Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Cafe Νοέμβριος 2009


CoffeeFilter

Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 44,7k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • aleca

    6117

  • omorfakia

    4099

  • mary77

    3427

  • kimi

    2958

Περισσότερες δημοσιεύσεις

  • aleca

    aleca 6.117 δημοσιεύσεις

  • omorfakia

    omorfakia 4.099 δημοσιεύσεις

  • mary77

    mary77 3.427 δημοσιεύσεις

  • kimi

    kimi 2.958 δημοσιεύσεις

Posted Images

eleni1....24/01 - 04/11....αγορακι (2o)....ΜΗΤΕΡΑ Να σου ζήσει!!!! 20.10.09

ΜARIANTHI611.....26/01 - 01/11.......αγορακι Να σου ζήσει!!!!!! 27.10.09

EYANTHIA..27/01 - 03/11...αγορακι....ΑΘΗΝΑ....ΕΛΕΝΑ..Να σου ζήσει!!!! 4.11.09

georgiailias..........27/01 - 14/11.......αγορακι

γωγω21.............28/01 - 05/11.......αγορακι...... ΧΑΝΙΑ... ΚΛΙΝΙΚΗ ΚΑΠΑΚΗ

xenia81..............28/01 - 04/11.......κοριτσακι....Να σου ζήσει 26.10.09

zoan..................31/01 - 06/11

kalliopaki...30/01 - 10/11...κοριτσακι...ΘΕΣ/ΝΙΚΗ....Να σου ζήσει !!!

kamelia.........30/01 - 07/11....κοριτσάκι....ΙΑΣΩ ....Να σου ζήσει 26.09.09

sabrina...............31/01 - 06/11........αγορακι

riana......01/02 - 07/11.......κοριτσακι....ΜΗΤΕΡΑ (2ο)..Να σου ζήσει !!! 1.11.09

eleni26...01/02 - 07/11.......αγορακι....ΕΛΕΝΑ....Να σου ζήσει!!! 7.11.09

goofy.................02/02 - 10/11 (2ο)....εγώ..λέω αγοράκι, εκείνο σταυρώνει τα πόδια και δεν μας αφήνει να δούμε....ΙΑΣΩ ή ΕΛΕΝΑ

casin..................03/02 - 10/11.......κοριτσάκι

theano1980.........03/02 - 12/11 (1ο)...κοριτσάκι. Νοσοκομειο Αλεξανδρούπολης... να σου ζήσει! 28.10.09

dalida........04/02 - 11/11.......αγοράκι (3ο).........ΠΓΝΠ...Να σου ζήσει! 29.10.09

msxbz............................15/11.......αγορακι.....MHTEPA

niania..................05/02 - 11/11.......αγοράκι....ΛΗΤΩ

eyagelia...............05/02 - 12/11 ......????....ΜΗΤΕΡΑ (2ο)

kimi.....................06/02 - 13/11.......κοριτσακι....ΙΑΣΩ (2ο)

Rodia...................06/02 - 13/11.......κοριτσακι.....ΜΗΤΕΡΑ

minoui..................06/02 - 13/11

GEORGI................07/02 - 14/11........???+???............ΙΑΣΩ

pikoulinaki.............07/02 - 15/11 (2o)

chicken..07/02 - 14/11..κοριτσάκι ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ..Να σου ζήσει 28.10.09

omorfakia....08/02 - 15/11...αγορακι....AΛΕΞΑΝΔΡΑ (3ο)..Να σου ζήσει 2.11.09

Thessalonikia-Mother...08/02-15/11....αγοράκι 3ο......ΙΑΣΩ

ΖΩΗ ΚΑΝ..............10/02 - 17/11.......κοριτσακι(1ο)........ΑΡΕΤΑΙΕΙΟ

elen07.................10/02 - 17/11 (2o)

olibia...........................- 18/11

odi......................11/02 - 19/11.......αγορακι

irida85.................12/02 - 20/11.......κοριτσακι.....ΚΕΡΚΥΡΑ

Spiroulina.............12/02 - 13/11.......κοριτσακι (2ο) ΑΡΕΤΑΙΕΙΟ

jtse........12/02 - 22/11 .....κοριτσάκι (2o) ΕΛΕΝΑ...Να σου ζήσει!!!!!27.10.09

Aggela32..............13/02 - 20/11......κοριτσάκι...ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ

mary1..................13/02 - 21/11......κοριτσακι.......ΙΑΣΩ (3o)

