Όλες οι κατηγορίες των Καφέ
Υποενότητες
-
- 15,7k
- δημοσιεύσεις
-
- 194,1k
- δημοσιεύσεις
-
- 443,7k
- δημοσιεύσεις
-
- 16,4k
- δημοσιεύσεις
-
- Φούξια κουρτινόξυλο
- Από gemini11,,
-
- 4,8k
- δημοσιεύσεις
-
- 773
- δημοσιεύσεις
-
- 55
- δημοσιεύσεις
-
- 258,4k
- δημοσιεύσεις
183 θέματα σε αυτή την ενότητα
-
- 0 απαντήσεις
- 288 εμφανίσεις
Κορίτσια χαρίζεται gonal 300 που λήγει 7/2026 την έχω στο ψυγείο αν κάποια τη χρειάζεται να μου στείλει πμ
Last reply by ek3001, -
Διαφημίσεις
-
- 2 followers
- 3 απαντήσεις
- 1,2k εμφανίσεις
Καλησπέρα, έχω σχέση 8 χρόνια η οποία σχέση έχει περάσει πολλά Το πρόβλημα είναι ότι δεν με σέβεται κάποιες φορές μου μιλάει λες κ είμαι η πιο τελευταία 1,5 χρόνια συζουμε μαζί είναι παλιάς εποχής ότι στο σπίτι κάνει δουλειές μόνο η γυναίκα κ ότι ο άντρας μόνο δουλειά πολλές φορές.με απειλή ότι θα φύγει κ ότι το καλοκαίρι φέτος δεν θα το βγάλουμε Δεν κατανοεί τ κούραση μου παρά μόνο κοιτά να περνάει καλά εκείνος Σήμερα με χάλασαν κάποιες κουβέντες κ δεν απάντησα για να μην ακούει η γειτονιά Μου είπε αν δεν κάνεις φαγητά που θέλω θα τα κάνω άνω κάτω, μου κάνει παρατηρήσεις για το σπίτι ενώ παλεύω καθημερινά αλλά αν δεν προσέχ…
Last reply by MoM24, -
- 1 follower
- 0 απαντήσεις
- 461 εμφανίσεις
Καλημέρα σε όλους. Είμαι στα 42 και στην 4η εξωσωματική μας. Τελικά μέχρι στιγμής έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα, αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς και φοβάμαι να ενθουσιαστώ. Έχουμε κάνει 3 καλές χοριακές και την Πέμπτη έχουμε τον πρώτο μας υπέρηχο. Θα τον κάνουμε στο κέντρο που πετύχαμε. Ωστόσο, επειδή το κόστος στο ιδιωτικό είναι υψηλό για εμάς, σκεφτήκαμε με τον άντρα μου να βρούμε έναν γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο, στο Αλεξάνδρα ή στο Έλενα, να πάμε από τον 2ο υπέρηχο και μετά και να παρακολουθούμε εκεί κανονικά την κύηση. Εξετάσεις, υπερήχους, τα πάντα.. Θα εκτιμούσα την βοήθειά σας για 1-2 γιατρούς. Μου έχουν αναφέρει κάποια ονόματα, και θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί …
Last reply by Εύη - Εύη, -
- 1 follower
- 7 απαντήσεις
- 20,1k εμφανίσεις
Καλημέρα κορίτσια είμαι παντρεμένη σχεδόν 2 χρόνια και με αυτόν τον άνθρωπο είμαστε 8 χρόνια μαζί έχουμε και μια κορούλα 15 μηνών Με απασχολεί πολύ καιρό τώρα το ότι δεν κάνουμε τίποτα οι 2 μας κάθε φορά που του το αναφέρω δεν αλλάζει κάτι και δεν καταλήγουμε πουθενά Γενικά είναι υπέροχος άνθρωπος και πατέρας αλλά από τότε που γέννησα νιώθω ότι είμαι μόνο μαμά και τίποτα άλλο δεν βγαίνει συχνά μόνος του με φίλους αλλά κάποιες φορές πάει να δει μπάλα εγώ από την άλλη μια φορά έχει τύχει τέλος πάντων Είχα καιρό που του έλεγα να βγούμε να δούμε μια ταινία που ήθελα πολύ και το μωρό να το αφήσουμε στην μαμά μου αλλά τελικά δεν πήγαμε γιατί δεν ήθελε δεν έδωσε…
Last reply by RedRose, -
- 8 απαντήσεις
- 2,1k εμφανίσεις
Καλησπέρα, Διδυμομανούλες αλλά και όποια μπορεί να γνωρίζει, το διαστημα για την άδεια μητρότητας απο τον οαεδ (9μηνο) αυξάνεται στα διδυμα; γιατι βλεπω οτι στην αίτηση μου βγάζει να επιλέξω ξεχωριστά τα αμκα του κάθε παιδιού. Το έψαξα στο chat gpt και αναφέρει κατι τέτοιο, γιατι στο 1555 δεν απαντάει κανείς..
