Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Καφέ Εξωσωματικής 2024 !


Recommended Posts


Διαφημίσεις

2 ώρες πρίν, MarGe2022 είπε:

Καλή αρχή στο νέο μας καφέ κορίτσια μου, με υγεία και να το φουλάρουμε θετικές χοριακές, και μωράκια παντού! Να μην προλαβαίνουμε να πούμε συγχαρητήρια εδώ μέσα!!! 
 

Λοιπόν νομίζω όπως είπε και η/ο@CoffeeMaker ήρθε η ώρα να πάρουμε παρουσίες. Ξεκινάω με υπενθύμιση των γκρουπ μας, και όσες θέλετε δηλώνετε που είστε και κάποια στιγμή το σκ θα τα μαζέψω όλα σε ένα…
 

Γκρουπ Α: Κορίτσια που περιμένουν να περάσουν επιτροπή ή περιμένουν αποτελέσματα επιτροπής ❤️
 

Γκρουπ Βου: Κορίτσια που είναι ή θα είναι μέσα στο επόμενο 3/4μηνο στην φάση της διέγερσης/ωοληψίας ❤️
@MarGe2022 εδώ σταθερά καλέ που να πάω…

@Katiamaxikingέλα φιλενάδα εσένα με την επόμενη σε διώχνω από αυτό το γκρουπ να ξέρεις, μου κατσικώθηκες εδώ πέρα, ορίστε μας! 🤪🥰😘

 

Γκρουπ Γου: Κορίτσια που προγραμματίζουν μέσα στο επόμενο 3/4μηνο εμβρυομεταφορά ❤️

 

Γκρουπ Δου: Κορίτσια που πήραν ή περιμένουν (επαναληπτική) θετική χοριακή ❤️
 

Γκρουπ Εεε: Το επονομαζόμενο και ως «Με την κοιλιά ΤΟΥΡΛΑ» ❤️

@Angot σε βλέπω! 
 

Σας φιλώ όλες! 😘

Εδωωω και εγώ εγώ στο γκρουπ γου χαχαχ άντε το 2024 να μας πάει καλύτερα ❤️ 

  • Ευχή 5
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, MarGe2022 είπε:

Καλή αρχή στο νέο μας καφέ κορίτσια μου, με υγεία και να το φουλάρουμε θετικές χοριακές, και μωράκια παντού! Να μην προλαβαίνουμε να πούμε συγχαρητήρια εδώ μέσα!!! 
 

Λοιπόν νομίζω όπως είπε και η/ο@CoffeeMaker ήρθε η ώρα να πάρουμε παρουσίες. Ξεκινάω με υπενθύμιση των γκρουπ μας, και όσες θέλετε δηλώνετε που είστε και κάποια στιγμή το σκ θα τα μαζέψω όλα σε ένα…
 

Γκρουπ Α: Κορίτσια που περιμένουν να περάσουν επιτροπή ή περιμένουν αποτελέσματα επιτροπής ❤️
 

Γκρουπ Βου: Κορίτσια που είναι ή θα είναι μέσα στο επόμενο 3/4μηνο στην φάση της διέγερσης/ωοληψίας ❤️
@MarGe2022 εδώ σταθερά καλέ που να πάω…

@Katiamaxikingέλα φιλενάδα εσένα με την επόμενη σε διώχνω από αυτό το γκρουπ να ξέρεις, μου κατσικώθηκες εδώ πέρα, ορίστε μας! 🤪🥰😘

 

Γκρουπ Γου: Κορίτσια που προγραμματίζουν μέσα στο επόμενο 3/4μηνο εμβρυομεταφορά ❤️

 

Γκρουπ Δου: Κορίτσια που πήραν ή περιμένουν (επαναληπτική) θετική χοριακή ❤️
 

Γκρουπ Εεε: Το επονομαζόμενο και ως «Με την κοιλιά ΤΟΥΡΛΑ» ❤️

@Angot σε βλέπω! 
 

Σας φιλώ όλες! 😘

Καλημερα!!! Γκρουπ Γ!!!!

Βέβαια θέλω να ρωτήσω για όσες γνωρίζουν, θα κάνω υστεροσκοπηση σε αυτόν τον κύκλο, οι εξετάσεις έδειξαν ουρεοπλασμα θετικο<10^3, είναι ανασταλτικός παράγοντας για την υστεροσκοπηση και αργότερα για ετ; 

Δεν θέλω να το καθυστερήσω κι άλλο!!

  • Ευχή 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Angot είπε:

καλε κοντεύεις και συ! τι είναι τα δικά σ; κοριτσάκι αγοράκι; ; δε θυμαμαι 

Περνάει ο καιρός!!! Είμαι στην 29η εβδομάδα... Ναι ένα κι ένα κι έχω και το μεγάλο αντράκι στο σπίτι!!! Χαμός θα γίνει!!!!

  • Δύναμη! 1
  • Λουλούδια 2
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια και εγώ παρούσα … γράφω συχνά στο φορούν αλλά σε άλλες συζητήσεις … σήμερα έχω εξετάσεις αίματος να δούμε αμη κλπ και σκαν … Παρασκευή ραντεβού με ειδικό γιατρό … ανεξήγητο μας είπε γιατί δεν μενω.. μόνο ανεπάρκεια βιταμίνης D τα αλλά όλα καλα κάποια οριακά αλλά όχι σε σημείο να μην επιτρέπουν εγκυμοσύνη ..  

οποτε εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες μας ! Καλα αποτελέσματα σε όσες περιμένουν και ένα όμορφο ταξίδι για εμάς που ξεκινάμε την διαδικασία !!! 
 

καλημέρα ! 

