1) Στο κατάστημα της εθνικής οδού που πήγα εγώ δεν υπήρχε ταμπέλα αναρτημένη στην είσοδο από την οποία μπήκα. Υπήρχε μια στο γραφείο αλλαγών από το οποίο πέρναγες μόνο επι τούτου, αν δηλαδή ήθελες να αλλάξεις κάτι 2) Στα μεγάφωνα ουδέποτε άκουσα κάτι για την πολιτική των αλλαγών τους. Το μόνο που ακούω συνέχεια είναι να προσέχουμε τα πράγματά μας μήπως κάποιος θέλει να μας κλέψει. 3) Στην απόδειξη όντως αναγράφεται αλλά όταν την κοιτάς είναι πια αργά γιατί έχεις ήδη ψωνίσει το προιόν.

4. Στο ταμείο, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου τόνισε ότι μπορώ να τα αλλάξω όποτε θέλω, κάτι που δεν ισχύει φυσικά!

5. Όταν τελικά πήγα να αλλάξω το προιόν, μου είπαν ότι μπορώ να παρω ακριβώς το ίδιο σε άλλο νούμερο και όχι να πάρω οτιδήποτε άλλο θέλω. Αυτό είναι πάλι κάτι που δεν αναγράφεται πουθενά!

6. Ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ιδιαίτερα αγενής και δεν ήθελε να εξυπηρετήσει με τίποτα. Μάλιστα θύμωσε που αναγκάστηκε να ασχοληθεί με το όλο θέμα αντί να διαβάζει εφημερίδα.

Συνεπώς διαφωνώ μαζί σου. Το κατάστημα μπορεί και πρέπει να κάνει κάτι. Δεν είναι τυχαίες οι τόσες καταγγελίες για την πολιτική του από πελάτες. Ακόμα και στην ειδική υπηρεσία για τον καταναλωτή που πήρα, μου είπαν να ξεχάσω μια αναμέτρηση με αυτό το πολυκατάστημα γιατί δεν μασάει. Ήδη έχει πολλές καταγγελίες εναντίον του και δεν αλλάζει τίποτα. Ίσως γιατί πίσω από αυτό το πολυκατάστημα κρύβεται γνωστός πολιτικός!

Δεν ξερω σε ποιο καταστημα αναφέρεστε, πάντως στο καταστημα που ειναι κοντά μου, υπάρχει μεγάλη ταμπέλα αναρτημενη στην είσοδο με την πολιτική αλλαγών και γίνεται ανακοινωση και στα μεγάφωνα, μεταξύ των τραγουδιών. Θα μου πείτε... ποιος τα προσέχει την ωρα που ψωνίζει?... Κι εγώ έχω παει για αλλαγή άλλες μερες απο αυτες που αναγραφονται και δε με εξυπηρέτησαν (φυσικά). Αλλά και το κατάστημα τί άλλο να κανει πια, ταμπελες, ανακοινώσεις, αποδειξεις... έτσι για να λεμε και του στραβού το δίκιο...
Link to comment
Share on other sites

Ξεχναμε συνεχεια ενα πραγμα...παιρνουμε αυτο που πληρωνουμε...και στο συγκεκριμενο ολοι ξερουμε πως ποιοτητα δε μπορουμε να ζηταμε ...Κι εγω ναι πηρα ενα κορνε για διακοσμηση γλυκου το οποιο χαλασε μεσα σε 10 λεπτα και πολυ λεω, αλλα ηταν εν γνωση μου! απο τη στιγμη που μας πουλανε τα φτηνα κι εμεις τα παιρνουμε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Αλλα για τη στολη εγω θα το τραβαγα στα ακρα, ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη κλπ...

Διαφωνώ κάθετα. Το ακριβό δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο ποιοτικά ούτε το φτηνό ότι δεν είναι καλό.\

Μόνο να δεις τα κοστολόγια που δουλεύουν οι δήθεν που πουλάε ακριβά θα μετανιώσεις το κάθε ευρώ που έδωσες.

