Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Μαμάδες to be Ιουνίου- Ιουλίου 2026


Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 786
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Καλημέρα! είμαι ανέλπιστα καλά ...

είχα πολύ καλές χοριακές, έναν πρώτο υπέρηχο στις 6+4 τέλη Οκτωβρίου στον οποίο ακούσαμε καρδούλα.

η αυχενική άριστη, περιμένω αποτελέσματα της ΝΙPT ( την έκανα αρκετά μετά την αυχενική) η β επιπέδου είναι προγραμματισμένη στις 16 Φεβρουαρίου.

οι αναγούλες τακτοποιήθηκαν με το θαυματουργό 🤣 nuperal, αν και δεν μπόρεσα να το κόψω ακόμα, επανέρχονται. άλλα, απλά προβληματάκια είναι οι αυπνίες , το λαχάνιασμα και οι μυρωδιές που δεν παλεύονται με τίποτα,

μου δημιουργούν εκνευρισμό . μόνο αυτά. 

προσεύχομαι να πάνε όλα καλά μέχρι την ώρα που θα γεννηθεί και έχω μία πολύ ήρεμη καθημερινότητα, πηγαίνω στην δουλειά μπορώ ακόμα. Οπότε τα μόνα θέματα που βασανίζω το μυαλό μου είναι τα πρακτικά και αυτό γιατί προς το παρόν μένουμε σε ένα πολύ μικρό (πολύ μικρό όμως) διαμέρισμα. το οποίο βέβαια ήταν ευλογία γιατί είναι δικό μας και είχαμε την άνεση να είμαστε οικονομικά πολύ ευέλικτοι.

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 14 λεπτά , LioPh79 είπε:

Καλημέρα! είμαι ανέλπιστα καλά ...

είχα πολύ καλές χοριακές, έναν πρώτο υπέρηχο στις 6+4 τέλη Οκτωβρίου στον οποίο ακούσαμε καρδούλα.

η αυχενική άριστη, περιμένω αποτελέσματα της ΝΙPT ( την έκανα αρκετά μετά την αυχενική) η β επιπέδου είναι προγραμματισμένη στις 16 Φεβρουαρίου.

οι αναγούλες τακτοποιήθηκαν με το θαυματουργό 🤣 nuperal, αν και δεν μπόρεσα να το κόψω ακόμα, επανέρχονται. άλλα, απλά προβληματάκια είναι οι αυπνίες , το λαχάνιασμα και οι μυρωδιές που δεν παλεύονται με τίποτα,

μου δημιουργούν εκνευρισμό . μόνο αυτά. 

προσεύχομαι να πάνε όλα καλά μέχρι την ώρα που θα γεννηθεί και έχω μία πολύ ήρεμη καθημερινότητα, πηγαίνω στην δουλειά μπορώ ακόμα. Οπότε τα μόνα θέματα που βασανίζω το μυαλό μου είναι τα πρακτικά και αυτό γιατί προς το παρόν μένουμε σε ένα πολύ μικρό (πολύ μικρό όμως) διαμέρισμα. το οποίο βέβαια ήταν ευλογία γιατί είναι δικό μας και είχαμε την άνεση να είμαστε οικονομικά πολύ ευέλικτοι.

Τέλεια ακούγονται όλα! Η NIPT εμένα βγήκε σε 9 εργάσιμες. Την έκανα ίδια μέρα με την αυχενική κ βγήκε χθες! Οπότε δε θα σου καθυστερήσει πολύ. Θα βεβαιώσετε κ το φύλο γιατί εμάς κάτι φαινόταν από τον υπέρηχο αλλά το επιβεβαίωσαμε.  
Οσο για τα πρακτικά, θα σου έλεγα να μη σε αγχώνει γιατί πάντα βρίσκονται λύσεις τη στιγμή που πρέπει. Και εγώ χρόνια βασανιζόμουν πως δε θα έχω καμία βοήθεια αν κάνουμε παιδί οπότε το παιδί μας δε θα μας βλέπει ποτέ κ ποιος θα το κρατάει κλπ γιατί δουλεύουμε πάρα πολλές ώρες.. Με όσες μαμάδες έχω μιλήσει, λένε ακριβώς αυτό πως ναι μεν το παιδί αλλάζει τις ισορροπίες αλλά βρίσκονται κ λύσεις για όλα. Μην ανησυχείτε. Εχετε σκεφτεί να νοικιάσετε το σπίτι που μένετε τώρα; Ανάλογα την περιοχή κ τα τετραγωνικά μπορεί να αποφέρει ένα καλό εισόδημα για να νοικιάσετε εσείς κάτι μεγαλύτερο.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , MK2012 είπε:

