Quantcast
Jump to content
Προσοχή σε SCAM μηνύματα! Μας ενημέρωσαν ότι εστάλει μήνυμα στα Αγγλικά, για αλλαγή κωδικού πρόσβασης. Δεν έχουμε στείλει κάτι τέτοιο. Τα μηνύματά μας, πάντα είναι μεταφρασμένα στα Ελληνικά & περιέχουν το λογότυπό μας. ×
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

Εγκυμοσύνη κ καφέ υγρα


Recommended Posts

Καλημέραααα... Λοιπόν έχω ξαναγραψει ότι το 2019 είχα μια παλλινδρομη κύηση κ έκανα αποξεση κ μετά είχα κ μια αποβολή... Πλέον ξαναεμεινα έγκυος είμαι 5 εβδομάδων ο γιατρός μ έχει δώσει φιλικό οξύ utrogestan 3 φορές τη μέρα αντιπηκτικές ενέσεις κ medrol... Όλα καλά μέχρι π προχθές πήγα ν κατουρησω κ είδα ν φεύγει ένα κομματάκι μικρό κόκκινο... Πήρα τηλ γιατρό μ είπε μην ανησυχείς μπορεί ν είναι απ τον τράχηλο... Κοιμάμαι τίποτα ούτε αιμά ούτε τίποτα ξυπνάω τ πρωί πάω τουαλέτα σκουπιζομαι τίποτα... Μόλις ξαναπάω για ν ενεργηθω(συγνώμη) σκουπιζομαι κόκκινο κ κάνα δυο μικρά κομματάκια... Μετά λίγο καφέ στο σκούπισμα μετά τίποτα... Σήμερα τ πρωί πάω τουαλέτα τίποτα όλα καλά... Μόλις πήγα ν ενεργηθω σκουπιζομαι καφέ... Τι έιναι αυτο τωρα...;;; έχει συμβεί σε κάποια άλλη... Ν σημειώσω ότι είμαι ξάπλα... Ευχαριστώ εκ των προτερων... 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεια σου κοριτσάκι μου.με το καλο να ερθει το μωρακι σου.και εγω το 19 ειχα δυο παλινδρομες με αποξεσεις κλπ....αστα.και στις δυο πεμπτη με εκτη εβδομαδα ειχα καφε και λίγο κόκκινο. Κρεββατι και εγώ μεχρι να σταματήσει. Βέβαια για την κακη εξέλιξη δεν εφταιγαν ουτε επηρέασαν τα καφε.μην μου ανησυχεις αν και δύσκολο το ξερω....παίρνεις τα φαρμακακια σου ξεκουραζεσαι θετικη σκεψη και ολα καλα....

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, basw2 είπε: