Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • πρίν από 29 λεπτά , Angot είπε:

      ρε κορίτσια ειμαι 29 και μόλις σηκωθώ νιώθω τεράστιο βάρος στη κοιλιά! ειδικά από το απόγευμα και μετά ! είναι λες και θα μου πέσει κάτω το μωρο, παω τουαλέτα και γυρίζω μετά να ξαπλώσω γιατί δεν αντέχω ! έχει να κάνει και με την ξάπλα ή είναι φυσιολογικό η να πάρω τον γιατρο;

      Να ανησυχήσεις εάν έχεις φριχτους πόνους,αν περάσουν κάποιες ώρες χωρίς να νιώσεις το μωρό,αν έχεις αίμα,αν έχεις πολλά υγρά σαν ούρα και αν κάνεις πολλές συσπάσεις.Το να σου "πέσει" το μωρό δεν γίνεται έτσι απλά.Αν σε κάνει να είσαι πιο ήρεμη,να τον πάρεις τηλ να σε καθησυχάσει 

Πρόβλημα με την σελιδα


Recommended Posts

Just now, Vasoth. είπε:

Εστειλα μνμ κ μου απαντησαν οτι πρεπει να κανω hard refresh κ κατι αλλο αλλα δεν εχω ιδεα πως γινεται οτι να ναι!επισης εμενα στο ταμπλετ μου βγαζει ενα εικονιδιο διπλα στις ειδοποιησεις που ειναι οι τελευταιες απαντησεις απο τα θεματα που παρακολουθουσα. Οτι εγινε χειροτερο εγινε τεσπα!

Ναι καλα οκ ακριβώς το ίδιο μου έστειλαν και εμένα αγάπη αλλά δεν παιζει ρολο αυτό τελικά δηλαδή ολες όσες έχουμε αυτό το πρόβλημα έχουμε πρόβλημα με το κινητό η τον υπολογιστη αν μην τι άλλο κατέχω απο υπολογιστές το προβλημα είναι αοο αυτους καθαρά και εγώ το εκανα αυτό που λες αλλά τα έκανε χειρότερα

  • Μου αρέσει 1

xfHlp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Just now, Giotitsa είπε:

@Vasoth.και @Nicol_μπειτε και εσείς εδώ να πείτε οτι Εχετε ακριβως το ίδιο πρόβλημα

Εννοείται πως εχουμε ακομα θεμα με το φόρουμ το εχουμε ξαναγράψει. Καντε κατι βρε παιδιά. .

  • Μου αρέσει 2

DanXp2.png

Link to comment
Share on other sites

On 19/3/2019 at 7:21 ΜΜ, ΒαλεντιναΧρηστος είπε:

Νομιζω πως με την συντηρηση εγιναν χειροτερα τα πραγματα!!!

 

 

On 19/3/2019 at 6:56 ΜΜ, ΒαλεντιναΧρηστος είπε:

Κ εμενα topic λεει κ απλα καποιες φορες δεν κανει ανανεωση κ μ βγαζει ενα μνμ οτι η σελιδα κανει συντηρηση αλλα μετα απο 5λεπτα μπαινει!!!

 

13 ώρες πρίν, alina80 είπε:

Τι να πω. Είδαμε και εμείς που τόσες γράφουμε ότι βγαίνουν μόνο πωλήσεις στις τελευταίες απαντήσεις πάλι δεν βλέπω ενδιαφέρον. 

 

13 ώρες πρίν, Vasoth. είπε:

Εστειλα μνμ κ μου απαντησαν οτι πρεπει να κανω hard refresh κ κατι αλλο αλλα δεν εχω ιδεα πως γινεται οτι να ναι!επισης εμενα στο ταμπλετ μου βγαζει ενα εικονιδιο διπλα στις ειδοποιησεις που ειναι οι τελευταιες απαντησεις απο τα θεματα που παρακολουθουσα. Οτι εγινε χειροτερο εγινε τεσπα!

 

12 ώρες πρίν, Nicol_ είπε:

Εννοείται πως εχουμε ακομα θεμα με το φόρουμ το εχουμε ξαναγράψει. Καντε κατι βρε παιδιά. .

Γειά σας

δεν έχουμε λάβει κανένα παράπονο για το θέμα που αναφέρετε που το λέτε " topic"  . Παρακαλούμε στείλτε μας στο email μήνυμα με κάποια εικόνα αλλίως δνε μπορούμε να μαντέψουμε πως είναι αυτό που βλέπετε. Θα είναι αδύνατον. Μέχρι τώρα πρώτη φορά ακούμε για αυτό το θέμα, απο εσάς, εδώ σε δημόσιο θέμα αντί σε κάποιο email έτσι ώστε να το αναλάβουν οι τεχνικοί. 

