Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Μανούλες Νοεμβρίου 2024


Recommended Posts

9 ώρες πρίν, ΧρυσαΜ είπε:

Το ντεπόν είναι από τα πιο ακίνδυνα φάρμακα. Με πόνεσε η ψυχή μου με αυτό που περιγράφεις…. Παιδάκι μου 🥹 να σου πω άμα δε θες να του δώσεις να το πιει ας του το τρίψεις στα ούλα του, κι αυτό βοηθάει. Ό,τι θες να κάνεις πάντως να το κάνεις το βράδυ πριν τον βραδινό ύπνο για να καταφέρει κι αυτό να ξεκουραστεί. Και μη νομίζεις εμένα δεν τον πιάνει κατευθείαν το ντεπόν πρέπει να περάσει αρκετή ώρα για να τον πιάσει, αλλά τουλάχιστον μετά χαλαρώνει και κοιμάται…

 

@mary_33 νομίζω ότι δε χρειάζεται να σε αγχώνει αυτό αλλά προσωπικά δεν έχω εμπειρία. Όλα μου τα παιδιά τα ξεκινούσα κομματικά όταν τα έβλεπα ότι είναι έτοιμα να κρατήσουν την τροφή στο στόμα τους και δεν την φτύνουν. Το μωρό αν του δώσω κάτι που λιώνει εύκολα (πχ ψύχα από ψωμί) το τρώει, αν του δώσω καρότο βρασμένο το φτύνει. Επίσης για πνιγμό νομίζω πιο πολύ επικίνδυνο είναι τροφές που μπορεί να γλιστρήσουν και να κολλήσουν στο λαιμό όπως το μήλο, το σταφύλι. Αν φοβάσαι που είναι και λογικό καθυστέρησε το λίγο 

Του έδωσα μια νύχτα που τον είδα έτσι να ζορίζεται και πήγε σχετικά καλά αλλά γενικά δικός μου τελευταία αρνείται να κοιμηθεί τραγικά. Έχει μάθει την ρουτίνα ύπνου και κλαίει πριν καν ξεκινήσω να τον κοιμίζω. Δεν ξέρω αν είναι τα δόντια ή αν απλά στράβωσε και δεν γουστάρει. Πάντως βάζει μαζεμένα πάνω 3-4 δόντια οπότε είναι πιθανό να φταίει αυτό. Ελπίζω να επανέλθει γιατί παλιά κοιμόταν τόσο καλά..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 2,1k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

4 ώρες πρίν, Nasiad είπε:

Του έδωσα μια νύχτα που τον είδα έτσι να ζορίζεται και πήγε σχετικά καλά αλλά γενικά δικός μου τελευταία αρνείται να κοιμηθεί τραγικά. Έχει μάθει την ρουτίνα ύπνου και κλαίει πριν καν ξεκινήσω να τον κοιμίζω. Δεν ξέρω αν είναι τα δόντια ή αν απλά στράβωσε και δεν γουστάρει. Πάντως βάζει μαζεμένα πάνω 3-4 δόντια οπότε είναι πιθανό να φταίει αυτό. Ελπίζω να επανέλθει γιατί παλιά κοιμόταν τόσο καλά..

Και εμένα τις 2 τελευταίες μέρες ζοριζόταν με τον ύπνο,αλλά κυρίως τον ημερήσιο..Και υποψιάστηκα ότι είναι δόντι, γιατί ότι έβρισκε μπροστά της το δάγκωνε με μανία!Και όντως σήμερα έκοψε το ούλο το δόντι δίπλα από τους κεντρικούς τομείς στην άνω γναθο!Πλέον  έχει 6 δόντια!

