Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Καφέ Εξωσωματικής 2024 !


Recommended Posts

On 10/3/2025 at 9:41 AM, ek3001 said:

γεια σας κοριτσια τα νεύρα μου κρόσια...πήγα χτες ενδοκρινολόγο και είδε και το σπερμοδιάγραμμα του συζήγου και μου σχολιασε παλι το dna fragmentation (26%). Ότι αυτό κάνει αποβολές κλ. αλλα παιδιά αλήθεια κανένας δε σου δίνει αγωγή ή βιταμίνες συγκεκριμένες παρότι υπάρχουν μελέτες...γιατί??? πας και λες θέλω να προσπαθήσω τα πάντα και είναι στον κόσμο τους. 

Έχει κανείς εμπειρία με κάποιον που να βλέπει και το σπέρμα και να δίνει σημασία στη διορθωσή του με βάση τις εξετάσεις και όχι να σου λένε παρε απλα μια πολυβιταμίνη?

Ευχαριστώ πολυ...

 

Καλημέρα , μπορείτε να μου πείτε τι εννοείτε κάνει αποβολές ; Εγω όσους γιατρούς έχω ρωτήσει ( εξωσωματικούς ) για το σπερμα γιατί είμαστε με βιοψία όρχεων και πολλές αποτυχίες μου λένε ότι μετά το στάδιο της βλαστοκύστης δεν παίζει πια ρόλο το σπερμα και είναι αδύνατο να δημιουργεί αποβολές . 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κατά την εμβρυομεταφορα εσείς που τα καταφέρατε , γενικά ξεκουράζοσασταν καναπέ κρεβάτι δηλ, η ακολουθουσατε το σύνηθες  πρόγραμμα σας,;Κυρίως τις πρώτες ημέρες περπατουσατε;

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Maroxmarox said:

Κατά την εμβρυομεταφορα εσείς που τα καταφέρατε , γενικά ξεκουράζοσασταν καναπέ κρεβάτι δηλ, η ακολουθουσατε το σύνηθες  πρόγραμμα σας,;Κυρίως τις πρώτες ημέρες περπατουσατε;

Τις πρώτες τρεις μέρες καλό θα ήταν να είσαι λίγο αραχτή παρόλο που το κέντρο μου είναι πολύ κουλ έτσι μου λένε γιατί η εμφύτευση αν είναι να επιτευχθεί θα γίνει τα πρώτα 24 ώρα . Στο προηγούμενο λέγανε ξάπλα για μέρες ..! Βλακίες 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 13 λεπτά , Texas είπε:

Καλημέρα , μπορείτε να μου πείτε τι εννοείτε κάνει αποβολές ; Εγω όσους γιατρούς έχω ρωτήσει ( εξωσωματικούς ) για το σπερμα γιατί είμαστε με βιοψία όρχεων και πολλές αποτυχίες μου λένε ότι μετά το στάδιο της βλαστοκύστης δεν παίζει πια ρόλο το σπερμα και είναι αδύνατο να δημιουργεί αποβολές . 

Καλημέρα σου! Τα έχω ξανά γράψει αυτά που θα πω, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα και είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω εκμετάλλευσης, παρα πολλοί εξωσωματικοί εκμηδενίζουν τα προβλήματα που προκύπτουν απ τον κατακερματισμό. Ο προηγούμενος εξωσωματιστης μου έλεγε ότι αφού γονιμοποιεί είναι οκ! Αλλά δεν είναι καθόλου μα καθόλου έτσι. Η ίδια η εξέταση του κατακερματισμού το λέει πάνω πως ευθύνεται για αποβολές λόγω χρωμοσωμιακων. Το σπερμα είναι το 50% της εξίσωσης. Αν είναι προβληματικό, μπορεί είτε να μην γονιμοποιήσει καν, είτε να γονιμοποιήσει και να προκύψουν ανευπλοειδη έμβρυα. Επίσης, οοοοποια μέθοδο και να χρησιμοποιήσουν, δεν είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση να είναι σίγουροι πως απομόνωσαν το υγιές γεννητικό υλικό. Επομένως το πρόβλημα δεν ξεπερνιεται έτσι απλά στο εργαστήριο. Πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τους παράγοντες. Σε εμάς δούλεψαν οι βιταμίνες και είδαμε θεαματικά αποτελέσματα. Θέλει ψάξιμο, επιμονή και υπομονή! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Texas said:

