Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

sos καφέ αίμα στην εγκυμοσύνη


Recommended Posts

Καλησπέρα κοριτσαι,

έχω πανικοβληθεί !!! είμαι 5 εβδομάδων και 5 ημερών,προχτεσ είδαμε σάκο ,λεκιθικο και εμβρ στοιχεία.ειχα βάλει δυο βλαστοκύστες.Τωρα μολισ είδα καφέ στο σκούπισμα ακριβώς οπών είχα δει στην εμφύτευση και λίγο με πονάει η κοιλιά σαν κράμπες περιόδου πολύ πιο ήπιες.πηρα τη γιατρό είπε να μην πάρω σήμερα Σαλοσπίρ και να πάρω άλλο ένα έξτρα ουτροτζεσταν να ξαπλώσω και να μην αγχώνομαι γιατί συμβαίνει μερικές φορές και να μην τρομάξω αν δω και κόκκινο.

επειδή ήδη έχω βάλει τα κλάματα σας παρακαλώ πείτε μου αν υπάρχει περίπτωση να έχω ξεκινήσει να αποβάλλω . είμαι σε σοκ

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 9 λεπτά , karlajo είπε:

Καλησπέρα κοριτσαι,

έχω πανικοβληθεί !!! είμαι 5 εβδομάδων και 5 ημερών,προχτεσ είδαμε σάκο ,λεκιθικο και εμβρ στοιχεία.ειχα βάλει δυο βλαστοκύστες.Τωρα μολισ είδα καφέ στο σκούπισμα ακριβώς οπών είχα δει στην εμφύτευση και λίγο με πονάει η κοιλιά σαν κράμπες περιόδου πολύ πιο ήπιες.πηρα τη γιατρό είπε να μην πάρω σήμερα Σαλοσπίρ και να πάρω άλλο ένα έξτρα ουτροτζεσταν να ξαπλώσω και να μην αγχώνομαι γιατί συμβαίνει μερικές φορές και να μην τρομάξω αν δω και κόκκινο.

επειδή ήδη έχω βάλει τα κλάματα σας παρακαλώ πείτε μου αν υπάρχει περίπτωση να έχω ξεκινήσει να αποβάλλω . είμαι σε σοκ

Μην σε πιανει πανικος κοριτσι μου! Μπορει να ειναι μια μικρη αποκολληση. Μια φιλη ειχε φουλ αιμα σαν περιοδο και σταματησε τα Salospir κ εκεινη και ολα καλα. Γενναει τον αλλο μηνα. Ξεκουρασου!

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , Sunshine. είπε:

Μην σε πιανει πανικος κοριτσι μου! Μπορει να ειναι μια μικρη αποκολληση. Μια φιλη ειχε φουλ αιμα σαν περιοδο και σταματησε τα Salospir κ εκεινη και ολα καλα. Γενναει τον αλλο μηνα. Ξεκουρασου!

Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, karlajo είπε:

Καλησπέρα κοριτσαι,

έχω πανικοβληθεί !!! είμαι 5 εβδομάδων και 5 ημερών,προχτεσ είδαμε σάκο ,λεκιθικο και εμβρ στοιχεία.ειχα βάλει δυο βλαστοκύστες.Τωρα μολισ είδα καφέ στο σκούπισμα ακριβώς οπών είχα δει στην εμφύτευση και λίγο με πονάει η κοιλιά σαν κράμπες περιόδου πολύ πιο ήπιες.πηρα τη γιατρό είπε να μην πάρω σήμερα Σαλοσπίρ και να πάρω άλλο ένα έξτρα ουτροτζεσταν να ξαπλώσω και να μην αγχώνομαι γιατί συμβαίνει μερικές φορές και να μην τρομάξω αν δω και κόκκινο.