  • Καλή τύχη! 1
  • Ευχή 3
  • Δύναμη! 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 16 λεπτά , Sisheido είπε:

Περνάει ο καιρός!!! Είμαι στην 29η εβδομάδα... Ναι ένα κι ένα κι έχω και το μεγάλο αντράκι στο σπίτι!!! Χαμός θα γίνει!!!!

ουυυυυ χαμουλης ! με το καλό κορίτσι μ αντε μπράβο ! ευτυχία ! πως τα καταφέρνεις όλα τώρα ;

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πρίν, Angot είπε:

με τη κοιλιά τούρλα λέει 🤣 έπεσες αλλά σε βλέπω ξανά προς τη δόξα τραβάς κορίτσι μ!  αααα ποια έγραψε πρώτη; πέρυσι έγραψα εγώ πρώτη ατο φόρουμ του 23 και με πήγε καλα! !!!! τύχη και στο φετινό κορίτσι εύχομαι 

Μακάρι να σε ακολουθήσω Angot 🥰

  • Ευχή 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 59 λεπτά , Σποράκι είπε:

Μακάρι να σε ακολουθήσω Angot 🥰

μακάρι να παω  καο γω καλα ως το τέλος και στο εύχομαι σπορακι ! αλλά το συζητούσα με τον άντρα μ και λέω ποια θα είναι φέτος η τυχερή!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 9 λεπτά , Psaxnwfos είπε:

Καλησπέρα κορίτσια! Γκρουπ Β/Γ εγώ !

Ηθελα να ρωτήσω ποια εταιρία προτείνετε για συνενζυμο q10? 

Καλημέρα! Δεν έχω ιδέα ποια είναι πιο καλή σε απορροφηση κλπ, αλλά επειδη περναμε καιρό μεγάλη δόση (400mg) και εγώ και ο άντρας μου περνάμε της Smile 200mg γιατί ήταν τα πιο οικονομικα

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 3 λεπτά , Nels είπε:

Καλημέρα! Δεν έχω ιδέα ποια είναι πιο καλή σε απορροφηση κλπ, αλλά επειδη περναμε καιρό μεγάλη δόση (400mg) και εγώ και ο άντρας μου περνάμε της Smile 200mg γιατί ήταν τα πιο οικονομικα

Βοήθησαν γενικά; Είδατε διαφορά; 

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, MarGe2022 είπε:

Καλή αρχή στο νέο μας καφέ κορίτσια μου, με υγεία και να το φουλάρουμε θετικές χοριακές, και μωράκια παντού! Να μην προλαβαίνουμε να πούμε συγχαρητήρια εδώ μέσα!!! 
 

Λοιπόν νομίζω όπως είπε και η/ο@CoffeeMaker ήρθε η ώρα να πάρουμε παρουσίες. Ξεκινάω με υπενθύμιση των γκρουπ μας, και όσες θέλετε δηλώνετε που είστε και κάποια στιγμή το σκ θα τα μαζέψω όλα σε ένα…
 

Γκρουπ Α: Κορίτσια που περιμένουν να περάσουν επιτροπή ή περιμένουν αποτελέσματα επιτροπής ❤️
 

Γκρουπ Βου: Κορίτσια που είναι ή θα είναι μέσα στο επόμενο 3/4μηνο στην φάση της διέγερσης/ωοληψίας ❤️
@MarGe2022 εδώ σταθερά καλέ που να πάω…

@Katiamaxikingέλα φιλενάδα εσένα με την επόμενη σε διώχνω από αυτό το γκρουπ να ξέρεις, μου κατσικώθηκες εδώ πέρα, ορίστε μας! 🤪🥰😘

 

Γκρουπ Γου: Κορίτσια που προγραμματίζουν μέσα στο επόμενο 3/4μηνο εμβρυομεταφορά ❤️

 

Γκρουπ Δου: Κορίτσια που πήραν ή περιμένουν (επαναληπτική) θετική χοριακή ❤️
 

Γκρουπ Εεε: Το επονομαζόμενο και ως «Με την κοιλιά ΤΟΥΡΛΑ» ❤️

@Angot σε βλέπω! 
 

Σας φιλώ όλες! 😘

Άλλη μια χρονια εδώ λοιπόν!!! Καλη μας χρονια και καλη μας αρχή και πάλι!!

μακαρι να ξεκατσικωθουμε και οι δυο μας !!!και εσυ μου στρογγυλοκαθισες!!!😘🥰🤣

ευχομαι σε όλες ένα υγιές μωρό και σύντομα ❤️

  • Μου αρέσει 1
  • Ευχή 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 29 λεπτά , Psaxnwfos είπε:

Καλησπέρα κορίτσια! Γκρουπ Β/Γ εγώ !

Ηθελα να ρωτήσω ποια εταιρία προτείνετε για συνενζυμο q10? 

Η ubiquinol μορφη του Q10 εχει καλυτερη απορροφηση συμφωνα με το βιβλιο it starts with the egg

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Angot είπε:

ουυυυυ χαμουλης ! με το καλό κορίτσι μ αντε μπράβο ! ευτυχία ! πως τα καταφέρνεις όλα τώρα ;

Μου επιτρέπουν ελάχιστα πράγματα να κάνω... έτσι χαλαρά σπιτάκι... αντε κανένα φαγητό, μπουγάδα με δοσεις κλπ... πολύ ξεκούραση για να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνετε!!! Τέλος έχω εξασκηθεί στο να μην ασχολουμένων με όλες τις δουλειές που έχουν μεινει πίσω... ε κάποια στιγμή θα έρθει και η μανούλα μου προς τα εδώ για βοήθεια!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • CoffeeMaker locked and unpinned this topic
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...