Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Παφίλης Αυχενική διαφάνεια


Recommended Posts

Καλησπέρα σας, είχε καμία άσχημη εμπειρία με το γυναικολόγο Παφίλη; Έκανα αυχενική διαφάνεια στη δεύτερη εγκυμοσύνη (είμαι 39 ετών) και είχα κάνει και στην πρώτη (37 ετών)στον Παφίλη και ήταν όλα μια χαρά δεν είχα κανένα πρόβλημα, δεν έκανα παραπάνω εξετάσεις και δεν μου είχε αναλύσει τα γενετικά πρόβληματα που μπορεί να έχει το παιδί .Αυτή τη φορά με άγχωσε τόσο πολύ και ένιωσα λες και θέλει να μου πουλήσει εξετάσεις. Άρχισε να μου λέει ότι έχει 10% πιθανότητες το παιδί να έχει πρόβλημα στην ηλικία που είμαι των 39 ετών. Και ενώ τα βρήκε όλα καλά στον έλεγχο πριν βγουν οι εξετάσεις αίματος άρχισε να λέει για την αμνιοπαρακέντηση ότι βρίσκει τα πάντα 512 γενετικά νοσήματα ενώ η αυχενική βρίσκει μόνο τρία . Και επιασε να αναλύσει ένα συγκεκριμένο γενετικο νόσημα που δεν θυμάμαι πως το είπε που γεννιούνται παιδιά που δεν μπορει το ανοσοποιητικό τους να αντιμετωπίσει τις ασθενείες και πεθαίνουν νωρίς.

Και μετά που βγήκαν και οι εξετάσεις αίματος μου έβγαλε Τρισωμια 21 , 1 προς 981 μου είπε η κοπέλα στο τηλέφωνο να κανω NIPT και έχουν τρία "πακέτα" με εξετάσεις που βρίσκουν αλλά γενετικά νοσήματα. Αλήθεια αγχώθηκα τόσο πολύ και ένιωσα λες και μου πουλάνε εξετάσεις! 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

@Soula Avocado πολύ σωστά τα λες...σου πουλάνε πακέτα εξετάσεων... Έτσι με είχαν κάνει στην πρώτη εγκυμοσύνη μου κ έκανα nipt, τόσα λεφτά... Στην δεύτερη δεν έκανα τίποτα έξτρα.. δόξα τω θεώ μια χαρά τα παιδιά μου! Αλλού ήμουν εγώ, απλά μου θυμισες την περίπτωση μου 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Κάτι παρόμοιο πέρασα και εγώ στο δεύτερο παιδάκι μου,πήγα στη γνωστή εμβρυολογο στη Θεσσαλονίκη στο κέντρο και ενώ όλα φαινοντουσαν άψογα,αυτή συνέχεια μου πετούσε για νιπτ.Μεχρι και στο ντοπλερ μου το ανέφερε και της λέω : μα τι νόημα έχει να κάνω τώρα νιπτ?και να βρεθεί κάτι δλδ θα το γεννήσω και θα το παρατήσω? Εγώ λέει απλά στο προτείνω σαν επιλογή,αν θέλεις μπορείς να κάνεις🤷 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/9/2025 at 11:14 ΜΜ, Soula Avocado είπε:

Καλησπέρα σας, είχε καμία άσχημη εμπειρία με το γυναικολόγο Παφίλη; Έκανα αυχενική διαφάνεια στη δεύτερη εγκυμοσύνη (είμαι 39 ετών) και είχα κάνει και στην πρώτη (37 ετών)στον Παφίλη και ήταν όλα μια χαρά δεν είχα κανένα πρόβλημα, δεν έκανα παραπάνω εξετάσεις και δεν μου είχε αναλύσει τα γενετικά πρόβληματα που μπορεί να έχει το παιδί .Αυτή τη φορά με άγχωσε τόσο πολύ και ένιωσα λες και θέλει να μου πουλήσει εξετάσεις. Άρχισε να μου λέει ότι έχει 10% πιθανότητες το παιδί να έχει πρόβλημα στην ηλικία που είμαι των 39 ετών. Και ενώ τα βρήκε όλα καλά στον έλεγχο πριν βγουν οι εξετάσεις αίματος άρχισε να λέει για την αμνιοπαρακέντηση ότι βρίσκει τα πάντα 512 γενετικά νοσήματα ενώ η αυχενική βρίσκει μόνο τρία . Και επιασε να αναλύσει ένα συγκεκριμένο γενετικο νόσημα που δεν θυμάμαι πως το είπε που γεννιούνται παιδιά που δεν μπορει το ανοσοποιητικό τους να αντιμετωπίσει τις ασθενείες και πεθαίνουν νωρίς.

Και μετά που βγήκαν και οι εξετάσεις αίματος μου έβγαλε Τρισωμια 21 , 1 προς 981 μου είπε η κοπέλα στο τηλέφωνο να κανω NIPT και έχουν τρία "πακέτα" με εξετάσεις που βρίσκουν αλλά γενετικά νοσήματα. Αλήθεια αγχώθηκα τόσο πολύ και ένιωσα λες και μου πουλάνε εξετάσεις! 

Προσωπικα δεν εχω καμια παρομοια εμπειρια «πωλησης» στον συγκεκριμενο γιατρο, σε δυο εγκυμοσυνες. Ισα ισα γνωριζω παρα πολλες ιστοριες απο γνωστα μου ατομα αλλα κι εδω στο φορουμ (αν ψαξεις θα τις βρεις) που απευθυνθηκαν στον συγκεκριμενο μετα απο μη ξεκαθαρες διαγνωσεις σε αλλους γιατρους και ηταν ιδιαιτερα καθησυχαστικος και τις βοηθησε ολες. Σαν γιατρο εχω να πω τα καλυτερα, εμενα ποτε δεν με αγχωσε, ισα ισα ηταν παντα ψυχραιμος, λιτος στα οσα λεει και σοβαρος. Απλα ειναι γιατρος της προληψης κι οχι της τυχης, εαν δει κατι που τον προβληματιζει. Γενικα τη ΝΙΠΤ πλεον την προτεινουν μετα τα 35 και την αμνιοπαρακεντηση μετα τα 40, ως προληπτικη εξεταση, ποσο μαλλον εαν βρεθει και καποιο ευρημα η ποσοστο που να ειναι υποπτο. Εγω δεν βρισκω κατι ακραιο σε αυτα που σου ειπε. Αυτη ειναι η αληθεια για τα στατιστικα βασει ηλικιας κι αν το τροποποιημενο ποσοστο που βγηκε για το συγκεκριμενο συνδρομο ειναι αυτο, σου συστηνει να κανεις τη ΝΙΠΤ, ουτε καν επεμβατικη εξεταση. Εννοειται οτι 99,99% το παιδι θα ειναι υγιεστατο, απο εκει κι επειτα εσυ εισαι οκ με αυτο το απειροελαχιστο ενδεχομενο η θα ενιωθες πιο ηρεμη αν το απεκλειες κι αυτο ; Στην τελικη κανεις δεν σε υποχρεωνει με το ζορι για καμια εξεταση. Η αποφαση στο τελος της μερας ειναι δικη σου και του αντρα σου. Οπως επισης, αν δε σε καλυπτει ως γιατρος ο συγκεκριμενος, μπορεις να παρεις και δευτερη η και τριτη γνωμη για να νιωσεις εσυ ασφαλης και σιγουρη. 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...