Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 4 hours ago, Neverstop said:

      Δύο χρόνια που έκανα διεγέρσεις είχα μαξ ένα έμβρυο κι έσκαγα.. άκουγα τα κορίτσια που έλεγαν ένα και καλό φτάνει δεν κάνουμε συλλογή. Και κατέληξα με ένα μπουμπούκι στην αγκαλιά μου και άλλα τρία έμβρυα στην κρυοσυντηρηση που ούτε ξέρω αν θα προλάβω να τα βάλω. Οπότε ναι θέλουμε την ποιότητα😍

      Να σου ζήσει το παιδάκι σου !!! Εύχομαι τα καλύτερα !!!

Αλλαγή μετά απο αγορά! Προσοχή σε πολυκατάστημα!


mamaculpa

Recommended Posts

Θα ήθελα να σας πω για μια εμπειρία που είχα σήμερα σε υποκατάστημα του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος φτηνών παιχνιδιών προκειμένου να προφυλάξω όσες απο σας θέλετε να ψωνίσετε από κει την αποκριάτικη στολή του παιδιού σας. Πριν από δύο μέρες είχα αγοράσει μια αποκριάτικη στολή από το εν λόγω μαγαζί και στο ταμείο με διαβεβαίωσαν πως αν δεν του έκανε ή δεν του άρεσε μπορούσαμε να τη γυρίσουμε πίσω όποτε θέλαμε. Σήμερα λοιπόν πήγαμε από το πρωι όλοι οικογενειακώς στο μαγαζί για να την αλλάξουμε τη στολή και να πάρουμε άλλη. Η κοπέλα στην υποδοχή είπε ότι 1) Δεν αλλάζουν πράγματα το Σάββατο εκτός αν έχουν ελάττωμα, 2) ότι είχαμε δικαίωμα να αλλάξουμε τη στολή από την Τρίτη και μετά και μόνο με μιά άλλη ίδια, απλά διαφορετικό νούμερο. Της είπα ότι αυτό δεν το είπαν στο ταμείο όταν παίρναμε την στολή. Μετά από λίγο ήρθε ο υπεύθυνος και είπε ότι οι μέρες και οι συνθήκες αλλαγής αναγράφονται στην απόδειξη. Όμως κύριε τάδε μου, την απόδειξη την παίρνεις μόνο όταν έχεις ΗΔΗ πληρώσει στο ταμείο το προϊόν. Μην τα πολυλογώ, τον υπεύθυνο τον ειχε πιάσει το μανιάτικο και έλεγε ότι αυτή ήταν η πολιτική της εταιρίας και να φύγουμε. Καλέσαμε την αστυνομία και δώσαμε κατάθεση. Ο αστυνομικός μας είπε ότι ακούν συχνά καταγγελίες για το εν λόγω κατάστημα όμως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Συγκεκριμένα μας μίλησε για μια δικαστίνα που πριν από λίγο καιρό είχε αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στο πολυκατάστημα αυτό. Και ρωτάω μας έχουν για τόσο βλάκες όλοι; Πρέπει να σκύβουμε τοκεφάλιο και να πληρώνουμε μόνο;:confused: Εμένα το παιδί μου έχει αποκριάτικο πάρτυ την Δευτέρα και αναγκάστηκα να δώσω άλλα 25 ευρώ για να του πάρω άλλη στολή από αλλού (δεν μου περισσεύουν γιατί είμαι άνεργη). Θα έπρεπε να λένε για την πολιτική τους , που αμφιβάλλω αν είναι νόμιμη, εξαρχής.!Αντίθετα ο υπεύθυνος είχε ένα μένος εναντίον μας λες και ήταν δική του η επιχείρηση:mad:

