Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Καφέ Εξωσωματικής 2024 !


Recommended Posts

15 ώρες πρίν, karlajo είπε:

Καλησπέρα κοριτσια .ειμαι στην Πέμπτη μέρα μετά τη δεύτερη μου ετ. Είχα σήμερα λίγο καφέ αιματακι στο σερβιετακι μου επανω όχι στο σκούπισμα .το μεσημέρι .τωρα ειμαο οκ.γενικα αυτή τη φορά από τη δεύτερη μέρα είχα τραβήγματα χαμηλα.μιλησα σήμερα με τη γιατρό κ ειπε ότι πιθανα να είναι αιμα εμφύτευσης και μου έβαλε παραπάνω προγεστερονη . Ηθελα να ρωτήσω έχει συμβεί σε κάποια να είχε λίγο αιματακι καφέ και η χοριακη της να ήταν αρνητική;

Όλες τις φορές που έμεινα έγκυος είδα αυτό το ροζ καφέ! Όλα θα πάνε τέλεια! Να σκέφτεσαι θετικά 🍀

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 hour ago, karlajo είπε:

κορίτσια μου έκανα σήμερα 7η μέρα μετά από εμβρυομεταφορά χοριακη δεν κρατιόμουν!!!!!
θα τρελαθώ είμαι έγκυος! ήταν 100,90 η χοριακη!!!!!!! είμαι σοκαρισμένη από χαρά

Μπράβο!!!! Συγχαρητήρια κοπέλα μου!!!  🥰🥰 

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 1 λεπτό , likali είπε:

Μπράβο!!!! Συγχαρητήρια κοπέλα μου!!!  🥰🥰 

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες!!! εύχομαι τη Δευτέρα που θα ξανακάνω να ανέβει σωστά ο αριθμός της χοριακης!καλή επιτυχία και σε όλα τα κορίτσια που ξεκινάνε τώρα

 

  • Ευχή 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

1 ώρα πρίν, karlajo είπε:

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες!!! εύχομαι τη Δευτέρα που θα ξανακάνω να ανέβει σωστά ο αριθμός της χοριακης!καλή επιτυχία και σε όλα τα κορίτσια που ξεκινάνε τώρα

 

Συγχαρητήρια!!!!! Όλα να πάνε καλά μέχρι τέλους!!!

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, karlajo είπε:

κορίτσια μου έκανα σήμερα 7η μέρα μετά από εμβρυομεταφορά χοριακη δεν κρατιόμουν!!!!!
θα τρελαθώ είμαι έγκυος! ήταν 100,90 η χοριακη!!!!!!! είμαι σοκαρισμένη από χαρά

Μπράβο!! Συγχαρητήρια!! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

19 ώρες πρίν, karlajo είπε:

κορίτσια μου έκανα σήμερα 7η μέρα μετά από εμβρυομεταφορά χοριακη δεν κρατιόμουν!!!!!
θα τρελαθώ είμαι έγκυος! ήταν 100,90 η χοριακη!!!!!!! είμαι σοκαρισμένη από χαρά

Συγχαρητήρια κορίτσι μου !!!! Καλούς διπλασιασμούς όλα θα πάνε τέλεια αυτήν την φορά 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  • Ευχή 1
Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια καλησπέρα έκανα εμβρυομεταφορα χθες με κατάψυξη ωαρίων και ξαπλωμένη και σχεδόν ακίνητη είμαι 39 χρόνων είχα κάνει άλλη μια πέρσι ήταν επιτυχής αλλά την σταματήσαμε γιατί δεν αναπτυσσόταν σωστά.τωρα έχω πίεση έπαιρνα από πριν χάπι απλώς τώρα το σταμάτησα μέχρι ο καρδιολόγος να βεβαιωθεί ότι δεν θα έχουμε θέμα και έχω το στίγμα μου δίνει filicine λογικά αργότερα θα μου δώσει και σιδηρο

  • Ευχή 3
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


πρίν από 1 λεπτό , Γεωργία38 είπε:

Κορίτσια καλησπέρα έκανα εμβρυομεταφορα χθες με κατάψυξη ωαρίων και ξαπλωμένη και σχεδόν ακίνητη είμαι 39 χρόνων είχα κάνει άλλη μια πέρσι ήταν επιτυχής αλλά την σταματήσαμε γιατί δεν αναπτυσσόταν σωστά.τωρα έχω πίεση έπαιρνα από πριν χάπι απλώς τώρα το σταμάτησα μέχρι ο καρδιολόγος να βεβαιωθεί ότι δεν θα έχουμε θέμα και έχω το στίγμα μου δίνει filicine λογικά αργότερα θα μου δώσει και σιδηρο

