Ν.Βοιωτίας
2 θέματα σε αυτή την ενότητα
-
Πώς τον πίνουμε? 1 2
από ΡΕΝΕ- 27 απαντήσεις
- 46,8k εμφανίσεις
Καλημέρα σας Είπα να τολμήσω να ανοίξω άλλο ένα καφέ μήπως και υπάρχουν και άλλες μανούλες από τα πέριξ για παρεούλα.
Last reply by ngeo23, -
Διαφημίσεις
-
- 7 απαντήσεις
- 33k εμφανίσεις
ν και η πρώτη δημοσίευση μου εδώ, θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας. Ομοιοπαθείς και άλλο τόσο ευάλωτοι. Μόνοι, ξαφνικά, από το πουθενά. Είναι όπως ο καρκίνος που ούτε το όνομά του δεν θέλουμε να ακούσουμε, χτυπά μια μέρα ξαφνικά την πόρτα μας και λίγες μέρες δακρύων μετά, μια ερώτηση ψιθυριστά στα χείλη τους σχηματίζεται. “ Γιατί, γιατί στο δικό μου σπίτι, γιατί” ; Έτσι και γώ, σαν το δαιμονισμένο χτύπημα του καρκίνου της ζωή μας, ένα πρωινό, καθώς νόμιζα ότι αυτά που συμβαίνουν στα άλλα σπίτια δεν έχουν να κάνουν με την δική μας μοίρα ζωής, ήρθε η καταιγίδα, η ντροπή της αμοιβαιότητας, ο ξεσηκωμός των ψυχών και η κατάρρευση των πάντων . Χωρίς προειδοποίηση χωρίς έλ…
Last reply by Toy story,
-
Προτεινόμενα Θέματα
-
- 299 απαντήσεις
- 171.112 εμφανίσεις
-
- 16.124 απαντήσεις
- 1.918.960 εμφανίσεις
-
- 27 απαντήσεις
- 134.971 εμφανίσεις
-
- 11.513 απαντήσεις
- 2.625.492 εμφανίσεις
-
- 447 απαντήσεις
- 332.747 εμφανίσεις
-
- 144 απαντήσεις
- 224.473 εμφανίσεις
-
- 984 απαντήσεις
- 637.847 εμφανίσεις
-
- 91 απαντήσεις
- 218.515 εμφανίσεις
-
- 28 απαντήσεις
- 109.379 εμφανίσεις
-
- 4 απαντήσεις
- 56.419 εμφανίσεις
-