Προσοχή λοιπόν όταν πηγαίνεται στο εν λόγω (όλοι καταλαβαίνεται ποιό είναι) πολυκατάστημα, αν εξακολουθείτε να θέλετε να πηγαίνετε!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 30
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Θα ήθελα να σας πω για μια εμπειρία που είχα σήμερα σε υποκατάστημα του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος φτηνών παιχνιδιών προκειμένου να προφυλάξω όσες απο σας θέλετε να ψωνίσετε από κει την αποκριάτικη στολή του παιδιού σας. Πριν από δύο μέρες είχα αγοράσει μια αποκριάτικη στολή από το εν λόγω μαγαζί και στο ταμείο με διαβεβαίωσαν πως αν δεν του έκανε ή δεν του άρεσε μπορούσαμε να τη γυρίσουμε πίσω όποτε θέλαμε. Σήμερα λοιπόν πήγαμε από το πρωι όλοι οικογενειακώς στο μαγαζί για να την αλλάξουμε τη στολή και να πάρουμε άλλη. Η κοπέλα στην υποδοχή είπε ότι 1) Δεν αλλάζουν πράγματα το Σάββατο εκτός αν έχουν ελάττωμα, 2) ότι είχαμε δικαίωμα να αλλάξουμε τη στολή από την Τρίτη και μετά και μόνο με μιά άλλη ίδια, απλά διαφορετικό νούμερο. Της είπα ότι αυτό δεν το είπαν στο ταμείο όταν παίρναμε την στολή. Μετά από λίγο ήρθε ο υπεύθυνος και είπε ότι οι μέρες και οι συνθήκες αλλαγής αναγράφονται στην απόδειξη. Όμως κύριε τάδε μου, την απόδειξη την παίρνεις μόνο όταν έχεις ΗΔΗ πληρώσει στο ταμείο το προϊόν. Μην τα πολυλογώ, τον υπεύθυνο τον ειχε πιάσει το μανιάτικο και έλεγε ότι αυτή ήταν η πολιτική της εταιρίας και να φύγουμε. Καλέσαμε την αστυνομία και δώσαμε κατάθεση. Ο αστυνομικός μας είπε ότι ακούν συχνά καταγγελίες για το εν λόγω κατάστημα όμως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Συγκεκριμένα μας μίλησε για μια δικαστίνα που πριν από λίγο καιρό είχε αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα στο πολυκατάστημα αυτό. Και ρωτάω μας έχουν για τόσο βλάκες όλοι; Πρέπει να σκύβουμε τοκεφάλιο και να πληρώνουμε μόνο;:confused: Εμένα το παιδί μου έχει αποκριάτικο πάρτυ την Δευτέρα και αναγκάστηκα να δώσω άλλα 25 ευρώ για να του πάρω άλλη στολή από αλλού (δεν μου περισσεύουν γιατί είμαι άνεργη). Θα έπρεπε να λένε για την πολιτική τους , που αμφιβάλλω αν είναι νόμιμη, εξαρχής.!Αντίθετα ο υπεύθυνος είχε ένα μένος εναντίον μας λες και ήταν δική του η επιχείρηση:mad:

Προσοχή λοιπόν όταν πηγαίνεται στο εν λόγω (όλοι καταλαβαίνεται ποιό είναι) πολυκατάστημα, αν εξακολουθείτε να θέλετε να πηγαίνετε!!

Καλησπέρα mamaculpa,

Και εμένα μου την έχει δώσει το εν λόγω κατάστημα! Είναι απαράδεκτοι λέμε!

Θα αναφέρω 3 περιστατικά για να προσέχετε να μην σας τύχει:

1) Ήμασταν στο ταμείο και προσπαθούσαμε να ισορροπήσουμε τα πράγματα στην "κορδέλα". Κάπου εκεί μας πέφτουν κάτω κάτι πάρτυ-ποτυράκια και σπάει ένα. Η ταμίας μας λέει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να το πληρώσουμε! Αρνούμαι, ευγενικότατα να πληρώσω και ζητάω τον υπεύθυνο. Μας λέει με πολύ αγενή τρόπο ότι είναι αυτή η υπεύθυνη. Μετά από λογομαχία και αφού την πιέζω να μου πει το όνομά της για να την καταγγείλω, μου φωνάζει την υπεύθυνη. Η υπεύθυνη μετά από ώρα λογομαχίας μου προτείνει να πληρώσω το προϊόν με μειωμένη τιμή. Αλλά εμείς επιμένουμε! Αν θέλει να φωνάξει την αστυνομία. Τελικά έρχεται ο υπεύθυνος της υπεύθυνης (κουστουμαρισμένος) και αφού γίναμε θέαμα, μας λέει ότι είναι παρεξήγηση και ότι μπορούμε να φύγουμε, χωρίς φυσικά να πληρώσουμε.

2) Αγοράζω μια "φόρμα μαγειρέματος" (αυτό μόνο γράφει πάνω στο προϊόν, έχει σημασία) που είχε σχήμα κεϊκ. Φτιάχνω ζύμη κεϊκ και το βάζω στον φούρνο. Λιώνει το υλικό μέσα στο φούρνο και περνάω μια κόλαση για να τον καθαρίσω ("τραυμάτισα" και την επιφάνεια του φούρνου). Τώρα αν δεν είχαμε την καταραμένη κρίση θα τους κυνηγούσα μέχρι να μου πάρουν καινούργιο φούρνο.....αν γνωρίζει κάποιος τι σόι μαγείρεμα μπορεί κάποιος να κάνει χωρίς να ζεσταθεί το υλικό ας με ενημερώσει please!

3)Προσοχή στα σοκολατο-γλυφιτζούρια-κλπ που πουλάνε. Πετύχαμε καραμέλες που ήταν ληγμένα εδώ και 3 μήνες!!!

Link to comment
Share on other sites

2) Αγοράζω μια "φόρμα μαγειρέματος" (αυτό μόνο γράφει πάνω στο προϊόν, έχει σημασία) που είχε σχήμα κεϊκ. Φτιάχνω ζύμη κεϊκ και το βάζω στον φούρνο. Λιώνει το υλικό μέσα στο φούρνο και περνάω μια κόλαση για να τον καθαρίσω ("τραυμάτισα" και την επιφάνεια του φούρνου). Τώρα αν δεν είχαμε την καταραμένη κρίση θα τους κυνηγούσα μέχρι να μου πάρουν καινούργιο φούρνο.....αν γνωρίζει κάποιος τι σόι μαγείρεμα μπορεί κάποιος να κάνει χωρίς να ζεσταθεί το υλικό ας με ενημερώσει please!

Μάλλον ήταν φόρμα ζελέ.... μαγείρεμα στο ψυγείο ίσως; :rolleyes:

Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας.........


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο Elenatz που εκνευρίζεσαι. Κι εγώ δεν έχω χρήματα, αλλά θα δανειστώ για να τους κυνηγήσω. Είναι θέμα τιμής! Αύριο θα πάρω και τον συνήγορο του πολίτη και την υπηρεσία του καταναλωτή. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι να σταματήσουμε οι έλληνες να είμαστε τόσο "τηλεκατευθυνόμενοι" και να αρχίσουμε να απορρίπτουμε ότι μας υποτιμάει και μας κοροϊδεύει. Αυτό το λέω γιατί ξέρω πολύ κόσμο που λέει τα χειρότερα για αυτό το μαγαζί, και όμως εξακολουθεί και πηγαίνει και αγοράζει. Αν όλοι μας σταματούσαμε να ενισχύουμε τα σκάρτα μαγαζιά, τότε αυτά θα έκλειναν και δεν θα κερδοφορούσαν εις βάρος μας. Επιπλέον, τα "σωστά" μαγαζιά που κάνουν καλά τη δουλειά τους δεν θα κινδύνευαν να κλείσουν από αυτούς τους απατεώνες!

