Quantcast
Jump to content
➔ Parents.org.gr
  • Από την διαχείριση / Admin news

    • On 5/6/2026 at 2:50 ΜΜ, little miracle είπε:

      Παρα πολυ καλη ανταποκριση ειχρς και παλι!! Θυμησε μου, τα στειλατε για προεμφυτευτικο;; Καλα αποτελεσματα!

      Τι κανεις εσυ κοριτσι μου σε τι φαση εισαι ;

      Ναι ευχαριστώ!! Ναι, τα στείλαμε για προεμφυτευτικό και αναμένουμε.. 

      On 5/6/2026 at 3:46 ΜΜ, Pepi88 είπε:

      Στην ίδια φάση είμαστε !!!Πραγματικα δεν περνάνε οι μέρες δεν ξέρεις να ελπίζεις ή όχι πολύ δύσκολο κομμάτι …Είχες πολύ καλή ανταπόκριση μπράβο !Ευχομαι αυτή η τελευταία προσπάθεια να είναι και η τυχερή σας!εμεις στείλαμε 8 αν και οι δύο χαμηλότερης ποιότητας είπαν να δώσουμε μια ευκαιρία ποτέ δεν ξέρεις …Ελπίζω να μας πάνε όλα καλά !!!Σκεφτομαστε αισιόδοξα και έχουμε θετική σκέψη όσο μπορούμε !!!

      Ευτυχώς έχω ναι και για άλλη  μια φορά μου φούντωσαν τα μυαλά τις πρώτες μέρες.

      Αλλά όπως λες, δε περνάν οι μέρες.. Τη προηγούμενη φορά είχα αποτελέσματα ακριβώς 30 ημέρες από την ωοληψία. Αν γίνει το ίδιο, θα ξέρουμε 26-27 του μήνα που θα είμαστε και διακοπές, οπότε έχω προσγειωθεί και δε μου επιτρέπω να κάνω ούτε ένα όνειρο. Κάθε φορά που πάω να το σκεφτώ θετικά με μαζεύω. 

      Καλύτερα να έρθει έκπληξη παρά να γκερμοτσακιστούμε πάλι. Οτι θέλει ας γίνει.. ! Με το καλό εύχομαι και σε εσένα να έχετε ιδανικά αποτελέσματα!! 

       

      Καλή δύναμη σε όλες μας κορίτσια!  

Προσπάθεια σύλληψης 2025


Recommended Posts

7 ώρες πρίν, Margaretgr είπε:

Ρε κορίτσι α βγήκαν τα αποτελέσματα μου, amh 10.2 και fsh 7.57. Πως είναι;;;

Fsh πως θα καταλάβω αν είναι φυσιολογική, είμαι δεύτερη μέρα περιόδου κ λέει δίπλα για φυσιολογικές τιμές ανά φάση πχ ωοθυλακικη, μεσοκυκλικη, ωχρινικη 

Σίγουρα ο γιατρός θα σου δώσει απάντηση αλλά από το λίγο που έχω διαβάσει μου φαίνεται πολύ καλή η αμη σου ! 

  • Ευχαριστώ 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • Απαντήσεις 567
  • Πρώτη δημ/ση
  • Τελευταία Απάντηση

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Περισσότερες δημοσιεύσεις

Πώς πάτε οι υποψήφιες;;; 
 

Εμάς ο γιατρός μας είπε να συνεχίσουμε προσπάθειες εφόσον παίρνει κ ο σύντροφος τις βιταμίνες κι αν δεν έχουμε θετικό αποτέλεσμα ως τον Οκτώβρη, τότε να τα ξαναπούμε. Υποθέτω πως τότε θα του ζητήσει κ ένα επαναληπτικό σπερμοδιάγραμμα να δούμε αν οι βιταμίνες βοήθησαν.

Το καλό επίσης είναι ότι μου πε πως η ουρολοίμωξη δεν παίζει κάποιο ρόλο στη σύλληψη οπότε θα έχω την ευκαιρία μου σ αυτόν τον κύκλο.

