Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 24/5/2026 at 7:44 ΜΜ, κοτοπουλάκι είπε:

      Καλησπέρα κορίτσια! 

      Έκανα εμβρυομεταφορά στις 5/5 2 έμβρυα 3 ημερών και τώρα είμαι έγκυος 5 εβδομάδων σε δίδυμα. Ο γιατρός μου είπε να μην χαίρομαι ακόμα γιατί είναι νωρίς και δεν ξέρουμε αν θα προχωρήσουν 2, 1 ή κανένα. Έχω ήδη ένα μικρούλι 3μισι χρονών. Ελπίζω όλα να πάνε καλά. 

      Τι κανεις κοριτσι μου; Πως παει η εγκυμοσυνη σου;

Καφέ Εξωσωματικής 2024 !


Recommended Posts

On 3/9/2025 at 3:23 ΜΜ, ek3001 είπε:

γεια σας είμαι καινούρια...42 χρονών με 4 αποβολές..3 με φυσιολογικη συλληψη και μια απο εμβρυομεταφορα...το σπέρμα του συζήγου έχει κατακερματισμό ~ 30% και εγώ έχω ΑΜΗ 0,11.

 

ως τώρα έκανα ημιφυσικούς κύκλους με femara/orgalutran/arvekap και έναν με femara/puregon/orgalutran που έδωσε τρια ώριμα και 3 GV και κατέληξε σε μια 3ΒΒ βλαστοκυστη. παρότι poor responder έπαιρνα και υψηλή δόση 400 IU/ ημερα

 

μπορεί να μου δώσει κάποια παρακαλώ πληροφορίες για κάποιον γιατρο/κέντρο που να δίνει βάση σε όλα τα δεδομένα που έχει και που είναι έτοιμος να δοκιμάσει διαφορετικα πρωτόκολλα για καλύτερη ανταπόκριση?

 

σας ευχαριστώ όλες κει ευχομαι σε όλες μια θετική εξέλιξη!

Καλησπέρα & καλώς όρισες ! Επειδή βιώνω παρόμοια ιστορία με τη διαφορά πως δεν είχα ποτέ σύλληψη (είτε σε εμβρυομεταφορά είτε φυσικά), μπορώ με σχετική σιγουριά να σου πω πως τα πρωτόκολλα για τις poor responders είναι πραγματικά μετρημένα. Δλδ εγώ έχω κάνει το πρωτόκολλο που ανέφερες και μια παραλλαγή του με serpafar. Γενικά κανένας γιατρός δε μου πρότεινε διέγερση, δεν έχει νόημα, μόνο ημιφυσικους κ εντελώς φυσικούς κύκλους. Ισα ίσα όσο πιο πολλά φάρμακα παίρνεις σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός ζορίζεται κ δεν έχεις καλά αποτελέσματα. Απλά θέλει υπομονή , αρκετές ωοληψιες και λίγο τύχη. Είσαι σε γιατρό στην Αθήνα; 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

2 hours ago, MK2012 said:

Καλησπέρα & καλώς όρισες ! Επειδή βιώνω παρόμοια ιστορία με τη διαφορά πως δεν είχα ποτέ σύλληψη (είτε σε εμβρυομεταφορά είτε φυσικά), μπορώ με σχετική σιγουριά να σου πω πως τα πρωτόκολλα για τις poor responders είναι πραγματικά μετρημένα. Δλδ εγώ έχω κάνει το πρωτόκολλο που ανέφερες και μια παραλλαγή του με serpafar. Γενικά κανένας γιατρός δε μου πρότεινε διέγερση, δεν έχει νόημα, μόνο ημιφυσικους κ εντελώς φυσικούς κύκλους. Ισα ίσα όσο πιο πολλά φάρμακα παίρνεις σε αυτές τις περιπτώσεις ο οργανισμός ζορίζεται κ δεν έχεις καλά αποτελέσματα. Απλά θέλει υπομονή , αρκετές ωοληψιες και λίγο τύχη. Είσαι σε γιατρό στην Αθήνα; 

Πολλές είμαστε δηλ!!