επειδή ήδη έχω βάλει τα κλάματα σας παρακαλώ πείτε μου αν υπάρχει περίπτωση να έχω ξεκινήσει να αποβάλλω . είμαι σε σοκ

Καλησπέρα! Ψυχραιμία κοριτσι μου! Δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο το καφε.. εγω είδα κατακόκκινο αιμα την 6η εβδομάδα και φαντάσου δεν ειχα καν αποκόλληση. Απλώς επειδή ειναι διδυμη κύηση έμεινα σπιτι να ξεκουραστώ και επαιρνα και εγω εξτρα προγεστερονη.. Κατσέ ξάπλωσε οπως σου ειπε και ο γιατρός και αν αγχώνεσαι πολυ ζητά του αυριο να πας για υπερηχο να σε δει πάλι να ηρεμησεις!

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια μου από χτες δεν ξαναείδα καφέ ευτυχως μάλλον ήταν αυτό το λίγο! Βέβαια ξάπλα την βγάζω καλού κακου .αυριο γίνομαι 6 εβδομαδων και νιώθω κάτι τραβήγματακια η τσιμπήματακια θα τα έλεγα αλλά φανταζομαι είναι φυσιολογικό Ε;

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, karlajo said:

Κοριτσια μου από χτες δεν ξαναείδα καφέ ευτυχως μάλλον ήταν αυτό το λίγο! Βέβαια ξάπλα την βγάζω καλού κακου .αυριο γίνομαι 6 εβδομαδων και νιώθω κάτι τραβήγματακια η τσιμπήματακια θα τα έλεγα αλλά φανταζομαι είναι φυσιολογικό Ε;

Ναι κορίτσι μου, είναι η μήτρα σου που μεγαλώνει 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, karlajo είπε:

Κοριτσια μου από χτες δεν ξαναείδα καφέ ευτυχως μάλλον ήταν αυτό το λίγο! Βέβαια ξάπλα την βγάζω καλού κακου .αυριο γίνομαι 6 εβδομαδων και νιώθω κάτι τραβήγματακια η τσιμπήματακια θα τα έλεγα αλλά φανταζομαι είναι φυσιολογικό Ε;

Καλησπέρα  κορίτσι  μου ειχα και εγω καφε υγρα συχνά πυκνά τις πρώτες βδομάδες,  μην αγχωνεσαι συμβαίνει πολύ συχνά!

Τα τραβηγατακια ειναι φυσιολογικά,  μεγαλώνει η μήτρα! Ξεκουρασοτ και προσπάθησε να ηρεμησεις! Ολα ειναι καλα!

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, Nima21 said:

Καλησπέρα! Ψυχραιμία κοριτσι μου! Δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο το καφε.. εγω είδα κατακόκκινο αιμα την 6η εβδομάδα και φαντάσου δεν ειχα καν αποκόλληση. Απλώς επειδή ειναι διδυμη κύηση έμεινα σπιτι να ξεκουραστώ και επαιρνα και εγω εξτρα προγεστερονη.. Κατσέ ξάπλωσε οπως σου ειπε και ο γιατρός και αν αγχώνεσαι πολυ ζητά του αυριο να πας για υπερηχο να σε δει πάλι να ηρεμησεις!

Απίστευτο @karlajo εγώ είμαι 6η εβδομάδα σήμερα , 5 και 4 ένιωσα έναν πόνο περιόδου πήγα τουαλέτα και δώστου αίμα κόκκινο σοκ πανικός κλάμα τέλος λέω απέβαλα έχω περάσει τα πάνδεινα από επιπλοκές 7 εμβρυομεταφορες η πρώτη που πήγαινε τόσο καλά . Περιμένω να ανοίξει το κέντρο πάω τρέχοντας κάνω τον πρώτο υπέρηχο όλα οκ λέει ο γιατρός μπορεί να ήταν κάποια αποκόλληση ή κάποιο αγγείο που έσπασε . Έκοψα το Σαλοσπίρ κάνω και αντιπηκτικές έτσι και αλλιώς και πρόσθεσα μια προλουτεξ . Εσύ @Nima21 κατάλαβες ποτέ τι ήταν τελικά ; Το ξανά έπαθες ; 

5 hours ago, karlajo said:

Κοριτσια μου από χτες δεν ξαναείδα καφέ ευτυχως μάλλον ήταν αυτό το λίγο! Βέβαια ξάπλα την βγάζω καλού κακου .αυριο γίνομαι 6 εβδομαδων και νιώθω κάτι τραβήγματακια η τσιμπήματακια θα τα έλεγα αλλά φανταζομαι είναι φυσιολογικό Ε;

Σήμερα έγινα 6 εβδομάδων και έχω και εγώ πόνους και τραβήγματα και με με την αιμορραγία έχω τρομάξει ενώ πριν δεν έδινα σημασία τώρα κάθε φορά που πονάω φοβάμαι μην βγει αίμα πάλι ..