Καλημέρα , μπορείτε να μου πείτε τι εννοείτε κάνει αποβολές ; Εγω όσους γιατρούς έχω ρωτήσει ( εξωσωματικούς ) για το σπερμα γιατί είμαστε με βιοψία όρχεων και πολλές αποτυχίες μου λένε ότι μετά το στάδιο της βλαστοκύστης δεν παίζει πια ρόλο το σπερμα και είναι αδύνατο να δημιουργεί αποβολές . 

Καλημέρα! Το έμβρυο όταν γονιμοποιηθεί κι ας φτάσει στο στάδιο βλαστοκύστης και καλής μπορεί παρολαυτα να σταματήσει μετά την ανάπτυξη του όταν εμφυτευτεί κι αυτό μπορεί να είναι λόγω high levels DNA fragmentation . Θα βρω να σου στείλω και άρθρο αλλά εμένα και η εμβρυολόγος του εργαστηρίου που κάναμε το τεστ μου το εξηγησε και η ενδοκρινολόγος αναπαραγωγής που έχω. Απλά έχω καταλάβει ότι κάποιοι γιατροί γυναικολόγοι εννοώ δε δίνουν σημασία δυστυχώς…

εσείς επειδή κάνετε βιοψία όρχεων ίσως δεν παίζει ρόλο; Δεν ξέρω αλήθεια τι να σου πω

παεντως υπάρχουν και μέθοδοι όπως η zymot , Macs που υποτίθεται ότι διαλέγουν αυτά που είναι λιγότερο fragmentated 

υπάρχει δηλ λόγος και αυτός δεν είναι μόνο για να φτάσει σε βλαστοκύστη 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 16 λεπτά , Maroxmarox είπε:

Κατά την εμβρυομεταφορα εσείς που τα καταφέρατε , γενικά ξεκουράζοσασταν καναπέ κρεβάτι δηλ, η ακολουθουσατε το σύνηθες  πρόγραμμα σας,;Κυρίως τις πρώτες ημέρες περπατουσατε;

Εγώ θα σου έλεγα το πρώτο 3μερο να είσαι πολύ πολύ ξεκούραστη. Ακόμα δηλ και για ψυχολογικούς λόγους! Αλλά και για να μην κάνεις κατά λάθος μια απότομη κίνηση και μετά είσαι μέσα στο άγχος! Μετά μπορείς να κινείσαι αλλά προφανώς με μεγαλύτερη προσοχή και εννοείται χωρίς βάρη, σκυψιματα κλπ.  Πάντως ο κάθε γιατρός δίνει και διαφορετικές οδηγίες. Άλλοι είναι πιο χαλαροί, άλλοι πιο αυστηροί. 

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Zizel17 said:

Καλημέρα σου! Τα έχω ξανά γράψει αυτά που θα πω, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα και είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω εκμετάλλευσης, παρα πολλοί εξωσωματικοί εκμηδενίζουν τα προβλήματα που προκύπτουν απ τον κατακερματισμό. Ο προηγούμενος εξωσωματιστης μου έλεγε ότι αφού γονιμοποιεί είναι οκ! Αλλά δεν είναι καθόλου μα καθόλου έτσι. Η ίδια η εξέταση του κατακερματισμού το λέει πάνω πως ευθύνεται για αποβολές λόγω χρωμοσωμιακων. Το σπερμα είναι το 50% της εξίσωσης. Αν είναι προβληματικό, μπορεί είτε να μην γονιμοποιήσει καν, είτε να γονιμοποιήσει και να προκύψουν ανευπλοειδη έμβρυα. Επίσης, οοοοποια μέθοδο και να χρησιμοποιήσουν, δεν είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση να είναι σίγουροι πως απομόνωσαν το υγιές γεννητικό υλικό. Επομένως το πρόβλημα δεν ξεπερνιεται έτσι απλά στο εργαστήριο. Πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τους παράγοντες. Σε εμάς δούλεψαν οι βιταμίνες και είδαμε θεαματικά αποτελέσματα. Θέλει ψάξιμο, επιμονή και υπομονή! 

