Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

ΘΥΡΟΕΙΔΗΣ ΚΑΙ ΩΟΛΗΨΙΑ


Lotussss

Recommended Posts

Καλησπέρα σας ,θα ήθελα τα φώτα σας παρακαλώ πολύ 🙏🏼. Ορμόνη θυρεοειδή TSH 3.060. Πήγα στον ενδοκρινολόγο σήμερα μου έδωσε Τ4 75mg 5 ημέρες την εβδομάδα και Τ4 62mg 2 ημέρες την εβδομάδα και μου είπε σε ένα με ενάμιση μήνα να κάνουμε επανεξέταση. Εγώ όμως τέλος Αυγούστου θα ξεκινήσω ενέσεις για ωοληψία. Θα έχω πρόβλημα με την ποιότητα και ποσότητα των ωαρίων ; Έχει συμβεί σε καμία ; Ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 20 λεπτά , Lotussss είπε:

Καλησπέρα σας ,θα ήθελα τα φώτα σας παρακαλώ πολύ 🙏🏼. Ορμόνη θυρεοειδή TSH 3.060. Πήγα στον ενδοκρινολόγο σήμερα μου έδωσε Τ4 75mg 5 ημέρες την εβδομάδα και Τ4 62mg 2 ημέρες την εβδομάδα και μου είπε σε ένα με ενάμιση μήνα να κάνουμε επανεξέταση. Εγώ όμως τέλος Αυγούστου θα ξεκινήσω ενέσεις για ωοληψία. Θα έχω πρόβλημα με την ποιότητα και ποσότητα των ωαρίων ; Έχει συμβεί σε καμία ; Ευχαριστώ πολύ

Πόσο είναι η tsh? Το μονάδα μέτρησης είναι αυτή? Ο θυρεοειδής δεν επηρεάζει την ποιότητα των ωαριων . Ο θυρεοειδής παίζει ρόλο στο να μείνεις έγκυος γι'αυτό εμβρυομεταφορα πρέπει να κάνεις αφού τον έχεις σταθεροποιήσει 

Link to comment
Share on other sites

Η TSH είναι 3.060 μIU/mL αυτό γράφει στις εξετάσεις μου δεν ξέρω να σας βοηθήσω διαφορετικά 😞. Έχω μπερδευτεί γιατί άλλοι μου λένε ότι επηρεάζει στην ωοληψια και άλλοι όχι όπως εσείς . Αντίστοιχα και ο γιατρός μου το ίδιο μου είπε.

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...