Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Καθυστέρηση 6μερες με αρνητικό τεστ


kellly1994

Recommended Posts

Κορίτσια καλημέρα είμαι νέα στο φόρουμ 🥰 κλασσικό θέμα αρνητικό τεστ και αναμονή περιόδου εγκυμοσύνης; Τι να πω ποια😬 Ας μπω στο θέμα...προσοαθω με τον άντρα μου 8 μήνες τώρα για παιδάκι...έχω ξεκινήσει εδώ και 2 μήνες τις βιταμίνες inofert...είχα τον προηγούμενο μήνα 13 μέρες καθυστέρηση και τώρα σε αυτόν τον κύκλο είμαι στις 6 μέρες καθυστέρηση...την 4η μέρα είχα αρνητικό τεστ ... συμπτώματα πόνο στο στήθος και πόνοι στη κοιλια έχουν σταματήσει εδώ και 3 μέρες...να κάνω χοριακή; Έχει συμβεί σε καμία αρνητικό τεστ με καθυστέρηση και τελικά να ήταν έγκυος; Τα συμπτώματα μου είναι ευαίσθητο στήθος , λευκά υγρά και πόνοι περιόδου που έχουν σταματήσει αυτές τις 3 μέρες...αχ τι να πω περίεργη αίσθηση αυτή η αναμονή κάθε μήνα🙄

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

3 ώρες πρίν, kellly1994 είπε:

Κορίτσια καλημέρα είμαι νέα στο φόρουμ 🥰 κλασσικό θέμα αρνητικό τεστ και αναμονή περιόδου εγκυμοσύνης; Τι να πω ποια😬 Ας μπω στο θέμα...προσοαθω με τον άντρα μου 8 μήνες τώρα για παιδάκι...έχω ξεκινήσει εδώ και 2 μήνες τις βιταμίνες inofert...είχα τον προηγούμενο μήνα 13 μέρες καθυστέρηση και τώρα σε αυτόν τον κύκλο είμαι στις 6 μέρες καθυστέρηση...την 4η μέρα είχα αρνητικό τεστ ... συμπτώματα πόνο στο στήθος και πόνοι στη κοιλια έχουν σταματήσει εδώ και 3 μέρες...να κάνω χοριακή; Έχει συμβεί σε καμία αρνητικό τεστ με καθυστέρηση και τελικά να ήταν έγκυος; Τα συμπτώματα μου είναι ευαίσθητο στήθος , λευκά υγρά και πόνοι περιόδου που έχουν σταματήσει αυτές τις 3 μέρες...αχ τι να πω περίεργη αίσθηση αυτή η αναμονή κάθε μήνα🙄

Αφού έχεις άστατο κύκλο περίμενε μια εβδομάδα Κ ξανακάνε τεστ . 

Link to comment
Share on other sites

@kellly1994

Λογικά μετά από 6 μέρες καθυστέρηση αν υπήρχε εγκυμοσύνη ένα καλό τεστακι με σωστή χρήση θα έδινε θετικό αποτέλεσμα. Στην θέση σου θα έκανα ενα ακόμα τεστακι! Και ελπίζω παρά το πρώτο αρνητικό αποτέλεσμα η πορεία να σε δικαιώσει και να είσαι έγκυος! 🤍

Δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία βέβαια, στην προσπάθεια και εμείς εδώ και λίγους μήνες! Έχουμε ανοίξει και θέμα "Προσπάθεια σύλληψης 2025" αν θέλεις έλα στην παρέα μας! 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, katekatekate είπε:

@kellly1994

Λογικά μετά από 6 μέρες καθυστέρηση αν υπήρχε εγκυμοσύνη ένα καλό τεστακι με σωστή χρήση θα έδινε θετικό αποτέλεσμα. Στην θέση σου θα έκανα ενα ακόμα τεστακι! Και ελπίζω παρά το πρώτο αρνητικό αποτέλεσμα η πορεία να σε δικαιώσει και να είσαι έγκυος! 🤍

Δεν έχω αντίστοιχη εμπειρία βέβαια, στην προσπάθεια και εμείς εδώ και λίγους μήνες! Έχουμε ανοίξει και θέμα "Προσπάθεια σύλληψης 2025" αν θέλεις έλα στην παρέα μας! 

Τέλεια σε ευχαριστώ πολύ🩷 εύχομαι και σε εσένα μέσα απ' την καρδιά μου να σου έρθει γρήγορα το μωράκι σου🩷

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 3 λεπτά , kellly1994 είπε:

Τέλεια σε ευχαριστώ πολύ🩷 εύχομαι και σε εσένα μέσα απ' την καρδιά μου να σου έρθει γρήγορα το μωράκι σου🩷

Μακάρι κορίτσι μου. Ευχαριστώ πολύ 

Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πρίν, kellly1994 είπε:

Είχα πολύ σταθερό κύκλο μέχρι που ξεκίνησα τα inofert😵💫

Για ποιο λόγο ξεκίνησες inofert? Ποιος σου το σύστησε;είσαι και μικρή από ότι κατάλαβα ...