Οτιδήποτε πληρώνουμε θα πρέπει να λειτουργεί ως πρέπει και για όσο πρέπει.


image.php?type=sigpic&userid=27413&dateline=1319625984

Τα παιδάκια μου...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τη Rea. Τα πράγματα που αγοράζουμε πρέπει να είναι καλά ανεξαρτήτου τιμής. v&a Αναφέρεις ότι αγόρασες κορνέ ζαχαροπλαστικής το οποίο διαλύθηκε σε 10 λεπτά. Αυτό που αγόρασες δεν ήταν κορνέ ζαχαροπλαστικής, αλλά διακοσμητικό κορνέ το οποίο δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθει, πράγμα το οποίο δεν αναφέρονταν πουθενά.

Πώς θα σας φαίνονταν αν αγοράζατε κάποιο φτηνό παιχνίδι το οποίο θα αποδεικνύονταν ότι είναι κατασκευασμένο από επικίνδυνα υλικά και θα έθετε σε κίνδυνο τη ζωή του παιδιού σας, ακόμα θα επιμένατε ότι ότι πληρώσεις παίρνεις. Δεν θα περιμένατε τα προιόντα που κυκλωφορούν στην ΕΕ να έχουν ορισμένες προδιαγραφές;

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητή μου zouzounel έχω κάποια ένσταση στα ενδιαφέροντα επιχειρήματα που παρέθεσες.

1) Στο κατάστημα της εθνικής οδού που πήγα εγώ δεν υπήρχε ταμπέλα αναρτημένη στην είσοδο από την οποία μπήκα. Υπήρχε μια στο γραφείο αλλαγών από το οποίο πέρναγες μόνο επι τούτου, αν δηλαδή ήθελες να αλλάξεις κάτι 2) Στα μεγάφωνα ουδέποτε άκουσα κάτι για την πολιτική των αλλαγών τους. Το μόνο που ακούω συνέχεια είναι να προσέχουμε τα πράγματά μας μήπως κάποιος θέλει να μας κλέψει. 3) Στην απόδειξη όντως αναγράφεται αλλά όταν την κοιτάς είναι πια αργά γιατί έχεις ήδη ψωνίσει το προιόν.

4. Στο ταμείο, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε μου τόνισε ότι μπορώ να τα αλλάξω όποτε θέλω, κάτι που δεν ισχύει φυσικά!

5. Όταν τελικά πήγα να αλλάξω το προιόν, μου είπαν ότι μπορώ να παρω ακριβώς το ίδιο σε άλλο νούμερο και όχι να πάρω οτιδήποτε άλλο θέλω. Αυτό είναι πάλι κάτι που δεν αναγράφεται πουθενά!

6. Ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ιδιαίτερα αγενής και δεν ήθελε να εξυπηρετήσει με τίποτα. Μάλιστα θύμωσε που αναγκάστηκε να ασχοληθεί με το όλο θέμα αντί να διαβάζει εφημερίδα.

Συνεπώς διαφωνώ μαζί σου. Το κατάστημα μπορεί και πρέπει να κάνει κάτι. Δεν είναι τυχαίες οι τόσες καταγγελίες για την πολιτική του από πελάτες. Ακόμα και στην ειδική υπηρεσία για τον καταναλωτή που πήρα, μου είπαν να ξεχάσω μια αναμέτρηση με αυτό το πολυκατάστημα γιατί δεν μασάει. Ήδη έχει πολλές καταγγελίες εναντίον του και δεν αλλάζει τίποτα. Ίσως γιατί πίσω από αυτό το πολυκατάστημα κρύβεται γνωστός πολιτικός!

Mα δεν υπαρχει θεμα αντιπαράθεσης. :)

Εγώ πηγαίνω στο κατάστημα Πειραιά που βρίσκεται απεναντι στον προαστιακό.

Μπαίνοντας, οπως εγραψα και πριν, υπαρχει ταμπελα που ενημερώνει για την πολιτική αλλαγών και μεσα στο καταστημα καθε λιγο και λιγάκι παίζει και στα μεγαφωνα, αν πχ κατσω μισή ώρα, θα το ακούσω σίγουρα 2 φορές. Ισως απλά το συγκεκριμένο κατάστημα να ειναι πιο ενημερωμενο για το τι πρεπει να κανει ωστε να αποφεύγει τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις. Και αν οι υπάλληλοι που πέτυχες δεν ειναι ενημερωμένοι/εξυπηρετικοί/ευγενικοί, δε σημαίνει ότι ειναι έτσι σε όλα τα καταστήματα.

