Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr

ΤΟΚΕΤΟΣ ΣΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Ή ΕΛΕΝΑ


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι στα 42 και στην 4η εξωσωματική μας. Τελικά μέχρι στιγμής έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα, αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς και φοβάμαι να ενθουσιαστώ. Έχουμε κάνει 3 καλές χοριακές και την Πέμπτη έχουμε τον πρώτο μας υπέρηχο. Θα τον κάνουμε στο κέντρο που πετύχαμε. Ωστόσο, επειδή το κόστος στο ιδιωτικό είναι υψηλό για εμάς, σκεφτήκαμε με τον άντρα μου να βρούμε έναν γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο, στο Αλεξάνδρα ή στο Έλενα, να πάμε από τον 2ο υπέρηχο και μετά και να παρακολουθούμε εκεί κανονικά την κύηση. Εξετάσεις, υπερήχους, τα πάντα.. Θα εκτιμούσα την βοήθειά σας για 1-2 γιατρούς. Μου έχουν αναφέρει κάποια ονόματα, και θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί τους. Αλλά πρώτα, ίσως να γνώριζα την διαδικασία και το πως λειτουργούν. Μιλάμε για τον Κο Σίνδο στο Αλεξάνδρα, και τον Κο Κολιόπουλο στο Έλενα. Είχατε εμπειρία? Έχετε κάποιο τηλέφωνο? Πως κλείνω ραντεβού μαζί τους για να ξεκινήσω?? 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, Εύη - Εύη είπε:

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι στα 42 και στην 4η εξωσωματική μας. Τελικά μέχρι στιγμής έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα, αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς και φοβάμαι να ενθουσιαστώ. Έχουμε κάνει 3 καλές χοριακές και την Πέμπτη έχουμε τον πρώτο μας υπέρηχο. Θα τον κάνουμε στο κέντρο που πετύχαμε. Ωστόσο, επειδή το κόστος στο ιδιωτικό είναι υψηλό για εμάς, σκεφτήκαμε με τον άντρα μου να βρούμε έναν γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο, στο Αλεξάνδρα ή στο Έλενα, να πάμε από τον 2ο υπέρηχο και μετά και να παρακολουθούμε εκεί κανονικά την κύηση. Εξετάσεις, υπερήχους, τα πάντα.. Θα εκτιμούσα την βοήθειά σας για 1-2 γιατρούς. Μου έχουν αναφέρει κάποια ονόματα, και θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί τους. Αλλά πρώτα, ίσως να γνώριζα την διαδικασία και το πως λειτουργούν. Μιλάμε για τον Κο Σίνδο στο Αλεξάνδρα, και τον Κο Κολιόπουλο στο Έλενα. Είχατε εμπειρία? Έχετε κάποιο τηλέφωνο? Πως κλείνω ραντεβού μαζί τους για να ξεκινήσω?? 

Καλησπερα και με το καλο! Για το Ελενα, γκουγκλαρε γραμματεια εξωτερικων ιατρειων απογευματινων ραντεβου, παιρνεις τηλ και κλεινεις με το γιατρο που θες. Απαξ και σε δει απο κοντα , μετα σε βαζει και στα πρωινα που μπορει και οσο για το τηλ του, το ζητας και στο δινει. Λογικα και στο Αλεξανδρα ετσι γινεται. Απλα ψαξτο στο γκουγκλ αν υπαρχει απευθειας τηλεφωνο γραμματειας η αν κλεινεις μεσω 1535. Ο Κολιοπουλος ειναι πολυ γνωστος, δεν εχω προσωπικη εμπειρια, αλλα εχω αρκετες γνωστες μου που γεννησαν μαζι του κι ηταν πολυ ευχαριστημενες. Αφου σου τους εχουν αναφερει γνωστες σου , να τους πεις οτι εισαι μεσω συστασης τους, γιατι καποιες φορες εχουν μεγαλο φορτο εργασιας και «δυσκολευονται» να αναλαβουν. Το καλο ειναι οτι εισαι σε πολυ αρχικο σταδιο οποτε λογικα θα δεχτουν. Καλη επιτυχια!

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...