Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Καφέ Εξωσωματικής 2024 !


Recommended Posts

1 ώρα πρίν, MK2012 είπε:

Ναι καλό θα είναι να κάνεις 2-3 ραντεβού να δεις με ποιον ταιριάζεις. Αλλά συμβουλή, μη δεις πάρα πολλούς γιατί θα πελαγώσεις. 
Εγω ακόμα είμαι σε διαδικασία φυσικών κύκλων και μαζεύω βλαστοκυστες. Ειχα κάνει ετ πέρσι το Δεκέμβρη κ δυστυχώς δε πέτυχε οπότε τώρα συνεχίζω. Έκανα στην αρχή 2 διεγέρσεις αλλά δεν είχαν αποτέλεσμα οπότε συνέχισα με φυσικούς κύκλους…

κι εγω με φυσικους μαζεψα στα 36 μου τα ωαρια... κι αυτα με πολλές δυσκολίες...

ναι η αλήθεια, μετά την αποτυχής ετ μου ψάχνω συνέχεια...πελάγωσα....ναι μεν βοηθητικό, αλλά χάθηκα...

όλα να σου πάνε καλά...πόσα μάζεψες ως τώρα;; 

 

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 27 λεπτά , Φεγγάρι είπε:

κι εγω με φυσικους μαζεψα στα 36 μου τα ωαρια... κι αυτα με πολλές δυσκολίες...

ναι η αλήθεια, μετά την αποτυχής ετ μου ψάχνω συνέχεια...πελάγωσα....ναι μεν βοηθητικό, αλλά χάθηκα...

όλα να σου πάνε καλά...πόσα μάζεψες ως τώρα;; 

 

Ωάρια ούτε που θυμάμαι, έχω χάσει το μέτρημα. Βλαστοκυστες μάζεψα 6, έβαλα τις 2 και είχα την αποτυχημένη ετ και τώρα συνεχίζω. Μου έχουν μείνει 4 και θα προσπαθήσω να μαζέψω 1-2 ακόμα αν τα καταφέρω. Ωοληψιες έχω κάνει πάρα πολλές.

Ελα μη πελαγώνεις! Λοιπόν, βήμα βήμα. Αρχικά εφόσον μιλάμε για φυσικους, πρέπει να συνυπολογίσεις τον παράγοντα απόστασης όπως είπες με τη καθημερινότητα σου, τη δουλειά σου αν εργάζεσαι κ το οικονομικό σαφώς. Στο λέω επειδή πλέον οι φυσικοί είναι κομμάτι της καθημερινότητας μου εδώ και 1,5 χρόνο σχεδόν, προσπαθώ όσο γίνεται να μη διαταράσσεται η καθημερινότητα μου. Είναι σημαντικό για τη ψυχολογία σου.

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 2 λεπτά , MK2012 είπε:

Ωάρια ούτε που θυμάμαι, έχω χάσει το μέτρημα. Βλαστοκυστες μάζεψα 6, έβαλα τις 2 και είχα την αποτυχημένη ετ και τώρα συνεχίζω. Μου έχουν μείνει 4 και θα προσπαθήσω να μαζέψω 1-2 ακόμα αν τα καταφέρω. Ωοληψιες έχω κάνει πάρα πολλές.

Ελα μη πελαγώνεις! Λοιπόν, βήμα βήμα. Αρχικά εφόσον μιλάμε για φυσικους, πρέπει να συνυπολογίσεις τον παράγοντα απόστασης όπως είπες με τη καθημερινότητα σου, τη δουλειά σου αν εργάζεσαι κ το οικονομικό σαφώς. Στο λέω επειδή πλέον οι φυσικοί είναι κομμάτι της καθημερινότητας μου εδώ και 1,5 χρόνο σχεδόν, προσπαθώ όσο γίνεται να μη διαταράσσεται η καθημερινότητα μου. Είναι σημαντικό για τη ψυχολογία σου.