Συμφωνώ όπως και έγραψα…να σε ρωτήσω κάτι …εμένα έκανε επανάληψη τώρα και μετά τις mfs plus που έπαιρνε όντως έπεσε το οξειδωτικό στρες κατακόρυφα και είναι πλέον στο φυσιολογικό κάτω όριο αλλά το dna fragmentation μειώθηκε ανεπαίσθητα 1% μόνο από 25,5 σε 24,5

εσενα είδε βελτίωση και στο dna? Ποιες έπαιρνε θα μπορούσες να μου πεις;

22 minutes ago, Maroxmarox said:

Κατά την εμβρυομεταφορα εσείς που τα καταφέρατε , γενικά ξεκουράζοσασταν καναπέ κρεβάτι δηλ, η ακολουθουσατε το σύνηθες  πρόγραμμα σας,;Κυρίως τις πρώτες ημέρες περπατουσατε;

Εμένα μου είχε πει μέρα εμβρυομεταφοράς να σηκώνομαι μόνο για τουαλέτα 

από τις επόμενες μέρες κανονικά ότι έκανα και πριν 

εκτός γυμναστηρίου βάρη δηλ κτλ

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Zizel17 said:

Καλημέρα σου! Τα έχω ξανά γράψει αυτά που θα πω, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα και είτε λόγω άγνοιας, είτε λόγω εκμετάλλευσης, παρα πολλοί εξωσωματικοί εκμηδενίζουν τα προβλήματα που προκύπτουν απ τον κατακερματισμό. Ο προηγούμενος εξωσωματιστης μου έλεγε ότι αφού γονιμοποιεί είναι οκ! Αλλά δεν είναι καθόλου μα καθόλου έτσι. Η ίδια η εξέταση του κατακερματισμού το λέει πάνω πως ευθύνεται για αποβολές λόγω χρωμοσωμιακων. Το σπερμα είναι το 50% της εξίσωσης. Αν είναι προβληματικό, μπορεί είτε να μην γονιμοποιήσει καν, είτε να γονιμοποιήσει και να προκύψουν ανευπλοειδη έμβρυα. Επίσης, οοοοποια μέθοδο και να χρησιμοποιήσουν, δεν είναι δυνατόν σε καμία περίπτωση να είναι σίγουροι πως απομόνωσαν το υγιές γεννητικό υλικό. Επομένως το πρόβλημα δεν ξεπερνιεται έτσι απλά στο εργαστήριο. Πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βελτιώσουμε τους παράγοντες. Σε εμάς δούλεψαν οι βιταμίνες και είδαμε θεαματικά αποτελέσματα. Θέλει ψάξιμο, επιμονή και υπομονή! 

Ευχαριστώ για την απάντηση εμείς δεν μπορούμε να εξετάσουμε το σπερμα καθόλου γιατί είναι με βιοψία όπως είπα άρα δεν ξέρουμε τίποτα . Μήπως μου το λένε επειδή έχει γίνει προεμφυτευτικός έλεγχος ή και πάλι δεν παίζει ρόλο γιατί και εμένα μου έχει κολλήσει ότι γιαυτο δεν τα κατάφερα ως τώρα 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , ek3001 είπε:

Συμφωνώ όπως και έγραψα…να σε ρωτήσω κάτι …εμένα έκανε επανάληψη τώρα και μετά τις mfs plus που έπαιρνε όντως έπεσε το οξειδωτικό στρες κατακόρυφα και είναι πλέον στο φυσιολογικό κάτω όριο αλλά το dna fragmentation μειώθηκε ανεπαίσθητα 1% μόνο από 25,5 σε 24,5

εσενα είδε βελτίωση και στο dna? Ποιες έπαιρνε θα μπορούσες να μου πεις;