Ευχομαι να τα καταφερεισ Να φτάσεις και στο επόμενο βήμα…

Έπαιρνες κι εσύ τόση δόση puregon ή λιγότερη όμως; 
Απλά είμαι σε μια φάση που με αγχώνει ο χρόνος και σκεφτόμουν ίσως να δοκίμαζα πάλι με λίγα φάρμακα ….για να μπει κάποιο στην κατάψυξη.

Για να βγει έστω κάτι παραπάνω…το ίδιο πίστευα κι εγώ εξαρχής για τα φάρμακα αλλά πλέον δεν ξέρω…

 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, ek3001 είπε:

Πολλές είμαστε δηλ!!

Ευχομαι να τα καταφερεισ Να φτάσεις και στο επόμενο βήμα…

Έπαιρνες κι εσύ τόση δόση puregon ή λιγότερη όμως; 
Απλά είμαι σε μια φάση που με αγχώνει ο χρόνος και σκεφτόμουν ίσως να δοκίμαζα πάλι με λίγα φάρμακα ….για να μπει κάποιο στην κατάψυξη.

Για να βγει έστω κάτι παραπάνω…το ίδιο πίστευα κι εγώ εξαρχής για τα φάρμακα αλλά πλέον δεν ξέρω…

 

Σε ευχαριστώ πολύ! 
Πήρα 2 φορές meriofert 300 μονάδες και τη μια φορά έβγαλα μόνο 2 ωάρια (1 βλαστοκυστη) κ τη δεύτερη 3 ωάρια όλα ανώριμα. Τελευταία φορά που έκανα μικρή δόση 150 μονάδες, είχα 3 ωοθηλακια τα οποία ζορίστηκαν και έσπασαν πριν πάω για ωοληψια. Οποτε πλέον δε κάνω ενέσεις. Η ΑΜΗ πέρσι 0,4 κ φέτος 0,3. Πλέον μόνο εντελώς φυσικά πρωτόκολλα είτε με λίγα χάπια. 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, MK2012 said:

Σε ευχαριστώ πολύ! 
Πήρα 2 φορές meriofert 300 μονάδες και τη μια φορά έβγαλα μόνο 2 ωάρια (1 βλαστοκυστη) κ τη δεύτερη 3 ωάρια όλα ανώριμα. Τελευταία φορά που έκανα μικρή δόση 150 μονάδες, είχα 3 ωοθηλακια τα οποία ζορίστηκαν και έσπασαν πριν πάω για ωοληψια. Οποτε πλέον δε κάνω ενέσεις. Η ΑΜΗ πέρσι 0,4 κ φέτος 0,3. Πλέον μόνο εντελώς φυσικά πρωτόκολλα είτε με λίγα χάπια. 

ευχαριστω για την απαντηση... καπως μπρος γκρεμος και πίσω ρέμα...εγω ίσως το επόμενο αν ειναι καλός ο κύκλος προσπαθήσω άλλη μια με διέγερση...την meriofert σου εξήγησε γιατί την πήρες? εμενα κάπως έχει κόλλημα με την puregon και νιώθω δε θέλει να δοκιμάσει άλλες...κι αυτό με προβληματίζει...

 

λυπάμαι πολύ που σκασανε και τα έχασες...δε σου έκανε ταυτόχρονα και καταστολή  (suppression) για να μην τα χάσει?

κορίτσια μια άλλη ερώτηση...

 

για να πάρω τα χρήματα απο ωοληψια και μεταφορά απο τον εοπυ που π΄ρεπει να πάρω τηλ? εκει που εκανα το ραντεβού για την επιτροπή? εχει κανει καμμια? αν ναι θα μπορύσε να με βοηυήσει?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ek3001 said:

ευχαριστω για την απαντηση... καπως μπρος γκρεμος και πίσω ρέμα...εγω ίσως το επόμενο αν ειναι καλός ο κύκλος προσπαθήσω άλλη μια με διέγερση...την meriofert σου εξήγησε γιατί την πήρες? εμενα κάπως έχει κόλλημα με την puregon και νιώθω δε θέλει να δοκιμάσει άλλες...κι αυτό με προβληματίζει...

