CoffeeMaker

Administrators
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    153
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

1 ακόλουθος

About CoffeeMaker

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γεια σε ολες σας:):):):)

    1. Ντινα78

      Ντινα78

      Καλημερα σε ολεσ ⚘⚘

  2. Ανοίξαμε το θέμα αυτό με αφορμή συζητηση στο parents.org.gr https://parents.org.gr/forum/topic/2767-makria-apo-toys-goneis-mas ευχόμαστε καλή διαμονή!
  3. Γειά σας άν βάλετε το όνομα της συσκευής σας, τον τύπο του browser & clean cache τότε θα βρείτε εύκολα οδηγίες στο διαδίκτυο! πχ samsung mozilla clean cache iphone chrome clean cache κοκ
  4. Γειά σας! μεταφέραμε το θέμα σας στην ενότητα Θέλουμε να γίνουμε γονείς!
  5. ευχαριστούμε πολύ για αυτή την ειδοποίηση, θα την προωθήσουμε στους τεχνικούς. Έχετε δοκιμάσει να κάνετε καθαρίσματα cache σε ολα τα σημεία που μπορεί να υπάρχει , πχ browser clean cache & restart , router restart, κλπ; Αν μπορείτε δοκιμάστε τα αυτά και γράψτε εκ νέου για να σιγουρέψουμε ότι μήπως λύνεται έτσι το θέμα. Δεν έχουμε λάβει μέχρι στιγμής άλλο τέτοιο παράπονο.
  6. @Smaro3056 @nanoula90 διορθώθηκε, ήταν άσχετο με την άλλη βλάβη! Ευτυχώς που μας στείλατε εικόνα, γιατί άλλο είχαμε καταλάβει ότι έβλεπαν άλλα μέλη που μας έκαναν το παράπονο και δεν μπορούσαμε να το δούμε. Πάντα η εικόνα είναι όσο 1000 λόγια αλλά και 100% πιο σίγουρο ότι μεταφέρεται αυτό ακριβώς που είναι το πρόβλημα! ευχαριστούμε!
  7. Φυσικα και μας βοηθάτε με αυτές τις ειδοποιήσεις ! Το προωθήσαμε προς επίλυση!!
  8. Γειά σας! ναι, και χθες υπήρξαν κατά την διάρκεια των εργασιών, πισωγυρίσματα στα οποία πάλι εμφανιζόταν το πρόβλημα. Σήμερα, αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κανένα νέο email άλλων μελών σχετικά με προβλήματα. Είδαμε ότι τα μέλη που είχαν αναφέρει χθες προβλήματα συμμετέχουν σήμερα κανονικά. Εάν κάποιο μέλος σας αναφέρει ότι ΤΩΡΑ υπάρχουν πάλι προβλήματα, παρακαλούμε στείλτε εκ νέου email !! Το πρόβλημα όπως προαναφέραμε, επειδή δεν μπορούμε να το αναπαραγάγουμε στις δικές μας συσκευές, έχει να κάνει με την μνήμη cache σε άλλες συσκευές, δεν μπορούμε να το δούμε εμείς, αναγκαστικά ο μόνος τρόπος για να ξέρουμε εάν υπάρχει όντως σε κάποιον πρόβλημα, είναι να έρθει η καθεμιά/ο καθένας σε επαφή μαζί μας.
  9. Είναι σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε ακριβώς πόσα μέλη αυτή τη στιγμή συνεχίζουν να έχουν πρόβλημα! Για αυτό το λόγο μην διστάσετε να μας ξαναστείλετε μαιλ εάν όντως συνεχίζεται! ("Γειά σας συνεχίζει το πρόβλημα" ) Ενδιάμεσα παρακαλείστε να κάνετε επανεκκίνηση στα κινητά σας, /συσκευές, να χρησιμοποιείτε κάποιο incognito tab έτσι ώστε να τραβήξει η συσκευή σας τα νέα δεδομένα για να αλλάξει και η cache, αν μπορείτε καθαρίστε και την cache του εκάστοτε browser που χρησιμοποιείτε. ευχαριστούμε!
