Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Μετά την εμβρυομεταφορά


Recommended Posts

2 ώρες πρίν, ΚατεριναΓ είπε:

Κορίτσια με έχει πιάσει τρελή δίψα, θέλω συνέχεια να πίνω νερό , δεν ξέρω αν είναι από την προγεστερονη που παίρνω, έχει καμία άλλη τέτοια συμπτωματα ; 

Το είχα κ εγώ..δεν ξέρω αν είναι από προγεστερόνη ή σύμπτωμα εγκυμοσύνης, δεν το έχω ακούσει,  αλλά διψούσα συνέχεια τα χείλη μου και το στόμα μου συνέχεια στέγνωναν και ακόμα κ στον ύπνο μου έβλεπα ότι έπινα νερό και δεν ξεδιψούσα με τίποτα 😆 ακόμα τ έχω αλλά νομίζω σε λιγότερο βαθμό 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 11,5k
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

1 ώρα πρίν, Christyaa είπε:

Το είχα κ εγώ..δεν ξέρω αν είναι από προγεστερόνη ή σύμπτωμα εγκυμοσύνης, δεν το έχω ακούσει,  αλλά διψούσα συνέχεια τα χείλη μου και το στόμα μου συνέχεια στέγνωναν και ακόμα κ στον ύπνο μου έβλεπα ότι έπινα νερό και δεν ξεδιψούσα με τίποτα 😆 ακόμα τ έχω αλλά νομίζω σε λιγότερο βαθμό 

Ναιι άστα μιλάμε τόσο νερό που λέω στον άντρα μου θα έπρεπε να είμαι απευθείας συνδεδεμένη με την βρύση 😆 

  • Χαχα 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , Mighty86 είπε:

εγώ δυστυχώς έκανα τεστ σήμερα 8η μέρα μετά την εμβρυομεταφορά και είναι ξεκάθαρα κουβάς. 😪

Έκανες την αιματολογική ή τεστ από το φαρμακείο; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πρίν από 1 λεπτό , Mighty86 είπε:

όχι τεστ ούρων ούλτρα σένσιτιβ. 

Καλύτερα να περιμένεις την β - χοριακη, αυτή θα σου πει την αλήθεια, σε καταλαβαίνω και εγώ έκανα αλλά μου είπαν ότι είναι νωρίς, μόνο η αιματολογική θα μας πει , όλα θα πάνε καλά και αν ακόμα και βγει σωστό το τεστ θα τα καταφέρουμε και θα γίνουμε μανούλες θα δεις !!! Στην πρώτη εγκυμοσύνη μου που έληξε άδοξα είχα κάνει 3 τεστ και είχαν βγει αρνητικά και αργότερα με την χοριακη ήμουν!! Περίμενε και κάνε κουράγιο!!! Θα τα καταφέρεις 🤍

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , ΚατεριναΓ είπε:

Καλύτερα να περιμένεις την β - χοριακη, αυτή θα σου πει την αλήθεια, σε καταλαβαίνω και εγώ έκανα αλλά μου είπαν ότι είναι νωρίς, μόνο η αιματολογική θα μας πει , όλα θα πάνε καλά και αν ακόμα και βγει σωστό το τεστ θα τα καταφέρουμε και θα γίνουμε μανούλες θα δεις !!! Στην πρώτη εγκυμοσύνη μου που έληξε άδοξα είχα κάνει 3 τεστ και είχαν βγει αρνητικά και αργότερα με την χοριακη ήμουν!! Περίμενε και κάνε κουράγιο!!! Θα τα καταφέρεις 🤍

δεν το πιστεύω μωρέ. δεν βγαίνουν τα κουκιά.6η είναι νωρίας αλλά άμα 8η μέρα δεν είναι ανιχνεύσιμη η χοριακή σε 5 ημερών βλαστοκύστες άστα βράστα. στον γιό μου ήταν τούμπανο το τεστ την ίδια μέρα. το ξέρω οτι δεν είναι κ πολύ πολίτικαλ κορέκτ αυτά που λέω κ οτι μόνο η χοριακή είναι το απολύτως αξιοπιστο αλλά να σου πω την αλήθεια επειδή το έχω ζήσει το τρενάκι του τρόμου με τις χοριακές για να καταλήξει πάλι σε κουβά προτιμώ αύριο να πάρω κουλούρα


AuQnp2.png

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 8 λεπτά , Mighty86 είπε:

δεν το πιστεύω μωρέ. δεν βγαίνουν τα κουκιά.6η είναι νωρίας αλλά άμα 8η μέρα δεν είναι ανιχνεύσιμη η χοριακή σε 5 ημερών βλαστοκύστες άστα βράστα. στον γιό μου ήταν τούμπανο το τεστ την ίδια μέρα. το ξέρω οτι δεν είναι κ πολύ πολίτικαλ κορέκτ αυτά που λέω κ οτι μόνο η χοριακή είναι το απολύτως αξιοπιστο αλλά να σου πω την αλήθεια επειδή το έχω ζήσει το τρενάκι του τρόμου με τις χοριακές για να καταλήξει πάλι σε κουβά προτιμώ αύριο να πάρω κουλούρα

Καταλαβαίνω..... εύχομαι το καλύτερο κορίτσι μου! 🤍

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


4 ώρες πρίν, ΚατεριναΓ είπε:

Κορίτσια μόλις είδα λίγο ροζ στο χαρτί και στο εσώρουχο μου , δεν ξέρω αν πρέπει να χαρώ ή να ανησυχώ! Είμαι στην 8η μέρα από την εμβρυομεταφορα!

Μπορεί και μακάρι να είναι εμφύτευσης! Αύριο είναι η χοριακη; 

Link to comment
Share on other sites

Ναι μου είπε ο γιατρός μου να πάω αύριο 9η μέρα από την εμβρυομεταφορα! Μακάρι, αν και δεν έχω κανένα συμπτωμα, μόνο νερό και συχνοουρια! Έχω πολύ αγωνία....

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 48 λεπτά , ΚατεριναΓ είπε:

Ναι μου είπε ο γιατρός μου να πάω αύριο 9η μέρα από την εμβρυομεταφορα! Μακάρι, αν και δεν έχω κανένα συμπτωμα, μόνο νερό και συχνοουρια! Έχω πολύ αγωνία....

Κ εγώ μόνο αυτό είχα, συχνοουρία και λίγο καφέ την 8η μέρα και το στήθος ποναγε αλλά αυτό το κάνει και η προγεστερόνη που έπαιρνα. Εύχομαι να πάρεις μια τέλεια χοριακη αύριο!! 🤞🤞💗

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 19 λεπτά , ΚατεριναΓ είπε:

Ευχαριστώ πολύ μακάρι 3 χρόνια προσπαθούμε, μακάρι αυτή την φορά να πάνε όλα καλά ! Ευχαριστώ πολύ και σε εσένα να πάνε όλα καλά!!! 🥰

Θα πάνε! Να το πιστέψεις!! Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου περιμένουμε νέα αύριο 😊

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...