Αspa..13/02 - 20/11...αγορακι 1ο.....ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ...7.11.09 Να σου ζήσει!!!!

Mac69......................... - 21/11

marlen................ 16/02 - 23/11......κοριτσι (3ο)πρώτα ο θεός.....ιασω

ΒΑΣΩΚΑΙΧΑΡΗΣ.....16/02 - 23/11

nina1980..............17/02 - 29/11......αγορακι

antigonii...............17/02 - 27/11 (2o)

annoula79....17/02 - 24/11...κοριτσάκι+κοριτσάκι...ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΟΔΟΥ...Να σου ζήσουν!! 2.11.09

mary77....17/02 - 24/11....κοριτσακι +αγορακι...ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ.....Να σου ζήσουν!! 5.11.09

Ρούλα37...............18/02 - 25/11

irka......................18/02 - 25/11......αγορακι.....ΜΗΤΕΡΑ

eirtap...................18/02 - 25/11......αγορακι....ΓΕΝΕΣΙΣ (2ο)

elenie...................18/02-25/11.......αγορακι....ΙΑΣΩ (1ο)

αγορομανα............20/02 - 27/11......αγορακι (2ο)

markellos.......20/02 - 27/11....κοριτσακι...ΜΗΤΕΡΑ (2ο) ΝΑ ΣΟΥ ΖΉΣΕΙ 21.10.2009

mitsaki..................21/02 - 29/11.....αγορακι........ΜΗΤΕΡΑ

ΕΥΗ Γ....23/02 - 30/11...αγορακι+κοριτσακι...ΘΕΣ/ΝΙΚΗ....μαλλον ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ...Να σου ζήσουν!! 2.11.09

boymama..............23/02 - 30/11.....αγορακι....MHTEPA

gioulies.................24/02 - 30/11.......κοριτσάκι........ΙΑΣΩ

tzia......................26/02 - 3/12........ κοριτσάκι........ΑΡΕΤΑΙΕΙΟ ή ΛΗΤΩ

rica......................27/02 - 4/12

aleca....................01/03 - 23/11....αγοράκι (2ο).........ΙΑΣΩ

Link to comment
Share on other sites

ουφ επιτέλους!!!!


Απο τ'ουρανου τα βαθη και απ'της γης την αγκαλια φωλιασαν μες την ψυχη μου δυο καταλευκα πουλια

Το'να ηρθε καλοκαιρι σαν αχτιδα από φως εγινε, η υπαρξη μου Μιχαηλ 'ο άγγελος'

τ'αλλο εφτασε Χειμωνα στο σκοταδι αστερακι, εγινε η αναπνοη μου θα τον λεω Δημητρακη

12.07.2006 --------- 18.11.2009

221882cb0gkyh7q4.gif

kpo41uccq3f2qz2w.pngejdnpdkk9gcs5nb6.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αμάν έκαν για να ξαναμπω ο στόκος!!!!! Και περιμένουμε γεννητούρια όχι τίποτα άλλο!!!!!! Καλημέρα κοριτσάκια μου και καλή εβδομάδα!