Last reply by Nima21, -
- 1 follower
- 1 απάντηση
- 10,3k εμφανίσεις
Καλησπέρα σας θα ήθελα αν έχετε προσωπική εμπειρία είμαι έγκυος στην 22 εβδομάδα έκανα αγωγή για αγχώδη διαταραχή την σταμάτησα λόγο εγκυμοσύνη τώρα όμως είμαι πάλι χάλια με κρίσεις πανικού και κλάμα οι γιατροί μου είπαν να ξεκινήσω ξανά την αγωγή ζολοφτ έχει κάποια από εσάς εμπειρία 🍼
Last reply by Angelaagg, -
- 14 followers
- 567 απαντήσεις
- 110,9k εμφανίσεις
Καλημέρα κορίτσια και αγόρια! Χριστός Ανέστη! Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου. Είναι ο τρίτος μήνας προσπάθειας για εγκυμοσύνη αλλά Τζιφός. Τον πρώτο μήνα πολύ χαλαρά... 1-2 επαφές τις γόνιμες μέρες, του επόμενους δύο μήνες πολύ πιο συστηματικά. Τώρα περιμένω περίοδο 25/4. Αλλά έκανα σήμερα τεστ και βγήκε ξεκάθαρα αρνητικό και δεν έχω κάποιο σύμπτωμα περίεργο οπότε φαντάζομαι θα αδιαθετησω ξανά.... Εσείς προσπαθείτε; Έχετε ήδη μωράκι; Σας ήρθε εύκολα; Θα με βοηθούσε η ιστορία σας
Last reply by Life26, -
- 5 followers
- 544 απαντήσεις
- 173,8k εμφανίσεις
@playbunny @Zina21 @Nansy29 @Φούφη Το θαύμα ολοκληρώθηκε με την γέννηση των παιδιών μας. Ας μοιραστούμε με χαρά τις εμπειρίες μας τις φοβίες και τις γνώσεις μας η μία με την άλλη Καλώς ήρθαμε στον κόσμο των διδύμων κοριτσάκια μου. Προσθέστε φυσικά στην παρέα μας όσες μανούλες ξέρετε να έχουν δίδυμα ♡
Last reply by thinking, -
- 7 followers
- 1,1k απαντήσεις
- 156,5k εμφανίσεις
Καλησπέρα συναγωνιστριες Από προχθές ξεκίνησα cyclacur 2 το πρωί 2 το βράδυ ώστε να αναπτυχθεί το ενδομητριο και να προχωρήσουμε στην εμβρυομεταφορα την Δευτέρα που μας έρχεται θα περνω 2 πρωί 2 μεσημέρι και 2 βράδυ και Παρασκευή 4-10 κάνω υπέροχο και κάποιες εξετάσεις για να δούμε αν είναι όλα οκ ,έχετε κάποιο tip για αυτές τις μέρες...έχω κατά αγχωθεί μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί τα χρόνια περνάνε. Οποία γνωρίζει κάτι θα ήθελα την άποψη της ευχαριστώ
Last reply by Argy35, -