Link to comment
Share on other sites

ένας πό τους λόγους που δεν θέλω να πατάω σε αυτό το κατάστημα είναι και η πολιτική επιστροφών.Να μην αναφέρω πάλι για την ποιότητα...στο χέρι μας είναι.Βρίσκουν και τα κάνουν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια δεν θέλω να δικαιολογήσω το κατάστημα, αλλά όσο αφορά τις επιστροφές, πράγματι πάνω στην απόδειξη γράφουν πολύ καθαρά και με μεγάλα γράμματα ποιες μέρες γίνονται οι επιστροφές των ελαττωματικών και ποιες των μη ελαττωματικών προϊόντων.

Απορώ πώς δεν το προσέξατε!! (εννοείται ότι τις αποδείξεις δεν τις πετάμε, σωστά? Άλλωστε με την απόδειξη δεν πάμε να κάνουμε την αλλαγή?)

Link to comment
Share on other sites

νομιζω παντως πως δεν ειναι και πολυ νομιμο να μην επιτρεπεις στον καταναλωτη να αλλαξει οποια μερα θελει αυτο που αγορασε!!!!

Ξεχναμε συνεχεια ενα πραγμα...παιρνουμε αυτο που πληρωνουμε...και στο συγκεκριμενο ολοι ξερουμε πως ποιοτητα δε μπορουμε να ζηταμε ...Κι εγω ναι πηρα ενα κορνε για διακοσμηση γλυκου το οποιο χαλασε μεσα σε 10 λεπτα και πολυ λεω, αλλα ηταν εν γνωση μου! απο τη στιγμη που μας πουλανε τα φτηνα κι εμεις τα παιρνουμε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Αλλα για τη στολη εγω θα το τραβαγα στα ακρα, ινστιτουτο προστασιας καταναλωτη κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Διπλα εχει γραφει οτι εχουνε κινηθει νομικα πολλοι,αλλα...πισω απο το εν λογο ονομα βρισκετε μεγαλος πολιτικος που εχει τεραστιο ποσοστο μετοχων γι υατο δε τους κουναει κανεις!

Εφοσον στην Ελλαδα μας η δικαιωσυνη ειναι ανυπαρκτη τοτε ας χρησιμοποιησουμε τη κατυτερη τιμωρια,το να ΜΗΝ ΠΑΜΕ και να ενθαρυνουμε κι αλλους κ να διαδιδουμε τα αρνητικα.Εκει παμε για το φθηνο,αλλα το πληρωνουμε διπλα!!!!γιατι χαλαει γρηγορα.

Ειναι παρανομα να ολα αυτα που εχει σα πολιτικη...αν πας να αλλαξεις μετα τις αποκριες μια στολη,ας περασε μια βδομαδα θα σου πουνε αλλη παπαρια μετα συνχωρησεως...οτι ειναι εκτος σεζον κ οτι τα εχουνε μαζεψει κ ποιος ξερει τι αλλο!Τα καλα μαγαζια δε το κανουνε αυτο.

Μη πατατε ουτε απ εξω....

Οσοι ειστε σε μεγαλες πολεις κ εχετε την ευκαιρια επιλογης να πατε κ αλλου,προτιμηστε το...αλλου...μη συμβιβαζεστε με τα γνωστα κατατστηματα!

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον στην Ελλαδα μας η δικαιωσυνη ειναι ανυπαρκτη τοτε ας χρησιμοποιησουμε τη κατυτερη τιμωρια,το να ΜΗΝ ΠΑΜΕ και να ενθαρυνουμε κι αλλους κ να διαδιδουμε τα αρνητικα.Εκει παμε για το φθηνο,αλλα το πληρωνουμε διπλα!!!!γιατι χαλαει γρηγορα.

Δεν είναι θέμα δικαιοσύνης. Γενικότερα η καλύτερη τιμωρία για ένα μαγαζί είναι να μην αφήνεις τα ωραία σου λεφτάκια στα ταμεία του. Ούτε συνήγοροι του πολίτη χρειάζονται, ούτε δικηγόροι, ούτε τίποτα. Γιατί στην τελική, και στα δικαστήρια να πας, περισσότερο θα ταλαιπωρηθείς εσύ παρά η ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε. Αυτούς ούτε που τους ενδιαφέρει, άσε που δεν τους είναι και κανένα μεγάλο έξοδο.

