Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

Recommended Posts

 

Καλησπέρα, έχω σχέση 8 χρόνια η οποία σχέση έχει περάσει πολλά 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν με σέβεται κάποιες φορές μου μιλάει λες κ είμαι η πιο τελευταία 1,5 χρόνια συζουμε μαζί είναι παλιάς εποχής ότι στο σπίτι κάνει δουλειές μόνο η γυναίκα κ ότι ο άντρας μόνο δουλειά πολλές φορές.με απειλή ότι θα φύγει κ ότι το καλοκαίρι φέτος δεν θα το βγάλουμε 

Δεν κατανοεί τ κούραση μου παρά μόνο κοιτά να περνάει καλά εκείνος 

Σήμερα με χάλασαν κάποιες κουβέντες κ δεν απάντησα για να μην ακούει η γειτονιά 

Μου είπε αν δεν κάνεις φαγητά που θέλω θα τα κάνω άνω κάτω, μου κάνει παρατηρήσεις για το σπίτι ενώ παλεύω καθημερινά αλλά αν δεν προσέχει κ μαζεύω μόνο εγώ ε άνθρωπος είμαι όχι υπηρέτρια του 

Στο κάτω κάτω δεν είμαι κ τίποτα επίσημα κ ούτε θα γίνω με τα δικά του μυαλά 

Πείτε μου πώς να χειριστώ τ κατάσταση

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εχασα 13 χρονια απο την ζωη μου με εναν τετοιο, εφυγα και δεν το μετανιωσα ποτε, νοικιασα σπιτι και μετα του το ειπα! ειμαι τυχερη γιατι δεν θα γνωριζα ποτε τον τωρινο αντρα μου εδω και 9 χρονια που ειναι οτι καλυτερο θα μπορουσε να μου συμβει! απλα φυγε!

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη που θα στο πω κι εγω ετσι χυμα αλλα δεν υπαρχει κατι να χειριστεις. Χωριζεις. Τετοιοι ανθρωποι δεν αλλαζουν ο,τι και να κανεις. Θυμησε του οτι ζει στο 2026 μαζεψε τα και χαιρετησε τον. Αυτος οπως το ειπες θελει υπηρετρια δε θελει συντροφο η συζυγο. 

Link to comment
Share on other sites

On 31/5/2026 at 11:16 ΜΜ, RedRose είπε:
 

Καλησπέρα, έχω σχέση 8 χρόνια η οποία σχέση έχει περάσει πολλά 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν με σέβεται κάποιες φορές μου μιλάει λες κ είμαι η πιο τελευταία 1,5 χρόνια συζουμε μαζί είναι παλιάς εποχής ότι στο σπίτι κάνει δουλειές μόνο η γυναίκα κ ότι ο άντρας μόνο δουλειά πολλές φορές.με απειλή ότι θα φύγει κ ότι το καλοκαίρι φέτος δεν θα το βγάλουμε 

Δεν κατανοεί τ κούραση μου παρά μόνο κοιτά να περνάει καλά εκείνος 

Σήμερα με χάλασαν κάποιες κουβέντες κ δεν απάντησα για να μην ακούει η γειτονιά 

Μου είπε αν δεν κάνεις φαγητά που θέλω θα τα κάνω άνω κάτω, μου κάνει παρατηρήσεις για το σπίτι ενώ παλεύω καθημερινά αλλά αν δεν προσέχει κ μαζεύω μόνο εγώ ε άνθρωπος είμαι όχι υπηρέτρια του 

Στο κάτω κάτω δεν είμαι κ τίποτα επίσημα κ ούτε θα γίνω με τα δικά του μυαλά 

Πείτε μου πώς να χειριστώ τ κατάσταση

Καλημέρα κορίτσι μου! Σε εμάς μπορεί να είναι οφθαλμοφανές ότι αυτός ο άνθρωπος δεν είναι κατάλληλος για σύντροφος και για να περάσεις μαζί του μια ζωή όμως το θέμα είναι εσύ να το δεις και να το νιώσεις. Νομίζω πως για να κάνεις αυτό το βήμα και να φύγεις από μια τέτοια σχέση κ πιθανόν έναν χειριστικό σύντροφο χωρις επιστροφή χρειάζεσαι στηρίγματα κ συμβουλευτική. Νομίζω χρειάζεται να ενδυναμώσεις το μέσα σου και να δεις πραγματικά τι αξίζεις.. σε κανέναν δεν αξίζει η απαξίωση! Θέλουμε ανθρώπους που μας φροντίζουν, μας αγαπούν και μας σέβονται. Ακούν και τις δικές μας ανάγκες. Καμία γυναίκα δεν γεννήθηκε για να είναι νοικοκυρά. Η νοικοκυροσύνη είναι απαραίτητη για κάθε άνθρωπο άντρα και γυναίκα για να συντηρείται αξιοπρεπώς. Δεν το χρωστάς σε κανέναν λοιπόν όλο αυτό να το περνας.. κι αν με ρωτάς καλύτερα μόνες μας παρά με τέτοιους ανθρώπους! Προσωπικά έμεινα καιρό μόνη μου για να με αγαπήσω και να μην έχω κανέναν ανάγκη να μου πει τι να κάνω και πως να το κάνω. Να νιώθω καλά με εμένα κ χωρίς σύντροφο! Και έτσι αφού αγάπησα και σεβάστηκα πρώτα εγώ εμένα κατάφερα να βρω έναν σύντροφο που να με αγαπά βαθιά.

επισης είσαι σίγουρη ότι θα ήθελες να είσαι επίσημα με έναν τέτοιο άντρα; Να κάνετε παιδιά και να μην ασχολείται ούτε με τα παιδιά; Κι εκεί τι θα κάνεις; Θα πάρεις αυτό το ρίσκο για την ζωή σου; Ειναι στιγμες που η μελλοντική μας ζωή η δική μας και των παιδιών μας κρίνετε απο τετοιεσ Σχέσεις… που τελικά ενώ δεν έπρεπε να προχωρήσουν εμείς την προχωρήσαμε! Αυτές τις απαιτήσεις θα έπρεπε να τις έχει από τον εαυτό του πρώτα από όλα. Κι εμένα ο άντρας μου «παλιάς κοπής» είναι. Εχει μπέσα κ δυναμισμό. Ειναι κύριος σε όλα του. Αυτά είναι για εμένα τα χαρακτηριστικά. Δεν είναι λιγότερο άντρας που θα βάλει σκούπα, θα πλύνει και θα απλώσει. Είμαστε ισότιμοι. Οπως δουλεύω εγώ, δουλεύει κι αυτός. Κουραζόμαστε κ οι δυο. Το να φροντίζεις το σπίτι σου όμως είναι δουλειά και των δυο! Αν έχει φτάσει να σε απειλεί ότι θα φύγει γαιτι δεν τους μαγειρεύεις αυτά που θέλει μετά από 8 χρόνια … ένα θα πω.. ώρα του καλή κ ο κωλος του πανί! 😄 και καθώς φεύγει πες του να μη ξεχάσει και το καπελάκι του 

επίσης με τον γιο σου 9 ετών που μας έγραφες σε προηγούμενα μηνύματα τι έγινε ; Μήπως πρέπει να δεις και να βάλεις τον εαυτό σου πάνω απο όλα ; Για να ηρεμήσεις και να τα βρεις με το παιδί;

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...