Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

ΓΕΝΝΗΣΕ Η GIOTA ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!


kardoula

Recommended Posts

Γέννησε η Γιώτα μας σήμερα στις 8 το πρωί μια κούκλα 2680gr!

Φιλενάδα να σας ζήσει! Επιτέλους τελείωσαν οι ταλαιπωρίες και τώρα έχεις τη κορούλα σου αγκαλιά. Καλωσόρισες και εσύ στο κόσμο των μαμάδων και ελπίζω από εδώ και πέρα η ζωή σας να είναι γεμάτη μόνο με χαρές.

Η μπέμπα σου να είναι πάντα γερή και δυνατή, γεμάτη χαρά, υγεία και ευτυχία:)

2306035s7smsver8z.gif

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Φιλενάδα να σου ζήσει!! Να είναι πάντα τυχερή, γερή, χαρούμενη και πολύ γλυκατζού για να απολαμβάνετε μαζί τα γλυκάκια που θα φτιάχνεις!!!

Ανυπομονούμε (εγώ και ο μπέμπης) να τη γνωρίσουμε....


i1lzp2.png
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους!! να σου ζήσει το κοριτσάκι σου πάντα γερό, τυχερό και χαμογελαστό να είναι!!!!!!! :):):)


Κοριτσάκια μου, ειστε τα πάντα!!! Ο λόγος που υπήρξα, υπάρχω και θα υπάρχω!!

a0emeo9d8357iv9v.png

g5980jjifoai3xxi.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1042072n9zfrebsvh.gif

Γιωτακι επιτελους εγινες μανουλα!!!!!

Να σας ζησει η πριγκιπισσα σας , παντα γερη να ειναι και εσεις να την καμαρωνετε να μεγαλωνει παντα ευτυχισμενοι!!!!


tssvzea28s.jpgeNortjK1UjI3t7S0ULIGXDATDQK049.pngeNortjKzUjI0sTQwMlSyBlwwFXgCzg,,76.pngeNortjKzUjIyNDY1NVayBlwwFXIC0A,,85.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Φιλεναδιτσααα να σου ζησει η μπουμπουκα σου !!!!!

Να ειναι γερη, καλοτυχη και να σας χαριζει απλετα χαμογελα για παντα !!!!

Να ειστε σιδερενιες και οι δυο και με το καλο να γυρισετε σπιτακι σας, να φας ΟΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τα γλυκακια που σε περιμενουν και να ειστε και οι δυο παντα γλυκαμενες !!!!!!

Φιλια πολλααα!!!

Link to comment
Share on other sites

Να σας ζήσει.Γερή,δυνατή και καλότυχη...Πάντα χαμόγελα...


cIhqp3.png

9knMp3.png

"TO ΠΑΙΔΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ"

Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ό,τι θέλει,αλλά αυτός που θέλει ό,τι έχει!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...