Η δύναμη που έχει ο καταναλωτής είναι η δυνατότητα να ΜΗΝ ψωνίσει. Τόσο απλά.


The views expressed in this post are solely those of the author and do not necessarily represent the views of the citizens of the UK as a whole, nor can they be attributed to the UK government or any other government agency.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Άσχετο, αλλά νόμιζα ότι ο συνήγορος του πολίτη αφορά μόνο θέματα με δημόσιες υπηρεσίες. Είμαι λάθος?

Σίγουρα, η καλύτερη "τιμωρία" είναι να μην ξαναπάς και εμένα τουλάχιστον θα κάνουν πολύυυυυυυυ καιρό να με ξαναδούν! Βέβαια αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να κάνει κάτι παραπάνω με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη.

Δεν συμφωνώ όμως με τη λογική αφού ήταν φτηνό καλά να πάθουμε αν προκλήθηκαν ζημιές με τη χρήση του. Δηλαδή, είσαι υποχρεωμένος σαν εταιρία να δηλώνεις ξεκάθαρα πάνω στο προϊόν τη χρήση του ώστε να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις. Εδώ πλυντήριο αγοράζει και γράφει επάνω ότι δεν είναι κατάλληλο για κατοικίδια!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα........:D

εγω εκανα κατι καλυτερο στο καταστημα, εκανα φασαρια για μια επιστροφη που δεν θελαν να παρουν πισω,και απο την στιγμη που η υπευθυνη του καταστηματος εξαντηλε ολη την υπομονη μου.... ζητησα το ονομα του υπευθυνου, εγραψα ενα παρα πολυ ωραιο και περιγραφικο mail, που τους ελεγα πως αν δεν παρουν πισω το προιον, θα αναρτησω σε ολα το μπλοκ το ιδιο μαιλ που εστελνα σε αυτους:wink: τους εδωσα χρονικο περιθωριο 2 μερες........και σας πληροφορο πως σε3 ωρες επικοινωνησαν μαζι μου και μου ζητουσαν συγνωμη και οτι αλλο μπορειτε να σκεφτειτε.....και φυσικα μου ειπαν να παω στο καταστημα, οπως και εκανα και το αλλαξα εκει.....και απο ευγενεια η κυρια αλλο τιποτα!!!!!!

αλλα γενικα νομιζω πως παιζουν με την νημοσυνη μας, πονταροντας στις τιμες τους και μονο(μα χαλια ποιοτητα)


Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια δεν θέλω να δικαιολογήσω το κατάστημα, αλλά όσο αφορά τις επιστροφές, πράγματι πάνω στην απόδειξη γράφουν πολύ καθαρά και με μεγάλα γράμματα ποιες μέρες γίνονται οι επιστροφές των ελαττωματικών και ποιες των μη ελαττωματικών προϊόντων.

Απορώ πώς δεν το προσέξατε!! (εννοείται ότι τις αποδείξεις δεν τις πετάμε, σωστά? Άλλωστε με την απόδειξη δεν πάμε να κάνουμε την αλλαγή?)