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 2 λεπτά , Sofiiii είπε:

Για ποιο λόγο ξεκίνησες inofert? Ποιος σου το σύστησε;είσαι και μικρή από ότι κατάλαβα ...

Γιατί μου είπε ο γυναικολόγος μου! Όχι δεν είμαι και πολύ μικρή είμαι 30😋 μου είπε θα με βοηθήσει γενικα...πίνω τα απλά ινοφερτ

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 4 λεπτά , kellly1994 είπε:

Γιατί μου είπε ο γυναικολόγος μου! Όχι δεν είμαι και πολύ μικρή είμαι 30😋 μου είπε θα με βοηθήσει γενικα...πίνω τα απλά ινοφερτ

Είσαι είσαι 🥰 οκ απλά καμία φορά όταν δεν έχουμε κανένα θέμα οποιοδήποτε σκεύασμα καινούργιο για τον οργανισμό μπορεί να επηρεάσει στην περίπτωση σου όπως λες τον κύκλο περιόδου κτλ για αυτό σε ρώτησα ,διότι τα inofert(ινοσυτολη) είναι για ρύθμιση της λειτουργίας των ωοθηκών αν δεν είχες πχ θέμα γιατί να τα πάρεις; μπορούσες να πάρεις μιας πολύ καλής ποιότητας pre conception βιταμίνη ...

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 45 λεπτά , Sofiiii είπε:

Είσαι είσαι 🥰 οκ απλά καμία φορά όταν δεν έχουμε κανένα θέμα οποιοδήποτε σκεύασμα καινούργιο για τον οργανισμό μπορεί να επηρεάσει στην περίπτωση σου όπως λες τον κύκλο περιόδου κτλ για αυτό σε ρώτησα ,διότι τα inofert(ινοσυτολη) είναι για ρύθμιση της λειτουργίας των ωοθηκών αν δεν είχες πχ θέμα γιατί να τα πάρεις; μπορούσες να πάρεις μιας πολύ καλής ποιότητας pre conception βιταμίνη ...

Αχχ τι να πω και εγώ βρε κορίτσι μου ότι μου πει ο γιατρός κάνω🤷 εάν τελικά αδιαθετησω και συνεχίσει αυτή η ανωμαλία θα επικοινωνήσω ξανά μαζι του! Στην προηγούμενη καθυστέρηση μου ήταν πολύ επίμονος στο να πάρω τις βιταμίνες και πως θα με βοηθήσουν...σίγουρα αυτός θα ξέρει καλύτερα, μυστήριο αυτό το γυναικείο σώμα🫨

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 3 λεπτά , kellly1994 είπε:

Αχχ τι να πω και εγώ βρε κορίτσι μου ότι μου πει ο γιατρός κάνω🤷 εάν τελικά αδιαθετησω και συνεχίσει αυτή η ανωμαλία θα επικοινωνήσω ξανά μαζι του! Στην προηγούμενη καθυστέρηση μου ήταν πολύ επίμονος στο να πάρω τις βιταμίνες και πως θα με βοηθήσουν...σίγουρα αυτός θα ξέρει καλύτερα, μυστήριο αυτό το γυναικείο σώμα🫨

Ναι δες το και αναλόγως πράττεις αφού επικοινωνήσεις μαζί του,δώσε λίγο χρόνο γενικά μην σε αγχωνει η κατάσταση το stress είναι εχθρος...και σύντομα θα τα καταφέρεις ❤️ 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Sofiiii είπε:

Ναι δες το και αναλόγως πράττεις αφού επικοινωνήσεις μαζί του,δώσε λίγο χρόνο γενικά μην σε αγχωνει η κατάσταση το stress είναι εχθρος...και σύντομα θα τα καταφέρεις ❤️ 

Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου έχεις απόλυτο δίκιο 🩷

  • Λουλούδια 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Καλησπέρα σε όλες ξανά γύρισα ύστερα από πολλά χρόνια αποφασισμένη να κάνω ακόμα ένα παιδάκι ελπίζω να μου φέρετε γούρι..Καλώς σας βρήκα πάλι ..λοιπόν πάω δεύτερη μέρα καθυστέρηση έχω κάνει δύο τεστ βγήκαν αρνητικά και τα δύο κάθε πρωί μετρώ θερμοκρασία κ έχω 36,05 σταθερά δεν έχω κανένα σύμπτωμα περιόδου ούτε τσικ στήθος μηδέν από πόνο πρήζεται οπότε θυμάται κ ξανά ξεπρηζεται..τι να κάνω να περιμένω κ άλλο για χωριακη;;;

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...