 

λυπάμαι πολύ που σκασανε και τα έχασες...δε σου έκανε ταυτόχρονα και καταστολή  (suppression) για να μην τα χάσει?

κορίτσια μια άλλη ερώτηση...

 

για να πάρω τα χρήματα απο ωοληψια και μεταφορά απο τον εοπυ που π΄ρεπει να πάρω τηλ? εκει που εκανα το ραντεβού για την επιτροπή? εχει κανει καμμια? αν ναι θα μπορύσε να με βοηυήσει?

Εγώ πήγα στον ΕΟΠΥΥ της περιοχής μου, κατέθεσα τα δικαιολογητικά, και μεσα σε ούτε μήνα μπήκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

22 minutes ago, iamalia said:

Εγώ πήγα στον ΕΟΠΥΥ της περιοχής μου, κατέθεσα τα δικαιολογητικά, και μεσα σε ούτε μήνα μπήκαν τα χρήματα στον λογαριασμό μου.

Ευχαριστώ για την απάντηση!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, ek3001 είπε:

ευχαριστω για την απαντηση... καπως μπρος γκρεμος και πίσω ρέμα...εγω ίσως το επόμενο αν ειναι καλός ο κύκλος προσπαθήσω άλλη μια με διέγερση...την meriofert σου εξήγησε γιατί την πήρες? εμενα κάπως έχει κόλλημα με την puregon και νιώθω δε θέλει να δοκιμάσει άλλες...κι αυτό με προβληματίζει...

 

λυπάμαι πολύ που σκασανε και τα έχασες...δε σου έκανε ταυτόχρονα και καταστολή  (suppression) για να μην τα χάσει?

κορίτσια μια άλλη ερώτηση...

 

για να πάρω τα χρήματα απο ωοληψια και μεταφορά απο τον εοπυ που π΄ρεπει να πάρω τηλ? εκει που εκανα το ραντεβού για την επιτροπή? εχει κανει καμμια? αν ναι θα μπορύσε να με βοηυήσει?

Έπαιρνα κανονικα καταστολεις αλλά τίποτα. Δυστυχώς τα έχασα. Αλλά οκ μπροστά σε 17 ωοληψιες που έχω κάνει αυτό ήταν σταγόνα στον ωκεανό.  
Meriofert έκανε γιατί ταιριάζει θεωρητικά σε γυναίκες με πιο λίγα αποθέματα κ όντως ισχύει γιατί το είχα ψάξει. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, MK2012 said:

Έπαιρνα κανονικα καταστολεις αλλά τίποτα. Δυστυχώς τα έχασα. Αλλά οκ μπροστά σε 17 ωοληψιες που έχω κάνει αυτό ήταν σταγόνα στον ωκεανό.  
Meriofert έκανε γιατί ταιριάζει θεωρητικά σε γυναίκες με πιο λίγα αποθέματα κ όντως ισχύει γιατί το είχα ψάξει. 

Μπράβο σου! Εγώ είμαι στις 4 και το ψυχολογικό βάρος είναι μεγάλο…

 

κι εγώ το έχω δει και με προβληματίζει που δεν θέλει καν να το δοκιμάσει…βέβαια δεν μπορώ να κρίνω τις αιματολογικές και τους υπεεηχους που μου κάνει…ίσως εκεί να βλέπει ότι δε χρειάζεται αλλαγή από puregon…αλλά και πάλι το ότι δε μου το εξηγεί με προβληματίζει…

Link to comment
Share on other sites

πρίν από 7 λεπτά , ek3001 είπε:

Μπράβο σου! Εγώ είμαι στις 4 και το ψυχολογικό βάρος είναι μεγάλο…

 

κι εγώ το έχω δει και με προβληματίζει που δεν θέλει καν να το δοκιμάσει…βέβαια δεν μπορώ να κρίνω τις αιματολογικές και τους υπεεηχους που μου κάνει…ίσως εκεί να βλέπει ότι δε χρειάζεται αλλαγή από puregon…αλλά και πάλι το ότι δε μου το εξηγεί με προβληματίζει…