Το θεμα είναι η αγένειά τους και οι ηλίθιες δικαιολογίες τους. Εχω πάει να αλλαξω ρουχαλάκι του γιου μου που το έφεραν δώρο και ήταν μικρό. Μου λενε λοιπόν στο ταμείο ότι δεν μπορώ να το αλλάξω με άλλα φορμάκι αλλά με το ίδιο σε άλλο νούμερο. Οκ, λεω. Ελα όμως που δεν είχε άλλο νούμερο. Μου λενε λοιπόν ότι λυπούμαστε, αλλά αλλαγή δεν γίνεται και να δω σε άλλο κατάστημα. Δηλαδή για ένα φορμάκι που έκανε 5 ευρώ έπρεπε να παρω σβάρνα όλα τα καταστήματα. Περιττό να σου πω τι έγινε . Βασικά τους κατηγόρησα γιατί δεν είχαν προειδοποιήσει την πελατισσα για τους όρους της αλλαγής, που ποτε δεν αναφερουν ότι αλλαγες γινονται μονο σε νούμερο και αν αυτό δεν υπάρχει την πάτησες (ασε που δεν έχει λογική). Αφου λοιπόν δεν είχε γίνει, υπήρξε σκόπιμη πλάνη και οφειλαν να το αλλάξουν οπως και έκαναν. Ομως ο εκνευρισμος μου δεν περιγράφεται.


[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/fd592803ce.png[/img][/url]
[url=http://www.tickerclub.com/][img]http://www.tickerclub.com/cache/20a16dcd50.png[/img][/url]
Link to comment
Share on other sites

Χτες πήγα με το γιο μου στο συγκεκριμένο κατάστημα, για να πάρουμε αποκριάτικη στολή σουπερμαν. Ηθελα το νούμερο 4-5, αλλά πήρα κατά λάθος το 3-4. Δεν υπήρχαν πουθενά ανοιχτά δειγματα όπου θα μπορούσα να δω δείγματα. Στο ταμείο λέω ότι θέλω να δω εάν η μπέρτα βρίσκεται μέσα, η ταμείας χτυπάει τη στολή την ανοίγω και η στολή ήταν για παιδί 10 ετών. Βέβαια δεν την πήρα, συχυστηκα όμως γιατί από δικό τους λάθος δεν θα μπορούσα να την αλλάξω μετά.

Παντώς από τότε που έμαθα να αγοράζω από το ebay, όλες τις φτηνοκινεζιές τις αγοράζω στο 1/3 της τιμης απευθείας από τον Κινέζο.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα είναι η αγένειά τους και οι ηλίθιες δικαιολογίες τους. Εχω πάει να αλλαξω ρουχαλάκι του γιου μου που το έφεραν δώρο και ήταν μικρό. Μου λενε λοιπόν στο ταμείο ότι δεν μπορώ να το αλλάξω με άλλα φορμάκι αλλά με το ίδιο σε άλλο νούμερο. Οκ, λεω. Ελα όμως που δεν είχε άλλο νούμερο. Μου λενε λοιπόν ότι λυπούμαστε, αλλά αλλαγή δεν γίνεται και να δω σε άλλο κατάστημα. Δηλαδή για ένα φορμάκι που έκανε 5 ευρώ έπρεπε να παρω σβάρνα όλα τα καταστήματα. Περιττό να σου πω τι έγινε . Βασικά τους κατηγόρησα γιατί δεν είχαν προειδοποιήσει την πελατισσα για τους όρους της αλλαγής, που ποτε δεν αναφερουν ότι αλλαγες γινονται μονο σε νούμερο και αν αυτό δεν υπάρχει την πάτησες (ασε που δεν έχει λογική). Αφου λοιπόν δεν είχε γίνει, υπήρξε σκόπιμη πλάνη και οφειλαν να το αλλάξουν οπως και έκαναν. Ομως ο εκνευρισμος μου δεν περιγράφεται.

Moυ κάνει εντύπωση, γιατί έχω κάνει πάρα πολλές αλλαγές από δώρα και ποτέ δε μου είπαν να αλλάξω π.χ. φορμάκι με φορμάκι αναγκαστικά, δηλαδή μόνο το νούμερο. Μπορεί να έδινα πίσω ρούχο και να έπαιρνα ή άλλο ρούχο ή παιχνίδι ή ο,τιδήποτε. Ό,τι ήθελα, έπαιρνα! Νόμιζα πως αυτό ίσχυε σε όλα τα καταστήματα. (Τις μέρες των αλλαγών βέβαια πήγαινα, όχι τη Δευτέρα και το Σάββατο.)


EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...