Απο αύριο αρχίζω τα τεστ ωορρηξίας κ βλέπουμε! 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κορίτσια! Κι εμείς στις κρίσιμες μέρες είμαστε. Παλιότερα έκανα τακτικά τεστ ωορρηξίας, αλλά τώρα είπα να πάω με τη διάθεση μας και ό,τι προκύψει. Οπότε κάναμε την προσπάθειά μας και βλέπουμε. Θα συνεχίσουμε επαφές για λίγες μέρες ακόμα γιατί ποτέ δεν ξέρεις... Δε νομίζω πάντως πως θα έχουμε κάποιο αποτέλεσμα, γιατί έκανα ωορρηξία από την αριστερή ωοθήκη που είναι η χειρουργημένη και δεν είναι πολύ λειτουργική. Οπότε κρατάω μικρό καλάθι! 

Σε άλλα νέα Σαββατοκύριακο φεύγουμε για διακοπές! Το μυαλό μου είναι συνέχεια εκεί, όπως και στο τι θα προλάβω να κάνω στο σπίτι μέχρι τέλη Αυγούστου. Σεπτέμβρη επιστρέφω στη δουλειά και ο μικρός θα ξεκινήσει σταθμό και τρέχω τώρα να συμμαζέψω ό,τι μπορώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια μου! 

Και εγώ είμαι κοντά στην μέση του κύκλου αλλά να σας πω εχώ βαρεθεί να μετράω επαφές! Μάλλον υπάρχει κάποιο θεματακι ( η θέματαρα 🤣) και δυσκολευόμαστε για μωράκι. Το άφησα όσο μπορώ από το μυαλό μου αν και μου έρχεται ώρες ώρες και περιμένω την άδεια μου για διακοπές! Όπως σας έχω πει μίλησα με τον γυναικολόγο μου και μετά την περίοδο του Σεπτεμβρίου θα πάω να το δούμε!! Αυτά!! 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κορίτσια! Κι εγώ σε διακοπές από την Κυριακή και η αλήθεια είναι δεν κοιτάζω ούτε μέρες ούτε τίποτα… ίσως τώρα που το βλέπουμε πιο χαλαρά έρθει το θαυματακι σε όλες μας ❤️

Να περνάτε τέλεια!!!

  • Μου αρέσει 1
  • Καλή τύχη! 2
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

On 31/7/2025 at 1:43 ΜΜ, Elli94 είπε:

Καλησπέρα κορίτσια! Κι εγώ σε διακοπές από την Κυριακή και η αλήθεια είναι δεν κοιτάζω ούτε μέρες ούτε τίποτα… ίσως τώρα που το βλέπουμε πιο χαλαρά έρθει το θαυματακι σε όλες μας ❤️

Να περνάτε τέλεια!!!

Κορίτσια και εγώ μετά την τελευταία περίοδο, απολαμβάνω πια τον άντρα μου! Πήγαμε μια σύντομη εξόρμηση μίλησα με τον γυναικολόγο οπότε βοήθησε και αυτό. Ναι θα τύχει να τσεκαρω μέρες, θα σκεφτώ, αλλά απολαμβάνω την πράξη πια! Είχε κολλήσει φουλ το μυαλό μου τελευταία που δεν απολάμβανα! Τώρα το σκέφτομαι μεν, περνάμε καλά δε! Επιτέλους! Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι κάνει καλό στην ψυχολογία μου κιόλας να αντιμετωπίσω πιθανές δυσκολίες που θα έρθουν, αν έρθουν, πάνω στο ζήτημα παιδί. 

  • Μου αρέσει 4
Link to comment
Share on other sites

On 1/8/2025 at 8:50 ΜΜ, katekatekate είπε:

Κορίτσια και εγώ μετά την τελευταία περίοδο, απολαμβάνω πια τον άντρα μου! Πήγαμε μια σύντομη εξόρμηση μίλησα με τον γυναικολόγο οπότε βοήθησε και αυτό. Ναι θα τύχει να τσεκαρω μέρες, θα σκεφτώ, αλλά απολαμβάνω την πράξη πια! Είχε κολλήσει φουλ το μυαλό μου τελευταία που δεν απολάμβανα! Τώρα το σκέφτομαι μεν, περνάμε καλά δε! Επιτέλους! Ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι κάνει καλό στην ψυχολογία μου κιόλας να αντιμετωπίσω πιθανές δυσκολίες που θα έρθουν, αν έρθουν, πάνω στο ζήτημα παιδί. 

