Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Εγκυμοσύνες μετά από διακοπή κύησης


Zarakia

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλες,

έκανα διακοπή κύησης 21 εβδομάδων λόγω συνδρόμου Down στις 29/09. Χαμηλή Papp-a και αυξημένη ελεύθερη χοριακη χωρίς αλλά απεικονιστικά ευρήματα στην αυχενική. Έκανα Nipt στις 17 εβδομάδων γιατί με έτρωγε που το έψαχνα. Ο γιατρός μου το πρότεινε μετά τον Αύγουστο που επιστρέψαμε από διακοπές. Όταν ήρθαν τα αποτελέσματα 18/09 δεν με χωρούσε ο τόπος. Έκανα 22/09 αμνιοπαρακέντηση και 25/09 βγήκε θετικό το μωρό για T21. Το κοριτσάκι μου γεννήθηκε 29/09. Νομίζω δεν έχω ξανά περάσει πιο άσχημα και αποκαρδιωτικά στη ζωή μου. Αισθανόμουν ότι όλο αυτό το ζούσε μια άλλη γυναίκα και εγώ θα ξυπνήσω την άλλη μέρα και θα έχω ακόμα το μικρό μου πλασματάκι εκεί που έπρεπε να ήταν.

Προσπαθούσαμε πολλά χρόνια χωρίς αποτέλεσμα (δικός μου παράγοντας κατά κύριο λόγο έχω PCOS, αυξημένο BMI και γενικά δεν κάνω συχνά ωορρηξία). Κάναμε μια αποτυχημένη σπερματέγχυση τον Δεκέμβριο 2024 και έμεινα έγκυος με την δεύτερη σπερματέγχυση τον Μάιο 2025. Πριν 15 μέρες έγινα 36 χρόνων. Ειλικρινά θέλω να ξανά μείνω έγκυος όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν ξέρω αν θα γίνει. Και αν γίνει μπορεί να έχουμε πάλι τα ίδια.  Όλοι μου λένε ο κεραυνός δεν χτυπάει ποτέ το ίδιο μέρος δύο φορές. Και οι γιατροί το ίδιο. Εγω ενώ έχει περάσει ένας μήνας, έχω τις καλές μου μέρες αλλά έχω και τις κακές. Σήμερα είναι μια από αυτές, τις κακές. Ξεψαχνίζω τα φορούν και το Reddit και ανοίγω συζήτηση με το ChatGPT για τις πιθανότητες.

Θα ξαναπροσπαθήσω. Ξανά με το ίδιο πρωτόκολλο εφόσον βγουν καθαροί οι καρυοτύποι. Απλά ήθελα να σου πω ότι δεν είσαι μόνοι. Πιστεύω ότι είμαστε αρκετές. Θα ήθελα να ακούσω χαρούμενες ιστορίες μετά από διακοπή εγκυμοσύνης. Ειδικά από γυναίκες 35+. 

 

Καλη δύναμη και καλό κουράγιο σε όλες μας.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

4 ώρες πρίν, Zarakia είπε:

 

Καλημέρα σε όλες,

έκανα διακοπή κύησης 21 εβδομάδων λόγω συνδρόμου Down στις 29/09. Χαμηλή Papp-a και αυξημένη ελεύθερη χοριακη χωρίς αλλά απεικονιστικά ευρήματα στην αυχενική. Έκανα Nipt στις 17 εβδομάδων γιατί με έτρωγε που το έψαχνα. Ο γιατρός μου το πρότεινε μετά τον Αύγουστο που επιστρέψαμε από διακοπές. Όταν ήρθαν τα αποτελέσματα 18/09 δεν με χωρούσε ο τόπος. Έκανα 22/09 αμνιοπαρακέντηση και 25/09 βγήκε θετικό το μωρό για T21. Το κοριτσάκι μου γεννήθηκε 29/09. Νομίζω δεν έχω ξανά περάσει πιο άσχημα και αποκαρδιωτικά στη ζωή μου. Αισθανόμουν ότι όλο αυτό το ζούσε μια άλλη γυναίκα και εγώ θα ξυπνήσω την άλλη μέρα και θα έχω ακόμα το μικρό μου πλασματάκι εκεί που έπρεπε να ήταν.