- 1 follower
- 0 απαντήσεις
- 6,1k εμφανίσεις
Καλημέρα θέλω γνώμες έχω δύο κορίτσια η μια μου η κόρη που είναι 8 χρονών είναι ένα πολύ ζωηρό και αθλητικό παιδί με τρομερό ταλέντο στον αθλητισμό γενικά σε ποιο άθλημα και να την γράψω τα πάει καλά είναι δυναμική κάλλη γραμμή έχει κοιλιακούς από τώρα ευλύγιστη πηγαίνει 2 χρόνια κολύμβηση και θα συνεχίσουμε και φέτος είναι υπερβολικά καλή στον χορο σε όλους τους χορους και την έγραψα και χορο. το θέμα είναι ότι συνεχώς κάνει ακροβατικά ακραία Κ όλος ο κόσμος με πιάνει να μου πει ότι το παιδί μήπως πηγαίνει ρυθμική ή κάτι τέτοιο όλοι μου λένε ότι είναι απίστευτη κάνει πράγματα στις παιδικές χαρές πολύ ριψοκίνδυνα Κ προσπαθώ να βρω κάτι που θα σταματήσει να τα κάνει έξω κα…
Last reply by EIRINI SPI, -
- 1 follower
- 5 απαντήσεις
- 6,2k εμφανίσεις
Καλησπέρα! Θα ήθελα τα φώτα οποιασδήποτε διδυμομανούλας σχετικά με καρότσι και αν τη βόλεψε η συγκεκριμένη αγορά. Δυστυχώς εδώ που μένω δεν εχω τη δυνατότητα να τα δω από κοντά τα περισσότερα και να τα δοκιμάσω, αλλα κατά πάσα πιθανότητα θα το παραγγείλω ηλεκτρονικά . Μου έχουν πει τα καλύτερα για το ηλεκτρικό cybex gazelle s που τα τοποθετείς πάνω κάτω. Επίσης αν κάποια εχει το διπλό που κουμπώνει και ξεκουμπώνει με μαγνήτη που βολεύει υποτιθεται για πεζοδρόμια και ασανσερ θα με ενδιέφερε η εμπειρία της. Ξέρω οτι καρότσι διδύμων δεν πρόκειται να βρω ελαφρύ και βολικό 100% αλλα επειδή είμαι αρκετά μικροκαμωμενη πιστεύω το ηλεκτρικό ίσως με βολέψει π…
Last reply by Malntalia, -
- 2 followers
- 2 απαντήσεις
- 7,7k εμφανίσεις
Κορίτσια μου καλησπέρα σας ,είναι ακόμα πολύ νωρίς αλλά είπα να πάρω γνώμες ,διανύω την 12 βδομάδα δίδυμης κύησης !!! Αν όλα πάνε καλά Ιανουάριο θα έρθουν στην ζωή μας τα αγγελούδια μας !!! Ερώτηση υπάρχει κάποια κοπέλα που να έχει γεννήσει είτε σε δημόσιο είτε σε ιδιωτικό νοσοκομείο να πει εντυπώσεις και πιο θεωρεί καλύτερο ??? Ίσως και τιμές αν γνωρίζει?
Last reply by kate82, -
- 1 follower
- 3 απαντήσεις
- 8,6k εμφανίσεις
Καλησπέρα, ονομάζομαι Αγγελική και πρόσφατα (πριν 2 μήνες περίπου) έγινα μαμά για δεύτερη φορά σε μια μπεμπουλα (έχω ήδη κ ένα αγοράκι 4 ετων). Σκεπτόμενη τις δυσκολίες που πέρασα και μέχρι να καταφέρω να μείνω έγκυος και στις εγκυμοσύνες μου και αφού γέννησα, θεωρώ ότι υπάρχουν πολλές γυναίκες που βίωσαν επίσης δυσκολίες σε αυτή τη σημαντική φάση της ζωής τους. Σίγουρα πολλές γυναίκες έχουν νιωσει κάποιες φορές μόνες κ αβοηθητες μετά από ένα τοκετό ή ότι πολλές φορές ο σύντροφος η το περιβάλλον τους δε μπορεί να καταλάβει τα συναισθήματά κ τις σκέψεις τους. Προσωπικά το να γίνω μητέρα είναι ο πιο σημαντικός ρόλος της ζωής μου και το ήθελα όσο τίποτα άλλο, τα παιδια μου ε…
Last reply by Singer, -
- 4 απαντήσεις
- 9,4k εμφανίσεις
Καλησπέρα σας! Και ναι λοιπόν γίναμε 3 μηνων..και έρχεται καλοκαίρι!! Πότε μπορούμε να μπούμε θάλασσα? Πότε μπορούμε να πάμε διακοπές ? Τι δυσκολίες ία αντιμετωπίσουμε?
Last reply by vikib, -
ΑΠΟΒΟΛΗ
από Eirini_dr.- 1 follower
- 12 απαντήσεις
- 16,5k εμφανίσεις
Καλησπέρα …θα ήθελα να ρωτήσω μετά την αποβολή σε πόσες μέρες σας ήρθε περίοδος… είχα την δεύτερη αποβολή μου 12/11 μετά από αιμοραγια και πολλούς πόνους …έπεσε μόνο του ..το αίμα μου τελείωσε στις 17/11… στην πρώτη έκανα απόξεση και δεν μου άργησε πολύ να έρθει περίοδος …ωστόσο ο γιατρός μου μου είπε να περιμένω αυτή τη φορά να αδιαθετήσω κι να πάμε για κάποιες εξετάσεις και εγώ και ο άντρας μου … πόσες μέρες περίπου κάνει να έρθει;; Φταίει η ψυχολογία μου που είναι στο μηδέν ή άργησε και σε εσάς;
Last reply by linaa, -
- 1 follower
- 17 απαντήσεις
- 19,5k εμφανίσεις
Καλημέρα κορίτσια έχω μια μικρούλα 21 μηνων ενώ έχει καλή βλεματικη επαφη γυρνάει στο όνομα της δείχνει τι θέλει κάνει χειρονομίες τύπου παλαμάκια χαιρετάει έχει καλή κοινωνική ανάπτυξη με τους γνωστούς γιαγιάδες παππούδες Μας ψάχνει επιδιώκει να παίζουμε μαζί κάνει διάφορους ήχους ζώων Δεν μιλαει ούτε μαμα ούτε μπαμπά Έχω πάει σε λογοθεραπευτη την είδε και μου είπε ότι θα περιμένουμε ακόμα μέχρι τα 2,5 Σήμερα μίλησα με τον παιδίατρο και μου είπε ότι στα αναπτυξιακά ορόσημα το παιδι είναι πολύ καλά και θα περιμένουμε μέχρι τα 2 Επίσης διαβάζουμε πάρα πολύ βιβλια της μιλάμε μέσα στην ημέρα εννοείται πάρα πολύ και παίζουμε και με καρτουλες ανάπ…
Last reply by vikib, -
- 4 followers
- 168 απαντήσεις
- 178,9k εμφανίσεις
Καλημέρα! Έφτιαξα αυτή την ομάδα για όλες τις μελλοντικές διδυμομανουλες για να μοιραζόμαστε άγχη, εμπειρίες, συμβουλές και ότι άλλο προκύψει! Να συστηθώ λοιπόν... Είμαι η Σίσσυ, ετών 40... Εχω ένα γιο από την 3η μου εξωσωματική που κοντεύει τα 4 και με την 5η προσπάθεια μας ήρθε σαν δώρο η δίδυμη κύηση!