Καλημέρα! 🙂 Ο δικός μου πήρε τις androferti. Είδαμε τρομερή διαφορά σε ποσότητα και κινητικότητα. Οταν λέω τρομερή εννοώ τρομερή! Από 1εκ πήγε 75! Και η Μορφολογία ανέβηκε 1%. Η αλήθεια είναι δεν επαναλάβαμε κατακερματισμό, γιατί θα προχωρούσαμε όπως και να χει στην εξωσωματική, αλλά είδαμε επίσης τρομερή διαφορά στα αποτελέσματα αφού κάναμε 15 βλαστοκύστες από 4 που κάναμε συνήθως. Χθες μεταφέραμε τις δύο και περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα 🥰

πρίν από 2 λεπτά , Texas είπε:

Ευχαριστώ για την απάντηση εμείς δεν μπορούμε να εξετάσουμε το σπερμα καθόλου γιατί είναι με βιοψία όπως είπα άρα δεν ξέρουμε τίποτα . Μήπως μου το λένε επειδή έχει γίνει προεμφυτευτικός έλεγχος ή και πάλι δεν παίζει ρόλο γιατί και εμένα μου έχει κολλήσει ότι γιαυτο δεν τα κατάφερα ως τώρα 

Σορρυ, έχετε κάνει προεμφυτευτικό;; Αυτό αν το έγραψες, το έχασα! Αν είναι έτσι αλλάζουν τα πράγματα. Ο προεμφυτευτικος σου δείχνει σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κατά πόσο είναι υγιές το έμβρυο. Αλλά και πάλι δεν μπορεί να είσαι 100% σίγουρη. 

  • Καλή τύχη! 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 43 λεπτά , Texas είπε:

Τις πρώτες τρεις μέρες καλό θα ήταν να είσαι λίγο αραχτή παρόλο που το κέντρο μου είναι πολύ κουλ έτσι μου λένε γιατί η εμφύτευση αν είναι να επιτευχθεί θα γίνει τα πρώτα 24 ώρα . Στο προηγούμενο λέγανε ξάπλα για μέρες ..! Βλακίες 

 

πρίν από 1 λεπτό , Maroxmarox είπε:

Γενικότερα ήμουν ξάπλα για μέρες στις προηγούμενες μου ,απλά τώρα επειδή ετοιμάζομαι για τη νέα μου ,λέω να είμαι όχι τόσο αραχτη μπας και αυτό κάνει κακό,πραγματικά δε ξέρω πφφφ

 

πρίν από 27 λεπτά , ek3001 είπε:

Συμφωνώ όπως και έγραψα…να σε ρωτήσω κάτι …εμένα έκανε επανάληψη τώρα και μετά τις mfs plus που έπαιρνε όντως έπεσε το οξειδωτικό στρες κατακόρυφα και είναι πλέον στο φυσιολογικό κάτω όριο αλλά το dna fragmentation μειώθηκε ανεπαίσθητα 1% μόνο από 25,5 σε 24,5

εσενα είδε βελτίωση και στο dna? Ποιες έπαιρνε θα μπορούσες να μου πεις;

Εμένα μου είχε πει μέρα εμβρυομεταφοράς να σηκώνομαι μόνο για τουαλέτα 

από τις επόμενες μέρες κανονικά ότι έκανα και πριν 

εκτός γυμναστηρίου βάρη δηλ κτλ

Οκ κατάλαβα...αυτή τη φορά θα είμαι πιο δραστήρια 😀

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


52 minutes ago, Zizel17 said:

Καλημέρα! 🙂 Ο δικός μου πήρε τις androferti. Είδαμε τρομερή διαφορά σε ποσότητα και κινητικότητα. Οταν λέω τρομερή εννοώ τρομερή! Από 1εκ πήγε 75! Και η Μορφολογία ανέβηκε 1%. Η αλήθεια είναι δεν επαναλάβαμε κατακερματισμό, γιατί θα προχωρούσαμε όπως και να χει στην εξωσωματική, αλλά είδαμε επίσης τρομερή διαφορά στα αποτελέσματα αφού κάναμε 15 βλαστοκύστες από 4 που κάναμε συνήθως. Χθες μεταφέραμε τις δύο και περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα 🥰

Σορρυ, έχετε κάνει προεμφυτευτικό;; Αυτό αν το έγραψες, το έχασα! Αν είναι έτσι αλλάζουν τα πράγματα. Ο προεμφυτευτικος σου δείχνει σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κατά πόσο είναι υγιές το έμβρυο. Αλλά και πάλι δεν μπορεί να είσαι 100% σίγουρη. 