Τέλεια ακούγονται όλα! Η NIPT εμένα βγήκε σε 9 εργάσιμες. Την έκανα ίδια μέρα με την αυχενική κ βγήκε χθες! Οπότε δε θα σου καθυστερήσει πολύ. Θα βεβαιώσετε κ το φύλο γιατί εμάς κάτι φαινόταν από τον υπέρηχο αλλά το επιβεβαίωσαμε.  
Οσο για τα πρακτικά, θα σου έλεγα να μη σε αγχώνει γιατί πάντα βρίσκονται λύσεις τη στιγμή που πρέπει. Και εγώ χρόνια βασανιζόμουν πως δε θα έχω καμία βοήθεια αν κάνουμε παιδί οπότε το παιδί μας δε θα μας βλέπει ποτέ κ ποιος θα το κρατάει κλπ γιατί δουλεύουμε πάρα πολλές ώρες.. Με όσες μαμάδες έχω μιλήσει, λένε ακριβώς αυτό πως ναι μεν το παιδί αλλάζει τις ισορροπίες αλλά βρίσκονται κ λύσεις για όλα. Μην ανησυχείτε. Εχετε σκεφτεί να νοικιάσετε το σπίτι που μένετε τώρα; Ανάλογα την περιοχή κ τα τετραγωνικά μπορεί να αποφέρει ένα καλό εισόδημα για να νοικιάσετε εσείς κάτι μεγαλύτερο.

αύριο περιμένω τα αποτελέσματα της. την έκανα σε εργαστήριο που τις δουλεύει το ίδιο, κατάλαβα ότι τις μαζεύουν και τις δουλεύουν κάθε Τετάρτη , απλά χρειάστηκε ν ξαναδώσω αίμα - απόλυτα καθησυχαστικοί απλά δεν τους βγήκε, ξέρω ότι είναι μία δύσκολη εξέταση στο να την δουλέψουν, μου είπαν αύριο θα έχω αποτελέσματα. πιστεύω ότι θα είναι όλα καλά.

έτσι είναι σκεφτόμαστε τις δυσκολίες πριν έρθουν και όταν τις βρίσκουμε μπροστά μας βλέπουμε και λύσεις. για το σπίτι, αυτό θα γίνει, θα κάνουμε μία μίνι ανακαίνιση και θα νοικιαστεί για να προσφέρει ακόμα , έτσι γινεται πάντα με αυτό το μικρό μας σπιτάκι , βοήθησε τους γονείς μου , τους παππούδες μου και τώρα και εμάς. η περιοχή είναι πολύ καλή και σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ιδανικά. όπως έρθουν. δεν βιαζόμαστε, έχουμε κάποιες επιλογές που μας ταιριάζουν και τις βλέπουμε αρκετά χαλαρά. πιστεύω μέσα στον χρόνο που τρέχει θα καταλήξουμε.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , LioPh79 είπε:

αύριο περιμένω τα αποτελέσματα της. την έκανα σε εργαστήριο που τις δουλεύει το ίδιο, κατάλαβα ότι τις μαζεύουν και τις δουλεύουν κάθε Τετάρτη , απλά χρειάστηκε ν ξαναδώσω αίμα - απόλυτα καθησυχαστικοί απλά δεν τους βγήκε, ξέρω ότι είναι μία δύσκολη εξέταση στο να την δουλέψουν, μου είπαν αύριο θα έχω αποτελέσματα. πιστεύω ότι θα είναι όλα καλά.

