Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟ ΒΑΡΗ


Recommended Posts


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 129
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις


Διαφημίσεις

καλησπέρα μανούλες από βάρη! εδώ μια μανούλα από βουλα-κοντά στα μέρη σας! είμαι η μαρία και έχω ένα αγοράκι 5 μιση μηνών τον Κωνσταντή!θα μας δεχτείτε στην παρέα σας???culte νομίζω είχαμε ξαναμιλήσει στις μανούλες από βούλα? σας φιλώ!!


kK3bp2.png

dKVVp3.png

01/08/04 Και συνεχίζουμε..

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα μανούλες από βάρη! εδώ μια μανούλα από βουλα-κοντά στα μέρη σας! είμαι η μαρία και έχω ένα αγοράκι 5 μιση μηνών τον Κωνσταντή!θα μας δεχτείτε στην παρέα σας???culte νομίζω είχαμε ξαναμιλήσει στις μανούλες από βούλα? σας φιλώ!!

Καλησπερα Μαρακι! Εχεις ιδιο ονομα με την κορη μου!!!:-D

Φυσικα και εισαι ευπροσδεκτη! Εδω δεχτηκαν εμενα απο Λαγονησι, δεν θα δεχτουν εσενα που εισαι μια ανασα απο τη Βαρη? ;) Να σου ζησει ο μικρος! Γιορταζει σημερα? Αν ναι χρονια του πολλα, καλα και ευτυχισμενα! Αν παλι οχι, κρατα τις ευχες, ποτε δεν πανε χαμενες!:-D

Οσο για τις υπολοιπες, που εξαφανιστηκατε σημερα κοριτσακια?

Εμεις ολα καλα.. Πολλη βαρεμαρα και ο καιρος δεν ευνοουσε για βολτα οποτε τη βγαλαμε σπιτι!:cool:


Οταν φτανει ο κομπος στο χτενι, δεν φταιει το χτενι... Εσυ εισαι αχτενιστη!

gM4vp2.png

Link to comment
Share on other sites

γεια σας μανουλες

μαρακι καλοσωρισες στη παρεα μας ο γιοσ κοντα στο δικο μου ε? να τον χαιρεσαι κοριτσακι μου

κοριτσια μη χανεστε???? αντε να φτιαξει λιγο ο καιρος να βγουμε καμια βολτιτσααααα


nMaNp2.png

yOE0p2.png?aOUQWlor

HE2yp3.png?8NnbFruI

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


γεια σας μανουλες

μαρακι καλοσωρισες στη παρεα μας ο γιοσ κοντα στο δικο μου ε? να τον χαιρεσαι κοριτσακι μου

κοριτσια μη χανεστε???? αντε να φτιαξει λιγο ο καιρος να βγουμε καμια βολτιτσααααα

τα αγοράκια μας εχουν μ'ολις 9 μέρες διαφορά! λες να γίνουν κ φιλαράκια?:lol:

γεια σας κορίτσια! εννοείται Μαράκι! να χαίρεσαι τον Κωσταντή σου!!!!!

τι κάνεις Φαίη μου?

ευχαριστώ για τις ευχές!

Καλησπερα Μαρακι! Εχεις ιδιο ονομα με την κορη μου!!!:-D

Φυσικα και εισαι ευπροσδεκτη! Εδω δεχτηκαν εμενα απο Λαγονησι, δεν θα δεχτουν εσενα που εισαι μια ανασα απο τη Βαρη? ;) Να σου ζησει ο μικρος! Γιορταζει σημερα? Αν ναι χρονια του πολλα, καλα και ευτυχισμενα! Αν παλι οχι, κρατα τις ευχες, ποτε δεν πανε χαμενες!:-D

Οσο για τις υπολοιπες, που εξαφανιστηκατε σημερα κοριτσακια?

Εμεις ολα καλα.. Πολλη βαρεμαρα και ο καιρος δεν ευνοουσε για βολτα οποτε τη βγαλαμε σπιτι!:cool:

ευχαριστώ κ πάλι για τις ευχές ο μικρός δεν είναι βαφτισμένος αλλά οι ευχές ποτέ δεν πάνε χαμένες.. κ εμείς σημερα σπίτι κ γενικά αυτές τις μέρες.. έχει αλλεργια(!!!) είμαστε λίγο προσεχτικοί αντε να ανοίξει ο καιρός να κανον'ισουμε καμιά συνάντηση..

κοριτσια μου να χαιρόμαστε τις οικογένειες μας και τα ζουζούνια μας! σας φιλώ!!!!!:lol:


kK3bp2.png

dKVVp3.png

01/08/04 Και συνεχίζουμε..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...