katerina71

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    1.252
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ούτε εγώ σε θεωρώ παράλογη, στη βεράντα όσοι θέλουν τσιγαράκι
  2. Ζητούνται άτομα που επιθυμούν να εργαστούν από το σπίτι για έξτρα εισόδημα με εγγραφή στην πλατφόρμα της Agelleague. Απαιτήσεις/προσόντα: - βασικές γνώσεις ιντερνετ - όρεξη για δουλειά - υπολογιστής ή κινητό με ιντερνετ και την εφαρμογή whatsapp messenger Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε μου μήνυμα στο email: [email protected] εάν δεν επιθυμείτε να εγγραφτείτε ακόμη, αλλά θέλετε να σας εντάξω στην ομάδα στο FACEBOOK-messenger ωστε να ενημερωθείτε για όλες τις τυχόν απορίες σας, στείλτε μου μήνυμα.
  3. είναι μία φάση θα περάσει γρήγορα, εύχομαι το καλύτερο
  4. δεν αφορά προώθηση προϊόντων, ούτε απαιτείται κεφάλαιο. Ελάχιστη αμοιβή 1500 ευρώ το πρώτο χρόνο με 10λεπτη τηλεεργασία, και με δυνατότητες για πολλά παραπάνω με περισσότερη δουλειά. προσόντα: βασικές γνώσεις ιντερνετ email [email protected] viber 6945076783
  5. δεν ενδιαφέρομαι για τα φάρμακα αλλά μπήκα να σου γράψω ένα μεγάλο μπράβο για την κίνησή σου. Μπράβο σου κορίτσι μου!
  6. πόσο συγκινούμε όταν διαβάζω τέτοια!!!!!
  7. Ζητούνται άτομα για εργασία από το σπίτι Λεπτομέρειες σε μήνυμα
  8. 10η ημέρα διαλειμματικής νηστείας. Πάω σούπερ!!!! έχω χάσει έως τώρα 1,5 κιλό ακριβώς!!! Όσο περνάν οι μέρες συνηθίζω σε αυτό τον τρόπο διατροφής. Έχει πέσει αρκετά η κοιλίτσα μου!!! Προσπαθώ να τρώω υγιεινά, πολύ σαλάτα και φρούτα και λίγο φαγάκι με λίγο ψωμάκι και γιαουρτάκι ή τυράκι. Γενικά τρώω απ' όλα, δεν αποκλείω τροφές αλλά υγιεινά μαγειρεμένα, όχι τηγανητά και βούτυρα και σφολιατοειδή. Υποθερμιδικά δεν είναι, ίσως και παραπάνω από ισοθερμιδικά, γιατί τρώω και καμμιά σοκοφρετούλα ή κανα μικρό γλυκάκι μετά το γεύμα μου, έτσι για την λιγούρα!!! Το πιο σημαντικό που έχω παρατηρήσει, είναι ότι έχει βελτιωθεί πολύ η διάθεσή μου!!!!! παρ όλο που έχω και 59 μέρες να δω περίοδο (είμαι σε προεμμηνόπαυση).
  9. Το έχασες κιόλας? Μπράβοοοοο!!!!!!! iouliana μου, η διαλειμματική νηστεία είναι ένας τρόπος διατροφής, που βασίζεται στο ότι μένεις 16-20 ώρες νηστικός (μόνο νερό, καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη) και τρώς μέσα στις 8 -4 ώρες που απομένουν. Επίσης μπορεί να γίνει και 5-2 σε μέρες όμως, δηλαδή 5 μέρες τρως κανονικά και 2 μέρες αφαγία, αλλά αυτό δεν μου αρέσει. σου βάζω κάτι που βρήκα: (έχει πάρα πολλά αν ψάξεις και γκουκλαρεις) Τι είναι αυτό που λέμε “διαλειμματική νηστεία”; Τα άτομα που ακολουθούν διαλειμματική νηστεία περιμένουν συνήθως 16-20 ώρες για να κάνουν ένα και μοναδικό γεύμα ή 2 μέσα σε ένα διάστημα 4-5 ωρών. Φυσικά κάποιες από αυτές κοιμούνται. Τις υπόλοιπες μπορεί να είναι στον χώρο εργασίας τους