Ο δεύτερος γιος μου έβγαλε όλα του τα δόντια στον 10ο μήνα!!Μέσα σε μια εβδομάδα με 10 μέρες έβγαλε 6 δόντια!!Και όχι με την κανονική σειρά!Πρώτα έβγαλε τα διπλανά από τους κεντρικούς τομείς στην άνω γναθο (ήταν σαν δρακουλινι αλλά για 2 μέρες μονο😅😅) και μέσα σε λίγες μέρες οοολα τα υπόλοιπα!Είναι η πιο μαύρη περίοδος που έχω περάσει σε σχέση και με τα 3 παιδιά!Ξυπνουσε κάθε 50 λεπτά να θηλάσει και θηλαζε κάνα 20 με μισάωρο!Πάνω που με έπαιρνε ο ύπνος,τσουπ ξανά ξύπναγε!Και να τσιριζει σαν τρελός!!Εγώ έκανα τη βλακεία και του έβαζε την mudezal ( ίσως δεν τη γράφω σωστα).Γιατί από 4 μηνών μου έλεγε ο παιδίατρος ότι να,τώρα θα βγάλει!!Και όταν γκρίνιαζε και έβλεπα σάλια του έκανα μασάζ στα ούλα με αυτό το τζελ !Και τελικά μου είπε η οδοντίατρος πολύ αργότερα (όταν έτυχε να αναφέρω τον Γολγοθά που πέρασα με την οδοντοφυια του)ότι όταν εφαρμόζεται συχνά εν καιρώ κάνει το ακριβώς αντίθετο!Μουδιαζει ναι μεν το ουλο και το μωρό στιγμιαία ανακουφίζεται,αλλά ταυτόχρονα το σκληραίνει επίσης !Οπότε δυσκολεύεται το δόντι να κόψει το ούλο ακόμα περισσότερο στην πορεία.. Και εννοείται τώρα δεν το βάζω καν!Έχω ένα φυτικό τζελ της frezyderm αλλά και αυτό στη μικρή δεν έχει τύχει να το βάλω ακόμα!Προς το παρόν είναι βατά τα πράγματα..

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Καλησπέρα σε όλες! Πώς είστε εσείς και τα μικρά σας; Μαίρη πως πάει η εγκυμοσύνη; Δεν σε ρώτησα σε ποιο μήνα είσαι; Εγώ έχω την αδερφή μου που γεννάει 5-09 και ανυπομονώ να αγκαλιάσω νεογέννητο ξανά μιας και ο δικός μου είναι ένας Ταρζάν που αγκαλιά πρέπει να κοιμάται για να κάτσει 🤣

Είχαμε την βάφτιση την Παρακευή οπότε πλέον επίσημα μιλάμε για τον Μάριο! Πήγαν καλά όλα, κατάφερα να τον έχω ταϊσμένο και ξεκούραστο όταν πήγαμε! στην αρχή έκατσε τέλεια, μετά την βουτιά άρχισε το κλάμα και δεν σταμάτησε ποτέ, και πιστεύω ότι του έφταιγε η ζέστη μιας και ο ένας παπάς είπε να κλείσει το αιρ κοντισιον μην κρυώσει το παιδί ενώ είχε 6282 βαθμούς.. το πως δεν μου άρεσε να ακούω το μωρό να κλαίει τόσο και να μην μπορώ να το πάρω αγκαλιά δεν λέγεται. Ο καημένος όταν πια τελείωσε και τον πήρα επιτέλους αμέσως χώθηκε στην αγκαλιά μου και ηρεμησε. Δεν ξέρω πολύ αγχωτικό μου φάνηκε! τέλος πάντων τελείωσε κ αυτό! 

Σε άλλα νέα έχει λίγες μέρες που επιτέλους φαίνεται να έστρωσε ο ύπνος του! 15-20 μέρες με βασάνιζε πραγματικά, κοιμόταν ελάχιστα και όταν πήγαινα γενικά να τον κοιμίσω έκλαιγε σαν να το σφάζεις ενώ νύσταζε. Από ότι έψαξα sleep regression παθαίνουν στον 4ο, 8ο, 12ο και όντως εμένα είχε διαφορά και στις δύο φάσεις. Τώρα από ότι φαίνεται υποχωρεί αλλά πραγματικά σε αυτές τις μέρες έκανε ένα σωρό νέα πράγματα. Ξεκίνησε να μπουσουλάει, πλέον πιάνεται από όπου βρίσκει και σηκώνεται, προσπαθεί να μιμηθεί λέξεις και κινήσεις και έβγαλε και 3 πάνω δόντια (δύο δρακουλισια και ένα μεσαίο, το άλλο αγνοείται 😅). Δεν ξέρω για εσάς πάντως η φάση αυτή μου φαίνεται η πιο δύσκολη ως τώρα. Είναι ακάθιστος, δεν θέλει αγκαλιά αλλά θέλει και λίγο να είναι πάνω μου, θέλει να πηγαίνει κάτω αλλά είναι επικίνδυνος γιατί ακόμη κάνει βουτιές με τα μούτρα και φυσικά πάει σε ότι γωνιά βρει σε έπιπλο. Ένα μόνιμο κυνηγητό. Και επίσης έχει λίγες μέρες που ξεκίνησε να δαγκώνει να ρουφάει και να τσιμπάει απίστευτα! Έχω γεμίσει μελανιές! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, Nasiad είπε:

