Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥ ΙΑΣΟΝΑ!


louloudaki3

Recommended Posts

Καλησπέρα!

Την Κυριακή 30 Μαίου βαφτίσαμε τον Ιάσονα!

Ήταν όλα πολύ όμορφα και το ευχαριστηθήκαμε όλοι πάαααρα πολύ!

Να σας βάλω και φωτό?

Το προσκλητήριο, σε στυλ ονειροπαγίδας:

glitterfy0095554317D32.gif

οι μπόμπο των μεγάλων:

glitterfy0093050520D31.gif

Οι παιδικές μπομπο:

glitterfy0100951358D31.gif

O σταυρός:

glitterfy0100906317D32.gif

Tα μαρτυρικά

glitterfy0093137614D31.gif

Οι ελιές που στόλιζαν τα τραπέζια (άρεσαν πάρα πολύ, μιλάμε ότι κανονίσει να τα δώσω σε φίλους και συγγενείς, αλλά ελάχιστες από αυτές διασώθηκαν, τις «βούταγαν» χωρίς να ρωτήσουν από τα τραπέζια….)

glitterfy0100359950D32.gif

Κασπώ με ηλίανθους στο τραπέζι των γονιών (τρία κασπώ και πολύχρωμη γάζα σε τρία χρώματα)

glitterfy0100413753D33.gif

η λαμπάδα

glitterfy0095550173D32.gif

Τα γλυκά μας (μελεκούνι, τοπικό παραδοσιακό παστέλι της Ρόδου)

glitterfy0100403523D32.gif

Το βιβλίο ευχών

glitterfy0095739527D33.gif

Το καλωσόρισμα (μαζί με μπαλόνια φυσικά, όχι μόνο του ξεκάρφωτο)

glitterfy0100644715D33.gif

Την κολυμπήθρα μας δεν μπορώ να σας τη δείξω, είχε πάνω γάζα σε ιβουάρ και λαχανί και στην μία πλευρά κρεμόταν μία μπάλα από πράσινα χρυσάνθεμα. Φωτό όταν μου δώσει ο φωτογράφος, όπως επίσης και το τραπέζι όπου ήταν το βιβλίο των ευχών, τα τραπέζια με τις ελιές στολισμένα κτλ

Tα ρούχα του μικρού θα σας τα βάλω όταν τα πλύνω χαχα! (μαζί και τα παππούτσια)

Και μερικές λεπτομέρειες

Για το μοίρασμα της μπομπονιέρας, βάλαμε το τραπέζι στον προαύλιο χώρο, πάνω ένα τραπεζομάντιλο λευκό και μία γάζα κίτρινη και ήταν πολύ όμορφο.

Επίσης στον προαύλιο είχε ένα μεγάλο πηγάδι (σαν πηγάδι) με ένα μεγάλο δέντρο μέσα. Βάλαμε ιβουάρ μαξιλαράκια στολισμένα με χρωματιστές κορδέλες, λευκά φαναράκια και ήταν και αυτό super.

Αυτά…

Εύχομαι σε όλες τις μανούλες να βαφτίσετε με το καλό τα μωράκια και να το απολαύσετε!


think of all the beauty still left around u and BE HAPPY........

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Mariaeva μου καλοφώτιστος, γερός, με αγάπη και ευτυχία να είναι ο Ιάσονάς σας!!!

Εύχομαι ότι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου.

Είναι όλα πανέμορφα, γεμάτα χρώμα ...:-)


an1cF1X-O6k1210MDAwODM1ZHw0NDU0NTRkYXxIIGtvdW1waXRzYSBtYXMgZWluYWk.gif

Make your dreams come true!!!

Link to comment
Share on other sites

ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟ!!!

ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ.....ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ...


cIhqp3.png

9knMp3.png

"TO ΠΑΙΔΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ"

Ευτυχισμένος δεν είναι αυτός που έχει ό,τι θέλει,αλλά αυτός που θέλει ό,τι έχει!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Διαφημίσεις


  • 1 month later...

Αργησα πολύ να σας απαντήσω, αλλά χαίρομαι τόοοοοσο πολύ που σας άρεσαν και σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

:lol: :lol: :lol:


think of all the beauty still left around u and BE HAPPY........

Link to comment
Share on other sites

Ποπο τι όμορφα που ήταν όλα!Και τα χρώματα!!! Το βιβλίο ευχών το έχω ξαναδεί! Αν έκανα κι εγώ 2 αγόρια θα είχα σαν θέμα ζωάκια και αυτή η καμηλοπάρδαλη μου άρεσε πολύ! Κανένα γλυκό περίσσεψε να μας στείλεις?? :lol:

Nα σου ζήσει το κουκλάκι σου! Πάντα να το καμαρώνεις!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

μολις τα ειδα και ειναι υπεροχα! Να σου ζησει!

Αν δεν σου κανει κοπο μου λες πως εφτιαξες το βιβλιο ευχων?

Θελω κι εγω να το φτιαξω μονη μου αλλα δεν ξερω πως να το δεσω και πως να φτιαξω το εξωφυλλο (ποιοτητα χαρτιου και εκτυπωση εννοω).


maWTp2.png716242kmi87gjtrd.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...