 

ναι κι εγω 1 χρόνο είχα κάνει φυσικούς κύκλους να κρατήσω τα ωάρια μου...αλλά τώρα έχω κ τον χρόνο να πιέζει...δεν είμαι 36 πλέον!! 

πολύ κάνεις κ κρατάς όσα μπορείς ... μπράβο 🙏 

όταν λές πάρα πολλές ωοληψίες ... πόσες;; 

εμένα με αποτρέπουν να το κάνω πλέον....με δική μου απόφαση τους λέω θέλω να το προσπαθήσω...

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , Φεγγάρι είπε:

ναι κι εγω 1 χρόνο είχα κάνει φυσικούς κύκλους να κρατήσω τα ωάρια μου...αλλά τώρα έχω κ τον χρόνο να πιέζει...δεν είμαι 36 πλέον!! 

πολύ κάνεις κ κρατάς όσα μπορείς ... μπράβο 🙏 

όταν λές πάρα πολλές ωοληψίες ... πόσες;; 

εμένα με αποτρέπουν να το κάνω πλέον....με δική μου απόφαση τους λέω θέλω να το προσπαθήσω...

17 ωοληψιες έκανα ως τώρα. Τις 11 στον Μαστρ. στο Υγ**α και τις 5 στον Σφακ στο Γεν***ις. 
Κοιτα, δε παίζει ρόλο η ηλικία όλες τις φορές. Στο λέω γιατί είμαι κάτω από 35 αλλά παρόλα αυτα οι ωοθήκες μου δε συμφωνούν με αυτό 🤣 
Δε ξέρω ποιος σε αποτρέπει και γιατί. Κάνε τη προσπάθεια σου αν το νιώθεις κ έχεις τα κουράγια. Αυτο κάνω κ εγώ κ μετά έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου εναλλακτικές για να τις εξετάσω σε δεύτερο χρόνο. 

 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 20 λεπτά , MK2012 είπε:

17 ωοληψιες έκανα ως τώρα. Τις 11 στον Μαστρ. στο Υγ**α και τις 5 στον Σφακ στο Γεν***ις. 
Κοιτα, δε παίζει ρόλο η ηλικία όλες τις φορές. Στο λέω γιατί είμαι κάτω από 35 αλλά παρόλα αυτα οι ωοθήκες μου δε συμφωνούν με αυτό 🤣 
Δε ξέρω ποιος σε αποτρέπει και γιατί. Κάνε τη προσπάθεια σου αν το νιώθεις κ έχεις τα κουράγια. Αυτο κάνω κ εγώ κ μετά έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου εναλλακτικές για να τις εξετάσω σε δεύτερο χρόνο. 

 

μπραβο σου.... κι εγω αυτο ακριβως θα ηθελα να κανω τωρα...οτι διαθεσιμο ωαριο υπαρχει να το κραταω... αλλά η ηλικία μου δεν το επιτρέπει...εσύ έχεις χρόνο μπροστά σου...είσαι κάτω από 35 κ η ποιότητα είναι όπως κ να έχει καλύτερη... σ ευχαριστω για τις συμβουλές σου... συνέχισε δυναμικά ... 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πώς αντέχετε ρε κορίτσια 17 ωολληψιες… δε μπορώ να το φανταστώ.

Εγω λόγω ιστορικού κατέψυξα ωάρια το 21, 8 καταφέραμε να πάρουμε με διέγερση. Μέτριος αριθμός αλλά καλός για την κατάστασή μου. Τη μέρα της λήψης έπαθα κρίση πανικού και την επόμενη οι «θήκες» των ωαρίων γέμισαν αίμα και ποναγα φριχτά για 2-3 μέρες μέχρι ν αρχίσει να απορροφάται. 
Τωρα, με πρόβλημα του συντρόφου στο σπερμα, και με δικές μου εξετάσεις να αναμένονται, το ενδεχόμενο εξωσωματικής είναι μεγάλο κι όσο θυμάμαι τα παραπάνω που ήδη έχω περάσει, αγχώνομαι….