Καλημέρα κορίτσι μου και καλή επιτυχία! Εγώ που εχω φτωχή ανταπόκριση στα φάρμακα,μου ταίριαξε ήπια διέγερση με meriofert,femara&orgalutran. Για περιπτώσεις σαν τις δικές μας,δεν έχει νόημα να φορτώσεις τον οργανισμό σου με φάρμακα. Συνήθως κάνεις ήπια διέγερση η πας με φυσικούς. Εύχομαι να πάνε όλα τέλεια και να γίνεις συντομα μανούλα ❤️ 

Καλή επιτυχία σε όλες 🥰

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

On 3/9/2025 at 3:23 ΜΜ, ek3001 είπε:

γεια σας είμαι καινούρια...42 χρονών με 4 αποβολές..3 με φυσιολογικη συλληψη και μια απο εμβρυομεταφορα...το σπέρμα του συζήγου έχει κατακερματισμό ~ 30% και εγώ έχω ΑΜΗ 0,11.

 

ως τώρα έκανα ημιφυσικούς κύκλους με femara/orgalutran/arvekap και έναν με femara/puregon/orgalutran που έδωσε τρια ώριμα και 3 GV και κατέληξε σε μια 3ΒΒ βλαστοκυστη. παρότι poor responder έπαιρνα και υψηλή δόση 400 IU/ ημερα

 

μπορεί να μου δώσει κάποια παρακαλώ πληροφορίες για κάποιον γιατρο/κέντρο που να δίνει βάση σε όλα τα δεδομένα που έχει και που είναι έτοιμος να δοκιμάσει διαφορετικα πρωτόκολλα για καλύτερη ανταπόκριση?

 

σας ευχαριστώ όλες κει ευχομαι σε όλες μια θετική εξέλιξη!

Εγω στα 44 εκανα meriofert 300 μοναδες και ειχα την πρωτη φορα 8 ωαρια απο αυτα 5 γονιμοποιηθηκαν και πηρα 2 βλαστοκυστες και την δευτερη φορα πηρα 5 που γονιμοποιηθηκαν ολα αλλα δεν εφτσαν 5η ημερα, τωρα ξεκουραστηκα 2 κυκλους και λεω σε αυτον να παω μονο με femara αν δεν βρω τα χρηματα για τις ενεσεις, εμενα ο γιατρος μου επιμενει να μαζεψουμε 4 για εμφυτευση λογω ηλικιας, εγω ειμαι με τον σφ**** πολυ ευχαριστημενη απο την ταχυτητα των απαντησεων και την κλινικη στην κρητη , τωρα χωρις να εχω δοκιμασει καποιο αλλο κεντρο δεν εχω και μετρο συγκρισης αλλα δειχνουν να ασχολουνται και μαλιστα μου αρεσει που μου τηλ ο ιδιος ο γιατρος καθε φορα να δουμε πως πηγαμε και τι κανουμε στο επομενο  βημα. Ευχομαι καλα αποτελεσματα και να μην ταλαιπωρηθεις παραπανω 

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


On 5/9/2025 at 1:03 ΠΜ, MK2012 είπε:

Σε ευχαριστώ πολύ! 
Πήρα 2 φορές meriofert 300 μονάδες και τη μια φορά έβγαλα μόνο 2 ωάρια (1 βλαστοκυστη) κ τη δεύτερη 3 ωάρια όλα ανώριμα. Τελευταία φορά που έκανα μικρή δόση 150 μονάδες, είχα 3 ωοθηλακια τα οποία ζορίστηκαν και έσπασαν πριν πάω για ωοληψια. Οποτε πλέον δε κάνω ενέσεις. Η ΑΜΗ πέρσι 0,4 κ φέτος 0,3. Πλέον μόνο εντελώς φυσικά πρωτόκολλα είτε με λίγα χάπια. 