Δεν φταις εσύ εγώ έπρεπε να το αναφέρω από την αρχή … άσε είμαι να σκάσω με αυτό το πραγμα να μην μπορείς να ελέγξεις το σπερμα και να πηγαίνεις στα τυφλά , έτσι μου καρφώθηκε ότι οι αποτυχίες οφείλονται στο σπερμα , επιμένουν οι γιατροί πως δεν φταίει αυτό . Μια παλίνδρομη δυο βιοχημικές τρεις τυχαίο γεγονός τι να πω . . 
 

Πολύ καλή επιτυχία εύχομαι να πάνε όλα καλά ! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Texas είπε:

Δεν φταις εσύ εγώ έπρεπε να το αναφέρω από την αρχή … άσε είμαι να σκάσω με αυτό το πραγμα να μην μπορείς να ελέγξεις το σπερμα και να πηγαίνεις στα τυφλά , έτσι μου καρφώθηκε ότι οι αποτυχίες οφείλονται στο σπερμα , επιμένουν οι γιατροί πως δεν φταίει αυτό . Μια παλίνδρομη δυο βιοχημικές τρεις τυχαίο γεγονός τι να πω . . 

Παλινδρόμη και βιοχημικές είχες με ελεγμένα έμβρυα ;;

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Blu24 said:

Παλινδρόμη και βιοχημικές είχες με ελεγμένα έμβρυα ;;

Με ελεγμένα είχα μια παλίνδρομη και μια μηδενική , με μη ελεγμένα πολλές βιοχημικές τώρα στην τρίτη προσπάθεια με ελεγμένη βλαστοκύστη είμαι 6 εβδομάδων προχθές είχα μια αιμορραγία με κόκκινο αίμα μπόλικο και φοβάμαι πάρα πολύ για την εξέλιξη . Έκανα υπέρηχο και φάνηκε το έμβρυο σωστό στις μέρες του ο γιατρός δεν φάνηκε ανήσυχος από εβδομάδα είναι να πάω πάλι .. 

  • Ευχή 2
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , Texas είπε:

Με ελεγμένα είχα μια παλίνδρομη και μια μηδενική , με μη ελεγμένα πολλές βιοχημικές τώρα στην τρίτη προσπάθεια με ελεγμένη βλαστοκύστη είμαι 6 εβδομάδων προχθές είχα μια αιμορραγία με κόκκινο αίμα μπόλικο και φοβάμαι πάρα πολύ για την εξέλιξη . Έκανα υπέρηχο και φάνηκε το έμβρυο σωστό στις μέρες του ο γιατρός δεν φάνηκε ανήσυχος από εβδομάδα είναι να πάω πάλι .. 

μια βλαστοκύστη μετέφερες αυτήν την φορά ; 
εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις μια τελειομηνη κύηση !!  Με το καλό !! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Blu24 said:

μια βλαστοκύστη μετέφερες αυτήν την φορά ; 
εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις μια τελειομηνη κύηση !!  Με το καλό !! 

Τις πρώτες 4-5 εμβρυομεταφορες που δεν ήταν ελεγμένες έβαζα δύο δύο άλλαξα κέντρο καινούργια διέγερση προεμφυτευτικός , με τις ελεγμένες ο γιατρός μου δεν ήθελε με τίποτα πάνω από μια την φορά . Πλέον είμαι 31 και θεωρητικά αφού έχω ψαχτεί για τα πάντα βιοψία μήτρας υστεροσκοπιση λευκού και πάει λέγοντας , είμαι εντελώς οκ . Γιαυτο έχω κολλήσει ότι φταίει το σπερμα 

  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • CoffeeMaker locked and unpinned this topic
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...