Link to comment
Share on other sites

καλημερα στην παρεα😊

ηθελα να μου πειτε οσες γνωριζετε καλα κεντρα κ γιατρους σε αθηνα, θεσσαλονικη , κυπρο...

ειμαι 42 με πολυ χαμηλη αμυ κ ορμονες προκλιμακτηριου...

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Margaretgr είπε:

Πώς αντέχετε ρε κορίτσια 17 ωολληψιες… δε μπορώ να το φανταστώ.

Εγω λόγω ιστορικού κατέψυξα ωάρια το 21, 8 καταφέραμε να πάρουμε με διέγερση. Μέτριος αριθμός αλλά καλός για την κατάστασή μου. Τη μέρα της λήψης έπαθα κρίση πανικού και την επόμενη οι «θήκες» των ωαρίων γέμισαν αίμα και ποναγα φριχτά για 2-3 μέρες μέχρι ν αρχίσει να απορροφάται. 
Τωρα, με πρόβλημα του συντρόφου στο σπερμα, και με δικές μου εξετάσεις να αναμένονται, το ενδεχόμενο εξωσωματικής είναι μεγάλο κι όσο θυμάμαι τα παραπάνω που ήδη έχω περάσει, αγχώνομαι….

Καλημέρα !!! Αυτό που έπαθες στην ωοληψια είναι σπάνιο αλλά συμβαίνει καμιά φορά !!! Το έπαθα και εγώ στην πρώτη ωοληψια μου και επειδή το αίμα είχε αρχίσει να πήζει έκανα λαπαροσκόπηση για να βγάλουν το αίμα από της ωοθήκες !!! Στην δεύτερη διέγερση όλα πήγαν τέλεια και γύρισα στην καθημερινότητά μου κατευθείαν !! Το μόνο που είχα ήταν πρήξιμο που υποχώρησε μετά από πέντε μέρες !!! Να μην αγχώνεσαι και ότι και αν γίνει ελπίζω να είναι για καλό και σύντομα να έχετε στα χέρια σας το θαύμα σας 🙏🏼

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλες :) 

Είναι καμιά κοπέλα που ετοιμάζεται για εμβρυομεταφορά;; Να λέμε μαζί τον πόνο μας; 😅 εμείς μάλλον θα προχωρήσουμε στις 25 του μήνα, μετά την πολύτιμη βοήθεια της @Blu24 με τα cyclacur! 

Επιπλέον ψάξαμε και μείς σε 40+ φαρμακεία και βρήκαμε καμία δεκαριά! Οπότε κορίτσια αν ετοιμάζεστε για ε.τ. ψαχτείτε από τώρα, είναι πραγματικά δυσεύρετα!

Αυτή θα είναι η 4η ε.τ. μου. Εχω στο ιστορικό 2 παλινδρομες στην 7η εβδομάδα και 1 βιοχημική. Το πρόβλημά μας είναι στο σπερμα (ποσότητα, ποιότητα, μορφολογία και κατακερματισμό). Παρόλα αυτά, ο πρώτος γιατρός μας λέει ξεκινάμε έτσι γιατί αυτά φτιάχνονται στο εργαστήριο και παρά τις συνεχεις ερωτήσεις μου για βιταμίνες, ήταν καθετος πως δεν φέρουν κάποια βελτίωση και «να μην ταλαιπωρούμε άδικα τον σύζυγο». Τα θυμάμαι τώρα πάλι και συγχύζομαι.

Κορίτσια μετά από 5 μήνες θεραπείας με βιταμίνες, το σπερμα πήγε 75 εκ από 1εκ, κανονική κινητικότητα και η μορφολογία πήγε στο 2% από 1%. 