  10. Γειά σας αγαπητά μέλη! θα θέλαμε να παρακαλέσουμε να μας στέλνετε άμεσα feedback στο [email protected] αμέσως με το που παρατηρείτε κάποια αλλαγή, δυσλειτουργία ή δυσκολία πρόσβασης στην σελίδα. Εδώ και μέρες γίνονται τεχνικές αλλαγές/προσαρμογές, για να καλυφθεί μια ασυμβατότητα μεταξύ του τελευταίου software update του λογισμικού του φόρουμ και της τελευταίας τεχνολογίας της Cloudflare, η ασυμβατότητα έχει προκαλέσει προβλήματα στις μνήμες cache των συσκευών κάποιων μελών (δεν έχουμε βρεί ακόμα τι κοινό έχουν οι συσκευές αυτές, καθώς δεν αποτελούν το σύνολο όσων συμμετέχουν) τα οποία εμφανίζονται με σύμπτωμα το να μην μπορεί κάποιος να δημοσιεύσει, ( το άσπρο κουτάκι εμφανίζεται αλλά δε μπορεί να γράψει κανείς μέσα σε αυτό ή να διαβάσει μηνύματα , ή να μην βλέπει τα σωστά νέα μηνύματα στο feed "νέες δημοσιεύσεις". Όλα αυτά τα συγκεκριμένα συμπτώματα έχουν πηγή το ίδιο πρόβλημα. Οι τεχνικοί από όλες αυτές τις εταιρείες κοιτούν το πρόβλημα για να βρεθεί λύση. Χθές έγινε μια παρέμβαση που έδειξε να λύνει το πρόβλημα αλλά χρειάζεται και σήμερα μια άλλη πάλι αλλαγή για να την μονιμοποιήσει & τέλος να μπορέσει να γίνει και η αναβάθμιση στο parents.org.gr χωρίς τέτοιες εκπλήξεις! Σας ευχόμαστε ένα καλό ΣΚ και ελπίζουμε όλες αυτές οι τεχνικές δυσκολίες να είναι σύντομα παρελθόν!
  11. Γειά σας, γίνονται ακόμα κάποιες αλλαγές. Η τελευταία αναβάθμιση του λειτουργικού του φόρουμ (δεν έχει γίνει ακόμα στο parents.org.gr) φαίνεται να έχει κάποια ασυμβατότητα με το τρόπο που κρατά τη μνήμη cache το επίσης νέο σύστημα της cloudflare (που έχει και αυτό στόχο την καλύτερη χρήση της σελίδας & είναι τελευταίας τεχνολογίας). Δηλαδή, ενώ το φόρουμ λειτουργεί κανονικά σε κάποιες συσκευές, σε άλλες συσκευές υπάρχουν κάποια προβλήματα. Σήμερα για παράδειγμα υπήρξε ένα παράθυρο στο οποίο όλες οι λειτουργίες είχαν επανέλθει στις 2.45μ.μ.. Αυτή τη στιγμή πάλι, από τις 8.20 μ.μ. έχουμε μηνύματα email (στέλνετε πάντα εδώ administrator(at) parents.org.gr ) ότι έχουν επιστρέψει τα προβλήματα που υπήρξαν πρίν. Συγκεκριμένα όσα μέλη μας έγραψαν αναφέρονται σε μη δυνατότητα δημοσίευσης. Ότι υπάρχει το κουτάκι στο οποίο γραφουμε κανονικά την δημοσίευση, αλλά ότι το κουτάκι αυτό παραμένει αδρανές και ο κέρσορας δεν μπορεί να κάνει κάτι. Είναι όλοι οι τεχνικοί ενημερωμένοι και θα επιληφθούν του θέματος. Για όποιον διαβάζει. Το πρόβλημα είναι θέμα μνήμης που κρατούν οι συσκευές, οπότε θα βοηθήσει, ενδεχομένως α) επανεκκίνηση συσκευής β) καθάρισμα μνήμης cache γ) refresh. έγινε τώρα μόλις πάλι μια διόρθωση από το support της invision με κάποιο patch. Συνεχίστε να μας στέλνετε μηνύματα στο εμαιλ για να έχουμε εικόνα! Δεν βλάπτει κανένα email ίσα ίσα μας δείχνει την εικόνα που υπάρχει.
  12. Γεια σας το θεμα με την λεξη “topic” στην λίστα νέων δημοσιεύσεων,εχει προωθηθεί στο software support της invision και ειναι ασχετο με την αλλαγη σέρβερ και το θεμα cache. Για όλα τα υπόλοιπα παρακαλούμε όπως προαναφέραμε στείλτε email στο [email protected] Για όσους δεν καταφέρνουν το καθάρισμα της μνήμης και δεν έχουν πρόσβαση σε κατάστημα ή κάποιον άνθρωπο που μπορεί να τους βοηθήσει θα πρέπει να κανονιστεί ραντεβού με το πρόγραμμα teamviewer για σύνδεση μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης των τεχνικών μας με την συσκευή σας.