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πρίν, Texas είπε:

Απίστευτο @karlajo εγώ είμαι 6η εβδομάδα σήμερα , 5 και 4 ένιωσα έναν πόνο περιόδου πήγα τουαλέτα και δώστου αίμα κόκκινο σοκ πανικός κλάμα τέλος λέω απέβαλα έχω περάσει τα πάνδεινα από επιπλοκές 7 εμβρυομεταφορες η πρώτη που πήγαινε τόσο καλά . Περιμένω να ανοίξει το κέντρο πάω τρέχοντας κάνω τον πρώτο υπέρηχο όλα οκ λέει ο γιατρός μπορεί να ήταν κάποια αποκόλληση ή κάποιο αγγείο που έσπασε . Έκοψα το Σαλοσπίρ κάνω και αντιπηκτικές έτσι και αλλιώς και πρόσθεσα μια προλουτεξ . Εσύ @Nima21 κατάλαβες ποτέ τι ήταν τελικά ; Το ξανά έπαθες ; 

Σήμερα έγινα 6 εβδομάδων και έχω και εγώ πόνους και τραβήγματα και με με την αιμορραγία έχω τρομάξει ενώ πριν δεν έδινα σημασία τώρα κάθε φορά που πονάω φοβάμαι μην βγει αίμα πάλι ..

Καλε εμείς μαζί είμαστε! Κ εγώ σήμερα εγινα 6 💞 χτες λίγο πονούσα το βραδυ  σαν να παει να μου έρθει περίοδος αλλά έφαγα ένα γλυκό πήγα για ύπνο κ όλα καλα ☺️ σε καταλαβαίνω από προχτές κ εγώ όλο πάω τουαλέτα και Κοιτάω το σερβιετακι μην έχω πάλι καφέ .πολυ πιθανό το σαλοσπιρ να μας την έκανε τη δουλειά 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


2 hours ago, karlajo said:

Καλε εμείς μαζί είμαστε! Κ εγώ σήμερα εγινα 6 💞 χτες λίγο πονούσα το βραδυ  σαν να παει να μου έρθει περίοδος αλλά έφαγα ένα γλυκό πήγα για ύπνο κ όλα καλα ☺️ σε καταλαβαίνω από προχτές κ εγώ όλο πάω τουαλέτα και Κοιτάω το σερβιετακι μην έχω πάλι καφέ .πολυ πιθανό το σαλοσπιρ να μας την έκανε τη δουλειά 

Ποιο μαζί δεν γίνεται και μαζί πάθαμε και την αιμορραγία εμένα όμως ήταν ζωηρό κόκκινο και αρκετό το αίμα σαν να έχεις περίοδο και φταρνίζεσαι και φεύγει μια δόση . Εχθεσ Το βράδυ πονούσα και εγώ αλλά άμα κοιμηθώ στον ύπνο δεν δεν έχω ενόχλησης Μέχρι σήμερα μου αυξησε την προγεστερόνη και μου έκοψε το Σαλοσπίρ αλλά φοβάμαι να το ξανά πάρω γιατί κάνω και αντιπηκτικές

Εσυ κανεις αντιπηκτικές ; Την τρίτη θα πάω για υπέρηχο ξανά μετράω τις ώρες .

55 minutes ago, iamalia said:

Κοριτσια να σας ρωτήσω σαλοσπιρ παίρνετε προληπτικά; και παίρνετε και αντιπηκτικη μαζί;

Εμένα μου τα έδιναν από την αρχή και τα δύο αν όχι αντιπηκτικές Σαλοσπίρ σίγουρα βέβαια μετά από πολλές προσπάθειες έκανα μια απόξεση έκοψα όλα τα αντιπηκτικά και έπαθα θρόμβωση άρα τώρα ένα πάρα πάνω ..

Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πρίν, Texas είπε:

Απίστευτο @karlajo εγώ είμαι 6η εβδομάδα σήμερα , 5 και 4 ένιωσα έναν πόνο περιόδου πήγα τουαλέτα και δώστου αίμα κόκκινο σοκ πανικός κλάμα τέλος λέω απέβαλα έχω περάσει τα πάνδεινα από επιπλοκές 7 εμβρυομεταφορες η πρώτη που πήγαινε τόσο καλά . Περιμένω να ανοίξει το κέντρο πάω τρέχοντας κάνω τον πρώτο υπέρηχο όλα οκ λέει ο γιατρός μπορεί να ήταν κάποια αποκόλληση ή κάποιο αγγείο που έσπασε . Έκοψα το Σαλοσπίρ κάνω και αντιπηκτικές έτσι και αλλιώς και πρόσθεσα μια προλουτεξ . Εσύ @Nima21 κατάλαβες ποτέ τι ήταν τελικά ; Το ξανά έπαθες ; 

Σήμερα έγινα 6 εβδομάδων και έχω και εγώ πόνους και τραβήγματα και με με την αιμορραγία έχω τρομάξει ενώ πριν δεν έδινα σημασία τώρα κάθε φορά που πονάω φοβάμαι μην βγει αίμα πάλι ..

Καλημέρα κορίτσια και με το καλό να έχετε τελειόμηνες εγκυμοσύνες με ηρεμία και να ειναι περαστικά ολα αυτα! Λοιπόν όταν το έπαθα 6η εβδομάδα δεν είχε δει ξεκάθαρη εικόνα αποκόλλησης, αλλα έμεινα σπιτι 15 μερες πολυ χαλαρά και επαιρνα προλουτεξ..  όχι ξαπλα συνέχεια αλλα χαλαρά. Μου είχε πει οτι συμβαίνει. 1 μερα ειχα δει αίμα και μετα ηταν καφε για μια βδομάδα σιγουρα! Διδυμη κυηση οποτε ηθελε μια παραπανω προσοχη.. Μετά συνέχιζα να πηγαίνω στη δουλειά  μου εφόσον δούλευα σε γραφείο αλλα ήρεμα.. και με το που μπαίνω 18η εβδομάδα στον 5ο ξαναβλέπω αίμα και παθαίνω πανικο.. τελικα ειχα αποκόλληση στον ενα σακο,όχι μεγαλη ευτυχως αλλα νοσηλεύτηκα 4 μερες μέχρι να σταματήσει το κόκκινο...3 μερες ειχα κόκκινο και μετα από μια βδομάδα ειχα καφε.. γύρισα σπίτι μου και σταμστησα δουλειά εννοείται.. είμαι κατά βάση σπιτι, τεμπελιάζω αλλα κινούμαι και κανω τα βασικά, προσπαθω να σποφευγω ρντελως σκυψιμο και εννοειται βάρος.. τώρα είμαι 23 η εβδομάδα και προχωράμε καλα δόξα τω θεω! Τι έφταιξε; γενικα δεν ειναι δυσκολο να συμβεί, λιγο παραπάνω περπάτημα, έβγαζα βόλτα τον σκύλο, με τραβούσε αν και μικρός, έσκυβα ίσως άτσαλα κάποιες φορές και σίγουρα και η κούραση.. δούλευα 8ωρο κανονικά και είμαι και μικροκαμωμενη που στη διδυμη επηρεάζει κάπως.. αα επίσης σημαντικό ο γιατρός θεωρεί οτι έφταιγε και η δυσκοιλιοτητα που ειχα κάποιες μέρες..  οποτε οτι σας βοηθάει να πηγαίνετε τουαλετα να το παίρνετε!