Το ίδιο προσπαθώ να κάνω κι εγώ στην συγκεκριμένη φάση. Από την αρχή αυτή ήταν μια δυσκολη ισορροπία και κάποιες φορές χανόταν με όλα όσα γίνονταν και με την πίεση που υπήρχε, γι' αυτό είναι πάντα καλό να ξαναβρίσκεται ώστε να είμαστε πρωτίστως καλά και όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πρίν, katekatekate είπε:

Ότι είναι να γίνει θα γίνει.. ποτέ περιμένετε κορίτσια; @Butterfly23σου ήρθε ;;; 

Καλησπέρα κορίτσια! Εγώ περιμένω θεωρητικά σε μία βδομάδα. Δεν πιστεύω ότι το πετύχαμε να πω την αλήθεια. Δεν έχω κανένα περίεργο σύμπτωμα πέρα από ελαφριά πονάκια περιόδου που μου ξεκινάνε συνήθως μία βδομάδα πριν. Οπότε μάλλον πάμε για Σεπτέμβρη τώρα... 

  • Μου αρέσει 1
  • Καλή τύχη! 2
Link to comment
Share on other sites

21 ώρες πρίν, Margeau είπε:

Καλησπέρα κορίτσια! Εγώ περιμένω θεωρητικά σε μία βδομάδα. Δεν πιστεύω ότι το πετύχαμε να πω την αλήθεια. Δεν έχω κανένα περίεργο σύμπτωμα πέρα από ελαφριά πονάκια περιόδου που μου ξεκινάνε συνήθως μία βδομάδα πριν. Οπότε μάλλον πάμε για Σεπτέμβρη τώρα... 

 Εκεί κοντά είμαι κι εγώ, στις πέντε μέρες αν όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα. Ούτε εμένα οι προσδοκίες είναι πολύ μεγάλες γιατί πήγε στο πολύ χαλαρό αυτή την φορά και από συμπτώματα μόνο τα συνηθισμένα σε αυτή την φάση (λίγο το στήθος κλπ.). Μακάρι να κρύβει ευχάριστες εκπλήξεις η αναμονή των επόμενων ημερών για όλες! 🙏

  • Καλή τύχη! 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα κορίτσια!!

Κι εγώ όπως σας είπα ήμασταν διακοπές και το άφησα εντελώς ελεύθερα και χαλαρά…

Το θέμα είναι ότι όταν γυρίσαμε 2/8 είχα τα υγρά ωορρηξίας τα κλασσικά και χθες είχα πόνο έντονο αριστερά ωορρηξία καταλάβατε… οπότε κάναμε προσπάθειες και αυτές τις μέρες. 
Βέβαια μου κάνει εντύπωση να έκανα ωορρηξία αυτές τις μέρες γιατί τελευταία περίοδο είχα 14/7, είμαι δηλαδή ήδη 23η μέρα κύκλου. 
Από την άλλη λόγω πολυκυστικών έχω μεγάλους κύκλους και ίσως όντως να έγινε πιο αργά η ωορρηξία. 
Οπως και να έχει, θα δείξει σε λίγες μέρες!!! 
Εύχομαι τα καλύτερα σε όλες!!

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα κορίτσια μου. Καλή επιτυχία σε όλες. Η αλήθεια είναι πως χθες έπεσα λίγο, άρχισα να το ξανά σκέφτομαι ξαφνικά αλλά προσπαθώ να κρατηθώ να μην με ξανά πάρει από κάτω! Βάση ημερών όλες είστε πριν από εμένα, οπότε περίμενω νέα σας! Εγώ έχω ήδη ευαισθησία στο στήθος, ξεκίνησε νωρίς αυτήν την φορά, αλλά δεν μου κάνει εντύπωση. Συμβαίνει αρκετά συχνά αυτό. 