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε γενικότερα, (για το παραπάνω δεν ξέρουμε εάν δεν μας το δείξει κάποιος) οφείλεται στο ότι οι συσκευές, κάποιων μελών, όχι όλων, έχουν κρατήσει κάποια δεδομένα που προέρχονται από τον προηγούμενο server,  πριν τις αλλαγές. 

Το φόρουμ δεν έχει αυτή τη στιγμή βλάβη, την βλάβη την έχουν οι συσκευές οι οποίες δεν ανανεώνουν τα νέα στοιχεία από τον νέο σέρβερ και δεν τα αντικαθιστούν  σβήνοντας τα παλιά στοιχεία. 

Κάποιες φορές και ο router σας έχει ικανότητα να κρατάει κάποια δεδομένα άρα χρειάζεται σε κάποιες περιπτώσεις μια επανεκκίνηση του router. 

Εάν δεν ολοκληρώσετε τις αλλαγές που έχουμε συστήσει μέσω email, ή πμ, σε όσους έχουν έρθει σε επαφή μαζί μας, δεν θα διορθωθούν.

Στην περίπτωση που δεν ξέρετε ή δεν μπορείτε να κάνετε αυτές τις αλλαγές θα χρειαστεί να ζητήσετε βοήθεια από κάποιον που να μπορεί.

Οι διαδικασίες αυτές είναι πάρα πολύ απλές,  συνήθως αποτελούν απλώς το πάτημα ενός ή δύο κουμπιών , τα οποία υπάρχουν σε όλες τις εφαρμογές , browsers ή υπολογιστές. 

Θα είναι αδύνατον να βοηθήσουμε κάποιον που έχει πρόβλημα εάν δεν έρθει σε επαφή μαζί μας ξεχωριστά ανά περίπτωση. Δεν μπορεί να γίνει αυτό δημόσια, γιατί κάθε μέλος έχει άλλη συσκευή, άλλο browser .... ή έχει θέμα με την μία σελίδα και όχι με την άλλη. 

Στα μέλη που επικοινώνησαν μαζί μας, το feedback που είχαμε εξαιρουμένου του 1μέλους (giotitsa) είναι ότι το πρόβλημά τους λύθηκε. Εάν δεν μας ξαναγράψουν να μας πουν ότι δεν λύθηκε, θα είναι αδύνατο να βοηθήσουμε. 

Παρακαλούμε στείλτε μας email στο [email protected] έτσι ώστε να μπορέσουμε να επιληφθούμε του θέματος στην/στον καθένα από εσάς ξεχωριστά! 

το θέμα κλειδώνεται, όσοι δούν το θέμα και αντιμετωπίζουν προβλήματα, παρακαλούμε να μας στείλουν εμαιλ αναλυτικά με ακριβώς το πρόβλημα που έχουν. 

Προτείνουμε όμως έτσι και αλλιώς πριν κάνετε αυτό, να πείτε σε κάποιον να σας βοηθήσει να κάνετε 

clean cache  & hard refresh    των browsers που χρησιμοποιείτε από τις συσκευές που χρησιμοποιείτε. 

Για το restart του router στον οποίο βρίσκεστε και αυτό είναι σχετικά απλό!

Εμείς προωθούμε τις οδηγίες που υπάρχουν στο διαδίκτυο για αυτούς τους ορισμούς αλλά δεν είναι τίποτα παραπάνω ή παρακάτω από ότι μπορείτε και εσείς απλώς να αναζητήσετε μέσω του διαδικτύου για την συσκευή & τον browser σας  - το σημειώνουμε αυτό για εξοικονόμηση χρόνου & συντομία! 

 

προσοχή, αν μπορείτε σημειώστε μας από ποιά ημέρα !!!! αρχίσατε να έχετε προβλήματα. 

Αυτό θα μας βοηθήσει να έχουμε εικόνα του ποιά αλλαγή έχει επηρεάσει την δική σας εικόνα/συσκευή, για να το προωθήσουμε στους τεχνικούς του λογισμικού. 

 


Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας 
το θεμα με την λεξη “topic” στην λίστα νέων δημοσιεύσεων,εχει προωθηθεί στο software support της invision και ειναι ασχετο με την αλλαγη σέρβερ και το θεμα cache. 
 
 Για όλα τα υπόλοιπα παρακαλούμε όπως προαναφέραμε στείλτε email στο 
 Για όσους δεν καταφέρνουν το καθάρισμα της μνήμης και δεν έχουν πρόσβαση σε κατάστημα ή κάποιον άνθρωπο που μπορεί να τους βοηθήσει θα πρέπει να κανονιστεί ραντεβού με το πρόγραμμα teamviewer για σύνδεση μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης  των τεχνικών μας  με την συσκευή σας.

Ακολουθήστε μας και στο Instagram!

follow_cafe.jpgfollow_insta.png

 💗LIFE, needs to be full of FUN. Η ζωή πρέπει να είναι γεμάτη από χαρά.💗

Link to comment
Share on other sites

Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...