Άλλαξα κέντρο και γιατρό. Κάναμε και τη μέθοδο macs. Το αποτέλεσμα είναι 15 βλαστοκύστες. Μου φαίνεται απίστευτο ακόμα και σήμερα. Τις άλλες φορές κάναμε μαξ 4. 

Ακόμα κρατάω μικρό καλάθι εννοείται, γιατί το πρόβλημά μας ήταν μέχρι τώρα στις χρωμοσωμικες ανωμαλίες. Οπότε μόνο όταν πιάσω το μωρό στα χέρια μου θα μαι σίγουρη πως όλα πήγαν καλά! Αλλά σε κάθε περίπτωση ξεκινάμε σε εντελώς διαφορετική βάση. 

Επίσης, το πολύ σημαντικό που θέλω να θίξω. Δεν ξέρω για ποιο λόγο (ήταν άγνοια; Ήταν η εύκολη λύση;), αλλά παρά το προβληματικό σπερμα, ο γιατρός ήθελε να με πείσει ότι πιθανότατα έχουν πρόβλημα τα ωάριά μου, γιατί δεν μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του σπέρματος (!!!). Και να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας τη δωρεά ωαρίων. Ναι, προφανώς το ωάριο μιας 25χρονης θα είναι καλύτερο από μιας 34χρονης. Αλλά εν προκειμενω, είχα φανταστείτε στην τελευταία ωοληψια 25 ωάρια εκ των οποίων 23 ώριμα. Και δεν έχω πολυκυστικες. Η νέα μου γιατρός, μου λέει το ανέφερα στο εμβρυολογικό και γέλαγαν οι άνθρωποι. Θα ήταν καταρχάς ανήθικο να αλλάξεις κάτι που φαίνεται τέλειο, ενώ γνωρίζεις ήδη ποιο είναι το πρόβλημα. 

Και πάλι, σίγουρη δεν είμαι για τίποτα. Το αποτέλεσμα θα δείξει! 

Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να σκέφτομαι αισιόδοξα για την ε.τ. 🙂

  • Καλή τύχη! 1
  • Ευχή 5
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


5 minutes ago, Zizel17 said:

 

Καλησπέρα σε όλες :) 

Είναι καμιά κοπέλα που ετοιμάζεται για εμβρυομεταφορά;; Να λέμε μαζί τον πόνο μας; 😅 εμείς μάλλον θα προχωρήσουμε στις 25 του μήνα, μετά την πολύτιμη βοήθεια της @Blu24 με τα cyclacur! 

Επιπλέον ψάξαμε και μείς σε 40+ φαρμακεία και βρήκαμε καμία δεκαριά! Οπότε κορίτσια αν ετοιμάζεστε για ε.τ. ψαχτείτε από τώρα, είναι πραγματικά δυσεύρετα!

Αυτή θα είναι η 4η ε.τ. μου. Εχω στο ιστορικό 2 παλινδρομες στην 7η εβδομάδα και 1 βιοχημική. Το πρόβλημά μας είναι στο σπερμα (ποσότητα, ποιότητα, μορφολογία και κατακερματισμό). Παρόλα αυτά, ο πρώτος γιατρός μας λέει ξεκινάμε έτσι γιατί αυτά φτιάχνονται στο εργαστήριο και παρά τις συνεχεις ερωτήσεις μου για βιταμίνες, ήταν καθετος πως δεν φέρουν κάποια βελτίωση και «να μην ταλαιπωρούμε άδικα τον σύζυγο». Τα θυμάμαι τώρα πάλι και συγχύζομαι.

Κορίτσια μετά από 5 μήνες θεραπείας με βιταμίνες, το σπερμα πήγε 75 εκ από 1εκ, κανονική κινητικότητα και η μορφολογία πήγε στο 2% από 1%. 

Άλλαξα κέντρο και γιατρό. Κάναμε και τη μέθοδο macs. Το αποτέλεσμα είναι 15 βλαστοκύστες. Μου φαίνεται απίστευτο ακόμα και σήμερα. Τις άλλες φορές κάναμε μαξ 4. 