Καλησπέρα σε όλες! Πώς είστε εσείς και τα μικρά σας; Μαίρη πως πάει η εγκυμοσύνη; Δεν σε ρώτησα σε ποιο μήνα είσαι; Εγώ έχω την αδερφή μου που γεννάει 5-09 και ανυπομονώ να αγκαλιάσω νεογέννητο ξανά μιας και ο δικός μου είναι ένας Ταρζάν που αγκαλιά πρέπει να κοιμάται για να κάτσει 🤣

Είχαμε την βάφτιση την Παρακευή οπότε πλέον επίσημα μιλάμε για τον Μάριο! Πήγαν καλά όλα, κατάφερα να τον έχω ταϊσμένο και ξεκούραστο όταν πήγαμε! στην αρχή έκατσε τέλεια, μετά την βουτιά άρχισε το κλάμα και δεν σταμάτησε ποτέ, και πιστεύω ότι του έφταιγε η ζέστη μιας και ο ένας παπάς είπε να κλείσει το αιρ κοντισιον μην κρυώσει το παιδί ενώ είχε 6282 βαθμούς.. το πως δεν μου άρεσε να ακούω το μωρό να κλαίει τόσο και να μην μπορώ να το πάρω αγκαλιά δεν λέγεται. Ο καημένος όταν πια τελείωσε και τον πήρα επιτέλους αμέσως χώθηκε στην αγκαλιά μου και ηρεμησε. Δεν ξέρω πολύ αγχωτικό μου φάνηκε! τέλος πάντων τελείωσε κ αυτό! 

Σε άλλα νέα έχει λίγες μέρες που επιτέλους φαίνεται να έστρωσε ο ύπνος του! 15-20 μέρες με βασάνιζε πραγματικά, κοιμόταν ελάχιστα και όταν πήγαινα γενικά να τον κοιμίσω έκλαιγε σαν να το σφάζεις ενώ νύσταζε. Από ότι έψαξα sleep regression παθαίνουν στον 4ο, 8ο, 12ο και όντως εμένα είχε διαφορά και στις δύο φάσεις. Τώρα από ότι φαίνεται υποχωρεί αλλά πραγματικά σε αυτές τις μέρες έκανε ένα σωρό νέα πράγματα. Ξεκίνησε να μπουσουλάει, πλέον πιάνεται από όπου βρίσκει και σηκώνεται, προσπαθεί να μιμηθεί λέξεις και κινήσεις και έβγαλε και 3 πάνω δόντια (δύο δρακουλισια και ένα μεσαίο, το άλλο αγνοείται 😅). Δεν ξέρω για εσάς πάντως η φάση αυτή μου φαίνεται η πιο δύσκολη ως τώρα. Είναι ακάθιστος, δεν θέλει αγκαλιά αλλά θέλει και λίγο να είναι πάνω μου, θέλει να πηγαίνει κάτω αλλά είναι επικίνδυνος γιατί ακόμη κάνει βουτιές με τα μούτρα και φυσικά πάει σε ότι γωνιά βρει σε έπιπλο. Ένα μόνιμο κυνηγητό. Και επίσης έχει λίγες μέρες που ξεκίνησε να δαγκώνει να ρουφάει και να τσιμπάει απίστευτα! Έχω γεμίσει μελανιές! 

Καλησπέρα Νάσια! Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος Μάριος και να τον χαίρεστε! Ευχαριστώ για τον ενδιαφέρον, μπήκα σήμερα 17η εβδομάδα και προς το παρόν όλα βαίνουν καλώς δόξα τω Θεώ! Με το καλό η αδερφή σου, έφτασε σχεδόν η ώρα! Ευτυχώς κι ο δικός μου έχει εδραιώσει πλέον πλήρες πρόγραμμα ημερήσιου και βραδινού ύπνου και ξέρουμε ακριβώς τις ώρες που κοιμάται, οπότε με 5' κούνημα ξεμπερδευουμε. Κατά τα λοιπά, δεν μπουσουλάει ακόμα, το παλεύει, αλλά πέφτει ο γλυκούλης. Όπως το λες κι εσύ βέβαια, όλη την ώρα ψάχνει να πιαστεί από οπουδήποτε να σηκωθεί και αφήνει και τα χέρια για δευτερόλεπτα πριν την τούμπα 😂 Από μπαμπαλισματα που με αγχωνε, ξεκίνησε δόξα τω θεώ λίγες μέρες μετά τον 8ο και πλέον όλη μέρα "μιλάει". Από χειρονομίες βέβαια (που εννοείται ότι με αγχώνει, όπως και οτιδήποτε δυστυχώς) ακόμα τίποτα..θα δούμε! 