  13. Γειά σας δεν έχουμε λάβει κανένα παράπονο για το θέμα που αναφέρετε που το λέτε " topic" . Παρακαλούμε στείλτε μας στο email μήνυμα με κάποια εικόνα αλλίως δνε μπορούμε να μαντέψουμε πως είναι αυτό που βλέπετε. Θα είναι αδύνατον. Μέχρι τώρα πρώτη φορά ακούμε για αυτό το θέμα, απο εσάς, εδώ σε δημόσιο θέμα αντί σε κάποιο email έτσι ώστε να το αναλάβουν οι τεχνικοί. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε γενικότερα, (για το παραπάνω δεν ξέρουμε εάν δεν μας το δείξει κάποιος) οφείλεται στο ότι οι συσκευές, κάποιων μελών, όχι όλων, έχουν κρατήσει κάποια δεδομένα που προέρχονται από τον προηγούμενο server, πριν τις αλλαγές. Το φόρουμ δεν έχει αυτή τη στιγμή βλάβη, την βλάβη την έχουν οι συσκευές οι οποίες δεν ανανεώνουν τα νέα στοιχεία από τον νέο σέρβερ και δεν τα αντικαθιστούν σβήνοντας τα παλιά στοιχεία. Κάποιες φορές και ο router σας έχει ικανότητα να κρατάει κάποια δεδομένα άρα χρειάζεται σε κάποιες περιπτώσεις μια επανεκκίνηση του router. Εάν δεν ολοκληρώσετε τις αλλαγές που έχουμε συστήσει μέσω email, ή πμ, σε όσους έχουν έρθει σε επαφή μαζί μας, δεν θα διορθωθούν. Στην περίπτωση που δεν ξέρετε ή δεν μπορείτε να κάνετε αυτές τις αλλαγές θα χρειαστεί να ζητήσετε βοήθεια από κάποιον που να μπορεί. Οι διαδικασίες αυτές είναι πάρα πολύ απλές, συνήθως αποτελούν απλώς το πάτημα ενός ή δύο κουμπιών , τα οποία υπάρχουν σε όλες τις εφαρμογές , browsers ή υπολογιστές. Θα είναι αδύνατον να βοηθήσουμε κάποιον που έχει πρόβλημα εάν δεν έρθει σε επαφή μαζί μας ξεχωριστά ανά περίπτωση. Δεν μπορεί να γίνει αυτό δημόσια, γιατί κάθε μέλος έχει άλλη συσκευή, άλλο browser .... ή έχει θέμα με την μία σελίδα και όχι με την άλλη. Στα μέλη που επικοινώνησαν μαζί μας, το feedback που είχαμε εξαιρουμένου του 1μέλους (giotitsa) είναι ότι το πρόβλημά τους λύθηκε. Εάν δεν μας ξαναγράψουν να μας πουν ότι δεν λύθηκε, θα είναι αδύνατο να βοηθήσουμε. Παρακαλούμε στείλτε μας email στο [email protected] έτσι ώστε να μπορέσουμε να επιληφθούμε του θέματος στην/στον καθένα από εσάς ξεχωριστά! το θέμα κλειδώνεται, όσοι δούν το θέμα και αντιμετωπίζουν προβλήματα, παρακαλούμε να μας στείλουν εμαιλ αναλυτικά με ακριβώς το πρόβλημα που έχουν. Προτείνουμε όμως έτσι και αλλιώς πριν κάνετε αυτό, να πείτε σε κάποιον να σας βοηθήσει να κάνετε clean cache & hard refresh των browsers που χρησιμοποιείτε από τις συσκευές που χρησιμοποιείτε. Για το restart του router στον οποίο βρίσκεστε και αυτό είναι σχετικά απλό! Εμείς προωθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτούς τους ορισμούς αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω ή παρακάτω από ότι μπορείτε και εσείς απλώς να αναζητήσετε μέσω του διαδικτύου για την συσκευή & τον browser σας - το σημειώνουμε αυτό για εξοικονόμηση χρόνου & συντομία! προσοχή, αν μπορείτε σημειώστε μας από ποιά ημέρα !!!! αρχίσατε να έχετε προβλήματα. Αυτό θα μας βοηθήσει να έχουμε εικόνα του ποιά αλλαγή έχει επηρεάσει την δική σας εικόνα/συσκευή, για να το προωθήσουμε στους τεχνικούς του λογισμικού.
  14. Γειά σας το λογικό θα είναι να μην μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα μαζί σας. Όποιος ακόμα αντιμετωπίζει πρόβλημα πρόσβασης στην σελίδα παρακαλείται να στείλει εμαιλ στο administrator(at)parents.org.gr, αλλά επειδή ίσως να μην μπορούν να διαβάσουν εδώ, παρακαλούμε προωθήστε αυτό το μήνυμα στα μέλη που πιστεύετε ή ξέρετε ότι δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση.
  15. Έγιναν κάποιες διορθώσεις καθώς κάποιες ομάδες μελών δεν μπορούσαν ακόμα να δημοσιεύσουν. Παρακαλούμε εάν παρατηρείτε κάποια δυσλειτουργία να μας την σημειώσετε εδώ ή να κάνετε αναφορά ή tag για να ενημερωνόμαστε ! σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων!