Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 4 ώρες πρίν, Souri είπε:

      Καλημέρα κι από εμένα κορίτσια! 

      Έκανα ωοληψία τη προηγούμενη Πέμπτη,

      πήραμε 19 ωάρια κι έμειναν 6 βλαστοκύστες μεγέθους 4 οι πέντε που είναι και 5ης ημέρας και η μία είναι μέγεθος 3. Όλες καλές βαθμολογίες, ΑΑ - ΑΒ δεν έχουμε C κι αυτό αναπτέρωσε λίγο τις ελπίδες μου, αν και ξέρω ότι δεν έχει και τόσο σημασία.  

      Τα δείγματα τα έδωσαν τη Τετάρτη και τώρα είμαστε σε αυτή τη φάση της αναμονής... που φαίνεται αιώνες!! 

      Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα σε 30ημέρες από την ωοληψία.. Οπότε πάμε για 20-25 του μήνα αποτελέσματα.. Άντε να δούμε. 

      Πάντως κρατάω το σκορ μου σταθερό. Και τη προηγούμενη φορά 6 βλαστοκύστες στείλαμε. Είπαμε ότι αυτή είναι η τελευταία μας προσπάθεια, δεν μας παίρνει για άλλη.

      Και οικονομικά και ψυχικά αλλά και σωματικά. Τα έχω φτύσει με τις ορμόνες κι έχω και τα δύο εφηβάκια μου στο σπίτι με άλλο level απαίτησης εκεί.. Είναι και περίοδος τελικών εξετάσεων τώρα στο σχολείο και χορεύουμε σε ρυθμούς σάμπα-ρούμπα-ζεϊμπέκικο στο σπίτι, ο,τι να ναι!!  

      Εύχομαι καλά αποτελέσματα και καλή πορεία σε όλες μας :) 

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

Ραφαέλα ή Ραφαηλία???


Recommended Posts

Καλημέρα σας!μπορει να άσχετο εδώ το θέμα αυτο αλλα ήθελα την βοήθεια σας!

Το κοριτσάκι μας 25 ημερών το τάξαμε στονΑγιο Ραφαήλ. Ξέρετε μήπως ποιο είναι το θυλήκο του ονόματος Ραφαήλ??

Ραφεέλα ή Ραφαηλία???

Ευχαριστω!!

Επεξεργάστηκαν by poukis

Ο γιος μου :20/03/2008 H κορη μου:19/12/2009

Μωρακι μου σε περιμενουμε...25/09/2012

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα σου πω τη γνώμη μου κ ως φιλόλογος κ ως μαμά!

Η φιλόλογος λέει πως από τη στιγμή που το όνομα είναι αντρικό κ δεν είναι ευρέως διαδεδομένο το θηλυκό του, δε θεωρείται πιο σωστό το ένα ή το άλλο. Κ με τα δύο καταλαβαίνει κάποιος από που προέρχονται.

Ως μαμά διάλεξα το Ραφαέλλα! Μου άρεσε περισσότερο κ από τη στιγμή που αποφασίσαμε να φωνάζουμε έτσι το κοριτσάκι μας θεώρησα ότι έτσι έπρεπε κ να το βαφτίσουμε. Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι σε αυτό συμφωνούσε κ ο παπάς!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να σου ζήσει το κοριτσάκι σου!!!

Την μικρή μου την κουνιάδα την έχουνε βαπτισμένη Ραφαέλα. Είχανε τάμα να πάνε στο μοναστήρι στο νησί και πριν 2 χρόνια πήγανε. Εκεί τους είπανε ότι το σωστό είναι το Ραφαηλία.

Τώρα εσύ διαλέγεις τι σου αρέσει περισσότερο εφόσον οι παπάδες τα βαπτίζουνε και με τα δύο.


M4B1p3.pngQIghp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 χρόνια μετά...

Κανονικά αν θες την γνώμη μου στα ιταλικά ειναι το ''Ραφαέλλα''.Το κανονικό όνομα είναι Ραφαηλία :) Οι γονείς μου με εταξαν στον Άγιο Ραφαήλ και ρωτήσαμε και τον Ιερέα, είναι σίγουρο οτί το κανονικό είναι Ραφαηλία, τώρα εσύ διαλεξε αν θες το ιταλικό ή το Ελληνικό :)

Hl7tp2.png

Premature_Baby_codemini.php

Premature_Baby_codemini.php

Επεξεργάστηκαν by Ραφαηλία
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Εγώ θα το βάφτιζα Ραφαηλία που είναι το σωστό και θα το φώναζα Ραφαέλλα, όπως τις Κατερίνες τις βαφίζουμε Αικατερίνες, τις Τζώρτζιες Γεωργίες κ.ο.κ

Δεν μου φαίνεται σωστό να τάζεις το μωρό στον άγιο και μετά να του βάζεις άλλο όνομα επειδή το όνομα του αγίου δεν σου αρέσει.

Τώρα βέβαια η θεματοθέτρια θα το έχει βαφτίσει το κοριτσάκι της, οπότε η συζήτηση περί τάματος είναι καθαρά θεωρητική :lol:


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κανονικά το γυναικείο όνομα του Ραφαήλ είναι Ραφαηλία, είναι ξεκάθαρο πως η κατάληξη από το άλλο είναι ξενική- ιταλική.Όσο για το ποιο είναι πιο εύηχο είναι απόλυτα υποκειμενικό: λατρεύω το Ραφαηλία που είναι το δεύτερο όνομα της μικρής μου!!:P


FuWlp3.png 2ebBp3.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 εβδομάδες μετά...
Εγώ θα το βάφτιζα Ραφαηλία που είναι το σωστό και θα το φώναζα Ραφαέλλα, όπως τις Κατερίνες τις βαφίζουμε Αικατερίνες, τις Τζώρτζιες Γεωργίες κ.ο.κ

Δεν μου φαίνεται σωστό να τάζεις το μωρό στον άγιο και μετά να του βάζεις άλλο όνομα επειδή το όνομα του αγίου δεν σου αρέσει.

Τώρα βέβαια η θεματοθέτρια θα το έχει βαφτίσει το κοριτσάκι της, οπότε η συζήτηση περί τάματος είναι καθαρά θεωρητική :lol:

Οντως την βαφτισαμε την μικρη,την βαφτισαμε Ραφαηλια κ ετσι την φωναζουμε.


Ο γιος μου :20/03/2008 H κορη μου:19/12/2009

Μωρακι μου σε περιμενουμε...25/09/2012

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Καλημέρα σας!μπορει να άσχετο εδώ το θέμα αυτο αλλα ήθελα την βοήθεια σας!

Το κοριτσάκι μας 25 ημερών το τάξαμε στονΑγιο Ραφαήλ. Ξέρετε μήπως ποιο είναι το θυλήκο του ονόματος Ραφαήλ??

Ραφεέλα ή Ραφαηλία???

Ευχαριστω!!

Το θηλυκό είναι το Ραφαηλία, αυτό θα ακουστεί στην εκκλησία. Μετά μπορείτε να τη φωνάζετε Ραφαέλλα.

*****Σόρρυ, δεν είχα δει όλα τα μηνύματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...