Καλησπέρα κι από μένα! Σε σκεφτόμουν γιατί έχουμε παρόμοιο προφιλ, έχω φτάσει κι εγώ στις 5 ωοληψίες πλέον. Meriofert 300 iu κάθε μέρα έκανες στις κανονικές σου διεγέρσεις, σωστά? Δηλαδή στις πρώτες δύο ωοληψίες. Την τελευταία φορά που πήρες meriofert 150 iu για πόσες μέρες το έκανες; Σε ρωτάω γιατί ενώ με μακρύ πρωτόκολλο με gonal αρχικά και μετά meriofert την πρώτη φορά φτιάξαμε 4 βλαστοκύστες διαφορετικών ποιοτήτων, όταν το επαναλάβαμε με συνδυασμό gonal και meriofert από την αρχή της διέγερσης εφτασα να πάρω περίπου 3800iu συνολικά, είχα 2 ωάρια, το ένα GV, το αλλο MII. Έφτασε τρίτη μέρα να εχει 7 κύτταρα που ήταν σχετικά καλό, αλλά δεν έγινε βλαστοκύστη. Στον επόμενο κύκλο αν εχουμε ωοθυλάκιο και καλή Ε2 θα πάω για ωοληψια σε φυσικό ή φυσικό τροποποιημένο. Σε ρωτάω γιατι έχεις κανει πολλούς και ξέρεις. Ο γιατρός μου όταν τον ρωτησα για φυσικό τροποποιημένο μου είπε ότι θα κανω meriofert περίπου 3-4 μέρες και cetrotide.

Πραγματικά χίλια μπραβο για τον αγωνα που δίνετε. Η ιστορία σου με κάνει να λέω πως θα το αντέξω κι εγώ. 

@ek3001 το puregon ειναι θυλακιοτροπίνη βήτα, το gonal που προτιμάει ο δικός μου είναι άλφα και ειναι λεει καλύτερο. Ωστόσο μια χαρά παιδάκια κάνουν άλλες και με puregon. Ρώτησε το γιατρό σου γιατι προτιμαει puregon για σένα. Ο δικός μου γιατρός που τον ρώτησα για puregon επειδη κάπου διαβασα μια κοπέλα με amh σαν τη δική μου ότι εβγαλε πολλά ωάρια μου είπε πως αν θελω να το δοκιμάσουμε, αλλα εκεινος θεωρει το gonal καλύτερο και εγώ τον εμπιστεύομαι, οπότε δε θα το δοκιμάσω, τουλάχιστον προς το παρόν

Γενικά βρε κορίτσια, οκ, δεχτηκαμε ότι πρέπει να κανουμε εξωσωματική για να κάνουμε παιδί. Αλλά ακομα και στην εξωσωματική να δυσκολευόμαστε τόσο; Να έρχεται το ένα στραβό μετά το άλλο; Έκανα υπέρηχο 10η μερα, είχα 2 ωοθυλακια 19 mm και Ε2 κάπου στο 80, οπότε δεν εγινε ποτέ ωοληψία και τώρα περιμένω την επόμενη περιοδο. Αισθανεται και κάποια άλλη ότι συνεχώς υπάρχουν εμπόδια; 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πρίν, Anastasia14 είπε:

Καλησπέρα κι από μένα! Σε σκεφτόμουν γιατί έχουμε παρόμοιο προφιλ, έχω φτάσει κι εγώ στις 5 ωοληψίες πλέον. Meriofert 300 iu κάθε μέρα έκανες στις κανονικές σου διεγέρσεις, σωστά? Δηλαδή στις πρώτες δύο ωοληψίες. Την τελευταία φορά που πήρες meriofert 150 iu για πόσες μέρες το έκανες; Σε ρωτάω γιατί ενώ με μακρύ πρωτόκολλο με gonal αρχικά και μετά meriofert την πρώτη φορά φτιάξαμε 4 βλαστοκύστες διαφορετικών ποιοτήτων, όταν το επαναλάβαμε με συνδυασμό gonal και meriofert από την αρχή της διέγερσης εφτασα να πάρω περίπου 3800iu συνολικά, είχα 2 ωάρια, το ένα GV, το αλλο MII. Έφτασε τρίτη μέρα να εχει 7 κύτταρα που ήταν σχετικά καλό, αλλά δεν έγινε βλαστοκύστη. Στον επόμενο κύκλο αν εχουμε ωοθυλάκιο και καλή Ε2 θα πάω για ωοληψια σε φυσικό ή φυσικό τροποποιημένο. Σε ρωτάω γιατι έχεις κανει πολλούς και ξέρεις. Ο γιατρός μου όταν τον ρωτησα για φυσικό τροποποιημένο μου είπε ότι θα κανω meriofert περίπου 3-4 μέρες και cetrotide.