Εγώ που τα λεω συμφέρον δεν εχω, ούτε μέτοχος ειμαι, ούτε δουλεύω εκεί. Απλά αναφέρω τη δική μου εμπειρία, που τυχαίνει να ειναι θετική.

Συζήτηση κάνουμε και καλό ειναι να ακούγονται όλες οι απόψεις.


dJzIp2.png Fysmp3.png
Link to comment
Share on other sites

Εγώ οφείλω να πω πως το μόνο πρόβλημα που έχω αντιμετωπίσει είναι με τις ημέρες των αλλαγών, μιας και είμαι απο επαρχία και είναι δύσκολο να πάω όποτε θέλω.

Κατά τα άλλα, τα δυο καταστήματα που έχω κάνει αλλαγές, στην εθνική και δίπλα στο mall, όλοι ήταν ευγενέστατοι. Άλλαξα παιχνίδι και αρκετά ακριβό μάλιστα που ήταν ελλατωματικό και έτρωγε τις μπαταρίες μέσα σε δυο μέρες και δεν μου είπαν τίποτα, επίσης έχω κάνει αλλαγές σε παιχνίδια που μας κάναν δώρο, και όχι κάρτα αλλαγής, τίποτα δεν είχαν που να αποδεικνυει πως ήταν αγορασμένα από εκει, και πάλι δεν μου είπαν τίποτα, μου έδωσαν μόνο μια απόδειξη που να λεει το ποσό που έκαναν και μπορούσα να πάρω ότι ήθελα.

Όσο για τα φτηνιάρικα πράγματα, πιστεύω πως κάθε μαγαζί, ειδικά τόσο μεγάλο, θα έχει και καλά και όχι και τόσο καλά πράγματα, υπάρχουν άλλωστε κάποιοι, που μόνο την τιμή κοιτάνε και τίποτα άλλο,αν ας πούμε πας να πάρεις πυτζάμες με 10? δεν θα είναι και η πρώτη ποιότητα. Εγώ πάντως που προσπαθώ να προσέχω τι παίρνω, μεχρι στιγμής πρόβλημα δεν είχα με σχεδόν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 5 εβδομάδες μετά...

Μακάρι να τα είχα διαβάσει αυτά νωρίτερα, διότι και εγώ την πάτησα με αποκριάτικη στολή που πήρα. πήγα λοιπόν να την αλλάξω διότι ήταν διαλλημένη (κρεμόντουσαν από παντού κλωστές) και ο υπεύθυνος μου είπε πως δεν γίνονται αλλαγές στα αποκρατικα και η ταμίας με είχε ενημερώσει να τη δω και να την ελέγξω πριν την πληρώσω!εμένα βέβαια κανένας δεν με ενημέρωσε για αυτό και δεν άνοιξα τη συσκευασία στο ταμίο! αφού έκανα φασαρία και μου είπαν να τουσ δείξω ποια ήταν η κοπέλα που με εξυπηρέτησε (αντε εγώ να τη θυμάμαι ή να τ ην βρω μεσα σε τόσο κόσμο) δεν μου την άλλαξαν. δεν αγόρασα όμως άλλη στολή γιατί λυπήθηκα τα 20 ευρώ (που πλέον τρώνε οικογένειες με 20 ευρώ για 1 και 2 εβδομάδες)...σκεφτείτε έχω μια δωροεπιταγή 10 ευρώ και δεν έχω πάει ακόμα να την εξαργυρώσω από τα νεύρα μου! δυστυχώς εμένα δεν μου έκοψε να τουσ απειλήσω ότι θα τουσ κάνω βούκινο! σίγουρα η δύναμη είναι στα χέρια μας!!

