Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

ας μαζευτουμαι!!!


elsadrm

Recommended Posts


Διαφημίσεις


Διαφημίσεις

ΝΑ'ΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΕΣ;ΤΙ ΚΑΛΑ!!!

ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!!!

ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΝ ΠΡΙΓΚΙΠΠΑ ΤΕΛΗ ΓΕΝΝΑΡΗ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΦΛΕΒΑΡΗ!!!


0GwEp3.png

7cKBp3.png

uOO2p3.png

Link to comment
Share on other sites

ΝΑ'ΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΕΣ;ΤΙ ΚΑΛΑ!!!

ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!!!

ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΝ ΠΡΙΓΚΙΠΠΑ ΤΕΛΗ ΓΕΝΝΑΡΗ ΜΕ ΑΡΧΕΣ ΦΛΕΒΑΡΗ!!!

ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ ΟΕΟ;


0GwEp3.png

7cKBp3.png

uOO2p3.png

Link to comment
Share on other sites

λοιπον κοπελιες για πειτε μενετε δραμα η καπου αλλου;εμεις μενουμε κομοτηνη λογο δουλειας συζηγου εδω και 5 χρονια αλλα ευτηχως ειμαστε κοντα και ερχομαστε συνεχεια.ευελπιστουμε το καλοκαιρι να μπορεσουμε να ερθουμε μονιμα...!!


uQEPp2.png?NlS0EyyL

uB7Ap2.png?tjCB7VEn

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • 2 εβδομάδες μετά...
λοιπον κοπελιες για πειτε μενετε δραμα η καπου αλλου;εμεις μενουμε κομοτηνη λογο δουλειας συζηγου εδω και 5 χρονια αλλα ευτηχως ειμαστε κοντα και ερχομαστε συνεχεια.ευελπιστουμε το καλοκαιρι να μπορεσουμε να ερθουμε μονιμα...!!

elsa kai εμεις απο δραμα αλλα μενουμε κομοτηνη εδω και 8 χρονια ;)με το καλο η επιστροφη σας...


qXcJp2.png

A7LOp2.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Διαφημίσεις


×
×
  • Δημιουργία νέου...