Πραγματικά χίλια μπραβο για τον αγωνα που δίνετε. Η ιστορία σου με κάνει να λέω πως θα το αντέξω κι εγώ. 

@ek3001 το puregon ειναι θυλακιοτροπίνη βήτα, το gonal που προτιμάει ο δικός μου είναι άλφα και ειναι λεει καλύτερο. Ωστόσο μια χαρά παιδάκια κάνουν άλλες και με puregon. Ρώτησε το γιατρό σου γιατι προτιμαει puregon για σένα. Ο δικός μου γιατρός που τον ρώτησα για puregon επειδη κάπου διαβασα μια κοπέλα με amh σαν τη δική μου ότι εβγαλε πολλά ωάρια μου είπε πως αν θελω να το δοκιμάσουμε, αλλα εκεινος θεωρει το gonal καλύτερο και εγώ τον εμπιστεύομαι, οπότε δε θα το δοκιμάσω, τουλάχιστον προς το παρόν

Γενικά βρε κορίτσια, οκ, δεχτηκαμε ότι πρέπει να κανουμε εξωσωματική για να κάνουμε παιδί. Αλλά ακομα και στην εξωσωματική να δυσκολευόμαστε τόσο; Να έρχεται το ένα στραβό μετά το άλλο; Έκανα υπέρηχο 10η μερα, είχα 2 ωοθυλακια 19 mm και Ε2 κάπου στο 80, οπότε δεν εγινε ποτέ ωοληψία και τώρα περιμένω την επόμενη περιοδο. Αισθανεται και κάποια άλλη ότι συνεχώς υπάρχουν εμπόδια; 

Καλησπέρα ! Ελπίζω να είσαι καλά! 
Κοιτα, από διεγέρσεις με meriofert 300 έκανα 2 και είχα 2 ωάρια τη μια φορά και 3 την άλλη. Μια βλαστοκύστη πήραμε μόνο από τις διεγέρσεις. Αυτά πέρσι. Φέτος πήρα 3-4 μέρες meriofert 150 για να μπουσταρω λίγο 2 ωοθηλακια που δε μεγάλωναν αρκετά κ εμφανίστηκαν κ άλλα 2 εν τελει. Παρόλα αυτά κατάφερα να πάρω μόνο ένα στην ωοληψια γιατί τα άλλα έσπασαν. 
Ο φυσικός τροποποιημένος δεν έχει ενέσεις διέγερσης, εκτός αν κάνω εντελώς λάθος.  Εχει μόνο χάπια και ίσως ανταγωνιστές.  Οποτε δε ξέρω γιατί στον λέει τον κύκλο φυσικό τροποποιημένο όταν σου κάνει meriofert.

Χαίρομαι που παίρνεις κουράγιο. Εχουμε πολλή δύναμη μέσα μας, παραπάνω απ’όσο νομίζουμε.  Εγώ πλέον έχω αποδεχτεί πως απλά είναι να γίνει θα γίνει. Έχω κάνει ο,τι μπορώ. Αν δε γίνει (γιατί πάντα σκέφτομαι ρεαλιστικά πως υπάρχει και αρνητική έκβαση στην ιστορία), τουλάχιστον θα ξέρω πως προσπάθησα με όποιο τρόπο μπορούσα.