Προσπαθούσαμε πολλά χρόνια χωρίς αποτέλεσμα (δικός μου παράγοντας κατά κύριο λόγο έχω PCOS, αυξημένο BMI και γενικά δεν κάνω συχνά ωορρηξία). Κάναμε μια αποτυχημένη σπερματέγχυση τον Δεκέμβριο 2024 και έμεινα έγκυος με την δεύτερη σπερματέγχυση τον Μάιο 2025. Πριν 15 μέρες έγινα 36 χρόνων. Ειλικρινά θέλω να ξανά μείνω έγκυος όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν ξέρω αν θα γίνει. Και αν γίνει μπορεί να έχουμε πάλι τα ίδια.  Όλοι μου λένε ο κεραυνός δεν χτυπάει ποτέ το ίδιο μέρος δύο φορές. Και οι γιατροί το ίδιο. Εγω ενώ έχει περάσει ένας μήνας, έχω τις καλές μου μέρες αλλά έχω και τις κακές. Σήμερα είναι μια από αυτές, τις κακές. Ξεψαχνίζω τα φορούν και το Reddit και ανοίγω συζήτηση με το ChatGPT για τις πιθανότητες.

Θα ξαναπροσπαθήσω. Ξανά με το ίδιο πρωτόκολλο εφόσον βγουν καθαροί οι καρυοτύποι. Απλά ήθελα να σου πω ότι δεν είσαι μόνοι. Πιστεύω ότι είμαστε αρκετές. Θα ήθελα να ακούσω χαρούμενες ιστορίες μετά από διακοπή εγκυμοσύνης. Ειδικά από γυναίκες 35+. 

 

Καλη δύναμη και καλό κουράγιο σε όλες μας.

Όλα καλά θα πάνε συμβαινει παρά πολύ συχνά Αν αναλογιστείς ότι το 90% των γυναικών έχουν μια παλινδρομη είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα απλώς συμβαίνει πιο νωρίς σε εβδομάδες κάποια στιγμή έρχετε μια υγιή εγκυμοσύνη . Αυτά συμβαίνουν Κ να μην σε περνει από κάτω να χαίρεστε που η επιστήμη έχει προχωρήσει Κ πλέον έχεις αυτή την επιλογή . Οπότε συνεχίζεις ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό . 

 

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 30/10/2025 at 3:48 ΠΜ, Zarakia είπε:

 

Καλημέρα σε όλες,

έκανα διακοπή κύησης 21 εβδομάδων λόγω συνδρόμου Down στις 29/09. Χαμηλή Papp-a και αυξημένη ελεύθερη χοριακη χωρίς αλλά απεικονιστικά ευρήματα στην αυχενική. Έκανα Nipt στις 17 εβδομάδων γιατί με έτρωγε που το έψαχνα. Ο γιατρός μου το πρότεινε μετά τον Αύγουστο που επιστρέψαμε από διακοπές. Όταν ήρθαν τα αποτελέσματα 18/09 δεν με χωρούσε ο τόπος. Έκανα 22/09 αμνιοπαρακέντηση και 25/09 βγήκε θετικό το μωρό για T21. Το κοριτσάκι μου γεννήθηκε 29/09. Νομίζω δεν έχω ξανά περάσει πιο άσχημα και αποκαρδιωτικά στη ζωή μου. Αισθανόμουν ότι όλο αυτό το ζούσε μια άλλη γυναίκα και εγώ θα ξυπνήσω την άλλη μέρα και θα έχω ακόμα το μικρό μου πλασματάκι εκεί που έπρεπε να ήταν.

Προσπαθούσαμε πολλά χρόνια χωρίς αποτέλεσμα (δικός μου παράγοντας κατά κύριο λόγο έχω PCOS, αυξημένο BMI και γενικά δεν κάνω συχνά ωορρηξία). Κάναμε μια αποτυχημένη σπερματέγχυση τον Δεκέμβριο 2024 και έμεινα έγκυος με την δεύτερη σπερματέγχυση τον Μάιο 2025. Πριν 15 μέρες έγινα 36 χρόνων. Ειλικρινά θέλω να ξανά μείνω έγκυος όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν ξέρω αν θα γίνει. Και αν γίνει μπορεί να έχουμε πάλι τα ίδια.  Όλοι μου λένε ο κεραυνός δεν χτυπάει ποτέ το ίδιο μέρος δύο φορές. Και οι γιατροί το ίδιο. Εγω ενώ έχει περάσει ένας μήνας, έχω τις καλές μου μέρες αλλά έχω και τις κακές. Σήμερα είναι μια από αυτές, τις κακές. Ξεψαχνίζω τα φορούν και το Reddit και ανοίγω συζήτηση με το ChatGPT για τις πιθανότητες.