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πρίν, mary_33 είπε:

Καλησπέρα Νάσια! Να σας ζήσει ο νεοφώτιστος Μάριος και να τον χαίρεστε! Ευχαριστώ για τον ενδιαφέρον, μπήκα σήμερα 17η εβδομάδα και προς το παρόν όλα βαίνουν καλώς δόξα τω Θεώ! Με το καλό η αδερφή σου, έφτασε σχεδόν η ώρα! Ευτυχώς κι ο δικός μου έχει εδραιώσει πλέον πλήρες πρόγραμμα ημερήσιου και βραδινού ύπνου και ξέρουμε ακριβώς τις ώρες που κοιμάται, οπότε με 5' κούνημα ξεμπερδευουμε. Κατά τα λοιπά, δεν μπουσουλάει ακόμα, το παλεύει, αλλά πέφτει ο γλυκούλης. Όπως το λες κι εσύ βέβαια, όλη την ώρα ψάχνει να πιαστεί από οπουδήποτε να σηκωθεί και αφήνει και τα χέρια για δευτερόλεπτα πριν την τούμπα 😂 Από μπαμπαλισματα που με αγχωνε, ξεκίνησε δόξα τω θεώ λίγες μέρες μετά τον 8ο και πλέον όλη μέρα "μιλάει". Από χειρονομίες βέβαια (που εννοείται ότι με αγχώνει, όπως και οτιδήποτε δυστυχώς) ακόμα τίποτα..θα δούμε! 

Σε ευχαριστώ! Έφτασες 17η κιόλας τι ωραία! Στην δεύτερη μου εγκυμοσύνη ήταν η εβδομάδα που άρχισα να νιώθω τα πρώτα κουνήματα του μωρού! Είδατε και φύλο; 
Ο δικός μου κάνει πολλές χειρονομίες δεν μπορώ να πω, κάνει κουπεπε και λέει ταυτόχρονα Πέπε, κάνει έλα έλα και όλη μέρα παλαμάκια και τώρα άρχισε να κάνει και bye bye και λέει και μπαμπαααι. Τον βάζω λίγο μέσα στη μέρα να βλέπει την αγαπημένη του Ρέιτσελ και προσπαθεί να μιμηθεί ήχους και κινήσεις, ιδιαίτερα έχει ένα τραγούδι που λέγεται bubble gum και λέει συνέχεια τη λέξη με παλαμάκια και ο δικός μου μόλις ξεκινάει χτυπάει χέρια και λέει μπαμπ μπαμπ. Ξέρω λένε δεν κάνει καλό να βλέπουν τηλεόραση αλλά με το συγκεκριμένο όντως βλέπω να έχει μάθει πράγματα, από εκεί έμαθε και το bye 😂 Οπότε αν κάποια φάση δεν κάθεται για κανένα λόγο, του βάζω λίγο Ρέιτσελ και χαίρεται. Σήμερα πχ δεν είδε ούτε λεπτό, αύριο θα δούμε πως θα πάει.
Καλά τα άλλα τον κόβω να περπατάει σύντομα και ο θεός βοηθός!

Εγώ πάντως λέω να μην αγχώνεσαι γιατί απλώς το κάθε παιδί θέλει τον χρόνο του. Κάτι που κάνει το ένα παιδί μπορεί να αργήσει να το κάνει ένα άλλο. Εμένα πάντως πριν ξεκινήσει να τα κάνει αυτά, που πραγματικά τα ξεκίνησε πολύ μαζεμένα, είχε τρελό θέμα με τον ύπνο και τώρα ξαφνικά έγινε άλλο παιδί. Τόσο που λέω θα το ματιάσω και θα χαλάσει πάλι 😂 

