Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Γιορτάζουμε!!!


Recommended Posts

Σήμερα δεν γιορτάζει μόνο η κορούλα μου αλλά και η μανούλα μου.να τις χαίρομαι λοιπόν και τις δυο.εύχομαι να είναι γερές και ευτυχισμένες.

Να στείλω και από εδώ τις καλύτερες ευχές μου και στην αγαπημένη μου θεία που γιορτάζει κ εκείνη κ στην ξαδελφούλα που σε λίγο καιρό θα φέρει στη ζωή μας ακόμη μια Φωτεινούλα.

Τώρα που το σκέφτομαι όταν θα φωνάζω φωτεινή θα έρχονται 4!χαχαχα

XPONIA ΠOΛΛA KAI EYTYXIΣMENA ΣE OΛOYΣ OΣOYΣ ΓIOPTΑZΟYN ΣHMEPA.


ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΗ ΛΥΠΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΛΥΠΗ , ΑΛΛΑ Η ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΤΑΝ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ , ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ!!!

line_flow3_beg_minie_time_1212811200_text_c720eaeff5eaebdff4f3e120eceff520e5e9ede1e9.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βικυ μου να χαιρεσαι τα κοριτσια σου!!!Να είναι πάντα γερες και ευτυχισμενες!!!

Φωτεινη να είσαι πάντα γερη και να καμαρωνεις για τις κορες σου και τα εγγονια σου!!!

Τα λουλουδια στις κουκλίτσες!!!

1012153pw14t2vsf1.gif


BagRp2.png Spetp2.png eoYFp2.png
Link to comment
Share on other sites

Βίκυ μου να τις χαίρεσαι και τις δυο!

Μικρή μου Φωτεινούλα χρόνια σου πολλά! Να έχεις πάντα στο προσωπάκι σου αυτό το υπέροχο χαμόγελο που έχεις και τώρα και να είσαι πάντα γερή!

667047vimlzxhv78.gif

Φωτεινή μου να σε χαιρόμαστε και να σε χαίρεται και η οικογένειά σου! Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική και ό,τι επιθυμείς εσύ εύχομαι ολόψυχα να γίνει πραγματικότητα!

captionit0005220646D32.jpg


an1cCua0g410010MTA5bGR8NDc3ODg4ZGF8aSBleWEgbWFzIGVpbmFp.gif

an1cJNb0g410010MjJkfDUwMjMyNjQ3dmF8dG8gYW50cmFraSBtYXMgZWluYWk.gif

Link to comment
Share on other sites

κι απο εμας τις καλυτερες ευχες στη γιαγια κ την εγγονη,κ με το καλο κ το καινουριο μωρακι με υγεια


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ 2.11.06

ΒΕΝΕΤΙΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ 18.12.07

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ 11.4.09

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 3.9.10 κ θηλαζει.........ακομα :-)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα γλύκες μάνουλες κ μωράκια

Με την σειρά μου να ευχηθώ στην μονάκριβη και πολυαγαπημένη εγγονούλα μου να την χαιρόμαστε, να έχει πάνω από όλα την υγεία της, να κάνει τους γονείς της υπερήφανη και να τους σκορπίζει γέλιο και χαρά.

Βικούλα να την χαιρόμαστε την Φωτεινούλα μας και επίσης στην συννυφάδα μου που την αγαπώ πολύ και με το καλό να έρθει η δίκια της εγγονούλα στον κόσμο και έτσι θα έχουμε από μια Φωτεινούλα να μας φωτίζει και να κάνει τον κόσμο μας πιο λαμπερό

Σας ευχαριστώ για της ευχές σας και σας κερνά με αυτές της υπέροχες λιχουδιές1328748dhclkucoba.gif

Link to comment
Share on other sites

Βικακι μου να τις χαίρεσαι.

Ευχομαι το κοριτσάκι σου να ειναι παντα γερο και ευτυχισμενο.Να χαμογελάει παντα.

Φωτεινη μου χρόνια σου πολλά .

Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου και την οικογενεια σου.

Link to comment
Share on other sites

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΓΓΟΝΗ.

Κυρια φωτεινή σας ευχομαι μεσα απο την καρδιά μου να ειστε πάντα καλά να χαιρεσται την υπεροχη εγγονουλα σας και να την καμαρώνετε να μεγαλώνει.

Πήρα και ενα γλυκάκι μμμμμμμμμμ πολύ νοστιμο

186495bna73841p9.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Χρόνια πολλά,πολύχρονες και φωτεινές για πάντα...


cIhqp3.png

9knMp3.png

"TO ΠΑΙΔΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ"

Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ό,τι θέλει,αλλά αυτός που θέλει ό,τι έχει!!!

Link to comment
Share on other sites

Να ' μαι και εγώ.

Στις διάσημες γιαγιά κυρία Φωτεινή και την συνονόματη εγγονούλα της να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ γεμάτα υγεία και χαρούμενες στιγμές για εσάς και την οικογένεια σας.Εύχομαι η ζωή σας να είναι πάντα τόσο γλυκιά και ζουμερή όπως και τα πρωινά κεράσματα που μας στέλνετε καθημερινά από το φόρουμ.

με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...