Θα ξαναπροσπαθήσω. Ξανά με το ίδιο πρωτόκολλο εφόσον βγουν καθαροί οι καρυοτύποι. Απλά ήθελα να σου πω ότι δεν είσαι μόνοι. Πιστεύω ότι είμαστε αρκετές. Θα ήθελα να ακούσω χαρούμενες ιστορίες μετά από διακοπή εγκυμοσύνης. Ειδικά από γυναίκες 35+. 

 

Καλη δύναμη και καλό κουράγιο σε όλες μας.

Λυπάμαι πολύ για αυτό που πέρασες και λυπάμαι που άργησα να δω το post σου.

Σου γράφω γιατί καθώς διάβασα αυτά που έγραψες θυμήθηκα όσα έζησα πριν δύο χρόνια ακριβώς. Τα ευρήματα ήταν σχεδόν ίδια, η μόνη διαφορά ότι έκανα το nipt  λίγο νωρίτερα και τερμάτισα στην 18η εβδομάδα. Ξέρω πολύ καλά τον πόνο που ζεις, και είχα την ίδια αγωνία γιατί ήμουν ήδη 36. Προσπάθησα παρόλο τον πόνο να μην το βάλω κάτω, να εμπιστευτώ τον γιατρό μου που με καθησύχαζε ότι είναι δύσκολο να συμβεί δεύτερη φορά, όπως σου λένε κι εσένα και ξανάπροσπάθησα σύντομα. Αυτή τη στιγμή που σου γράφω δίπλα μου κοιμάται το μωράκι μου, υγιέστατο και ήσυχο (και πολύ φαγανο παρεμπιπτόντως!), πριν από δύο εβδομάδες έκλεισε τον πρώτο του χρόνο.

Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ το αγγελούδι που έχω στον ουρανό, αλλά το μωράκι μου με βοήθησε να απαλύνει πολύ ο πόνος μέσα μου και έφερε το φως στη ζωή μου.  Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σου πάνε όλα καλά και πολύ πολύ σύντομα να έχεις κι εσύ το μωράκι σου αγκαλίτσα!

  • Μου αρέσει 1
  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...
On 6/12/2025 at 12:14 ΠΜ, Μαρία Ν. είπε:

Λυπάμαι πολύ για αυτό που πέρασες και λυπάμαι που άργησα να δω το post σου.

Σου γράφω γιατί καθώς διάβασα αυτά που έγραψες θυμήθηκα όσα έζησα πριν δύο χρόνια ακριβώς. Τα ευρήματα ήταν σχεδόν ίδια, η μόνη διαφορά ότι έκανα το nipt  λίγο νωρίτερα και τερμάτισα στην 18η εβδομάδα. Ξέρω πολύ καλά τον πόνο που ζεις, και είχα την ίδια αγωνία γιατί ήμουν ήδη 36. Προσπάθησα παρόλο τον πόνο να μην το βάλω κάτω, να εμπιστευτώ τον γιατρό μου που με καθησύχαζε ότι είναι δύσκολο να συμβεί δεύτερη φορά, όπως σου λένε κι εσένα και ξανάπροσπάθησα σύντομα. Αυτή τη στιγμή που σου γράφω δίπλα μου κοιμάται το μωράκι μου, υγιέστατο και ήσυχο (και πολύ φαγανο παρεμπιπτόντως!), πριν από δύο εβδομάδες έκλεισε τον πρώτο του χρόνο.

Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ το αγγελούδι που έχω στον ουρανό, αλλά το μωράκι μου με βοήθησε να απαλύνει πολύ ο πόνος μέσα μου και έφερε το φως στη ζωή μου.  Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να σου πάνε όλα καλά και πολύ πολύ σύντομα να έχεις κι εσύ το μωράκι σου αγκαλίτσα!

Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά η ιστορία σου μου δίνει ελπίδες. Είχα μέρες να μπω εδώ και τώρα είδα το post σου. Εύχομαι μόνο τα καλύτερα για όλες μας και για όσες βρήκαν το ουράνιο τόξο τους αλλά και για όσες το επιθυμούν να το βρουν σύντομα! 

Link to comment
Share on other sites

Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...