  • Δύναμη! 1
Link to comment
Share on other sites

18 ώρες πρίν, MK2012 είπε:

Καλησπέρα ! Ελπίζω να είσαι καλά! 
Κοιτα, από διεγέρσεις με meriofert 300 έκανα 2 και είχα 2 ωάρια τη μια φορά και 3 την άλλη. Μια βλαστοκύστη πήραμε μόνο από τις διεγέρσεις. Αυτά πέρσι. Φέτος πήρα 3-4 μέρες meriofert 150 για να μπουσταρω λίγο 2 ωοθηλακια που δε μεγάλωναν αρκετά κ εμφανίστηκαν κ άλλα 2 εν τελει. Παρόλα αυτά κατάφερα να πάρω μόνο ένα στην ωοληψια γιατί τα άλλα έσπασαν. 
Ο φυσικός τροποποιημένος δεν έχει ενέσεις διέγερσης, εκτός αν κάνω εντελώς λάθος.  Εχει μόνο χάπια και ίσως ανταγωνιστές.  Οποτε δε ξέρω γιατί στον λέει τον κύκλο φυσικό τροποποιημένο όταν σου κάνει meriofert.

Χαίρομαι που παίρνεις κουράγιο. Εχουμε πολλή δύναμη μέσα μας, παραπάνω απ’όσο νομίζουμε.  Εγώ πλέον έχω αποδεχτεί πως απλά είναι να γίνει θα γίνει. Έχω κάνει ο,τι μπορώ. Αν δε γίνει (γιατί πάντα σκέφτομαι ρεαλιστικά πως υπάρχει και αρνητική έκβαση στην ιστορία), τουλάχιστον θα ξέρω πως προσπάθησα με όποιο τρόπο μπορούσα.

Ανάλογα τη δόση.. φυσικός τροποποιημένος είναι και με ενέσεις 150iu πχ.. η διέγερση είναι όταν παίρνουμε φουλ κανονική δόση ορμονών διέγερσης 250iu πχ και πάνω.. εγώ έκανα φυσικούς τροποποιημένους με 150 και αν έβλεπε ο γιατρός ότι είχα καλή ανταπόκριση μου αύξανε στα μισά του κύκλου στις 300.. ο δικός μου ήταν της άποψης ότι έχουν καλύτερα αποτελέσματα οι ενέσεις από τα χάπια παρόλο που τα χρησιμοποιούσε και τα χάπια για οικονομικούς λόγους.. άλλο να παίρνεις 2-3€ χάπια το μήνα και άλλο 300€..

  • Μου αρέσει 2

OiAXp2.pngbfhkp3.png

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, Kiddo είπε:

Ανάλογα τη δόση.. φυσικός τροποποιημένος είναι και με ενέσεις 150iu πχ.. η διέγερση είναι όταν παίρνουμε φουλ κανονική δόση ορμονών διέγερσης 250iu πχ και πάνω.. εγώ έκανα φυσικούς τροποποιημένους με 150 και αν έβλεπε ο γιατρός ότι είχα καλή ανταπόκριση μου αύξανε στα μισά του κύκλου στις 300.. ο δικός μου ήταν της άποψης ότι έχουν καλύτερα αποτελέσματα οι ενέσεις από τα χάπια παρόλο που τα χρησιμοποιούσε και τα χάπια για οικονομικούς λόγους.. άλλο να παίρνεις 2-3€ χάπια το μήνα και άλλο 300€..

Οκ κατάλαβα .. ναι οκ νόμιζα πως η δόση 150 είναι ήπιο πρωτόκολλο διέγερσης ενώ ο φυσικός τροποποιημένος είναι οτι λέει η φράση, πρακτικά πιο κοντά στον φυσικό χωρίς ενέσεις. Anyway, μικρή σημασία έχει.  Το θέμα είναι τι ταιριάζει στη κάθε περίπτωση.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια οπως ειπε και η @MK2012κι εγω γι αυτο ρωταω και  ψάχνω διαφορα γιατι θελω να ξερω οτι εκανα οτι μπορουσα κι οτι περνουσε απο το χερι μου…

Αυτον τον μηνα δεν θα κανουμε καρι εμεις…εκτος απο φυσικες επαφες και ποιος ξερει…

Στον επομενο κυκλο δεν εχω ιδεα…

 

 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • CoffeeMaker locked and unpinned this topic
Guest
Το θέμα αυτό είναι κλειστό για νέες απαντήσεις
×
×
  • Δημιουργία νέου...