Σαλοσπιρ δεν πήρα εξαρχής γιατι ο γυναικολόγος μου φοβόταν τυχόν αιμορραγια οπως λετε αλλα και η αιματολογος δεν μου το σύστησε.. κανω μόνο αντιπηκτικες.. δεν εχω θρομβοφιλια, προληπτικά.. 

Ειναι ζόρικο το αίμα...σου φεύγει η ψυχή όταν το βλέπεις αλλα με προσοχή θα δείτε θα σταματήσει. Όσες έχετε τν πολυτελεία ξεκουραστείτε οσο μπορείτε και ολα καλα θα πανε! Θα πηγαίνετε να βλέπετε τα μωράκια σας να παίρνετε ελπίδα και θάρρος!!!!

Υ.γ. το οτι το ξαναπαθα δεν σημαινει οτι θα το ξαναπαθουν ολες.. προς Θεου..έτυχε σε μένα και στις δίδυμες ειναι πιο συχνό το αίμα,  ίσως υπερεκτιμησα  κ εγω τις δυνάμεις μου γιατι κατά τα αλλα εχω μια ηρεμη εγκυμοσυνη και ίσως πηρα θάρρος παραπάνω.. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Texas είπε:

Ποιο μαζί δεν γίνεται και μαζί πάθαμε και την αιμορραγία εμένα όμως ήταν ζωηρό κόκκινο και αρκετό το αίμα σαν να έχεις περίοδο και φταρνίζεσαι και φεύγει μια δόση . Εχθεσ Το βράδυ πονούσα και εγώ αλλά άμα κοιμηθώ στον ύπνο δεν δεν έχω ενόχλησης Μέχρι σήμερα μου αυξησε την προγεστερόνη και μου έκοψε το Σαλοσπίρ αλλά φοβάμαι να το ξανά πάρω γιατί κάνω και αντιπηκτικές

Εσυ κανεις αντιπηκτικές ; Την τρίτη θα πάω για υπέρηχο ξανά μετράω τις ώρες .

Εμένα μου τα έδιναν από την αρχή και τα δύο αν όχι αντιπηκτικές Σαλοσπίρ σίγουρα βέβαια μετά από πολλές προσπάθειες έκανα μια απόξεση έκοψα όλα τα αντιπηκτικά και έπαθα θρόμβωση άρα τώρα ένα πάρα πάνω ..

Και εμένα μου δίνει και αντιπηκτικές και σαλοσπιρ . Παίρνω 4 ουτροτζεσταν τη μέρα και μια προλουτεξ! Κ εγώ ακόμα δεν ξαναπηρα σαλοσπιρ ΓιΑτθ κι όταν είχα δει το καφέ της εμφυτευσησ Μου το έκοψε κ ειπε μόλις σταματησει το καφέ μετά από 24 ωρες θα το πάρω οποτε θα πάρω αυτιο τηλ να δω τι θα μου πει αν πρέπει να το ξεκινήσω πάλι . Έτσι κ αλλιώς έχω τις αντιπηκτικές οποτε μια χαρα 

Just now, karlajo είπε:

Και εμένα μου δίνει και αντιπηκτικές και σαλοσπιρ . Παίρνω 4 ουτροτζεσταν τη μέρα και μια προλουτεξ! Κ εγώ ακόμα δεν ξαναπηρα σαλοσπιρ ΓιΑτθ κι όταν είχα δει το καφέ της εμφυτευσησ Μου το έκοψε κ ειπε μόλις σταματησει το καφέ μετά από 24 ωρες θα το πάρω οποτε θα πάρω αυτιο τηλ να δω τι θα μου πει αν πρέπει να το ξεκινήσω πάλι . Έτσι κ αλλιώς έχω τις αντιπηκτικές οποτε μια χαρα 

Στο μεταξύ έχει τρεις μέρες βούλωσαν τα αυτιά μου στο ξεκάρφωτο 😂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nima21 said:

Καλημέρα κορίτσια και με το καλό να έχετε τελειόμηνες εγκυμοσύνες με ηρεμία και να ειναι περαστικά ολα αυτα! Λοιπόν όταν το έπαθα 6η εβδομάδα δεν είχε δει ξεκάθαρη εικόνα αποκόλλησης, αλλα έμεινα σπιτι 15 μερες πολυ χαλαρά και επαιρνα προλουτεξ..  όχι ξαπλα συνέχεια αλλα χαλαρά. Μου είχε πει οτι συμβαίνει. 1 μερα ειχα δει αίμα και μετα ηταν καφε για μια βδομάδα σιγουρα! Διδυμη κυηση οποτε ηθελε μια παραπανω προσοχη.. Μετά συνέχιζα να πηγαίνω στη δουλειά  μου εφόσον δούλευα σε γραφείο αλλα ήρεμα.. και με το που μπαίνω 18η εβδομάδα στον 5ο ξαναβλέπω αίμα και παθαίνω πανικο.. τελικα ειχα αποκόλληση στον ενα σακο,όχι μεγαλη ευτυχως αλλα νοσηλεύτηκα 4 μερες μέχρι να σταματήσει το κόκκινο...3 μερες ειχα κόκκινο και μετα από μια βδομάδα ειχα καφε.. γύρισα σπίτι μου και σταμστησα δουλειά εννοείται.. είμαι κατά βάση σπιτι, τεμπελιάζω αλλα κινούμαι και κανω τα βασικά, προσπαθω να σποφευγω ρντελως σκυψιμο και εννοειται βάρος.. τώρα είμαι 23 η εβδομάδα και προχωράμε καλα δόξα τω θεω! Τι έφταιξε; γενικα δεν ειναι δυσκολο να συμβεί, λιγο παραπάνω περπάτημα, έβγαζα βόλτα τον σκύλο, με τραβούσε αν και μικρός, έσκυβα ίσως άτσαλα κάποιες φορές και σίγουρα και η κούραση.. δούλευα 8ωρο κανονικά και είμαι και μικροκαμωμενη που στη διδυμη επηρεάζει κάπως.. αα επίσης σημαντικό ο γιατρός θεωρεί οτι έφταιγε και η δυσκοιλιοτητα που ειχα κάποιες μέρες..  οποτε οτι σας βοηθάει να πηγαίνετε τουαλετα να το παίρνετε!

Σαλοσπιρ δεν πήρα εξαρχής γιατι ο γυναικολόγος μου φοβόταν τυχόν αιμορραγια οπως λετε αλλα και η αιματολογος δεν μου το σύστησε.. κανω μόνο αντιπηκτικες.. δεν εχω θρομβοφιλια, προληπτικά.. 

Ειναι ζόρικο το αίμα...σου φεύγει η ψυχή όταν το βλέπεις αλλα με προσοχή θα δείτε θα σταματήσει. Όσες έχετε τν πολυτελεία ξεκουραστείτε οσο μπορείτε και ολα καλα θα πανε! Θα πηγαίνετε να βλέπετε τα μωράκια σας να παίρνετε ελπίδα και θάρρος!!!!

Υ.γ. το οτι το ξαναπαθα δεν σημαινει οτι θα το ξαναπαθουν ολες.. προς Θεου..έτυχε σε μένα και στις δίδυμες ειναι πιο συχνό το αίμα,  ίσως υπερεκτιμησα  κ εγω τις δυνάμεις μου γιατι κατά τα αλλα εχω μια ηρεμη εγκυμοσυνη και ίσως πηρα θάρρος παραπάνω.. 

όπως το λες σου φεύγει η ψυχή ! Ευχαριστούμε για την αναλυτική απάντηση είναι πολύ θετικό που σου πήγαν όλα καλά εύχομαι να μην έχεις καμία άλλη αναποδιά . Ήθελα να σε ρωτήσω όσον αφορά την δυσκοιλιότητα εγώ το προηγούμενο απόγευμα είχα πάρει ντουφαλακ γιατί είχα να πάω τουαλέτα μια εβδομάδα και πήγα 5 φορές τουαλέτα με έπιασε μετά από 3 ώρες και την άλλη μέρα πρωί πρωί είχα αιμορραγία λες να έφταιξε αυτό ;;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...