Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 4 ώρες πρίν, Souri είπε:

      Καλημέρα κι από εμένα κορίτσια! 

      Έκανα ωοληψία τη προηγούμενη Πέμπτη,

      πήραμε 19 ωάρια κι έμειναν 6 βλαστοκύστες μεγέθους 4 οι πέντε που είναι και 5ης ημέρας και η μία είναι μέγεθος 3. Όλες καλές βαθμολογίες, ΑΑ - ΑΒ δεν έχουμε C κι αυτό αναπτέρωσε λίγο τις ελπίδες μου, αν και ξέρω ότι δεν έχει και τόσο σημασία.  

      Τα δείγματα τα έδωσαν τη Τετάρτη και τώρα είμαστε σε αυτή τη φάση της αναμονής... που φαίνεται αιώνες!! 

      Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα σε 30ημέρες από την ωοληψία.. Οπότε πάμε για 20-25 του μήνα αποτελέσματα.. Άντε να δούμε. 

      Πάντως κρατάω το σκορ μου σταθερό. Και τη προηγούμενη φορά 6 βλαστοκύστες στείλαμε. Είπαμε ότι αυτή είναι η τελευταία μας προσπάθεια, δεν μας παίρνει για άλλη.

      Και οικονομικά και ψυχικά αλλά και σωματικά. Τα έχω φτύσει με τις ορμόνες κι έχω και τα δύο εφηβάκια μου στο σπίτι με άλλο level απαίτησης εκεί.. Είναι και περίοδος τελικών εξετάσεων τώρα στο σχολείο και χορεύουμε σε ρυθμούς σάμπα-ρούμπα-ζεϊμπέκικο στο σπίτι, ο,τι να ναι!!  

      Εύχομαι καλά αποτελέσματα και καλή πορεία σε όλες μας :) 

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

Ιατρική Φροντίδα για τα μωράκια μας στην Πόλη της Θεσσαλονίκης!!


mariathess

Recommended Posts

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας!

Να σας συγχαρώ για την προσπάθεια σας και να συνεχίσετε έτσι όλοι μαζί γιατί εδώ που μας έχουν φτάσει μόνο με την αλληλοβοήθεια θα πάμε μπροστά! Και αυτή η σελίδα προσφέρει πολύ βοήθεια σε όλους εμάς τους νέους γονείς αλλά και τους παλιούς!

Αποφάσισα να σας στείλω και εγώ την δικιά μου μικρή βοήθεια καθώς όπως διάβασα σε αρκετά θέματα οι περισσότεροι έχουμε πρόβλημα με γιατρούς, εξετάσεις, πληρωμές από τα ταμία κτλ. για εμάς αλλά και για τα γλυκά μωράκια μας.

Πριν μια βδομάδα μας έκανε δώρο ο άντρας μου ένα πρόγραμμα πρωτοβάθμιας υγείας, ιδιωτικής εταιρίας, που απʼ ότι μου είπε, για το παιδί βγαίνει 1,50ευρώ την ημέρα και έχει απεριόριστες εξετάσεις ΟΛΕΣ, απεριόριστες επισκέψεις σε ΟΛΟΥΣ τους γιατρούς του ιατρικού κέντρου, ακόμα και παιδοκαρδιολόγο που εδώ στην Θεσσαλονίκη είναι όλοι κ όλοι 3, και έχουμε και τον παιδίατρο στο σπίτι όσες φορές και να τον φωνάξουμε 24ώρες το 24ωρο και μας κάνει κ το εμβόλιο σπίτι! Γλύτωσα και το 40αρικο κάθε μήνα στην παιδίατρο μόνο και μόνο για το εμβόλιο!

Για εμένα δεν ξέρω πόσο κοστίζει, δεν μου είπε την τιμή και δεν ρώτησα βέβαια αφού ήταν το δωράκι του για τις γυναίκες της ζωής του!

Όσες/όσοι ενδιαφέρεστε και είστε από Θεσσαλονίκη και γύρω περιοχές, στείλτε μου ένα μήνυμα και να σας πω την εταιρία για να μην κάνουμε διαφήμιση εδώ.

Καλή συνέχεια σε όλους, πάω να συνεχίσω το διάβασμα στα υπέροχα θεματάκια της σελίδας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα σας!

Να σας συγχαρώ για την προσπάθεια σας και να συνεχίσετε έτσι όλοι μαζί γιατί εδώ που μας έχουν φτάσει μόνο με την αλληλοβοήθεια θα πάμε μπροστά! Και αυτή η σελίδα προσφέρει πολύ βοήθεια σε όλους εμάς τους νέους γονείς αλλά και τους παλιούς!

Αποφάσισα να σας στείλω και εγώ την δικιά μου μικρή βοήθεια καθώς όπως διάβασα σε αρκετά θέματα οι περισσότεροι έχουμε πρόβλημα με γιατρούς, εξετάσεις, πληρωμές από τα ταμία κτλ. για εμάς αλλά και για τα γλυκά μωράκια μας.

Πριν μια βδομάδα μας έκανε δώρο ο άντρας μου ένα πρόγραμμα πρωτοβάθμιας υγείας, ιδιωτικής εταιρίας, που απʼ ότι μου είπε, για το παιδί βγαίνει 1,50ευρώ την ημέρα και έχει απεριόριστες εξετάσεις ΟΛΕΣ, απεριόριστες επισκέψεις σε ΟΛΟΥΣ τους γιατρούς του ιατρικού κέντρου, ακόμα και παιδοκαρδιολόγο που εδώ στην Θεσσαλονίκη είναι όλοι κ όλοι 3, και έχουμε και τον παιδίατρο στο σπίτι όσες φορές και να τον φωνάξουμε 24ώρες το 24ωρο και μας κάνει κ το εμβόλιο σπίτι! Γλύτωσα και το 40αρικο κάθε μήνα στην παιδίατρο μόνο και μόνο για το εμβόλιο!

Για εμένα δεν ξέρω πόσο κοστίζει, δεν μου είπε την τιμή και δεν ρώτησα βέβαια αφού ήταν το δωράκι του για τις γυναίκες της ζωής του!

Όσες/όσοι ενδιαφέρεστε και είστε από Θεσσαλονίκη και γύρω περιοχές, στείλτε μου ένα μήνυμα και να σας πω την εταιρία για να μην κάνουμε διαφήμιση εδώ.

Καλή συνέχεια σε όλους, πάω να συνεχίσω το διάβασμα στα υπέροχα θεματάκια της σελίδας!

Kalispera! Kai egw apo thes/niki eimai kai me endiaferei to thema sxetika me tin iatriki perithalpsi.Tha mporouses se parakalw polu na me enimerwseis? s euxaristw ek twn proterwn!!:)


MAROUSO:)

Link to comment
Share on other sites

Kalispera! Kai egw apo thes/niki eimai kai me endiaferei to thema sxetika me tin iatriki perithalpsi.Tha mporouses se parakalw polu na me enimerwseis? s euxaristw ek twn proterwn!!:)

Θα ρωτήσω τον σύζυγο για κάποιο τηλ κτλπ και θα σε στείλω μήνυμα Μαρουσό μου. Καλό βράδυ

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Δημιουργία νέου...