  • Μου αρέσει 2
Link to comment
Share on other sites

11 ώρες πρίν, Elli94 είπε:

Καλησπέρα κορίτσια!!

Κι εγώ όπως σας είπα ήμασταν διακοπές και το άφησα εντελώς ελεύθερα και χαλαρά…

Το θέμα είναι ότι όταν γυρίσαμε 2/8 είχα τα υγρά ωορρηξίας τα κλασσικά και χθες είχα πόνο έντονο αριστερά ωορρηξία καταλάβατε… οπότε κάναμε προσπάθειες και αυτές τις μέρες. 
Βέβαια μου κάνει εντύπωση να έκανα ωορρηξία αυτές τις μέρες γιατί τελευταία περίοδο είχα 14/7, είμαι δηλαδή ήδη 23η μέρα κύκλου. 
Από την άλλη λόγω πολυκυστικών έχω μεγάλους κύκλους και ίσως όντως να έγινε πιο αργά η ωορρηξία. 
Οπως και να έχει, θα δείξει σε λίγες μέρες!!! 
Εύχομαι τα καλύτερα σε όλες!!

Πιθανόν να έγινε η ωορρηξία αργότερα μέσα στον κύκλο. Το σημαντικό είναι ότι καλύφθηκαν και αυτές οι μέρες οπότε αυξάνονται οι πιθανότητες για κάτι θετικό!

1 ώρα πρίν, katekatekate είπε:

Καλημέρα κορίτσια μου. Καλή επιτυχία σε όλες. Η αλήθεια είναι πως χθες έπεσα λίγο, άρχισα να το ξανά σκέφτομαι ξαφνικά αλλά προσπαθώ να κρατηθώ να μην με ξανά πάρει από κάτω! Βάση ημερών όλες είστε πριν από εμένα, οπότε περίμενω νέα σας! Εγώ έχω ήδη ευαισθησία στο στήθος, ξεκίνησε νωρίς αυτήν την φορά, αλλά δεν μου κάνει εντύπωση. Συμβαίνει αρκετά συχνά αυτό. 

Λογικό είναι να υπάρχουν και τέτοιου είδους σκαμπανεβάσματα, δεν γίνεται θεωρώ να αποφευχθούν εντελώς. Το βασικό είναι να μπορούμε να επανερχόμαστε σύντομα και να ξαναβάζουμε τα πράγματα σε μια τροχιά.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ τα ίδια 

είναι μέρες που λέω ε ας χαλαρώσω μωρέ σιγά όποτε είναι να έρθει θα έρθει. Κι είναι κι άλλες μέρες που βλέπω μωρά, λέω πόσο πολύ θέλω κ εγώ κ με πιάνουν και κλάμματα 

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites

πρίν από 10 λεπτά , Margaretgr είπε:

Κι εγώ τα ίδια 

είναι μέρες που λέω ε ας χαλαρώσω μωρέ σιγά όποτε είναι να έρθει θα έρθει. Κι είναι κι άλλες μέρες που βλέπω μωρά, λέω πόσο πολύ θέλω κ εγώ κ με πιάνουν και κλάμματα 

Είναι λογικό να υπάρχουν αυτα όπως και η επιρροή από πράγματα που βλέπουμε γύρω μας. Εγώ πρόσφατα έμαθα για την εγκυμοσύνη μιας φίλης η όποια ήρθε χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια με μέτρημα ημερών κλπ., με μια μόνο επαφή κοντά στην ωορρηξία, με όλα σε αυτήν να γίνονται με τρόπο που θεωρητικά δεν ευνοεί και όμως έγινε. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αναπόφευκτο να υπάρχει επηρεασμός σε κάποιο βαθμό όταν υπάρχει προσπάθεια σε εξέλιξη.

  • Μου αρέσει 1
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγγραφείτε ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Για να δημοσιεύσετε ένα σχόλιο θα χρειαστεί να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Είναι δωρεάν.

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Κάντε εγγραφή να συμμετάσχετε στις συζητήσεις - είναι εύκολη και γρήγορη!

Δημιουργήστε νέα εγγραφή

Σύνδεση

Έχετε ήδη έναν λογαριασμό χρήστη; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...