έτσι είναι σκεφτόμαστε τις δυσκολίες πριν έρθουν και όταν τις βρίσκουμε μπροστά μας βλέπουμε και λύσεις. για το σπίτι, αυτό θα γίνει, θα κάνουμε μία μίνι ανακαίνιση και θα νοικιαστεί για να προσφέρει ακόμα , έτσι γινεται πάντα με αυτό το μικρό μας σπιτάκι , βοήθησε τους γονείς μου , τους παππούδες μου και τώρα και εμάς. η περιοχή είναι πολύ καλή και σκεφτόμαστε να αγοράσουμε ιδανικά. όπως έρθουν. δεν βιαζόμαστε, έχουμε κάποιες επιλογές που μας ταιριάζουν και τις βλέπουμε αρκετά χαλαρά. πιστεύω μέσα στον χρόνο που τρέχει θα καταλήξουμε.

Ακριβώς , μπορείτε να αγοράσετε και να κάνετε αποπληρωμή δανείου με το εισόδημα από το ενοίκιο. Μια χαρά θα είναι όλα, με το καλό το παιδάκι σας. Εχετε δει φύλο ; Δε σε ρώτησα, είναι το πρώτο σας παιδάκι;

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , MK2012 είπε:

Ακριβώς , μπορείτε να αγοράσετε και να κάνετε αποπληρωμή δανείου με το εισόδημα από το ενοίκιο. Μια χαρά θα είναι όλα, με το καλό το παιδάκι σας. Εχετε δει φύλο ; Δε σε ρώτησα, είναι το πρώτο σας παιδάκι;

ευχαριστούμε πολύ

αυτό σκεφτόμαστε. αν είναι να πληρώνουμε κάτι ας είναι το δάνειο για σπίτι, εφόσον βέβαια μπορούμε και δούμε κάτι που αξίζει.

είναι το πρώτο μας ναι.  μας είχε πει πολύ πολύ νωρίς ότι βλέπει αγοράκι, μετά παύση 😂 δεν μπόρεσε να ξαναδεί . νομίζω και εσένα αγοράκι είναι 🥰  .

ζητήσαμε στην nipt να μας το πουν.

όλα με το καλό!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 11 λεπτά , LioPh79 είπε:

ευχαριστούμε πολύ

αυτό σκεφτόμαστε. αν είναι να πληρώνουμε κάτι ας είναι το δάνειο για σπίτι, εφόσον βέβαια μπορούμε και δούμε κάτι που αξίζει.

είναι το πρώτο μας ναι.  μας είχε πει πολύ πολύ νωρίς ότι βλέπει αγοράκι, μετά παύση 😂 δεν μπόρεσε να ξαναδεί . νομίζω και εσένα αγοράκι είναι 🥰  .

ζητήσαμε στην nipt να μας το πουν.

όλα με το καλό!

Ναι αγοράκι κ σε εμάς! Με το καλό κορίτσι μου ! Στείλε να μας πεις όταν πάρεις τα αποτελέσματα!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 9 λεπτά , Chrisma είπε:

Γειά σας! Με το καλό σε όλες μας! Εγώ είμαι στο θέμα Απριλίου-Μαΐου γιατί δεν είχε δημιουργηθεί κάτι αλλά κι εγώ ΠΗΤ έχω 22/06. Αγοράκι κι εμείς!

μας δώσανε ίδια μέρα !!!!!! 😆

με το καλό!!!

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 12 λεπτά , Chrisma είπε:

Γειά σας! Με το καλό σε όλες μας! Εγώ είμαι στο θέμα Απριλίου-Μαΐου γιατί δεν είχε δημιουργηθεί κάτι αλλά κι εγώ ΠΗΤ έχω 22/06. Αγοράκι κι εμείς!

Α τώρα θα μεταφερθείς εδώ τότε ! 🤣Με το καλό ! Αγοράκια όλες ; Κοριτσάκι καμμία ;

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κοριτσια!! Τι καλα, μακάρι να μαζευτούμε να τα λέμε! Εγώ έχω ΠΗΤ 21/7. Κάναμε και εμείς πριν δύο εβδομάδες αυχενικη και νιπτ, ολα καλα. Περιμένουμε και εμείς αγοράκι!! Παρολα αυτά συνεχίζω να αγχώνομαι και κάθε μέρα είμαι πεπεισμένη ότι κάτι πάει λάθος. Μια σκέτη τρέλα γενικά!

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...