Στο μεταξύ έχω άπειρα δώρα από τη βάφτιση και τα περισσότερα θέλουν αλλαγή και δεν ξέρω τι να παίρνω. Είναι και ψηλός και πραγματικά με ζορίζει στο τι νούμερο να πάρω. Μάλλον δεν θα χρειαστούν οσα έχω φέρει ήδη από την αδερφή μου.  Ιδιαίτερα από τα orchestra έχω καμία 10 δώρα που είναι και κάποια ίδια. Θα τα δώσω όλα πίσω και θα πάρω κάθισμα αυτοκινήτου που δεν έχουμε να πιάσει τόπο! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Κορίτσια καλημέρα! Καιρό έχουμε να τα πούμε! Ελπίζω να είστε όλες καλά και τα μωράκια σας το ίδιο! 
Ηθελα να σας ρωτήσω αν ξέρετε γι αυτά τα voucher των παιδικών σταθμών; Τον επόμενο Σεπτέμβρη (σε ένα χρόνο από τώρα θα μου πείτε αλλά τα ψάχνω από τώρα) πρόκειται να τους γράψω σε παιδικό. Πήγα χθες και είδα έναν εδώ στην περιοχή μας που έχει φήμη πως είναι ο καλύτερος και οι θέσεις γίνονται ανάρπαστες. Τα λεφτά που μου είπαν ήταν αρκετά- είναι βέβαια και δύο τα παιδιά- και ξέχασα να τους ρωτήσω τι παίζει με τα voucher. Ισχύουν μόνο για τους δημόσιους σταθμούς ή μπορείς να επιδοτηθείς και για ιδιωτικούς και αν ναι πρέπει πρώτα να εγκριθεί η αίτηση σου και μετά κάνεις εγγραφή στο σταθμό; 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 6 λεπτά , Fay_ είπε:

Κορίτσια καλημέρα! Καιρό έχουμε να τα πούμε! Ελπίζω να είστε όλες καλά και τα μωράκια σας το ίδιο! 
Ηθελα να σας ρωτήσω αν ξέρετε γι αυτά τα voucher των παιδικών σταθμών; Τον επόμενο Σεπτέμβρη (σε ένα χρόνο από τώρα θα μου πείτε αλλά τα ψάχνω από τώρα) πρόκειται να τους γράψω σε παιδικό. Πήγα χθες και είδα έναν εδώ στην περιοχή μας που έχει φήμη πως είναι ο καλύτερος και οι θέσεις γίνονται ανάρπαστες. Τα λεφτά που μου είπαν ήταν αρκετά- είναι βέβαια και δύο τα παιδιά- και ξέχασα να τους ρωτήσω τι παίζει με τα voucher. Ισχύουν μόνο για τους δημόσιους σταθμούς ή μπορείς να επιδοτηθείς και για ιδιωτικούς και αν ναι πρέπει πρώτα να εγκριθεί η αίτηση σου και μετά κάνεις εγγραφή στο σταθμό; 

Πρέπει να δέχετε voutcer ο σταθμός . Δεν δέχονται όλοι πρέπει να είναι συμβεβλημένοι . Δέχονται Κ ιδιωτικοί απλά όχι όλοι.

Μπορεις να γραφτείς Κ από πριν δεν έχει σημασία αν θες οπωσδήποτε να πας σε ένα σταθμό. 

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Fay_ είπε:

Κορίτσια καλημέρα! Καιρό έχουμε να τα πούμε! Ελπίζω να είστε όλες καλά και τα μωράκια σας το ίδιο! 
Ηθελα να σας ρωτήσω αν ξέρετε γι αυτά τα voucher των παιδικών σταθμών; Τον επόμενο Σεπτέμβρη (σε ένα χρόνο από τώρα θα μου πείτε αλλά τα ψάχνω από τώρα) πρόκειται να τους γράψω σε παιδικό. Πήγα χθες και είδα έναν εδώ στην περιοχή μας που έχει φήμη πως είναι ο καλύτερος και οι θέσεις γίνονται ανάρπαστες. Τα λεφτά που μου είπαν ήταν αρκετά- είναι βέβαια και δύο τα παιδιά- και ξέχασα να τους ρωτήσω τι παίζει με τα voucher. Ισχύουν μόνο για τους δημόσιους σταθμούς ή μπορείς να επιδοτηθείς και για ιδιωτικούς και αν ναι πρέπει πρώτα να εγκριθεί η αίτηση σου και μετά κάνεις εγγραφή στο σταθμό; 

