Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • 4 ώρες πρίν, Souri είπε:

      Καλημέρα κι από εμένα κορίτσια! 

      Έκανα ωοληψία τη προηγούμενη Πέμπτη,

      πήραμε 19 ωάρια κι έμειναν 6 βλαστοκύστες μεγέθους 4 οι πέντε που είναι και 5ης ημέρας και η μία είναι μέγεθος 3. Όλες καλές βαθμολογίες, ΑΑ - ΑΒ δεν έχουμε C κι αυτό αναπτέρωσε λίγο τις ελπίδες μου, αν και ξέρω ότι δεν έχει και τόσο σημασία.  

      Τα δείγματα τα έδωσαν τη Τετάρτη και τώρα είμαστε σε αυτή τη φάση της αναμονής... που φαίνεται αιώνες!! 

      Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα σε 30ημέρες από την ωοληψία.. Οπότε πάμε για 20-25 του μήνα αποτελέσματα.. Άντε να δούμε. 

      Πάντως κρατάω το σκορ μου σταθερό. Και τη προηγούμενη φορά 6 βλαστοκύστες στείλαμε. Είπαμε ότι αυτή είναι η τελευταία μας προσπάθεια, δεν μας παίρνει για άλλη.

      Και οικονομικά και ψυχικά αλλά και σωματικά. Τα έχω φτύσει με τις ορμόνες κι έχω και τα δύο εφηβάκια μου στο σπίτι με άλλο level απαίτησης εκεί.. Είναι και περίοδος τελικών εξετάσεων τώρα στο σχολείο και χορεύουμε σε ρυθμούς σάμπα-ρούμπα-ζεϊμπέκικο στο σπίτι, ο,τι να ναι!!  

      Εύχομαι καλά αποτελέσματα και καλή πορεία σε όλες μας :) 

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

Βρεφονηπιακός σταθμός


leo80

Recommended Posts


Διαφημίσεις

geia sou leo80 !! apo ta meri mas eisai kai esi ??? kai giati psaxneis brefonipiako ??

kala kala den ir8es kai se bombardisa me erotiseis ...

se rotao giati eida pos perimeneis to protosou moraki k giati i8ela na sou po pos exoume kai to kafe mas ..exoume kai alli egkuoula ekei an eisai apo ta meri mas

filiaaaaaa

Link to comment
Share on other sites

geia sou leo80 !! apo ta meri mas eisai kai esi ??? kai giati psaxneis brefonipiako ??

kala kala den ir8es kai se bombardisa me erotiseis ...

se rotao giati eida pos perimeneis to protosou moraki k giati i8ela na sou po pos exoume kai to kafe mas ..exoume kai alli egkuoula ekei an eisai apo ta meri mas

filiaaaaaa

η περίπτωσή μου είναι λίγο περίεργη. εγώ αθήνα, ο σύζυγος αργολίδα εδώ και 3 μήνες λόγω δουλειάς. μετά τη γέννα θα έρθω κι εγώ προς τα κάτω. όμως, θα πρέπει να επιστρέψω μετά από ένα διάστημα στη δουλειά μου στην αθήνα, εκτός αν βρω κάτι στην αργολίδα. θα ήθελα να κάνω μια έρευνα για τους σταθμούς/νηπιαγωγεία της περιοχής μήπως μπορέσω να μείνω αργολίδα, γιατί είναι κρίμα να είναι η μισή οικογένεια εδώ και η άλλη μισή εκεί!! είμαι εκπαιδευτικός, άρα το νηπιαγωγείο/παιδικός σταθμός είναι ένας χώρος που τον ψάχνω και για να εργαστώ, όχι μόνο για το μωρό. αυτά!


Vhjfp3.png
Link to comment
Share on other sites

η περίπτωσή μου είναι λίγο περίεργη. εγώ αθήνα, ο σύζυγος αργολίδα εδώ και 3 μήνες λόγω δουλειάς. μετά τη γέννα θα έρθω κι εγώ προς τα κάτω. όμως, θα πρέπει να επιστρέψω μετά από ένα διάστημα στη δουλειά μου στην αθήνα, εκτός αν βρω κάτι στην αργολίδα. θα ήθελα να κάνω μια έρευνα για τους σταθμούς/νηπιαγωγεία της περιοχής μήπως μπορέσω να μείνω αργολίδα, γιατί είναι κρίμα να είναι η μισή οικογένεια εδώ και η άλλη μισή εκεί!! είμαι εκπαιδευτικός, άρα το νηπιαγωγείο/παιδικός σταθμός είναι ένας χώρος που τον ψάχνω και για να εργαστώ, όχι μόνο για το μωρό. αυτά!