Καλη επιτυχία κοπέλα μου! Σου ευχομαι να είναι η τυχερή σου φορά!💞

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 2 λεπτά , Γεωργία38 είπε:

Κορίτσια καλησπέρα έκανα εμβρυομεταφορα χθες με κατάψυξη ωαρίων και ξαπλωμένη και σχεδόν ακίνητη είμαι 39 χρόνων είχα κάνει άλλη μια πέρσι ήταν επιτυχής αλλά την σταματήσαμε γιατί δεν αναπτυσσόταν σωστά.τωρα έχω πίεση έπαιρνα από πριν χάπι απλώς τώρα το σταμάτησα μέχρι ο καρδιολόγος να βεβαιωθεί ότι δεν θα έχουμε θέμα και έχω το στίγμα μου δίνει filicine λογικά αργότερα θα μου δώσει και σιδηρο

Να πάνε όλα καλά κορίτσι μου 🙏🙏🙏

Link to comment
Share on other sites

On 19/9/2025 at 6:16 ΜΜ, karlajo είπε:

Σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλες!!! εύχομαι τη Δευτέρα που θα ξανακάνω να ανέβει σωστά ο αριθμός της χοριακης!καλή επιτυχία και σε όλα τα κορίτσια που ξεκινάνε τώρα

 

Συγχαρητήρια!!! Καλούς διπλασιασμούς τώρα! Και όσο μπορείς ψυχραιμία! Είναι δύσκολος ο πρώτος καιρός, έχει πολλή αγωνία... Να προσέχεις και να είσαι χαρούμενη!

Εγώ κορίτσια μου έκανα την υστεροσκοπηση σήμερα. Δυστυχώς είχα πάλι πολυποδακι, στον τράχηλο όμως, και αρχίζω να αγχώνομαι ότι το κακό ιστορικό μου θα επιστρέψει δριμύτερο... Υπήρχε και μια ήπια φλεγμονή στη μήτρα, μου είπε ο γιατρός. Έτσι ξεκίνησα προβιοτικά μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του μικροβιώματος. Αυτά τα νέα. Τώρα περιμένω στωικά τα αποτελέσματα και την περίοδο να δούμε πώς θα συνεχίσουμε. Σας φιλώ! Να προσέχετε τους εαυτούς σας!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 32 λεπτά , Margeau είπε:

Συγχαρητήρια!!! Καλούς διπλασιασμούς τώρα! Και όσο μπορείς ψυχραιμία! Είναι δύσκολος ο πρώτος καιρός, έχει πολλή αγωνία... Να προσέχεις και να είσαι χαρούμενη!

Εγώ κορίτσια μου έκανα την υστεροσκοπηση σήμερα. Δυστυχώς είχα πάλι πολυποδακι, στον τράχηλο όμως, και αρχίζω να αγχώνομαι ότι το κακό ιστορικό μου θα επιστρέψει δριμύτερο... Υπήρχε και μια ήπια φλεγμονή στη μήτρα, μου είπε ο γιατρός. Έτσι ξεκίνησα προβιοτικά μέχρι να βγει το αποτέλεσμα του μικροβιώματος. Αυτά τα νέα. Τώρα περιμένω στωικά τα αποτελέσματα και την περίοδο να δούμε πώς θα συνεχίσουμε. Σας φιλώ! Να προσέχετε τους εαυτούς σας!

Ναι εννοείται ειμαι πολύ ψυχραιμη μπορώ να πω ευτυχως….σου έδωσε μόνο προβιοτικά για τη φλεγμονή ; Εγώ στην υστεροσκοπηση π είχα φλεγμονή μ έδωσε σίπροξιν δυο εβδομάδες και προβιοτικά και από το στόμα τα βιβομιξ κ κολπικά τα εβα ! Και στο κύκλο μετά τ υστεροσκοπηση κάναμε ετ και πήγαμε καλα.Καλα αποτελέσματα ευχομαι και καλη επιτυχια!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • CoffeeMaker locked and unpinned this topic
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...