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να τα είχα διαβάσει αυτά νωρίτερα, διότι και εγώ την πάτησα με αποκριάτικη στολή που πήρα. πήγα λοιπόν να την αλλάξω διότι ήταν διαλλημένη (κρεμόντουσαν από παντού κλωστές) και ο υπεύθυνος μου είπε πως δεν γίνονται αλλαγές στα αποκρατικα και η ταμίας με είχε ενημερώσει να τη δω και να την ελέγξω πριν την πληρώσω!εμένα βέβαια κανένας δεν με ενημέρωσε για αυτό και δεν άνοιξα τη συσκευασία στο ταμίο! αφού έκανα φασαρία και μου είπαν να τουσ δείξω ποια ήταν η κοπέλα που με εξυπηρέτησε (αντε εγώ να τη θυμάμαι ή να τ ην βρω μεσα σε τόσο κόσμο) δεν μου την άλλαξαν. δεν αγόρασα όμως άλλη στολή γιατί λυπήθηκα τα 20 ευρώ (που πλέον τρώνε οικογένειες με 20 ευρώ για 1 και 2 εβδομάδες)...σκεφτείτε έχω μια δωροεπιταγή 10 ευρώ και δεν έχω πάει ακόμα να την εξαργυρώσω από τα νεύρα μου! δυστυχώς εμένα δεν μου έκοψε να τουσ απειλήσω ότι θα τουσ κάνω βούκινο! σίγουρα η δύναμη είναι στα χέρια μας!!

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Η δύναμη είναι στα χέρια μας. Πρέπει να αντισταθούμε και να μην αφήνουμε τους κακούς επαγγελματίες να θησαυρίζουν εις βάρος μας! ΑΡΚΕΤΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εγω είχα πάει στο μεγαλο αυτο καταστημα παιχνιδιων και είχα τον γιο μου στο καροτσι για ευννόητους λογους ( να μην τον κυνηγαω ) και αγορασα 2-3 πραγματακια.

Καθομαι μετά στην ουρά που λέει μόνο για καλαθια και η ταμίας μου εκανε παρατηρηση οτι απο εδω δεχονται μονο καλαθια και οχι καρότσια!!!!! Της είπα οτι τα πραγματα μου είναι λιγα αλλα δεν μπορούσα να παρω καλάθι λόγω του παιδιου!!!! ΕΛΕΟΣ πια τι να το κανω το παιδι?????????? και οι ουρές στα άλλα ταμεια ήταν μεγαλες!!! Φώναξα και τον υπευθυνο του καταστήματος και παράπονα έκανα....και το αποτελεσμα αυτο που μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κάνουν κατι για αυτο!!! 'Ετσι ειναι η πολιτικη του καταστήματος!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω πηγα προχτες ν'αλλαξω ενα πουκαμισακι κι ενα ζευγαρι παπουτσια....τα παπουτσια μου ειπε οτι σταματησαν να δουλευουν τον κωδικο αυτο εδω και 2 εβδομαδες και να παω σε αλλο καταστημα να τα αλλαξω και το πουκαμισο να το παω το σεπτεμβρη γιατι αλλαξε η σεζον!!!!:confused::confused:

δηλαδη να μην περνουμε δωρα απο το εν λογω καταστημα γιατι δεν μπορουν μετα οι γονεις να κανουν αλλαγες!!οτι να'ναι......


mOlSp3.png

R9wLp3.png

Link to comment
Share on other sites

οταν εκανα τον δευτερο γιο μου τα δωρα απο αυτο το μαγαζι ηταν αρκετα και αφου δεν τα ηθελα πηγα να τα αλλαξω και να παρω καποιο παιχνιδι(ηταν ολα ρουχα)

πηγα την ημερα που μου ειπαν οτι κανουν αλλαγες,ανοιξε η κοπελα την σακουλα και εβγαζε τα ρουχα(μπορει να ηταν 10-15 κομματια:shock:)

ααα μου λεει δεν μπορειτε να τα αλλαξετε ολα σημερα γιατι ειναι πολλα,μπορειτε να αλλαξετε μονο 5κομματια(αν θυμαμαι καλα!!!)

αφου εγινε η σχετικη φασαρια της λεω οκ βγαλε μου χαρτι για τα 5 κομματια!!

αφου περνω το χαρτι εδωσα αλλα 5 κομματια στον αντρα μου και αλλα 5 στην πεθερα μου που ηταν μαζι μου και τις λεω...."ωραια τωρα βγαλε και αλλα δυο χαρτια απο 5 κομματια αφου την αλλαγη δεν την κανει ενα ατομο αλλα 3 διαφορετικα"

εμεινε καπως ετσι:shock::shock::shock: αλλα δεν μπορουσε να κανει κατι αλλα απο μεσα της σιγουρα εβραζε!!!!!!!!

σιγα μην παω 3φορες στο ιδιο μαγαζι για να κανω τις αλλαγες μου μαζι με το νεογεννητο γιατι αυτοι ειναι βλητα!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...