οκ λοιπον ! με το καλο το μωρακι σου κατ αρχην

και επισης ολα να σου πανε καλα και να σε εχουμε και μονιμα εδω

και εγω εφυγα απο την Αθηνα πριν περιπου 3 χρονια και πιστεψε με δεν το εχω μετανιωσει ..βεβαια ειναι και τα μερη μου εδω ! α και εχουμε και την τινα στο καφε που και αυτη αφησε την Αθηνα για να ερθει εδω ..λες να εισαι η τριτη της παρεας ??

λοιπον σου παραθετω μερικους σταθμους απο μια γρηγορη αναζητηση αλλα εχω και καποιους αλλους στο μυαλο μου

θα ψαξω και θα σου δψσω και εκει τηλ :P:p:p:p:p

http://www.argolidaonline.gr/newsite/search.php?category=369

Link to comment
Share on other sites

οκ λοιπον ! με το καλο το μωρακι σου κατ αρχην

και επισης ολα να σου πανε καλα και να σε εχουμε και μονιμα εδω

και εγω εφυγα απο την Αθηνα πριν περιπου 3 χρονια και πιστεψε με δεν το εχω μετανιωσει ..βεβαια ειναι και τα μερη μου εδω ! α και εχουμε και την τινα στο καφε που και αυτη αφησε την Αθηνα για να ερθει εδω ..λες να εισαι η τριτη της παρεας ??

λοιπον σου παραθετω μερικους σταθμους απο μια γρηγορη αναζητηση αλλα εχω και καποιους αλλους στο μυαλο μου

θα ψαξω και θα σου δψσω και εκει τηλ :P:p:p:p:p

http://www.argolidaonline.gr/newsite/search.php?category=369

σ' ευχαριστώ πολύ!! εσύ πού ζεις? εγώ θα είμαι π.επίδαυρο.


Vhjfp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

παρακαλω δεν κανει τπτ

εγω μενω Αργος

μωρε μια χαρα εινια στην π επιδαυρο

θα εχεις την θαλασσα διπλα , ασε που θα μας βρισκεις και εισητηρια για το θεατρο το καλοκαιρι :P

δεν ξερω και πολλα απο τα μερη εκεινα γιατι η καταγωγη μου ειναι απο την ορεινη αργολιδα αλλα νομιζω πως μαλλον σε βολευει καλυτερα οτι εινια κοντα στο Ναυπλιο, θα κανεις λιγοτερα χιλιομετρα ...εχω και μια φιλη στα μερη σας .

θα την ρωτησω αν ειναι και θα σου πω , γιατι εγω σκεφτομουν ενα παιδικο που ειναι στο Αργος ..αλλα μπορει να ξερουν και τα αλλα κοριτσια καλυτερα

εγω ακομα δεν ειμια σε φαση βρεφονηπιακου γιατι εχω την μαμα μου να κρατα το σκαθαρι μου και ετσι μονο αν ρωτησω ξερεις γνωστους θα μπορω να σου προτεινω κατι ακομα

Link to comment
Share on other sites

παρακαλω δεν κανει τπτ

εγω μενω Αργος

μωρε μια χαρα εινια στην π επιδαυρο

θα εχεις την θαλασσα διπλα , ασε που θα μας βρισκεις και εισητηρια για το θεατρο το καλοκαιρι :P

δεν ξερω και πολλα απο τα μερη εκεινα γιατι η καταγωγη μου ειναι απο την ορεινη αργολιδα αλλα νομιζω πως μαλλον σε βολευει καλυτερα οτι εινια κοντα στο Ναυπλιο, θα κανεις λιγοτερα χιλιομετρα ...εχω και μια φιλη στα μερη σας .

θα την ρωτησω αν ειναι και θα σου πω , γιατι εγω σκεφτομουν ενα παιδικο που ειναι στο Αργος ..αλλα μπορει να ξερουν και τα αλλα κοριτσια καλυτερα

εγω ακομα δεν ειμια σε φαση βρεφονηπιακου γιατι εχω την μαμα μου να κρατα το σκαθαρι μου και ετσι μονο αν ρωτησω ξερεις γνωστους θα μπορω να σου προτεινω κατι ακομα

ό,τι μάθεις, καλό θα μου κάνει γιατί εγώ για να κάνω έρευνα θα πρέπει να έρθω εκεί και με νεογέννητο μωρό σίγουρα δεν θα είναι αυτή η προτεραιότητά μου! ευτυχώς, λόγω επαγγέλματος, θα έχω άδεια μέχρι να γίνει το μωρό περίπου 8 μηνών. μετά, ή βρίσκω δουλειά στο ναύπλιο (και σταθμό για το βρέφος, δυστυχώς) ή επιστρέφω στη δουλειά μου στην αθήνα (και κρατάει η μητέρα μου το μωρό τα πρωινά)


Vhjfp3.png
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Δημιουργία νέου...