Last reply by Μπισκοτακι27, -
Καθυστέρηση 1 2
από Emmy30- 1 follower
- 18 απαντήσεις
- 24,5k εμφανίσεις
Κορίτσια καλησπέρα Έχω καθυστέρηση περιόδου 4 ημέρες Δεν προσπαθούμε για παιδάκι και όταν βρισκόμαστε χρησιμοποιούμε προφυλακτικό Έχω αγχωθεί η αλήθεια είναι Έκανα ένα τεστ και βγήκε αρνητικό Μπορεί να έκανε λάθος το τεστ και να υπάρχει περίπτωση να είμαι έγκυος? Συνήθως δεν έχω καθυστέρηση μόνο 1 2 φορές 2 μερες μόνο
Last reply by Xristina96, -
- 2 followers
- 25 απαντήσεις
- 34,6k εμφανίσεις
Κορίτσια καμία συμβουλή; Είμαι στην 6η εβδομάδα και από προχθές έχω καφέ βλέννη ..όχι πολλά πράγματα και ούτε κάθε μέρα …μίλησα με τον γιατρό και εκτός απ τα ουτροτζεσταν πρωι βράδυ,μου είπε να κάνω για 7 μέρες ενέσεις prolutex …είχε καμία παρόμοια εμπειρία ;;;
Last reply by Myrtoulita, -
- 0 απαντήσεις
- 13,4k εμφανίσεις
Αν έχει κάποιος περισσευούμενα σκευάσματα androferti και θέλει να τα δώσει θα ήμουν ευγνώμων 🙏🏻
Last reply by DimMan, -
- 3 απαντήσεις
- 13,9k εμφανίσεις
Κορίτσια καλησπέρα!! Είμαι νέα μαμά μιας μπεμπουλας και θέλω τα φώτα σας!! Μόλις μπήκαμε στις 40 μέρες και θέλω να μου πει μια έμπειρη μανούλα πως απασχολούσατε τα παιδάκια σας ανά μήνα, παιχνίδια δραστηριότητες κτλ! Ετσι να έχω ένα μπούσουλα γιατί δεν έχω ιδέα!!
Last reply by Spring_girl, -
- 4 followers
- 23 απαντήσεις
- 38,4k εμφανίσεις
Καλησπέρα κορίτσια.ηθελα γνώμες για καλό γυναικολόγο που έχετε για εξωσωματική όπως επίσης κ αξιόπιστο κέντρο εξωσωματικής από εμπειρία σας. Είμαι σε διαδικασία να ψάχνω γιατι είμαι από επαρχία .ευχαριστώ 😘
Last reply by karlajo, -
- 1 follower
- 5 απαντήσεις
- 15,8k εμφανίσεις
Καλημέρα Έχω μια μικρούλα 17 μηνων Από λεξούλες λέμε μόνο έλα και κάνει και την κίνηση με το χέρι Που και που μπορεί να πει μπαμπά η πως κάνει το παπάκι αλλά νομίζω τυχαίνει Γενικά περπατάει προσπαθεί να σκαρφαλώσει κάνει παλαμάκια και χαιρετάει Έχει καλή βλεματικη επαφή πιστεύω Αλλά συχνά δεν γυρνει στο όνομα της Έχω αγχωθεί
Last reply by linaa, -
- 1 follower
- 1 απάντηση
- 15,6k εμφανίσεις
Καλησπέρα έχω μια μικρούλα 17 μηνων Γενικά επειδή δεν δουλεύω δεν την έχω αφήσει πολλές φορές αντε το πολύ 5 στο σύνολο παντού την παρνουμε μαζί Την Κυριακή είχαμε πει να πάμε μια εκδρομή στην Θεσσαλονίκη και σκεφτήκαμε να πάμε οι 2 μας σαν ζευγάρι γιατί έχουμε αρκετό καιρό να κάνουμε κάτι τέτοιο Γενικά δεν κάνουμε πράγματα μόνοι μας Η αλήθεια είναι ότι νιώθω πολλές τύψεις που ίσως δεν την πάρουμε μαζί και όλο με κάνει να νιώθω περίεργα ότι δεν είμαι καλή