Ακόμα κρατάω μικρό καλάθι εννοείται, γιατί το πρόβλημά μας ήταν μέχρι τώρα στις χρωμοσωμικες ανωμαλίες. Οπότε μόνο όταν πιάσω το μωρό στα χέρια μου θα μαι σίγουρη πως όλα πήγαν καλά! Αλλά σε κάθε περίπτωση ξεκινάμε σε εντελώς διαφορετική βάση. 

Επίσης, το πολύ σημαντικό που θέλω να θίξω. Δεν ξέρω για ποιο λόγο (ήταν άγνοια; Ήταν η εύκολη λύση;), αλλά παρά το προβληματικό σπερμα, ο γιατρός ήθελε να με πείσει ότι πιθανότατα έχουν πρόβλημα τα ωάριά μου, γιατί δεν μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του σπέρματος (!!!). Και να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας τη δωρεά ωαρίων. Ναι, προφανώς το ωάριο μιας 25χρονης θα είναι καλύτερο από μιας 34χρονης. Αλλά εν προκειμενω, είχα φανταστείτε στην τελευταία ωοληψια 25 ωάρια εκ των οποίων 23 ώριμα. Και δεν έχω πολυκυστικες. Η νέα μου γιατρός, μου λέει το ανέφερα στο εμβρυολογικό και γέλαγαν οι άνθρωποι. Θα ήταν καταρχάς ανήθικο να αλλάξεις κάτι που φαίνεται τέλειο, ενώ γνωρίζεις ήδη ποιο είναι το πρόβλημα. 

Και πάλι, σίγουρη δεν είμαι για τίποτα. Το αποτέλεσμα θα δείξει! 

Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να σκέφτομαι αισιόδοξα για την ε.τ. 🙂

Γεια σου! Καταρχάς να ευχηθώ καλή επιτυχία στην ετ, όλα να πάνε καλά και να κρατήσεις επιτέλους το μωράκι ή τα μωράκια σου!!

Αν δεν σε πειράζει που ρωτώ, να φανταστώ ότι ελέγξατε τα έμβρυα από τις παλινδρομες και είχαν θέμα; Ρωτώ γιατί και εγώ πριν μια εβδομάδα έμαθα ότι σταμάτησε η καρδιά του μωρού στις 7 εβδομάδες και ο γιατρός λέει ότι το πιο πιθανό είναι να είχε κάποιο θέμα το έμβρυο. Το στείλαμε για καρυότυπο και περιμένουμε τα αποτελέσματα. Εγώ βέβαια έχω και ΣΠΩ (είμαι 33 χρόνων, πριν ένα εξάμηνο κάναμε ωοληψια) που λένε ότι μπορεί να ευθύνεται για χρωμοσωμικες ανωμαλίες και ο άντρας μου ψηλό οξειδωτικό αλλά χαμηλό dfi. Έχουμε και εμείς αρκετές βλαστοκυστες αλλά με έχει πιάσει ο φόβος μην είναι όλες προβληματικές.

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , Zizel17 είπε:

 

Καλησπέρα σε όλες :) 

Είναι καμιά κοπέλα που ετοιμάζεται για εμβρυομεταφορά;; Να λέμε μαζί τον πόνο μας; 😅 εμείς μάλλον θα προχωρήσουμε στις 25 του μήνα, μετά την πολύτιμη βοήθεια της @Blu24 με τα cyclacur! 

Επιπλέον ψάξαμε και μείς σε 40+ φαρμακεία και βρήκαμε καμία δεκαριά! Οπότε κορίτσια αν ετοιμάζεστε για ε.τ. ψαχτείτε από τώρα, είναι πραγματικά δυσεύρετα!