οπότε η διαλειμματική νηστεία μπορεί να είναι βολική λύση για περιπτώσεις ανθρώπων που δεν ευχαριστιούνται το φαγητό στην δουλειά. Αυτό μπορεί να συμβαίνει είτε λόγω του αγχωτικού περιβάλλοντος, είτε λόγω της παρουσίας του εργοδότη, ή εν τέλει δεν θέλουν να μοιράζονται με τους συνεργάτες τους το ότι άλλαξαν διατροφικές συνήθειες ή πως θέλουν να χάσουν λίπος. Αν τα άτομα που ταιριάζουν με την παραπάνω περιγραφή μπορούν να δείξουν μία σχετική σύνεση στο μοναδικό γεύμα της διαλειμματικής νηστείας τότε αυτή η μέθοδος είναι συμβατή με αυτούς. https://www.newsbeast.gr/woman/arthro/309620/dokimaste-ti-dialeimmatiki-nisteia
  10. 6η ημέρα διαλειμματικής νηστείας: δεν πεινάω, και την τηρώ!!!!Νιώθω πολύ πιο καλά σωματικά, πιο ελαφριά και πιο ευδιάθετη. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλά το δέρμα μου το πρόσωπο μου δηλαδή είναι πιο λαμπερό, πιο καθαρό. Έχω χάσει μισό κιλό σε έξι μέρες. Τις ώρες που "σπάω" την νηστεία τρώω πολύ υγιεινά αλλά δεν θα το έλεγα υποθερμιδικά, δεν το έχω καταφέρει. Συνεχίσω ακάθεκτη!!!
  11. γειά σας κορίτσια, καλή χρονιά με υγεία!!!!! έφαγα αρκετά τις γιορτές αλλά ευτυχώς πήρα μόνο ένα κιλάκι. (είπαμε το μποτήρι το βλέπουμε μισογεμάτο!!!) από τις 31/12 άρχισα διαλειμματική νηστεία , το 16-8 δηλαδή 16 ώρες νηστείας και 8 ώρες διατροφής. μέχρι τώρα πάω καλά, δεν πεινάω όπως πεινούσα με τα συχνά γεύματα. θα δείξει, είναι πολύ νωρίς ακόμη, χρειάζεται χρόνο ο οργανισμός για να προσαρμοστεί. (4η ημέρα σήμερα).
  12. γειά σου iouliana μου!!!!Το κιλάκι ξέρεις τι θα το κάνεις εσύ, δεν σε φοβάμαι!!! για αρχή Ζαχαρωτο μου, θα σου πρότεινα γιόγκα για αρχή και αργότερα κολύμπι, γιατί αν είσαι αγύμναστη σε συνδυασμό και με το αν δεν έχεις και πολύ χρόνο το κολύμπι θα σου πέσει βαρύ. Εσύ ξέρεις βέβαια, ότι και να κάνεις κέρδος θα έχεις!!!
  13. Γειά σου Ζαχαρωτό, γειά σας κοριτσάρες είχα χαθεί αλλά τύχαν διάφορα δεν έχω κάνει τίποτα από δίαιτα ευτυχώς δεν πήρα, μόνο ένα κιλάκι 79,100 σήμερις το πρωί. Έχω ξεκινήσει και γυμναστήριο πάω τρεις φορές την εβδομάδα,,,,, άντε να δούμε αυτή τη φορά..... εσύ ζαχαρωτό σε τι φάση είσαι?
  14. είχα παει παλιοτερα σε γιατρο και μου βρηκε προδιαβητη και ακολουθω καποιες συμβουλες του. Αλλα γενικα προσεχω να αποφευγω κυριως αλευρι ζαχαρη πατατες αμουλουχα τετοια δηλαδη. ααα και πολυ σαλατα. αχ.. παλι το ΣΚ παρασυρθηκα.... τελος παντων συνεχιζουμε δυναμικα. κι εγω ζυγιζομαι καθε πρωι αλλα σημερα το απεφυγα...
  15. ΈΤΣΙ!!!!!!!!! Tα δικά μου: 26/9/2017---->78,900 12/10/2017---->78.100, τσουκου τσουκου να κατεβαίνουμε σιγά σιγά. Δεν βιαζόμαστε καθόλου,δεν απογοητευόμαστε το σώμα κάνει φοβερές κατακρατήσεις ανάλογα με την μέρα του κύκλου.Εμείς όμως επιμένουμε πολύ, οτιδήποτε και να δείξει η ζυγαριά, οτιδήποτε και να φάγαμε, συνεχίζουμε κανονικά.