Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 5 ώρες πρίν, η ζωή είναι όμορφη είπε:

      Ξανά ήρθε σήμερα η καφέ μας 😅 αυτό το παιδί θα μασ βγάλει την πίστη είμαι σίγουρος 😅😅 η γιατρός λέει ότι είναι λογικό κάποιο θα απορροφηθεί μέσα στην μήτρα και κάποιο θα βγει αφού μασ βγει πρώτα η πίστη και 2,3 αυτοάνοσα 😅😅 

      Σε πολλές κοπέλες εμφανίζονται καφέ και όλα πάνε μια χαρά αλλά καταλαβαίνω απόλυτα το άγχος σας....

Παιχνίδι για 2χρονο αγοράκι!!


Recommended Posts

Λοιπόν, κορίτσια, σε ένα μήνα περίπου γεννάω την μπεμπούλα. Ψάχνω ένα εντυπωσιακό "δώρο" που θα κάνει υποτίθεται η μπεμπά στον μικρούλη μου ο οποίος θα είναι 22 μηνών. Σκέφτομαι κάτι σε μεγάλο γραφείο fisher price όπως αυτό εδώ

1023318_265x265.jpg

ή κάτι τελείως διαφορετικό εξωτερικού χώρου για την βεράντα οπώς αυτό

401l_265x265.jpg

Πραγματικά είμαι σε δίλημμα.. .οπότε σας παρακαλώ τα φώτα σας!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Διαφημίσεις


Διαφημίσεις


Σ'ευχαριστώ κούκλα μου. Αλλά σκεφτόμουν κάτι πιο περίπλοκο για το μυαλουδάκι του. Έχει ο κολλητός του φίλος (ο γείτονας δλδ :lol:) το πρώτο τραπεζάκι και δεν το παίζουν πια! Σ'ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον στο ricardo εχει αυτο που ζητας σου το βαζω

http://www.ricardo.gr/buy/paixnidia-hobby/paixnidia-mwra/24-36-minwn/mousiko-piano-thranio-fisher-price/v/an679279518/

http://www.ricardo.gr/buy/paixnidia-hobby/paixnidia-mwra/12-24-minwn/o-protos-mou-upologistis-apo-ti-disney/v/an714100386/

δεν ειναι δικα μου απλα το ειδα το μυνημα σου γα δες τα

Link to comment
Share on other sites