Αυτή θα είναι η 4η ε.τ. μου. Εχω στο ιστορικό 2 παλινδρομες στην 7η εβδομάδα και 1 βιοχημική. Το πρόβλημά μας είναι στο σπερμα (ποσότητα, ποιότητα, μορφολογία και κατακερματισμό). Παρόλα αυτά, ο πρώτος γιατρός μας λέει ξεκινάμε έτσι γιατί αυτά φτιάχνονται στο εργαστήριο και παρά τις συνεχεις ερωτήσεις μου για βιταμίνες, ήταν καθετος πως δεν φέρουν κάποια βελτίωση και «να μην ταλαιπωρούμε άδικα τον σύζυγο». Τα θυμάμαι τώρα πάλι και συγχύζομαι.

Κορίτσια μετά από 5 μήνες θεραπείας με βιταμίνες, το σπερμα πήγε 75 εκ από 1εκ, κανονική κινητικότητα και η μορφολογία πήγε στο 2% από 1%. 

Άλλαξα κέντρο και γιατρό. Κάναμε και τη μέθοδο macs. Το αποτέλεσμα είναι 15 βλαστοκύστες. Μου φαίνεται απίστευτο ακόμα και σήμερα. Τις άλλες φορές κάναμε μαξ 4. 

Ακόμα κρατάω μικρό καλάθι εννοείται, γιατί το πρόβλημά μας ήταν μέχρι τώρα στις χρωμοσωμικες ανωμαλίες. Οπότε μόνο όταν πιάσω το μωρό στα χέρια μου θα μαι σίγουρη πως όλα πήγαν καλά! Αλλά σε κάθε περίπτωση ξεκινάμε σε εντελώς διαφορετική βάση. 

Επίσης, το πολύ σημαντικό που θέλω να θίξω. Δεν ξέρω για ποιο λόγο (ήταν άγνοια; Ήταν η εύκολη λύση;), αλλά παρά το προβληματικό σπερμα, ο γιατρός ήθελε να με πείσει ότι πιθανότατα έχουν πρόβλημα τα ωάριά μου, γιατί δεν μπορούν να διορθώσουν τα προβλήματα του σπέρματος (!!!). Και να έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας τη δωρεά ωαρίων. Ναι, προφανώς το ωάριο μιας 25χρονης θα είναι καλύτερο από μιας 34χρονης. Αλλά εν προκειμενω, είχα φανταστείτε στην τελευταία ωοληψια 25 ωάρια εκ των οποίων 23 ώριμα. Και δεν έχω πολυκυστικες. Η νέα μου γιατρός, μου λέει το ανέφερα στο εμβρυολογικό και γέλαγαν οι άνθρωποι. Θα ήταν καταρχάς ανήθικο να αλλάξεις κάτι που φαίνεται τέλειο, ενώ γνωρίζεις ήδη ποιο είναι το πρόβλημα. 

Και πάλι, σίγουρη δεν είμαι για τίποτα. Το αποτέλεσμα θα δείξει! 

Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να σκέφτομαι αισιόδοξα για την ε.τ. 🙂

Καλησπέρα κοπέλα μου! Εγώ θα κάνω μεθαυριο Παρασκευή εμβρυομεταφορα ! Μαζί θα τα λεμε!!!;

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 18 λεπτά , iamalia είπε:

Γεια σου! Καταρχάς να ευχηθώ καλή επιτυχία στην ετ, όλα να πάνε καλά και να κρατήσεις επιτέλους το μωράκι ή τα μωράκια σου!!