Απο τ'ουρανου τα βαθη και απ'της γης την αγκαλια φωλιασαν μες την ψυχη μου δυο καταλευκα πουλια

Το'να ηρθε καλοκαιρι σαν αχτιδα από φως εγινε, η υπαρξη μου Μιχαηλ 'ο άγγελος'

τ'αλλο εφτασε Χειμωνα στο σκοταδι αστερακι, εγινε η αναπνοη μου θα τον λεω Δημητρακη

12.07.2006 --------- 18.11.2009

221882cb0gkyh7q4.gif

kpo41uccq3f2qz2w.pngejdnpdkk9gcs5nb6.png

Link to comment
Share on other sites

ουφφφφφφφφφφφ το βρηκα!!!!!!!!!!! επιτελους!!!!!!!

καλοριζικο το καφε μας με πολλα πολλα ευχαριστα και πολλα στρουμπουλα μωρακια!!!!!!!!!!

καλημερουδια!!!!!!!!!!


Having a place to go is home, having someone to love is family, having both is a blessing...

NU1vp2.pngoz0Tp2.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουμε τικεράκια και αβαταρ... κλαψ!!! Το Μητσα΄κι και η Ίρκα πρεπει να έχουν αγκαλιά τα μωράκια τους τώρα!!!!


Απο τ'ουρανου τα βαθη και απ'της γης την αγκαλια φωλιασαν μες την ψυχη μου δυο καταλευκα πουλια

Το'να ηρθε καλοκαιρι σαν αχτιδα από φως εγινε, η υπαρξη μου Μιχαηλ 'ο άγγελος'

τ'αλλο εφτασε Χειμωνα στο σκοταδι αστερακι, εγινε η αναπνοη μου θα τον λεω Δημητρακη

12.07.2006 --------- 18.11.2009

221882cb0gkyh7q4.gif

kpo41uccq3f2qz2w.pngejdnpdkk9gcs5nb6.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Από ό,τι καταλαβαίνω μόνο κειμενάκια μπορούμε να γράψουμε.... πάλι θα πρέπει να βγάλω το ποιητικό μου ταλεντο Μαρλεν!!!!!


Απο τ'ουρανου τα βαθη και απ'της γης την αγκαλια φωλιασαν μες την ψυχη μου δυο καταλευκα πουλια

Το'να ηρθε καλοκαιρι σαν αχτιδα από φως εγινε, η υπαρξη μου Μιχαηλ 'ο άγγελος'

τ'αλλο εφτασε Χειμωνα στο σκοταδι αστερακι, εγινε η αναπνοη μου θα τον λεω Δημητρακη

12.07.2006 --------- 18.11.2009

221882cb0gkyh7q4.gif

kpo41uccq3f2qz2w.pngejdnpdkk9gcs5nb6.png

Link to comment
Share on other sites

εμενα ομως στο πινακα ελεγχου φαινεται το αβαταρ με το ελεφαντακι μου αλλα εδω δν το δειχνει... ουτε τικερ παιρνει... μαλλον το φτιαχνουν ακομα!

ααααααααα και αν πατησω αυτο το λινκ που δειχνει απο κατω απο αυτα που γραφω με παει αμεσως στο τικερακι μου!!!!!!!!!!!!!!!!! με τις ημερομηνιες κλπ


Having a place to go is home, having someone to love is family, having both is a blessing...

NU1vp2.pngoz0Tp2.png

Link to comment
Share on other sites

ρε τι πάθαμε όλες σήμερα...


Απο τ'ουρανου τα βαθη και απ'της γης την αγκαλια φωλιασαν μες την ψυχη μου δυο καταλευκα πουλια

Το'να ηρθε καλοκαιρι σαν αχτιδα από φως εγινε, η υπαρξη μου Μιχαηλ 'ο άγγελος'

τ'αλλο εφτασε Χειμωνα στο σκοταδι αστερακι, εγινε η αναπνοη μου θα τον λεω Δημητρακη

12.07.2006 --------- 18.11.2009

221882cb0gkyh7q4.gif

kpo41uccq3f2qz2w.pngejdnpdkk9gcs5nb6.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...