Last reply by linaa, -
- 3 απαντήσεις
- 15,9k εμφανίσεις
Καλησπέρα κορίτσια μου! Με το αγόρι μου ξεκινήσαμε να έχουμε ελεύθερες επαφές.. πρώτη μέρα τελευταίας περιόδου ήταν 1/12 ...κ ξεκινήσαμε να έχουμε ελεύθερη επαφή 6,7 κ σήμερα 🙂 ..στην εφαρμογή που έχω μου βγάζει για γόνιμη ημέρα την 11/12... Θα συνεχίσουμε τις επαφές κ ελπίζω να τα καταφέρουμε..... Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κ το καλό ακόμη κ τώρα;; Εννοώ πριν την ωορρηξία ;;
Last reply by *Vasoula, -
- 1 follower
- 3 απαντήσεις
- 16,2k εμφανίσεις
Καλημέρα μανούλες και μπαμπάδες προτείνεται μου βιβλιαράκια για μωράκι 17 μηνων
Last reply by Spring_girl, -
- 2 followers
- 6 απαντήσεις
- 16,5k εμφανίσεις
Καλησπέρα μαμάδες και μπαμπάδες Βάζετε τηλεόραση στα μωράκια σας και αν ναι πόση ώρα?
Last reply by Elle12, -
Απασχόληση
από Emmy30- 1 follower
- 2 απαντήσεις
- 16,6k εμφανίσεις
Καλημέρα μαμάδες και μπαμπάδες πως απασχολείται τα μωράκια σας στο σπίτι? Η δικιά μου μικρούλα είναι 16 μηνων
Last reply by ChristyLM, -
- 1 follower
- 10 απαντήσεις
- 17,6k εμφανίσεις
Κορίτσια καλησπέρα … χρειάζομαι λίγη βοήθεια … σήμερα ήταν ο πρώτος υπέρηχος στον γυναικολόγο ..τελευταία περίοδος 7/9 ..ξεκινήσαμε επαφές από 15 .. μετά την απόξεση λόγω παλινδρόμης ο κύκλος μου ήταν πολύ άστατος … έμεινα εγκυος και όπου και αν το υπολόγιζα μου έβγαζε ότι είμαι 7 εβδομάδων…σήμερα λοιπόν πήγα στον γιατρό και μου είπε ότι είμαι 5 1/2 εβδομάδων…λόγω ότι δεν εχψ σταθερό κύκλο και δεν μπορούμε να υποκογισουμε ακριβώς …ωστόσο οι χοριακες είναι 130,300,770 ..να ανησυχήσω; Να προετοιμαστώ για κάτι; Συγγνώμη για το σεντόνι ..αλλά εχω αγχωθεί παρά πολύ ❤️
Last reply by Malntalia, -
- 1 follower
- 1 απάντηση
- 18,6k εμφανίσεις
Καλησπέρα κορίτσια!!! Υπάρχουν κορίτσια που είναι προς εμβρυομεταφορα ,να μαζευτούμε να ταλεμε???
Last reply by Maraki S.,
-
Προτεινόμενα Θέματα
-
- 299 απαντήσεις
- 167.917 εμφανίσεις
-
- 16.124 απαντήσεις
- 1.918.407 εμφανίσεις
-
- 27 απαντήσεις
- 134.817 εμφανίσεις
-
- 11.513 απαντήσεις
- 2.624.971 εμφανίσεις
-
- 447 απαντήσεις
- 332.476 εμφανίσεις
-
- 144 απαντήσεις
- 224.264 εμφανίσεις
-
- 984 απαντήσεις
- 637.559 εμφανίσεις
-
- 91 απαντήσεις
- 218.305 εμφανίσεις
-
- 28 απαντήσεις
- 109.291 εμφανίσεις
-
- 4 απαντήσεις
- 56.364 εμφανίσεις
-