Αν δεν σε πειράζει που ρωτώ, να φανταστώ ότι ελέγξατε τα έμβρυα από τις παλινδρομες και είχαν θέμα; Ρωτώ γιατί και εγώ πριν μια εβδομάδα έμαθα ότι σταμάτησε η καρδιά του μωρού στις 7 εβδομάδες και ο γιατρός λέει ότι το πιο πιθανό είναι να είχε κάποιο θέμα το έμβρυο. Το στείλαμε για καρυότυπο και περιμένουμε τα αποτελέσματα. Εγώ βέβαια έχω και ΣΠΩ (είμαι 33 χρόνων, πριν ένα εξάμηνο κάναμε ωοληψια) που λένε ότι μπορεί να ευθύνεται για χρωμοσωμικες ανωμαλίες και ο άντρας μου ψηλό οξειδωτικό αλλά χαμηλό dfi. Έχουμε και εμείς αρκετές βλαστοκυστες αλλά με έχει πιάσει ο φόβος μην είναι όλες προβληματικές.

Καλησπερα!!! Λυπάμαι πολύ για την απώλεια, εύχομαι τα επόμενα να είναι τα τυχερά! 🥰

(Σορρυ για την μεγάλη γραμματοσειρά αλλά το φόρουμ μου σβήνει τα μνμ κ τα γράφω από την αρχή!) 

Στην πρώτη παλίνδρομη κάναμε καρυοτυπο και ναι, ειχε χρωμοσωμικη. Η δεύτερη ήταν η βιοχημική, οπότε υποθέσαμε πως πάλι το ίδιο πρόβλημα υπήρξε (ήταν από την ίδια εξωσωματική). Έπειτα κάνανε 2 εξωσωματικές με προεμφυτευτικό. Στην πρώτη είχαμε 4 έμβρυα, όλα άρρωστα. Στη δεύτερη, είχαμε 1 υγιές στα 3, αλλά ήταν 2ΒΒ, οπότε μάλλον δεν προχώρησε λόγω κακής δυναμικής. Μετά από αυτή την αποβολή, η οποία ήταν αρκετά δραματική καθώς συνέβη στο σπίτι, έψαξα περισσότερο τα του προεμφυτευτικου. Και αποφασίσαμε -με την παρότρυνση και της νέας γιατρού- να μην κάνουμε pgt A. 

Ωστόσο, επειδή δεν είμαι σίγουρη εάν πράξαμε σωστά ή όχι, δεν θέλω να επηρεάσω καμία κοπέλα. Το μόνο που θέλω να τονίσω, γιατί δεν στο λένε οι εμβρυολόγοι, είναι πως το pgt A ελέγχει μόνο αν υπάρχουν όλα τα χρωμοσώματα του εμβρύου και μάλιστα σε ποσοστό επιτυχίας περίπου 90%. Και επίσης δεν ελέγχει τυχόν άλλα προβλήματα που μπορεί να έχει το έμβρυο. 
 

πρίν από 16 λεπτά , karlajo είπε:

Καλησπέρα κοπέλα μου! Εγώ θα κάνω μεθαυριο Παρασκευή εμβρυομεταφορα ! Μαζί θα τα λεμε!!!;

Καλή επιτυχία εύχομαι!!!! Τέλεια, να ανοίξεις το δρόμο με ευχάριστα νέα κ μπεμπεδοσκονη! 🥰

Εγώ  μάλλον την άλλη Παρακσευη, 25/7. Θα ξέρω σίγουρα τη Δευτέρα!  Άρα θα έχουμε μια βδομάδα διαφορά :) 

  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πρίν, Φεγγάρι είπε:

καλησπέρα σε όλη την παρεα ☺️. Σας ανακάλυψα εδω κ λιγο διάστημα κ 'εχω διαβάσει πολλές ιστορίες σας... συγχαρητηρια σε όσες τα εχουν καταφέρει, κ καλή επιτυχία σε όσες προσπαθούν..! Η ιστορία μου ...είμαι 42, έκανα πρόσφατα την πρώτη μου εμβρυομεταφορά χωρίς θετικό αποτέλεσμα....με κατεψυγμένα ωάρια που είχα από τα 36 μου...  ήδη η ΑΜΥ μου ήταν πολύ χαμηλή από τότε, κάτω από τα όρια.... κ η ποιότητά τους δεν ήταν καλή....πλέον οι εξετάσεις μου δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικές...καθώς είμαι μάλλον στην προκλημακτήριο...περίοδο έχω όμως ακόμη...θα ήθελα  να πάρω το ρίσκο κ να προσπαθήσω, έστω κ με αυτό το μικρό ποσοστό επιτυχίας που έχω...οι γιατροί μου λένε ότι θα ταλαιπωρηθώ πολύ χωρίς κανένα αποτέλεσμα.....ψάχνω καλές κλινικές που να έχουν εμπειρία στην περίπτωση μου...περιορισμό δεν έχω, μπορώ να ταξιδέψω σε αθήνα, θεσσαλονίκη κύπρο...βέβαια το κοστος με προβληματίζει...υπάρχει κάποια με αντίστοιχη εμπειρία, να μου στείλει πμ;

Εγώ είμαι στον σφ**** είμαι ευχαριστημένη και με το πρωτόκολλο που μου έδωσε έχω με την πρώτη 2 βλαστόκυστες και τώρα περιμένω να δω πόσα από τα 5 που γονιμοποιηθηκαν θα φτάσουν 5η ημέρα, εμένα ο γιατρός μου φάνηκε καθυσυχαστικος  καις μάλιστα μου τηλ ο ίδιος να μου πει πως πήγε η ωοληψια παρόλο που είμαι 44 νομίζω δεν έχεις κάτι να χάσεις να του μιλήσεις 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 21 λεπτά , Zizel17 είπε:

 

Καλησπερα!!! Λυπάμαι πολύ για την απώλεια, εύχομαι τα επόμενα να είναι τα τυχερά! 🥰

(Σορρυ για την μεγάλη γραμματοσειρά αλλά το φόρουμ μου σβήνει τα μνμ κ τα γράφω από την αρχή!) 

Στην πρώτη παλίνδρομη κάναμε καρυοτυπο και ναι, ειχε χρωμοσωμικη. Η δεύτερη ήταν η βιοχημική, οπότε υποθέσαμε πως πάλι το ίδιο πρόβλημα υπήρξε (ήταν από την ίδια εξωσωματική). Έπειτα κάνανε 2 εξωσωματικές με προεμφυτευτικό. Στην πρώτη είχαμε 4 έμβρυα, όλα άρρωστα. Στη δεύτερη, είχαμε 1 υγιές στα 3, αλλά ήταν 2ΒΒ, οπότε μάλλον δεν προχώρησε λόγω κακής δυναμικής. Μετά από αυτή την αποβολή, η οποία ήταν αρκετά δραματική καθώς συνέβη στο σπίτι, έψαξα περισσότερο τα του προεμφυτευτικου. Και αποφασίσαμε -με την παρότρυνση και της νέας γιατρού- να μην κάνουμε pgt A. 

Ωστόσο, επειδή δεν είμαι σίγουρη εάν πράξαμε σωστά ή όχι, δεν θέλω να επηρεάσω καμία κοπέλα. Το μόνο που θέλω να τονίσω, γιατί δεν στο λένε οι εμβρυολόγοι, είναι πως το pgt A ελέγχει μόνο αν υπάρχουν όλα τα χρωμοσώματα του εμβρύου και μάλιστα σε ποσοστό επιτυχίας περίπου 90%. Και επίσης δεν ελέγχει τυχόν άλλα προβλήματα που μπορεί να έχει το έμβρυο. 
 

Καλή επιτυχία εύχομαι!!!! Τέλεια, να ανοίξεις το δρόμο με ευχάριστα νέα κ μπεμπεδοσκονη! 🥰

Εγώ  μάλλον την άλλη Παρακσευη, 25/7. Θα ξέρω σίγουρα τη Δευτέρα!  Άρα θα έχουμε μια βδομάδα διαφορά :) 

ΑΧΧΧ αμήν!!!!μόνο καλά νέα για όλες μας!

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • CoffeeMaker locked and unpinned this topic
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...