Καλησπέρα Φαίη! Είμαστε καλά και ελπίζω και όλες με τα μικρά μας! Έκανες τα χαρτιά σου για τα voucher φέτος; Έχω τα έκανα γιατί κάτι είχα δει οτι φέτος θα είναι για δύο χρόνια αλλά δεν ξέρω αν όντως ισχύει γιατί όταν μου έβγαλε πια το voucher είναι μόνο για 25-26. Ίσως απλά του χρόνου να μην πρέπει να κάνω ξανά; Δεν έχω ιδέα, θα φανεί.. Εδώ σε εμάς πάντως κανονικά όλοι οι ιδιωτικοί δέχονται και με τη χρήση του βγαίνει 70-100€ το μήνα με διατροφή. Στην ουσία την διατροφή πληρώνεις κ όχι τον παιδικό. Κατά τα άλλα ακόμη κ εδώ οι θέσεις είναι ανάρπαστες και πρέπει να κλείσεις από νωρίς. Φανταζομαι ότι αν δεν τα πας τελικά δεν υπάρχει θέμα θα δώσουν τη θέση τους κάπου αλλού. 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 41 λεπτά , Nasiad είπε:

Καλησπέρα Φαίη! Είμαστε καλά και ελπίζω και όλες με τα μικρά μας! Έκανες τα χαρτιά σου για τα voucher φέτος; Έχω τα έκανα γιατί κάτι είχα δει οτι φέτος θα είναι για δύο χρόνια αλλά δεν ξέρω αν όντως ισχύει γιατί όταν μου έβγαλε πια το voucher είναι μόνο για 25-26. Ίσως απλά του χρόνου να μην πρέπει να κάνω ξανά; Δεν έχω ιδέα, θα φανεί.. Εδώ σε εμάς πάντως κανονικά όλοι οι ιδιωτικοί δέχονται και με τη χρήση του βγαίνει 70-100€ το μήνα με διατροφή. Στην ουσία την διατροφή πληρώνεις κ όχι τον παιδικό. Κατά τα άλλα ακόμη κ εδώ οι θέσεις είναι ανάρπαστες και πρέπει να κλείσεις από νωρίς. Φανταζομαι ότι αν δεν τα πας τελικά δεν υπάρχει θέμα θα δώσουν τη θέση τους κάπου αλλού. 

Καλησπέρα Νασια! Ωχ λες να έπρεπε να τα κάνω από φέτος; Ας ελπίσουμε να μπορώ και του χρόνου. Νομίζω καλοκαίρι γίνονται οι αιτήσεις, σωστά;
 Εγώ πάλι μπήκα σε μια λίστα που βρήκα αναρτημένη με το ποιοι σταθμοί δέχονται voucher και κοντά σε εμάς δεν βρήκα κανέναν… τι να πω θα το ψάξω καλύτερα μόλις βρω λίγη ηρεμία (λέμε τώρα 🤭)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Fay_ είπε:

Καλησπέρα Νασια! Ωχ λες να έπρεπε να τα κάνω από φέτος; Ας ελπίσουμε να μπορώ και του χρόνου. Νομίζω καλοκαίρι γίνονται οι αιτήσεις, σωστά;
 Εγώ πάλι μπήκα σε μια λίστα που βρήκα αναρτημένη με το ποιοι σταθμοί δέχονται voucher και κοντά σε εμάς δεν βρήκα κανέναν… τι να πω θα το ψάξω καλύτερα μόλις βρω λίγη ηρεμία (λέμε τώρα 🤭)

Μην σε τρομάζω άδικα, ίσως δεν ισχύει και να διάβασα καμιά βλακεία ή να ισχύει αλλά να το κάνουν για ευκολία των γονιών αλλά να γίνονται κάθε χρόνο από νέους γονείς που δεν έκαναν την προηγουμένη χρονιά και άδικα να μην χρειάζεται να το κάνεις κάθε χρόνο αν το πήρες. Καλοκαίρι ήταν νομίζω Ιούλιο η Αύγουστο κάπου προς το τέλος των φορολογικών. Εγώ να σου πω νόμιζα ότι δέχονται όλοι γιατί η αδερφή μου τόσα χρόνια με τα δικά της άλλαξε 2-3 και δέχονταν. Φυσικά έχουμε και άλλους παιδικούς οπότε ίσως να μην δέχονται κάποιοι κι απλά δεν το ξέρω. 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...