Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Μανούλες από Καλλιθέα;


Recommended Posts

  • 3 εβδομάδες μετά...

Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 45
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

οκ,το λεω κι εδω γιατι ειχα γραψει σε ασχετο μερος!λοιπον,προτεινω να κανονιστει καμια συναντηση στην παιδικη χαρα στη δαβακη(καφες στο χερι)γιατι εχω ψιλοφοβηθει με την γριππη...ε;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα σας !!

ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε ακούσει τίποτα για τον βρεφονηπιακό σταθμό του Δήμου Καλλιθέας γιατί θα ήθελα να γράψω τον μικρό μου απο Σεπτέμβρη και ψάχνω για γνώμες.

Τι λέτε??

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας !!

ήθελα να σας ρωτήσω αν έχετε ακούσει τίποτα για τον βρεφονηπιακό σταθμό του Δήμου Καλλιθέας γιατί θα ήθελα να γράψω τον μικρό μου απο Σεπτέμβρη και ψάχνω για γνώμες.

Τι λέτε??

KALHMERA EGV MENV KALLIUEA ALLA THN MIKRH MOY THN EGRACA APO ARXES MARTIOY NA PHGENEI STO MOSXATO SE BREFIKO STAUMO EINAI POLLH KALO AMA UES NA SOY TO PROTEINO DEN JERV GIA THS KALLIUEAS UA SOY PV CEMATA

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 5 εβδομάδες μετά...
καλησπερα!!και εγω μελλουσα μανουλα απο καλλιθεα!!

γεια σου κατια και καλως μας ηρθες αμα θες μπορεις να γραφεις και στο site μανουλες απο μοσχατο και με το καλο κοριτσι μου σε ποιο μηνα εισαι ?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 2 εβδομάδες μετά...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
καλησπερα!φεσκια μανουλα κατοικοσ καλλιθεασ στο υψοσ του ικα-δαβακη!!

Χαίρεται κι από μένα!!!!!!!!!!!!!!!

Κοντά στο ΙΚΑ; Αν ναι, μένουμε αρκετά κοντά. Μένω λίγο πιο πάνω, πριν την Αγ. Πάντων.


NDPXp3.png eJ01p3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...